rakastelu vinkkejä?

Nimetön

No hei mimmit, jos olette sitä mieltä, että suurin osa nuorista sälleistä on huonoja sängyssä, niin voisitteko opastaa nuorta sielua, minkälainen rakastelu on teidän mielestänne ainutlaatuista/hyvää?
Täl sällil on ainakin sellanen tunne, et suurin osa naisista saa varsinaisen orgasmin joko kielipelillä tai ollessaan itse ohjaksissa.. tai sitten oon vaan niin paska pano.. he hee. Mut joo kertokaa jotain käytännön vinkkejä ja perusvirheitä mitä voi tehdä kun rakastelee naisen kanssa?

26

4521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eukkojen ja kitkerien vanhojen piikojen panettelua koko homma :-) Kummasti se kulli ja muukin actioni näyttää maistuvan naisille niin pitkään kunnes koko homma menee vituiksi,sen jälkeen sit tulee yleensä nämä paskapano / tuppikulli suolaukset :-)

      • On onnellinen.

        Kulli voi olla jälkeenpäin vähän paskassa.Vesi on paskan lääke.


    • marie

      on kyllä se, että "esileikkinä" tungetaan pari sormea pilluun ja sitten muna sisään. Auts. Ei kiitos.

      Varmaankin nuo, jotka nuorten miesten taituruutta haukkuivat, tarkoittivat sitä, että nuoret miehet usein on itsekkäitä sängyssä, siis kiinnostaa vain oma nautinto, tai sitten luulevat seksin olevan tosielämässä samanlaista kuin pornossa. Enpä tiedä. Tuo ainakin omasta mielestäni tekee seksin huonoksi. Samoin se kun kuvitellaan että nainen pyörtyy ihastuksesta/kiihotuksesta nähdessään kyrvän.

      Tämä viesti varmaan muuten olisi kuulunut Naisen logiikkaan...

      • sormet.

        Vittuhan siinnä repeää.Ei se ole mukavaa.Sama jos vetäis kyrvästä nahkat irti.Vitussakin on tunto.


    • asianainen

      Olet asiamies selvästi, kaikinpuolin hieno tapaus, sussa mitää vikaa ole, kaikki lähtee poikakulta pään sisältä, ja siellä sulla tuntuu olevan kaikki kohdellaan, joten älä stressaa turhia. Puhuminen on A ja O, että kerrotaan toiselle mistä tykätään...lempeys, läheisyys ja ymmärtäväisyys ja kärsivällisyys takaavat myös luksus-seksin.

    • minulta

      Se, että taidot kasvaisivat vanhetessa kulkee käsitykseni mukaan yhdessä sen seikan kanssa, että nuorena halutaan toisen tekevän oma olo hyväksi. Vanhempana halutaan tehdä enemmän toisen olo hyväksi...en tiedä, itsekin vasta parikymppinen.

      Mutta tietenkin se, mikä on toiselle hyvää, saattaa olla epämiellyttävää toiselle. Luottamus on kaiken a ja o. Se, että sen toisen seurassa on turvallinen olla. Silloin onkin vain maa ja taivas rajana.

      No mikä nyt itsellä tulee turn-offeista mieleen, ovat hätäisyys, sohitaan minne sattuu..väkinäinen yrittäminen tekee asiasta teknisen ja naisillahan pitää tuo tunnepuoli saada ensimmäisenä mukaan.

      Niin, ja jostain luin, en tiedä liekö urbaani legenda vain, että naisten iho olisi 3xherkempi kuin miesten. Hellät otteet, ainakin aluksi on siis paikallaan. Eiköhän se ole se esileikki, mikä luo pohjaa itse finaalille, eli siihen panostaisin eniten.

      • Muuten sattuu.

        Jos vittu on kuiva niin ei ole mukavaa.Menee vitun vuoret väärin päin.


    • heh

      niin ja se rakastelun kesto vaikuttaa kanssa ;)

    • voisit lakata puhumasta rakastelusta,se on median keksimä irtas sana jolla ei oo mtn. tekemistä todellisuuden kanssa :-(

      • rising.

        Älä sinä enää vastaa tänne mitään! Porukka on saanut susta jo tarpeekseen. Mene jonnekin toiselle foorumille nolaamaan itsesi.


      • Tuhkaluukku paskassa?
        rising. kirjoitti:

        Älä sinä enää vastaa tänne mitään! Porukka on saanut susta jo tarpeekseen. Mene jonnekin toiselle foorumille nolaamaan itsesi.

        Yrmio on katkera tyyppi.


      • He's such a bad fuck!

        Kyllä yrmio tietää kun naiset ei hänestä oikein tykkää. Yrmio on varmaan kauhian huono sängyssä. :(


      • He's such a bad fuck! kirjoitti:

        Kyllä yrmio tietää kun naiset ei hänestä oikein tykkää. Yrmio on varmaan kauhian huono sängyssä. :(

        paha sanoa kun tässäkin asiassa on kohtuu vaikea saada täysin puolueetonta ja objektiivista arviota :-( Toisaalta oonpahan sentään päässy harrastaan kyseisiä hommia varsinkin viimeaikoina ihan kiitettävästi,samaa ei vissin voi sanoa jokaisesta tänne palstalle kirjoittelevasta miehestä.


      • marie

        Se että mielestäsi "rakastelu" on vain median keksimä sana johtuu siitä ettet koskaan ole kokenut parisuhdeseksiä, ainakin omien juttujesi mukaan muistaakseni:) Se kuitenkin eroaa vakipanoista ym. häsläilystä.

        Ja sitäpaitsi, luulen että sanan rakastelu pohjautuu kyllä jo aikaan ennen mitään mediaa:)

        Toisaalta, voisin tähän lisätä että mielestäni seksistä joidenkin käyttämä kuvaus "meistä tuli kuin yksi" on humpuukia, tiedä sitten kenen keksimää. Sitä en ymmärrä. Omat kokemukset ei kyllä ole ollut lähelläkään sen tapaista ilmiötä.


      • yrmio
        marie kirjoitti:

        Se että mielestäsi "rakastelu" on vain median keksimä sana johtuu siitä ettet koskaan ole kokenut parisuhdeseksiä, ainakin omien juttujesi mukaan muistaakseni:) Se kuitenkin eroaa vakipanoista ym. häsläilystä.

        Ja sitäpaitsi, luulen että sanan rakastelu pohjautuu kyllä jo aikaan ennen mitään mediaa:)

        Toisaalta, voisin tähän lisätä että mielestäni seksistä joidenkin käyttämä kuvaus "meistä tuli kuin yksi" on humpuukia, tiedä sitten kenen keksimää. Sitä en ymmärrä. Omat kokemukset ei kyllä ole ollut lähelläkään sen tapaista ilmiötä.

        mitä on,jos se kalpeaihoisten jokapaikasta roikkuvien irstaan näköisten keskiverto Suomalaisten punottavien ja lismaisten vehkeitten 10 minsan litisyttäminen ja lätisyttäminen on jonkun mielestä rakastelua niin kukas mä oon sitä kieltämään :-(


      • Panda
        yrmio kirjoitti:

        mitä on,jos se kalpeaihoisten jokapaikasta roikkuvien irstaan näköisten keskiverto Suomalaisten punottavien ja lismaisten vehkeitten 10 minsan litisyttäminen ja lätisyttäminen on jonkun mielestä rakastelua niin kukas mä oon sitä kieltämään :-(

        Taisi yrmiö analysoida sekä oman ruumiillisen persoonansa, että rakastelu metodinsa =D Yrmiö olisiko aika kasvaa aikuiseksi ja yrittää käsitellä asioita hieman kypsemmin? minkälaista mielihyvää saat typeristä komentteistasi? Et taida olla niin sanottu hyvä tyyppi ja se on lähinnä säälittävää.. Olen pahoillani Yrmiö kaikki eivät voi olla persoonallisuudeltaan mukavia ihmisiä..

        Mutta ei hätää
        Yrmiö voit yrittää muuttaa omaa persoonallisuutta, riittää kun alat tarkastelemaan omaa toimintaasi mahdollisimman objektiivisesti. Kiinnität huomiota negatiivisiin puoliin ja alat pohtimaan, että miksi minä sanoin/toimin tässä tilanteessa näin.. Alat etsimään toiminnallesi motiiveja.. Ja ennen kaikkea yrität ajatella, että minkälainen minä haluisin olla. Ja alat toimimaan sen mukaan. Onnea yritykseen.


      • Panda kirjoitti:

        Taisi yrmiö analysoida sekä oman ruumiillisen persoonansa, että rakastelu metodinsa =D Yrmiö olisiko aika kasvaa aikuiseksi ja yrittää käsitellä asioita hieman kypsemmin? minkälaista mielihyvää saat typeristä komentteistasi? Et taida olla niin sanottu hyvä tyyppi ja se on lähinnä säälittävää.. Olen pahoillani Yrmiö kaikki eivät voi olla persoonallisuudeltaan mukavia ihmisiä..

        Mutta ei hätää
        Yrmiö voit yrittää muuttaa omaa persoonallisuutta, riittää kun alat tarkastelemaan omaa toimintaasi mahdollisimman objektiivisesti. Kiinnität huomiota negatiivisiin puoliin ja alat pohtimaan, että miksi minä sanoin/toimin tässä tilanteessa näin.. Alat etsimään toiminnallesi motiiveja.. Ja ennen kaikkea yrität ajatella, että minkälainen minä haluisin olla. Ja alat toimimaan sen mukaan. Onnea yritykseen.

        mielihyvää saat ite niistä näistä ns. asiallisista ja kaikkia miellyttävistä kommenteistas?? Eiköhän jokaisen tänne kirjoittelijan suurin motiivi oo jonkun sortin pätemisen tarve,keinoja vaan on monenlaisia.Enpä kyl taida tosiaankaan olla ns. hyvä tyyppi mut miks pitäiskään,mitä siitä tulis jos kaikki ois hyviä tyyppejä,luoja paratkoon jos kaikki ois vielä kaiken lisäksi priukuilleen yhtä hyviä tyyppejä,silloin esim. säkään et pääsis pätemään mulle ja tätäkään keskustelua ei ois koskaan edes käyty :-)


      • Panda
        yrmio kirjoitti:

        mielihyvää saat ite niistä näistä ns. asiallisista ja kaikkia miellyttävistä kommenteistas?? Eiköhän jokaisen tänne kirjoittelijan suurin motiivi oo jonkun sortin pätemisen tarve,keinoja vaan on monenlaisia.Enpä kyl taida tosiaankaan olla ns. hyvä tyyppi mut miks pitäiskään,mitä siitä tulis jos kaikki ois hyviä tyyppejä,luoja paratkoon jos kaikki ois vielä kaiken lisäksi priukuilleen yhtä hyviä tyyppejä,silloin esim. säkään et pääsis pätemään mulle ja tätäkään keskustelua ei ois koskaan edes käyty :-)

        Nii-i oot kyllä oikeessa ton pätemisen suhteen.. ja se on ikävää, että niin monet ihmiset kokevat suurta pätemisen tarvetta. Aivan varmasti jokaisen meistä tekee mieli päteä joskus ja se on ihan tervettä tai ainakin luonnollista. Mutta monet yrittävät päteä 24/7 ja jopa niin, että keksii itse tarinoita ja selittää niitä omina totuuksina. Ärsyttäviä sellaset tyypit, eikö vain? Mutta Ylermi, jos kaikki olisivat hyviä tyyppejä voisimme heittää läppää jostain aivan muusta.. jostain mukavasta ja kaikkia kiinnostavasta ilman estoja.. eikö se olisi vasta mukavaa?


      • Panda kirjoitti:

        Nii-i oot kyllä oikeessa ton pätemisen suhteen.. ja se on ikävää, että niin monet ihmiset kokevat suurta pätemisen tarvetta. Aivan varmasti jokaisen meistä tekee mieli päteä joskus ja se on ihan tervettä tai ainakin luonnollista. Mutta monet yrittävät päteä 24/7 ja jopa niin, että keksii itse tarinoita ja selittää niitä omina totuuksina. Ärsyttäviä sellaset tyypit, eikö vain? Mutta Ylermi, jos kaikki olisivat hyviä tyyppejä voisimme heittää läppää jostain aivan muusta.. jostain mukavasta ja kaikkia kiinnostavasta ilman estoja.. eikö se olisi vasta mukavaa?

        se ois sietämättömän tylsää jos kaikki kehuis kilpaa toisiaan ja jutustelis jonnin joutavia,joukossa pitää olla aina vähintään yks mätä omena tai ne hyvätkin yksilöt alkaa maistuun jossain vaiheessa paskalta.


      • marie
        yrmio kirjoitti:

        mitä on,jos se kalpeaihoisten jokapaikasta roikkuvien irstaan näköisten keskiverto Suomalaisten punottavien ja lismaisten vehkeitten 10 minsan litisyttäminen ja lätisyttäminen on jonkun mielestä rakastelua niin kukas mä oon sitä kieltämään :-(

        "kalpeaihoisten jokapaikasta roikkuvien irstaan näköisten keskiverto Suomalaisten punottavien ja lismaisten vehkeitten 10 minsan litisyttäminen"

        Toi kertoo jo aika paljon;)


    • työteliäs

      ei muutako jolu pilluun ja perseellä hakkauttaa siitä se hekuman huippu tullee!

    • Neiti Näpsä

      Tää vihje tulee ap:lle vähän myöhässä, silti se on aina ajankohtainen.
      Tutustu aisteilla, älä hätäile, huomioi ja "kuuntele" kumppania. Miehellä on huulet, kieli, sormet ja kalu, käytä niitä kaikkia.
      Hitaasti ja rauhallisesti, joskus hellästi hyväillen, toisinaan vaativammin rakastellen. Yhdessä pääsette hekuman huipulle. Opintomatka kumppanin kehoon on mielenkiintoinen ja harkitun pitkä seikkailu. Etsikää toistenne herkimmät alueet.

      • heteroN.

        Olen varmaan outo nainen, mutta todiste siitä, että kaikki naiset on erilaisia. itse en pidä noista kuin kalusta, miehen huulet ja kieli seksissä ei kiinnosta. Sormet joskus ok.


    • seksi on saatanasta, älkää harrastako sitä vastakkaisen sukupuolen kanssa eikä saman sukupuolen kanssa

      • siouxvihollinen

        Monten Manito on homo


    • runontaja off

      Oletko oppinut mitään näinä kahdeksassa vuodessa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe