sapko

aku

oli jälleen armoton,hävittiin vaan 7-3 hekille.raine hartus on pösilö...

8

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaPKo taktikoi Jeppiksen vastaansa kuten Ruotsi Sveitsin ja miten kävikään?

      PS: Taisi Rane murtaa taas jonkun HeKin kukkakepin luut kun noin sauhuat?

      • poromies

        Niin tietty se kannattee taktikoida. SapKo pelkää Etpoa, kun on taktiikka kerran tuollainen. Mutta eikö kotietu olisi taktikoimisen arvoinen?


      • topi
        poromies kirjoitti:

        Niin tietty se kannattee taktikoida. SapKo pelkää Etpoa, kun on taktiikka kerran tuollainen. Mutta eikö kotietu olisi taktikoimisen arvoinen?

        pelkää kaikkea,jopa luistelua.siksi kävelevät jäällä.


      • terppa
        topi kirjoitti:

        pelkää kaikkea,jopa luistelua.siksi kävelevät jäällä.

        läskit jaksa kohta edes kävellä,lörtsy lihottaa ja rasva tukkii verisuonet,syötöt pätkii samalla lailla kuin ajatus..loppu tulee


      • terppa kirjoitti:

        läskit jaksa kohta edes kävellä,lörtsy lihottaa ja rasva tukkii verisuonet,syötöt pätkii samalla lailla kuin ajatus..loppu tulee

        Lempäälän gayveljekset Topi ja Terppa täällä taas lipomassa toisiaan.

        Mites LeKi, taisi tulla pleijareista ulosjäänti? Voi parkoja, sitä se teettä kun joukkue täynnä ranteettomia vanhuksia.


      • vie.
        SavoRULES kirjoitti:

        Lempäälän gayveljekset Topi ja Terppa täällä taas lipomassa toisiaan.

        Mites LeKi, taisi tulla pleijareista ulosjäänti? Voi parkoja, sitä se teettä kun joukkue täynnä ranteettomia vanhuksia.

        04.02.2006 SaPKo-LeKi 3-4
        Mites SapKo ranteettomille vanhuksille meni häviämään?

        Kun joukkue on tarpeeksi hyvä (kuten HeKi), niin ei tarvitse taktikoida.
           


      • vie. kirjoitti:

        04.02.2006 SaPKo-LeKi 3-4
        Mites SapKo ranteettomille vanhuksille meni häviämään?

        Kun joukkue on tarpeeksi hyvä (kuten HeKi), niin ei tarvitse taktikoida.
           

        Pelaako SaPKo pleijareissa? Pelaako LeKi?

        Tuo kertookin jo joukkueiden tasoeron. Sinulla taas tuntuu edelleen vaivaavan lukihäiriö, kun et osaa edes SaPKoa oikein kirjoittaa.

        Et tunnu muutenkaan ymmärtävän jääkiekosta mitään, joten jätän ininäsi vaille mitään arvoa.


      • miksu
        vie. kirjoitti:

        04.02.2006 SaPKo-LeKi 3-4
        Mites SapKo ranteettomille vanhuksille meni häviämään?

        Kun joukkue on tarpeeksi hyvä (kuten HeKi), niin ei tarvitse taktikoida.
           

        vie heki on ruvennut ampumaan sarjatulella ja kaiken lisäksi vielä tarkasti,kuteja riittää! ketä saamme kiittää,kuka kustantaa kiekot jotka lentävät paremmin kuin riekot vastustajan rysään?.tiettysti joku mukava sponssi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe