törmäsinkö pelimieheen?

tipu

Tapasin miehen josta kiinnostuin. Olemme nähneet muutaman kerran ja piakkoin olisi aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen, eli toteamaan käytännössä onko mies niin hyvä sängyssä kuin profiilinsa lupaa.
Mutta sama mies pyörii edelleen treffipalstoilla, käy siellä viettämässä aikaansa vähintään 2 kertaa päivässä. Itse olen taas kertonut miehille joille olen kirjoitellut, että olen tavannut miehen josta kiinnostuin enkä kirjoita heille ainakaan hetkeen.
Olenko turhan herkkä vai sairaalloisen mustasukkainen, kun en todellakaan pidä siitä että mies jatkaa nettihakkailua? Pitäisikö asia ottaa puheeksi hänen kanssaan? Vaikka haluankin häntä, en haluaisi joutua vain panomiehen uudeksi kaadoksi.

16

4004

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo-o

Noita kuule riittää, että jos itse haluaa jotain vakavampaa niin ei kannata odottaa sitä ihmiseltä joka etsii vielä netissä kuitenkin seuraa. Nim.merk. kokemusta on :(

• "Iina"

on kai hänellä oikeus muuhunkin???

• on tämä:

Ne miehet, joiden täytyy kehua taitojaan sängyssä jossain profiilissa tai live-elämässä on kaikkein surkeimpia sängyssä, mitä ikinä voit tavata. Ne, jotka todella on hyviä siinäkin puuhassa ottavat kaikin tavoin naisen huomioon myös muussa kuin sängyssä, eli kunnioittavat toista ihmistä ja naista ja myös osoittavat sen käytöksellään. Kyllä sitä oppii kun vanhaksi elää. Älkää nyt ihmeessä uskoko kaikkea paskaa, mitä teille tarjotaan. Hyvän ei tarvitse kehua itseään mitenkään, eikä se myöskään ole pääasia ihmissuhteessa, ja vaikka olisikin sillä ei kehuta, eikä sitä ylikorosteta.
      En ikinä kiinnostuisi ihmisestä, joka kehuu taitojaan sängyssä. Voisko vähempää kiinnostaa.

• Nickelback.

No jos hän kokee sut kaikinpuolin huonoksi vaihtoehdoksi, niin sitten hänen on helppo vaihtaa seuraavaan ja katsoa mitä jutusta tulee. Sitähän nämä nettijutut on, että treffaillaan eri ihmisiä ja katsotaan kenen kanssa kolahtaa. Älä heruta sitä pillua niin helposti, jos epäilet. Mies kyllä jatkaa treffailuun muidenkin kanssa, vaikka olisit mukana kuvioissa.

• oksettaa

oksettaa

• oksettaa kirjoitti:

oksettaa

Ainakin vilkas mielikuvitus kuitenkin, kun sait kiksejä pelkästä miehen ajattelusta :P

• päätää itse

oman moraalinsa ja deittailu etikettinsä.
      Minä en lähde treffeille miehen kanssa joka ei todella kiinnosta. Ja jos tämä kiinnostava yksilö jatkaa treffisivustoilla roikkumista se on hänen valintansa.
      Tosin minua hän ei sitten enään tapaa......

• Bianca

Itsekin harrastelin vielä vähän aikaa sitten Suomi24:n Treffejä.. Tutustuin ihanaan poikaan sitä kautta (Tapaamme ensi viikolla!!!) ja ollaan juteltu tässä nyt jonkun aikaa mesen kautta ja tapaaminen suunnitteilla... :)

MUTTA vaikka mekin oltiin jo hyvinkin ihastuksissamme toisiimme, niin menin oikeastaan ihan rutiinista tsekkaamaan Treffit, enkä siinä mielessä että siellä alkaisin "pelailemaan".

Joten jos sekin mies on ilmoansa pitänyt siellä viisi vuotta (tms..), niin voipi se olla pikkuinen kynnys sitä profiilia mennä yhtäkkiä poistamaan... Niin mä ainakin luulen.

• kaikki...

.. tuntuu olevan. Ainakin miehet, kun naisena ei naisista kokemusta :)

• kyynikko

Eipä vois vähempää kiinnostaa mies, joka kehuu itseään sänkypuuhillaan. Tosi miehen ei tarvitse kehuskella eikä hakea pelkästään nettiseuraa. Sellainen mies hakee itselleen vain lisää kokemuksia. Ja seuraavaa putkeen, jos edellinen ei enää innostukaan. Näin se menee.

• miracles--

Eihän sellainen kivaa ole,mutta jos olette vain muutaman kerran tavanneet niin eihän siinä kannata pistää liikoja peliin. Ehkä mies vielä etsii jotain parempaa tai sitten muuten vaan hengailee siellä. Jospa asiat muuttuvat,kun olette tunteneet kauemmin. Sinunkin kannattaa vielä jatkaa etsintää ja jutella muiden kanssa ja tehdä se "pelimiehesi" mustasukkaiseksi...Varmasti hänkin käy välillä kurkkaamassa sun profiiliasi.
      Asiaa ei kannata ottaa puheeksi...Älä tarraudu alussa liikaa kiinni toiseen.

• tipu

Kiitos miracles! Luulen että noin se on. Olin jo jossakin vaiheessa poistamassa profiiliani mutta mitäpä suotta... Ja nettisysteemi on rakennettu niin, että jos tahdon, niin näen hyvin monta kertaa sivuilla vieraillaan. Tarpeen vaatiessa vaadin selitystä, ja paha siinä on herran alkaa änkyttämään.

• Virve
        tipu kirjoitti:

Kiitos miracles! Luulen että noin se on. Olin jo jossakin vaiheessa poistamassa profiiliani mutta mitäpä suotta... Ja nettisysteemi on rakennettu niin, että jos tahdon, niin näen hyvin monta kertaa sivuilla vieraillaan. Tarpeen vaatiessa vaadin selitystä, ja paha siinä on herran alkaa änkyttämään.

...oliko kyseisen miehen profiili kawa900? :(

• tipu
        Virve kirjoitti:

...oliko kyseisen miehen profiili kawa900? :(

...ei onneksi. vaikka en edelleenkään tiedä vaikka tämä olisi samaa lajia.

• Taumiin serkku
        tipu kirjoitti:

...ei onneksi. vaikka en edelleenkään tiedä vaikka tämä olisi samaa lajia.

Tuossa ei ole mitään miettimistä

• Manneli

Tiedät vastauksen jo kysessäsi. Ei se ole menettämisen pelkoa, eli mustasukkaisuutta, vaan normaalireaktio turhaan tilanteeseen. Käytöstavat puuttuvat ko. mieheltä ja se ei lopeta linjoilla oloa, vaikka antaisit hunajaista seksiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe