Sinkun kysymyksiä

Jane

Minusta on mukavaa, kun minuun ihastutaan, mutta en pysty itse ihastumaan? Enkä saa sitä kenet haluaisin, enkä halua sitä kenet saisin. Ja miksi niin paljon nuoremmat miehet ihastuvat minuun? En pysty ottamaan sellaista vakavasti. Mikseivät ne vanhemmat ja viisaammat ihastu minuun..?
Liian monta kysymystä, eikä varmaan yhtään vastausta..

9

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hossi

sitten tuon vanhemman ja viisaamman pitäisi ihastua sinuun ? Mikä on tuo vanhempi ja kuinka paljon vuosi, kymmenen vuotta ?
      Oletko kenties paljon nuoremman näköinen mitä todellisuudessa olet vai näkevätkö nuo vanhemmat sinussa mahdollisesti vielä naivin ja kesken kasvuisen ihmisen ?

• kysymystä joihin voi olla tuhat vastausta.

laitapas esimerkkejä ko. ongelmista niin helpompi vastata ja parempia vastauksia saat.

• Jane

Hmm, en uskalla yleisesti ottaen itse oikein ihastua. On vain vaikea uskoa, että toinenkin olisi vakavissaan liikkeellä. Entinen miesystäväni petti minut pahasti, ja sehän tietty kummittelee mielessä (siis ei mies, vaan pettymys)..

Ne miehet, joihin olen sitten vähän uskaltanut ihastua, eivät olekaan minusta kiinnostuneita, tai heillä on omia juttujaan/ongelmia niin paljon etten sekaan mahdu.

Ne miehet, jotka taas osoittavat minuun ihastustaan, ovat reilusti nuorempia, tai sitten muuten mahdottomia tapauksia (varattuja, kaukana kaukana asuvia jne). Olen itse 30 ja jotenkin en voi ottaa vakavasti vähän päälle parikymppistä miestä.. Niin, ehkä kaipaan turvallisuutta kun toivon että mies olisi edes samanikäinen kanssani, tai sitten vanhempi. Silloin tuntisin itseni edes vähän nuoreksi, enkä vanhaksi ja väsyneeksi :)

Ja varattujen kanssa ei homma kiinnosta, sellaiseen en sekaannu.

Kauheaa, jos Hossi on oikeassa, entäs jos olenkin sitten itse naiivi ja kypsymätön..? No, se kai lienee kuitenkin selvää, että jonkin sortin itsetunto-ongelma minulla kuitenkin on..
      Vinkkejä..?

• hone-y

että suurin syy on tuo exä. Se on aika mielenkiintoinen ilmiö, miten tuollaiset asiat vaikuttavat ihmiseen. Itselleni kehittyi jopa suuria muutoksia siihen millainen olen ja miten ajattelen exän tekemisten seurauksena. Tällaiset asiat vaikuttavat syvästi, koska liikutaan kaikista herkimmillä ihmisyyden alueilla. On ihan loogista, että satutettu ihminen välttää uusia pettymyksiä. Ajan kanssa, työstämällä asiaa ja hankkimalla parempia kokemuksia pettymyksestä kuitenkin selviää.

Nämä miehet, joiden kanssa kiinnostukset ei kolahda, ja varatut ym. on aika tuttuja kaikille sinkkunaisille. Aina ei vain jutusta tule mitään eikä sille voi mitään. Elämä on.

Onko ajatus nuoremmasta miehestä ihan mahdoton ja jos, niin miksi? Ehkä sellaisellekin voisi antaa mahdollisuuden ja katsoa mitä siitä seuraa. Ihmiset on otettava vastaan sellaisina kuin he oikeasti ovat eikä sukupuolensa tai ikäluokkansa edustajina -täällä netissä tämä ei oikein ole muodissa mutta sanon sen kuitenkin. Tai ehkä juuri siksi =)

• hossi

kyllä että naiivi tai kypsymätön ihminen pystyy tuollaisia asioita miettimään ja puntaroimaan.Liiallinen miettiminenkin hankaloittaa asioita.

Olisiko yksinkertainen syy asiaan vain se että et vaan ole tällä hetkellä valmis solmimaan uusia suhteita, ehkä alitajuntaisesti ajattelet toisella tapaa. Toinen seikka voi olla myöskin että niissä varteenotettavissa miesehdokkaissa näet nuo kaikki negatiiviset seikat mitkä juontavat edellisestä epäonnistuneesta suhteesta. Siitä syystä et osaa tai et halua suhtautua toiseen ihmiseen avoimesti ?

• Jane
        hossi kirjoitti:

kyllä että naiivi tai kypsymätön ihminen pystyy tuollaisia asioita miettimään ja puntaroimaan.Liiallinen miettiminenkin hankaloittaa asioita.

Olisiko yksinkertainen syy asiaan vain se että et vaan ole tällä hetkellä valmis solmimaan uusia suhteita, ehkä alitajuntaisesti ajattelet toisella tapaa. Toinen seikka voi olla myöskin että niissä varteenotettavissa miesehdokkaissa näet nuo kaikki negatiiviset seikat mitkä juontavat edellisestä epäonnistuneesta suhteesta. Siitä syystä et osaa tai et halua suhtautua toiseen ihmiseen avoimesti ?

mielelläni kyllä sälyttäisin kaikki exäni syyksi :) Mutta siitä on jo puolitoista vuotta aikaa. Eikös tässä jo pitäisi pystyä ryhdistäytymään oman elämän suhteen?

Olen niin väsynyt sinkkuuteen ja kaipaan toista ihmistä! Haluaisin kovasti miehen jakamaan asiat elämässä; ruoanlaiton, lenkkeilyn, kyläilyn, tv:n katselun, juttelun ja niin edelleen.. kaikki tyhmät ja tylsätkin asiat, vaikka siivoamisen :) Haluaisin niin kovasti, muttei tunnu onnistuvan..

• hossi
        Jane kirjoitti:

mielelläni kyllä sälyttäisin kaikki exäni syyksi :) Mutta siitä on jo puolitoista vuotta aikaa. Eikös tässä jo pitäisi pystyä ryhdistäytymään oman elämän suhteen?

Olen niin väsynyt sinkkuuteen ja kaipaan toista ihmistä! Haluaisin kovasti miehen jakamaan asiat elämässä; ruoanlaiton, lenkkeilyn, kyläilyn, tv:n katselun, juttelun ja niin edelleen.. kaikki tyhmät ja tylsätkin asiat, vaikka siivoamisen :) Haluaisin niin kovasti, muttei tunnu onnistuvan..

hivenen samanlaatuinen ongelma. Tuntuu ettei kellekkään kelpaa mutta sit kun löytyy tuo joka kiinnostuu minusta niin itse lyön asiaan takapakkia :(
        Käsittämätön ongelma mihinkä ei ihmismieli oikein tunnu löytävän selvää ratkaisua ?
        En muuta keksi kuin nuo vanhat jutut ja omat itsetunto ongelmat mitkä sen aiheuttaa.
        Tuo omaan elämään ryhdistäytyminen ei välttämättä ole mikään yksiselitteinen asia, osalla siihen menee noin yksi päivä ja toisilla se saattaakin kestää vaikka lopun ikää. Tuossa kohtaa ehkä kannattaa kuunnella omaa sisintään et mitä se sanoo ja suunnitella asiat sen mukaan.

Tuokaan ei ole helppoa, voin sen itsekin tunnustaa kun tiedän mitä sisin ja sydän haluaa mutta toisaalta järki pistää hanttiin perusteellisesti ? Olen itsekin kuitenkin ihminen joka nauttii toisen läheisyydesta ja omaan kuiteski selvän järjen sekä toisen ihmisen kunnioituksen. Suomeksi sanottuna olen hyvä mies ? Ainakin omasta mielestäni mutta siitä huolimatta ei tunnu onnistuvan ei sit millään. Aino lohtu on ajatella että kaikki matkalle sattuvat ihmiset eivät ole luotu itseään varten koska he eivät ole synnyttäneet sitä oikeaa tunne pohjaa mistä mahdollisen suhteen voisi aloittaa ?

Niin ja kaikki ei todellakaan voi syytää toisen niskoille vaan ihmisten keskenäisiin ongelmiin tarvitaan aina kaksi ihmistä. Yksin niitä ei saa aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisi.

• Jane
        hone-y kirjoitti:

että suurin syy on tuo exä. Se on aika mielenkiintoinen ilmiö, miten tuollaiset asiat vaikuttavat ihmiseen. Itselleni kehittyi jopa suuria muutoksia siihen millainen olen ja miten ajattelen exän tekemisten seurauksena. Tällaiset asiat vaikuttavat syvästi, koska liikutaan kaikista herkimmillä ihmisyyden alueilla. On ihan loogista, että satutettu ihminen välttää uusia pettymyksiä. Ajan kanssa, työstämällä asiaa ja hankkimalla parempia kokemuksia pettymyksestä kuitenkin selviää.

Nämä miehet, joiden kanssa kiinnostukset ei kolahda, ja varatut ym. on aika tuttuja kaikille sinkkunaisille. Aina ei vain jutusta tule mitään eikä sille voi mitään. Elämä on.

Onko ajatus nuoremmasta miehestä ihan mahdoton ja jos, niin miksi? Ehkä sellaisellekin voisi antaa mahdollisuuden ja katsoa mitä siitä seuraa. Ihmiset on otettava vastaan sellaisina kuin he oikeasti ovat eikä sukupuolensa tai ikäluokkansa edustajina -täällä netissä tämä ei oikein ole muodissa mutta sanon sen kuitenkin. Tai ehkä juuri siksi =)

taitaa kai vanhana :)
        Niin, noista nuorista miehistä.. Jokunen on kiinnostustaan osoittanut, mutta en vaan pääse ajatuksesta, että olisin kehdonryöstäjä :) No joo, en ole edes uskaltanut kunnolla tutustua.. Varmasti hyviä tyyppejä, mutta en oikeastaan tiedä miksi jarruttelen heidän kohdallaan? Ajattelenkohan liikaa mitä muut ajattelee.. Enpä usko, loppujen lopuksi.

Hmm, nuoremmalla voi kyllä olla elämästä virkistäviä pointteja ja nämä minun tuntemat nuoremmat miehet ovat oikein ihania :)

• Ota keneltä saat, sitä mitä et saanut siltä kenestä sinä sitä olisit halunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6008
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      294
      1346
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe