Lempi genret

Jipsutin

Eli mitkä ovat teidän lempi genrenne? Mietiin mitä musiikkia tämä suomi24 porukka pääasiassa kuuntelee. Jos ei osaa genreä sanoa niin esimerkki bänditkin käy.

Omat lempparit on täysi varmasti thrash ja black metal. \,,/

Ne joille genret ei merkkaa mitään niin on parempi olla vastaamatta.

12

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOTCFUARTD

      Viikinkimetalli sanoitusten tematiikan eli muinaisskandinaavisten myyttien ja elämänmenon kuvausten vuoksi. Mutta oli lyriikoiden linja sitten mikä tahansa, kaikki Bathoryn legendaarista "Hammerheartia" joko suoraan kopioivat tai siitä musiikkinsa ruodon ammentavat yhtyeet potkivat; parhaana esimerkkinä Graveland.

    • Metallibändejä on luokiteltu vähän miten milloinkin, joten on myös vähän oma mielipidekysymys mihin genreen laskee tiettyjen bändien kuuluvan. Mutta eniten diggaan ihan tavallisesta heavy/metallimusiikista, sekä myös black ja melodisemmasta death-metallista. Thrash-metalli ei iske mitenkään erityisemmin, mutta ainakin vanha Metallica on tietenkin aivan ehdotonta huippua.

      Tässä nyt muutamia suosikkibändejäni.

      Iron Maiden, In Flames, Sentenced, Metallica, Dimmu Borgir, Children Of Bodom, Lake Of Tears, Rhapsody, Soilwork, Entwine, AC/DC, To/Die/For, Black Sabbath, Rammstein, Wintersun, Norther, Motörhead, Manowar.

    • Osculum

      en osaa sanoa, koska lähes kaikki kolahtavat ajoittain. Viime aikoina kovimmat ovat olleet kaksi isoa D:tä, eli Death metal ja Doom metal. Molemmat perinteisessä muodossaan, eikä missään nimessä sekoitettuna keskenään.

    • Hevi ja thrash.

    • fake_plastic_girl

      perinteinen kellari black metalli... tyyliin behexen....
      Onkin vaikea löytää sen tyyppisiä hyviä bändejä... joka väliin tungetaan jo syntikkaa ja erikoistehosteita ja meiti kun kaipaa vaan kunnon raaka soundeja...
      Toisin pitää tunnustaa että olen joskus sortunut kuuntelemaan progressivea...

    • hjjghjg

      Death metal ja thrash metal kolahtavat täysillä. Ja tietenkin myös deathrash :).

      Death metal suosikkejani ovat: Amoral, Nile, Cannibal Corpse, Behemoth, Scent Of Flesh, Rotten Sound..

      Thrash bändit: Metallica, Mokoma, Deathchain, Slayer. myös doomia kuuntelen toisinaan. blackiä en kuuntele kuin vähän, jos nyt sellaiset bändit kuin Graveworm, Ajattara ja Cradle Of Filth lasketaan...

      • Qadashu

        Soilwork, Bullet For My Valentine, Korn, Disturbed, In Flames, Year Of The Story, Killswitch Engage, Pantera, Poets of The Fall, Slipknot, Shadows Fall. Trivium... Ja monia monia muita hyviä pändejä.. Mkä genre sitten se ihan vaihtelee ja tosin kuten edellä on mainittu niin pändit nyt luokitellaan vähän mitenkin \0/ Iron Maiden tulee taas Suomeen!!! (Loppukevennys *naur*)


      • Qadashu
        Qadashu kirjoitti:

        Soilwork, Bullet For My Valentine, Korn, Disturbed, In Flames, Year Of The Story, Killswitch Engage, Pantera, Poets of The Fall, Slipknot, Shadows Fall. Trivium... Ja monia monia muita hyviä pändejä.. Mkä genre sitten se ihan vaihtelee ja tosin kuten edellä on mainittu niin pändit nyt luokitellaan vähän mitenkin \0/ Iron Maiden tulee taas Suomeen!!! (Loppukevennys *naur*)

        Story of The Year pitimän kirjoittaa aikasempaan ;D


    • Eivätköhän ne mene tuonne klassisen heavy metallin (perinteinen heavy metal ennen thrashia) ja hard rockin suuntaan. Eritoten korvaani miellyttää tuo 80-luvun alkupuolen metalli, kuten Accept, Judas Priest (paitsi että Priestin Killing Machine tuli 1978; aiemmat Priestin levyt eivät kolahda yhtään lukuun ottamatta biisiä Victim Of Changes), Victory, Running Wild, Dio...Hard rockin puolelta Rainbow, Treat, Dokken, Scorpions (1979 - 1992)...
      Eikä unohtaa sovi 70-luvun alkupuolen heavy rock -yhtyeitäkään. Niin ja osa power metallista nappaa myös.

    • Blood-n-Fire

      mutta kovimmassa soitossa on jöötteporin skene (DT, IF, SW) ja tuoreempi DM, kuten Entombed ja Amoral. Trash on jees, mutta Mokomaan tuo etupäässä rajoittuu (ei nämä Staminat kolahda).

      SOAD menee kategoisoimattomana altsu-metallina.

      Klassikot on tietty klassikoita - Slayer, Metallica, Iron Maiden, Paradise Lost, Type O Negative.

      Kevyempinä päivinä menee sitten rock - Mannhai, Blake etc.

      Toisinaan tulee kuunneltua progea Pink Floydista aina Dream Theateriin. Kingston Wall on myös ehdoton.

      Laatupoweri ja hevikin meneen pieninä annoksina, kuten tietyt Sonata Arctican vedot.

      Listan viimeisenä sitten loput klassikot 1970- ja 1980 -luvuilta: Deep Purple, Rainbow, Uriah Heep, Led Zeppelin, The Who, etc.

      Hmm.. ei kai olisi pitänyt vastata kun näin rönsysi..

    • nortti

      Vanhat hevibändit:Deep Purple,Rainbow,
      Judas Priest,Black Sabat,Qeensryche,Virgin steele
      Scorpions,Magnum,Dokken.
      Uudemmat:Kamelot,Masterplan,Whithin Temptation
      Nightwish.
      Muissa musalajeissa on myös suosikkeja.

    • KINKILÄ

      Meikäläisen lempi metalli genret ovat Death metal;Black metal;sekä Grindcore.Yhtyeistä voisin mainita esimerkiksi Slayer,Dark Tranquillity,Arch enemy,Rotten sound,Napalm death,Impaled nazarene,Darkthrone sekä vanha suosikkini Venom!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe