Tällä palstalla usein kirjoittavat miehet kuinka hankalaa on elää aviossa jossa ei ole hohtoa enään.Minä annan yhden hyvän neuvon jotta otappa ittees niskasta kiinni ja hommaa Virosta vaimo.Mene Tallinasta pidemmälle ja selvinpäin koska siellä on vain ilotyttöjä ja muita hutsukoita.Mitään juoppo einareita siellä ei kaivata sillä niitä heillä on ihan omasta takaa mutta rehti reipas ja raitis Suomalainen on "huudossa".Meitä on jo monta jotka ovat näin tehneet ja onnensa löytäneet.Minä elän nyt kolmatta vuotta aviossa Virolaisen naisen kanssa ja elämä kulkee ihan ok.Virolaiset naiset ovat ahkeria ja pääsevät heti mukaan Suomen työmarkkinoille samoin he osaavaat hoitaa kotia ja laittaa oikeaa ruokaa ei mitään tarjous pitsaa.Miehellä on vain yksi elämä jota ei kannata tuhlata nalkuttavan naisen kanssa.
MITÄ MIES ENÄÄ VALITAT OTA VAIMO VIROSTA
9
6677
Vastaukset
- peilikin keksitty
miehelle ,ei nainen nalkuta!
- takakammarin kauhistus
Sen teen ja heti alan kammeta tuota variksenpelättiä pellolle!
- poika
pitkä kalsari stuurna mulkku raju rakastaja.eihän siinä mitään,kyllä virolainen tiukan sätkän käärii.
- ihmettelijä
Eiköhän sun pitäisi vähintään kymmenen vuotta kokeilla, ennen kuin kyllästymiseen tuota voit suositella. Sitten sä vasta alat aavistaa kyllästyitkö vaiko etkö.
Kolmen vuoden kuluttua eletään vielä rakastuneina pumpulissa, niin koti- kuin ulkomaisen akan kanssa. - amorintiikeri
haluaisin löytää söpön ja kiltin naisen joka haluaa perheen ja naimisiin.olen 33-v.mies lahdesta,mittani 178cm 80kg rist-vaaka.pidän koti-illoista,romantiikasta,matkailusta,urheilusta ym.
puh.050-9193674-foto mukaan.irc-galleria keke1- Anonyymi
Mukavat naistet tai miehet löytyy oikeasta elämästä ei netti palsoilta.Kuka haluu suhteen ihmiseen joka elää some ja esii kontakti somesta?
- Anonyymi
Seksiin virolaiset naiset kelpaavat, ovat naisellisia. Emännäksi ei kannata ottaa. Aluksi kyllä yrittävät pitää huushollia kunnossa mutta aika pian tärkeimmäksi asiaksi nousee "mitagi syyä" ja "uni peale". Laiskoja ovat luonteeltaan ja JOS ikinä tekevät minkäänlaisen virheen, eivät sitä ikinä myönnä. Taitaa olla geneettistä perua neukkuajalta jolloin piti salata ja kiistää kaikki.
- Anonyymi
Ryssiä, mitä ryssiä. Tunnen yhden pataluhan, joka on elänyt suomalaisen veronmaksajan piikkiin siitä lähtien, kun Suomeen tuli vuosikymmeniä sitten.
- Anonyymi
Niillä on naisen vartalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446