Tietäjä84!!!

MINÄ

SANO YKSI HYVÄ TV-SARJA!

16

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      Ihme paikassa kysyt mutta yksi LOiSTava ehtotus oli ....ööööööö ....nyt en muista sitä ...siis joku LOiSTava sarja ....öööööööö ....en muista :( ...

      • jea

        mutta: mitä ihmettä sä sitten vielä täällä hengaat jos sarja on kerta niin perseestä. A.t:kin luovutti jo ;)


      • Tietäjä84
        jea kirjoitti:

        mutta: mitä ihmettä sä sitten vielä täällä hengaat jos sarja on kerta niin perseestä. A.t:kin luovutti jo ;)

        Mullekko puhut?!!?!??


        PS.Ja kyseessä oli LOiSTava Losti joka on TODELLA LOiSTava!!!


      • jea
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mullekko puhut?!!?!??


        PS.Ja kyseessä oli LOiSTava Losti joka on TODELLA LOiSTava!!!

        juu eiköhän tuo LOST tullut selväksi sokeallekin tuosta tekstistä xD
        ja juu, sulle mä puhuin. ihmettelin vaan sitä, että pidit sarjasta vielä jokin aika sitten, mutta ilmeisesti sulla palo kiinni siihen sitten tuossa pari viikkoo-viikko sitten?? ja nyt haukut sitä täällä ihan kybällä. ja silti seuraat sitä. älä jaksa jatkaa tuota A.t:n linjaa.
        kaikki tietävät, että sarjassa on epäuskottavuuksia paljonkin, mutta ei niihin kaikkiin pidä tarttua, fiktioo se vaan on ja viihdettä.


      • Tietäjä84
        jea kirjoitti:

        juu eiköhän tuo LOST tullut selväksi sokeallekin tuosta tekstistä xD
        ja juu, sulle mä puhuin. ihmettelin vaan sitä, että pidit sarjasta vielä jokin aika sitten, mutta ilmeisesti sulla palo kiinni siihen sitten tuossa pari viikkoo-viikko sitten?? ja nyt haukut sitä täällä ihan kybällä. ja silti seuraat sitä. älä jaksa jatkaa tuota A.t:n linjaa.
        kaikki tietävät, että sarjassa on epäuskottavuuksia paljonkin, mutta ei niihin kaikkiin pidä tarttua, fiktioo se vaan on ja viihdettä.

        Koska nyt oon Lostia haukkunu ...yhessä vaiheessa sanoin että alkaa huononee mutta nyt on taas nousussa ...MUTTA IKINÄ oo sitä "kybällä" haukkunu ...JESUS?!?!?! Ja mitä ihmeen "A.t" linjaa???


      • mä siis
        jea kirjoitti:

        juu eiköhän tuo LOST tullut selväksi sokeallekin tuosta tekstistä xD
        ja juu, sulle mä puhuin. ihmettelin vaan sitä, että pidit sarjasta vielä jokin aika sitten, mutta ilmeisesti sulla palo kiinni siihen sitten tuossa pari viikkoo-viikko sitten?? ja nyt haukut sitä täällä ihan kybällä. ja silti seuraat sitä. älä jaksa jatkaa tuota A.t:n linjaa.
        kaikki tietävät, että sarjassa on epäuskottavuuksia paljonkin, mutta ei niihin kaikkiin pidä tarttua, fiktioo se vaan on ja viihdettä.

        tajusin että jea tarkoitti että haukut 24! vitsin idiootti! Ja että A.t oli semmonen aikaisemmin ollut häirikkö/idiootti niinkuin säkin!!!


      • jea
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Koska nyt oon Lostia haukkunu ...yhessä vaiheessa sanoin että alkaa huononee mutta nyt on taas nousussa ...MUTTA IKINÄ oo sitä "kybällä" haukkunu ...JESUS?!?!?! Ja mitä ihmeen "A.t" linjaa???

        nyt en puhu lostista, se ei liity tälle palstalle. tarkoitin, että sulla vissiin palo kiinni 24:seen, ja oot alkanut sitä täällä muille haukkumaan, aivan kuten niminerkki A.t teki täällä jokin aika sitten.


      • Tietäjä84
        jea kirjoitti:

        nyt en puhu lostista, se ei liity tälle palstalle. tarkoitin, että sulla vissiin palo kiinni 24:seen, ja oot alkanut sitä täällä muille haukkumaan, aivan kuten niminerkki A.t teki täällä jokin aika sitten.

        ...kuulostaa "järkevältä" tyypiltä ...mitein aina käy niin että ku edellinen lähtee niin uusi tulee tilalle ...MIKSEI SAMAANAIKAAN ...HELVETTI ...no yksin saan sitte yrittää puhua teille PÄSSEILLE järkeä ...ei näytä oonnistuvan kyllä MILLÄÄN...


      • Tietäjä84
        mä siis kirjoitti:

        tajusin että jea tarkoitti että haukut 24! vitsin idiootti! Ja että A.t oli semmonen aikaisemmin ollut häirikkö/idiootti niinkuin säkin!!!

        ...kai teillä on sen säkäri?!?!?! Joo idiootteja te ootte (tai jea) ku vaihtaa lennosta puheenaihetta sanomatta mitään ...JESUS?!?!?!


      • old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...kuulostaa "järkevältä" tyypiltä ...mitein aina käy niin että ku edellinen lähtee niin uusi tulee tilalle ...MIKSEI SAMAANAIKAAN ...HELVETTI ...no yksin saan sitte yrittää puhua teille PÄSSEILLE järkeä ...ei näytä oonnistuvan kyllä MILLÄÄN...

        Tästä on puhuttu jo aiemmin, mutta et näytä ymmärtävän. On aivan sama kuinka paljon sinä esität omaa mielipidettäsi, sinä et koskaan tule meidän mielipiteitämme muuttamaan. Ymmärrätkö? Et koskaan.


      • jea
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...kai teillä on sen säkäri?!?!?! Joo idiootteja te ootte (tai jea) ku vaihtaa lennosta puheenaihetta sanomatta mitään ...JESUS?!?!?!

        taidat oikeasti ollakin itse A.t. käyttäydyt täsmälleen samalla lailla.. no, whatever. mitä puheenaihetta muka olen vaihtanut? tässä keskustelussa ei ollut kuin yksi kysymys ja se oli sinulle. kommentoin vaan yleensä ottaen tuota sinun toimintaasi täällä. se ei oikeasti hyödytä mitään, eikä kukaan varmaan voi ymmärtää noita sinun motiivejasi sarjan katsomiselle. mikset vaan voi myöntää, että sarja on todellakin hyvä. sokeakin sen huomaa, ei sitä muuten viitsisi katsella.


      • dmt.
        jea kirjoitti:

        taidat oikeasti ollakin itse A.t. käyttäydyt täsmälleen samalla lailla.. no, whatever. mitä puheenaihetta muka olen vaihtanut? tässä keskustelussa ei ollut kuin yksi kysymys ja se oli sinulle. kommentoin vaan yleensä ottaen tuota sinun toimintaasi täällä. se ei oikeasti hyödytä mitään, eikä kukaan varmaan voi ymmärtää noita sinun motiivejasi sarjan katsomiselle. mikset vaan voi myöntää, että sarja on todellakin hyvä. sokeakin sen huomaa, ei sitä muuten viitsisi katsella.

        A.T? Tämäkö? Mitenkä minusta tämä ei yhtään muistuta A.T:tä..


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Tästä on puhuttu jo aiemmin, mutta et näytä ymmärtävän. On aivan sama kuinka paljon sinä esität omaa mielipidettäsi, sinä et koskaan tule meidän mielipiteitämme muuttamaan. Ymmärrätkö? Et koskaan.

        ...ja mähän muutan ...vaikka takomalla sen ...ja sehän on SELVIÖ =D !!!


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        A.T? Tämäkö? Mitenkä minusta tämä ei yhtään muistuta A.T:tä..

        ...älkää vaan sanoko et lähti just ku tulin ...HEMMETTI ..mitein aina käy niin ...ja sitte mua syytetään "siksi" ...HELVETTI ...haluan riuhua toisen samanlaisen kanssa =D !!!


      • minä
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mullekko puhut?!!?!??


        PS.Ja kyseessä oli LOiSTava Losti joka on TODELLA LOiSTava!!!

        en henk.koht nää mitään loistavaa lostissa...lentokone tippuu mereen/saarelle ja apua ei oo tiedossa?

        24 on loistava!!!


      • Tietäjä84
        minä kirjoitti:

        en henk.koht nää mitään loistavaa lostissa...lentokone tippuu mereen/saarelle ja apua ei oo tiedossa?

        24 on loistava!!!

        Et tajua sen LOiSTavuutta ...siis rakastan sitä sarjaa =D (tulihan toiki todettua EKAN kerran =D ) ...LOiSTava sarja ...unohda 24 jos valinta pitää tehdä (videot kyllä keksitty)!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe