Helminen ja Tammi

hyvinkin analyyttinen mies

Jos hyökkäyksen ykkösmies olisi ollut Raimo Helminen, puolustuksessa Timo Willman ja maalivahtina Jukka Tammi, niin Suomi olisi voittanut.
Nyt siellä oli joku tärkeessä paikaasa mokaaja Olli Jokinen, ei maskia imuroitsija Niittymäki pilaamassa Suomen kullan.
Eläköön vanha järjestelmä!
Muistan vieläkin Izvestia-turnauksen, jossa Suomi voitti alkusarjan pelissä Länsi-Saksan. Oi niitä aikoja!

12

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kassimäki

      Pelkkä Willman riittäisi!!!

    • samaa mieltä oleva

      Olen samaa mieltä!
      Helmisen panos olisi ollut aivan omiaan finaalissa. Jukka Tammen pelinjohto kyky puolustus päässä olisi estänyt monta maalia. Timo Villmanin kovuus olisi heittänyt Ruotsalaisten isot hyökkääjät hiiteen suomen maalilta. Nyt Suomen heiveröiset puolustajat jyrättiin ja pahasti.
      Minä olisin itse lisännyt joukkueeseen vielä Ville Sirénin. Hän olisi myös tuonut kovuutta puolustukseen!

      • Harri Kirvesniemi maaliin ja marja-Liisa Kirvesniemi hyökkäykseen.

        Sitten Esko rechard hyökiksi ja samoin Perrti salovaara puolustukseen


      • viisas mies jos oisin
        SavoRULES kirjoitti:

        Harri Kirvesniemi maaliin ja marja-Liisa Kirvesniemi hyökkäykseen.

        Sitten Esko rechard hyökiksi ja samoin Perrti salovaara puolustukseen

        No johan onkin fiksua puhetta. No sinä varmaan kannatit epäonnistuja Jokista ja imuri Niittymäkeä.


      • viisas mies jos oisin kirjoitti:

        No johan onkin fiksua puhetta. No sinä varmaan kannatit epäonnistuja Jokista ja imuri Niittymäkeä.

        Kannata sinä poju kukkakeppikehoasi kaatopaikalle.


      • kukkakeppikö?
        SavoRULES kirjoitti:

        Kannata sinä poju kukkakeppikehoasi kaatopaikalle.

        Ei nyt ole asiaa kaatopaikan suunnalle, mutta kiitos vinkistä.
        Sielläkö saisin sitten tavata sinut?


      • Oletko tyhmä?
        kukkakeppikö? kirjoitti:

        Ei nyt ole asiaa kaatopaikan suunnalle, mutta kiitos vinkistä.
        Sielläkö saisin sitten tavata sinut?

        Älä auo tolle päätäsi tai se pistää sinut kyykkyyn loppuiäksesi.

        Varmaa tietoa, kaveri on kyykyttänyt jo ironmikesit ja olavit ja osccarit sun muut. Paha äijä, palstojen pahin.


      • mielessä pitelijä
        Oletko tyhmä? kirjoitti:

        Älä auo tolle päätäsi tai se pistää sinut kyykkyyn loppuiäksesi.

        Varmaa tietoa, kaveri on kyykyttänyt jo ironmikesit ja olavit ja osccarit sun muut. Paha äijä, palstojen pahin.

        Selvä! kiitos varoituksessa. Pidän mielessä, etten kaikille auo päätäni.


      • mielessä pitelijä kirjoitti:

        Selvä! kiitos varoituksessa. Pidän mielessä, etten kaikille auo päätäni.

        Viisastuit ajoissa ja jätän sinut nyt Jumalan armosta rauhaan.

        Peace!


    • astetta fiksumpi ihminen

      Muistatteko vielä Suomen kapteenin Arto Ruotasen! Ruotanen olisi vienyt Suomen voittoon, eikä olisi tullut tuolaista kiperää tappiota. Ruotanen ohjasi Suomea voittoihin!

      • blackmagictiger

        ekku lehtonen-jarkko varvio-keijo säilynoja ykkösketjuna < ja jarkko varvio sentterinä.pakkeina jyrki lumme ja TAPPARAN TUUKKA MÄNTYLÄ


      • astetta fiksumpi ihminen
        blackmagictiger kirjoitti:

        ekku lehtonen-jarkko varvio-keijo säilynoja ykkösketjuna < ja jarkko varvio sentterinä.pakkeina jyrki lumme ja TAPPARAN TUUKKA MÄNTYLÄ

        Siinä on miehellä tietoa!
        Ainut vaan, että Timo Wilmann olisi loistava pari Jyrki Lumpeelle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe