Eli kadoksissa iskevä valssi... Oon koittanu ettiä ja miettiä mut tulee ihan muutama vaan päähän ja neki hirveen vaikeita laulaa...
Jos siis teille tulee mieleen jotai valsseja mitä vois mennä karaokeen vetäseen ni tarjoilkaas vinkkejä!
KIITOS!
Valsseja?
10
3349
Vastaukset
- SK.KJ
...haeskelet.
Miten olisi iki-ihana Suvivalssi, Kenpä teitäis sen, Akselin ja Elinan häävälssi, Virran tuotantoa löytyy.
Kyllä niitä piisaa, rohkeasti vaan yrittämään. Valssilla saa aina vaan tanssijoita liikkeelle ;o) - Nimetön
ja Kyllikkivalssi ovat iihaaniaaa...
- ossi
ismo alanko & osuuskuntaorkesteri
elokuun häävalssi
- vanha vetäjä
Karaokessa joitakin valsseja lauletaan selkeästi enemmän, kuin muita (sama pätee tangoihin, iskelmiin, rokkeihin jne.)
Mutta jos haluat herättää kuuntelijoiden mielenkiinnon laulullasi, niin kaiva rohkeasti esille hieman harvemmin laulettua arsenaalia.
Voin suositella:
- Kielon jäähyväiset (vaikka tarina ehkä haikea, mutta
valssi on kaunis)
- Häävalssi (ei pidä sekoittaa Akselin ja Elinan häävalssiin)
- Kenpä tietäis sen (Que sera sera, whatever will be...)
-Ruusuja hopeamaljassa (haastetta, mutta vanhempi
väki pitää)
- Iltatuulen viesti (hidas ja mukavan keinuttava)
- Ilta Saimaalla & Ilta Skanssissa (merimiesmenoa)
Eiköhän jo näillä pääse alkuun. - B-A
Yölintu on kaunis valssi.
- Nimetön
Ite tykkään kuunnella, soittaa ja laulella erilaisia valsseja. Mieleeni tuli Onnenhetkiä, Yön syliin, Vastaus, Uralin pihjala, Lapin valssi...jne. Näitä on aika paljon, enkä mä tie onko ne mitenkään erityisen iskeviä...mutta kauniita kuitenkin ja pitäisin kovasti jos niitä joku joskus karaokessa esittäisi!
- osku3
Minä rakastan sua, aina vetää tanssilattian täyteen
- vetäjä
Ihania, harvoin laulettuja valsseja, asiakkaat tykkäävät: Yön syliin,Minä rakastan sua, Akseli ja Elina sekä Joensuun Elli.
Suht helppoja laulettavia, mutta erittäin kauniita kappaleita, vaikken valsseista juurikaan normaalisti välitä.
- marck 57
jep yön syliin..huikea valssi...
- KK
Yhteen aikaan laulettiin paljon Arja Havakan Lokkivalssia, on hieno valssi, vaikka välillä siihenkin kyllästyi, mutta nykyään kuulee jo harvemmin.
Hitaista valsseista on tosi hieno Sieluni soitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3103248Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182151Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151850Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141595Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4111489Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361374Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2221263- 171224
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631056Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201000