Nuorempi nainen kiinnostaa.

Jacques

Luin tuolta alhaalta kun joku nainen totesi ettei oman ikäiset miehet kiinnosta häntä ollenkaan. Minulla on vähän samanlainen tilanne mutta toisin päin. Olen 39v mies ja itseäni kiinnostavat vain nuoremmat naiset. He ovat innokkaita ja vielä iloisia ja positiivisia. Harrastan lenkkeilyä mutta olen suunnitellut suuntaavani kuntosalin puolelle jossa näitä ihania kaunottaria käy.

Keväiset terveiset kaikille nuorille naisille, olette ilo.

31

3363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Jacques..... sun nimi kuulostaa ihan joltakin ranskalaiselta nahkahousuhomolta.

      • Jacques

        Sepä mukavaa. Nahkahousuihin en kuitenkaan aio kajota, mielestäni epämiehekkäät.


    • Arvo "Tasa-arvo" ...

      Ei miestä saa nuoremmat naiset kiinnostaa. Se on pedofiliaa ja perverssiä, sairasta!

      Naista saa kyllä nuoret miehet kiinnostaa. Silloin nainen on nuorekas ja hyvin tietoinen seksuaalisuudestaan.

      • Jacques

        Olet muuten oikeassa tuossa asiassa. Outoa meininkiä.

        Odotinkin että joku täti tulisi jo mollaamaan perverssiksi.


      • Borman

        No femakoiden mielestä seksi pitäisi kieltää kokonaan. Mutta mitäpä vaivata päätään jollain femupellellä.

        Omista intiimisessioistaan ei kannata huudella muutenkaan. Paitsi luotettaville kavereille tietysti.


    • että nuoria

      naisia ei taas kiinnosta vanhemmat miehet, poikkeuksena tietysti rikkaat tapaukset, mutta jos sinulla ei ole mitään miljoonaperintöä tulossa, niin DREAM ON!

      • Jacques

        Enpä nyt sanoisi noinkaan, kyllä niitä nuoria naisia taitaa enemmän kiinnostaa vanhemmat miehet kuin nuoria miehiä vanhemmat naiset.


      • äänellä
        Jacques kirjoitti:

        Enpä nyt sanoisi noinkaan, kyllä niitä nuoria naisia taitaa enemmän kiinnostaa vanhemmat miehet kuin nuoria miehiä vanhemmat naiset.

        No joo, nämä on taas näitä sarjassamme turhia juttuja. Mutta olen tapaillut itse pari krt itseäni vanhempaa miestä. Kummatkin tapaukset olivat minulle vain ja ainoastaan "hätävaroja", koska minulla oli pidemmät suhteet karahtaneet karille. Vanhemmasta miehestä löytää kait jotain isämäistä turvallisuutta tuollaisessa tilanteessa. Ei minua ainakaan pidemmän päälle kiinnostaisi itseäni monta vuotta vanhempi mies.

        Tosin, olen sittemmin jättänyt kokonaan nämä tällaiset vanhemmat tapaukset, koska toinen tapailemistani olikin naimisissa. Sain tietää asiasta vasta myöhemmin, mutta jatkoin silti tapailua. Sitten mies jättikin yht´äkkiä perheensä (vaimo plus kaksi tytärtä) vuokseni. Kun hän sitten ymmärsi ja uskoi vihdoin viimein, etten ole suunnitellut hänen kanssaan loppuelämääni, niin hän palasi häntä koipien välissä takaisin perheensä luo. Tästä syystä tuli vähän sellainen olo, että jopa säälittää vanhemmat miehet :(


      • Jacques
        äänellä kirjoitti:

        No joo, nämä on taas näitä sarjassamme turhia juttuja. Mutta olen tapaillut itse pari krt itseäni vanhempaa miestä. Kummatkin tapaukset olivat minulle vain ja ainoastaan "hätävaroja", koska minulla oli pidemmät suhteet karahtaneet karille. Vanhemmasta miehestä löytää kait jotain isämäistä turvallisuutta tuollaisessa tilanteessa. Ei minua ainakaan pidemmän päälle kiinnostaisi itseäni monta vuotta vanhempi mies.

        Tosin, olen sittemmin jättänyt kokonaan nämä tällaiset vanhemmat tapaukset, koska toinen tapailemistani olikin naimisissa. Sain tietää asiasta vasta myöhemmin, mutta jatkoin silti tapailua. Sitten mies jättikin yht´äkkiä perheensä (vaimo plus kaksi tytärtä) vuokseni. Kun hän sitten ymmärsi ja uskoi vihdoin viimein, etten ole suunnitellut hänen kanssaan loppuelämääni, niin hän palasi häntä koipien välissä takaisin perheensä luo. Tästä syystä tuli vähän sellainen olo, että jopa säälittää vanhemmat miehet :(

        No eiköhän suurin osa tänne näiden foorumien jutuista ole vähemmän tai enemmän täysin turhanpäiväistä jauhantaa. En minäkään seurustelumielessä taida olla kiinnostunut minkäänlaisesta naisesta, olen pitkään sinkkuillut ja huomannut viihtyväni yksin. Jonkinlaisena vakikaverina seksin merkeissä nuorempi nainen kiinnostaa enemmän kuin oman ikäinen.


    • wap_

      Aina tämän saman asian jauhamista. No mitä sitten, jos vanhempaa naisat kiinnostaa nuoremmat miehet ja vanhempaa miestä nuoremmat naiset? Minkä takia sitä pitää tulla tänne kuuluttamaan?

      Minusta tuntuu vähän siltä että ne, jotka tulevat tänne mainostamaan pitävänsä itseään nuoremmista (oli sitten mies tai nainen) kumppaneista, etsii jotenkin vähän itseään, itsetuntoaan sekä kadotettua nuoruuttaan... Nämä asiat yritetään sitten löytää elämällä elämäänsä itseään nuoremman ihmisen kautta.

      • Jacques

        Minä taas ihmettelen miksi aiheen myötä aletaan jauhamaan juuri tuota "menetetyn nuoruuden hakemista". Aina jos kokee nuoremmat viehättävämmäksi kuin oman ikäiset on jotenkin kummajainen tai luonnonoikku tai jotain vikaa on päässä oltava.


      • ??????
        Jacques kirjoitti:

        Minä taas ihmettelen miksi aiheen myötä aletaan jauhamaan juuri tuota "menetetyn nuoruuden hakemista". Aina jos kokee nuoremmat viehättävämmäksi kuin oman ikäiset on jotenkin kummajainen tai luonnonoikku tai jotain vikaa on päässä oltava.

        No mutta minkä takia sä haet sille täällä huomiota? Mikset ole jo iskenyt sellaista tai paria sellaista? Eikö liha ui verkkoon?


    • jp32,

      Itselläni on tällä hetkellä 17 vuotias tyttönen ja mikä seksipeto se onkaan. Meinaa välillä viedä hengen 32 vuotiaalta. Siltä ei todellakaan tarvitse vongata!

      • Ei vee..

        Hyväntasoisia miehiä meillä täällä Suomessa :D


      • Pekka Päärynä
        Ei vee.. kirjoitti:

        Hyväntasoisia miehiä meillä täällä Suomessa :D

        No mitäs helevettiä se tasosta kertoo jos tykkää nuorista neidoista? Kyllä määkin olen pariinkin otteeseen nuorempaa lihaa kokeillut enkä mää silti ole huonotasoinen mies vaikka mää Turun murretta puhunkin. Vanha ämmähän se olisi heti upeatasoinen rotunainen jos vehtaisi nuoremman miehen kanssa.


      • Kipatsu

        Onhan nuori pimu vähään tyytyväinen, kun ei ole kokemusta eikä siten tietoa mistään paremmasta. Voi sellainen huonompikin sänkymaakari päteä kokemattoman seurassa ;-)


      • Pikkupillut
        Pekka Päärynä kirjoitti:

        No mitäs helevettiä se tasosta kertoo jos tykkää nuorista neidoista? Kyllä määkin olen pariinkin otteeseen nuorempaa lihaa kokeillut enkä mää silti ole huonotasoinen mies vaikka mää Turun murretta puhunkin. Vanha ämmähän se olisi heti upeatasoinen rotunainen jos vehtaisi nuoremman miehen kanssa.

        jää toiseksi.Nuorien naisten pillu haiseekin mädälle sillille.Muista laittaa pyykki poika nenään nussiessa pikkipillua.Sen pillukin pieree ja ääntelee kummasti.Ei koskaan enään.Kerran erehdyin.


      • karo48

        Ja mulla nelikymppisellä on kolmikymppinen mies ja WAU mikä seksipeto hän onkaan;))))


    • N--23

      Tuota noin, jos kiinnostuksesi ja kiihotuksesi kohdistuu yksinomaan johonkin tiettyyn asiaan/piirteeseen, kuten nyt tuohon nuoruuteen, kyseessä saattaa olla fetissi. (täällä lisätietoa aiheesta: http://www.seta.fi/fi/setafi4h.htm)

      Itsekin ihastun välillä itseäni vanhempiin miehiin, mutta luulen, ettei siinä ole kiinni iästä, vaan luonteesta, olemuksesta, kokonaisuudesta. :)

    • nimimerkki

      Kuuostaa siltä että kaipaat koiranpentua. :D

    • katarzyna

      Oiskohan jossain jotain tutkimusta mistä selviäisi kummat saavat nuorta lihaa helpommin, vanhat miehet vai naiset? Jotenkin on sellainen fiilis, että kyllä vanha nainen kuitenkin saa nuoren miehen helpommin kuin vanha mies nuoren naisen. Itse en juuri deittipalstoilla käy, mutta kertokaa kokeneemmat, kumpia ilmoituksia on enemmän; nuori mies etsii vanhempaa naista vai nuori nainen etsii vanhempaa miestä?

      Haaveilla saa, sitä ei kukaan kiellä. Tykkään itsekin jonkin verran itseäni nuoremmista. Aika pienistä ikäeroista kuitenkin on kyse; olen vähän alle kolmekymppinen ja haluan kuitenkin, että mies näyttää mieheltä eikä pikkupojalta. Parikymppiset ovat pikkupoikia useimmiten. Kai se on lähinnä joku henkinen juttu; kuvittelee mielessään että on jollain tapaa niskan päällä kun on vähän miestä vanhempi ;D .

      • deittailija

        Luen paljon deittipalstoja ja tekstitv:n deittichattia joskus (huvikseni vaan hei) ja kyllä siellä suurimmaksi osaksi miehet hakevat itseään runsaasti nuorempaa seuraa, tosi harvoin näkee vanha ämmä monkumassa nuorta miestä tai nuori mies monkumassa vanhaa ämmää.


      • ................

        vanhempi nainen saa tietysti seksi mielessä helpommin nuorempaa muuten tuskinpa. Vai kuinka
        monesti olet vaikka näillä palstoilla nähnyt että joku nuorempi mies itkisi vanhemman naisen perään?
        Eipä paljon näy, toistepäin kyllä. Itse en kyllä itseäni vanhempaa naista huolisi, selvästi nuoremman naisen toki kyllä.


    • ja haha

      No eipä ne nuoret ja kauniit edes sua päin vilkaise, jos olet joku ällö, likainen nelikymppinen rumilus runkkari vammanaama.

    • Nam..

      No, itse olen yksi näistä, joita kiinnostaa hieman vanhemmat miehet. Oman ikäisiä tai muutaman vuoden vanhempia miehiä en tosiaan jaksais katella. Itse olen alle 30v. ja mies, johon olen ihastunut on hieman yli 40v. Sun juttus riippuu kyllä siitä, kuinka nuoret naiset sitten kiinnostaa. Että meneekö "sallituissa" rajoissa. Ei semmonen reilu 10v. ikäeroa haittaa tahtia.. (Kunhan kumpikaan osapuoli ei ole alaikäinen.)

      • Kyllä vain

        Hieman vanhemmat miehet tosiaan on NAM isolla ännällä ;) Muutamasta kokemuksia ja ei voi muutakuin kehua. En kyllä seurustelusta osaa sanoa, voi olla että kiinnostukset ja ajatukset liikkuu aikalailla eritasolla, mutta seksi, se on hyvää. Itselläni n.15v ikäeroa.


    • Nykyään joka paikassa.

      Yritä vanha vaari vaan pysyä housuissas.Ei nuoret naiset tuollaisista vanhuksista välitä.Olet isäni ikäinen.HÄPEÄ SIKA!

    • SH

      Sama täällä..
      Keski-ikä ei tosiaan lisää ihmisen viehättävyyttä ..mutta samahan se on kaikille.
      Aikaa pitää vaan kunnioittaa.

      Toivottavasti on löytynyt.

    • Juu kuntosalithan onkin nimenomaan sitä varten, että siellä isketään naisia. X)

      Ja kukapa parikymppinen fitnesspimu ei olisi äärionnellinen kun joku keski-ikää hätyyttelevä pulkannaru tulee häiriköimään kesken treenin... XD

    • nuorinainen**

      itte tykkään mielellään pikkasen vanhemmista.

    • niuhis :)

      Kukapa ei tykkäisi jo hiukan seestyneemmästä seurasta, jolla ei ole kamalakiire ja hoppu jokasuuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe