jee toiveeni toteutui

blondi-72hki

Eli pääsin eroon eräästä kamalasta kohteesta ja pääsen tekemään keikkaa;> !!!

10

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..koita nyt päättää minkä t...

      Blondin kengät

      Blondi näki kenkäkaupan, jossa myydään krokotiilinnahkakenkiä. Meni
      sisään ja kertoi haluavansa juuri niitä kenkiä. Kauppias sanoi, että
      nyt ei
      juuri ole - kysyntä on ollut vilkasta. Blondi sanoi, ettei halua
      odottaa, ja
      kertoi hankkivansa oman kroksin ja hommaavan sillä tavalla kenkiä
      itselleen. Kauppias siihen hymyillen, että voithan toki yrittää.

      Blondi lähti kaupasta ja kun kauppias ajoi himaan, näki hän blondin
      joentörmällä pyssyn kanssa. Hän pysäytti autonsa ja meni alas
      katsomaan. Ainakin kymmenen ammuttua kroksia oli jo rannalla. Juuri
      sillä hetkellä
      tosi iso krokotiili oli tulossa kohti blondia. Tämä ampui sen ja se
      kuoli. Blondi käänsi sen varmalla otteella ympäri, kiskoi sen
      rannalle ja
      huusi: "Voi vittu, ei tälläkään ollut kenkiä!"

      • blondi-72hki

        kiitti vitsistä;>


    • ihmnet.

      kysyisin ihan asiallisesti, että onko noi jutut totta vai kusetatko noita tiukkapipoja. Lueskelin juttujasi ja tuli mieleeni että taidat tahallasi vedättää noita.

    • blondi-72hki

      Milläköhän tavalla mä vedättäisin ja missä asiassa? Kerrotko kun ei mennyt jakeluun;)) ??????

      • ihmnet.

        että täällä jotkut ovat hermoraunioita sun juttujes kanssa.Lueskelin juttujasi vähän sieltä sun täältä, oli mukava lukea. Vastaukset ei olleetkaan aina niin mukavia, siitä tuli mieleen että sulla taitaakin olla tarkoitus vähän "hämmentää". Ihmettelen kuinka tosikkoja täällä voi olla. Kirjoittele lisää, käyn lueskelemassa.


      • blondi-72hki
        ihmnet. kirjoitti:

        että täällä jotkut ovat hermoraunioita sun juttujes kanssa.Lueskelin juttujasi vähän sieltä sun täältä, oli mukava lukea. Vastaukset ei olleetkaan aina niin mukavia, siitä tuli mieleen että sulla taitaakin olla tarkoitus vähän "hämmentää". Ihmettelen kuinka tosikkoja täällä voi olla. Kirjoittele lisää, käyn lueskelemassa.

        selvennän pikkasen eli en halua olla enkä ole tarkoituksella ilkeä tai vittumainen mutta välillä vaan päässä kilahtaa kuten taatusti jokaisella joskus ja silloin tulee sanottua tai kirjoitettua jotain jota ehkä katuu myöhemmin mutta osaan kyllä anteeksikin pyytää. Viimeaikoina en ainakaan ole omasta mielestäni mitenkään pahasti kirjoitellut...(?)!! Kiitos suorasta kommentistasi minä itsekin olen suorapuheinen ja pidän siitä että asia ku asia sanotaan suoraan ja rehellisesti ilman sarvia ja hampaita! Ikävän paljon tosikkoja taitaa olla sillä hei kamoon ihmiset,tämähän on vaan tapa pitää hauskaa,saada äänensä kuuluviin ja tapa saada neuvoja ihmisiltä sekä kokemuksien jakamista eli ei kaikkea pidä kuoleman vakavasti ottaa vai mitä?! Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos niin tule turhia stressin aiheita;))) Kohta ois töihin lähtö joten kirjoittelen taas huomenna viimmeistään jos ehdin kun systeri tulee kylään;> Tsori mä jaarittelen mutta kiva kun luet juttujani ja yritän olla kohteliaampi tästä eteenpäin ja pitää kurissa kärkkään kieleni;O)) !!!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        selvennän pikkasen eli en halua olla enkä ole tarkoituksella ilkeä tai vittumainen mutta välillä vaan päässä kilahtaa kuten taatusti jokaisella joskus ja silloin tulee sanottua tai kirjoitettua jotain jota ehkä katuu myöhemmin mutta osaan kyllä anteeksikin pyytää. Viimeaikoina en ainakaan ole omasta mielestäni mitenkään pahasti kirjoitellut...(?)!! Kiitos suorasta kommentistasi minä itsekin olen suorapuheinen ja pidän siitä että asia ku asia sanotaan suoraan ja rehellisesti ilman sarvia ja hampaita! Ikävän paljon tosikkoja taitaa olla sillä hei kamoon ihmiset,tämähän on vaan tapa pitää hauskaa,saada äänensä kuuluviin ja tapa saada neuvoja ihmisiltä sekä kokemuksien jakamista eli ei kaikkea pidä kuoleman vakavasti ottaa vai mitä?! Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos niin tule turhia stressin aiheita;))) Kohta ois töihin lähtö joten kirjoittelen taas huomenna viimmeistään jos ehdin kun systeri tulee kylään;> Tsori mä jaarittelen mutta kiva kun luet juttujani ja yritän olla kohteliaampi tästä eteenpäin ja pitää kurissa kärkkään kieleni;O)) !!!

        Aika huvittavaa että joku voi olla hermoraunio kuten huomasit tai sen partaalla ihmisen takia jota ei tunne siis hohhoijaa...


      • ihmnet.
        blondi-72hki kirjoitti:

        Aika huvittavaa että joku voi olla hermoraunio kuten huomasit tai sen partaalla ihmisen takia jota ei tunne siis hohhoijaa...

        laita mitään kuriin , älä ainakaan kieltäsi. Siinähän se juju just onkin.Anna palaa vaan.


      • blondi-72hki
        ihmnet. kirjoitti:

        laita mitään kuriin , älä ainakaan kieltäsi. Siinähän se juju just onkin.Anna palaa vaan.

        HEH mä oonkin kyllä aika ilkikurinen kun sille päälle satun ja hmm saatan ns.kiusata ihan vain sen takia jos joku on niin hölmö että skitsoo turhia;D Vaikka tämä ei tähän juttun kuulukaan niin menipä myöhään duunis,en o kauan himas ollut ja nyt kun muut nukkuu jee niin nautin kylmästä oluesta jota laivalta ostin;)))) Kirjoittelinpa aikani kuluksi myös muutaman vitsin sekä runon tai jotain sinne päin siis huiii kamala ku ajauduin jälleen sivuraiteille joka tietty saattaa jotain toista ärsytää hih hih ;>


      • kjiloo
        blondi-72hki kirjoitti:

        HEH mä oonkin kyllä aika ilkikurinen kun sille päälle satun ja hmm saatan ns.kiusata ihan vain sen takia jos joku on niin hölmö että skitsoo turhia;D Vaikka tämä ei tähän juttun kuulukaan niin menipä myöhään duunis,en o kauan himas ollut ja nyt kun muut nukkuu jee niin nautin kylmästä oluesta jota laivalta ostin;)))) Kirjoittelinpa aikani kuluksi myös muutaman vitsin sekä runon tai jotain sinne päin siis huiii kamala ku ajauduin jälleen sivuraiteille joka tietty saattaa jotain toista ärsytää hih hih ;>

        että olet mies, joka käyttää hämäyksenä blondi nimimerkkiä.
        Ei silti ei minua kirjoituksesi haittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe