Perhana joku viime yönnä käynyt ruuvaa takakilven irti. Kilpi oli pienillä varmaankin 6 millisillä muoviruuveilla kiinni. Saako niitä mistää ostettua, kun ei huvittaisi laittaa vahinkoa kiertämään.
Rekisterikilven ruuvit
5
2973
Vastaukset
- juha
ostin aikoinaan sellaisia ihan autotarvikeliikeestä et kannattaa kysyy sellaisesta niitä.
- muttereiden
tarvihe olla muovisia. Jos ei löydy helposti muovisia niin rosterimuttereita nyt aina löytyy joka pulttiliikkeestä.
- vetoniitti
alumiinisilla popniiteillä niin pysyy.
- kontaapeli
vetoniitti kirjoitti:
alumiinisilla popniiteillä niin pysyy.
Rekisterikilpi on kiinnitettävä ruuveilla, jotta poliisi voi sen tarvittaessa irrottaa. Näin sanoaa laki eli poppareilla kiinnitetty ei ole laillinen!
- kilvetön
kontaapeli kirjoitti:
Rekisterikilpi on kiinnitettävä ruuveilla, jotta poliisi voi sen tarvittaessa irrottaa. Näin sanoaa laki eli poppareilla kiinnitetty ei ole laillinen!
Mä pistin rekkarin poppareilla kiinni ja sen jälkeen se oli niin laiton että poliisit repi rekkarit irti sen takia kun auto oli laiton koska poliisit eivät voi ruuvata rekkareita irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584