Valsseja?

Studio54

Eli kadoksissa iskevä valssi... Oon koittanu ettiä ja miettiä mut tulee ihan muutama vaan päähän ja neki hirveen vaikeita laulaa...

Jos siis teille tulee mieleen jotai valsseja mitä vois mennä karaokeen vetäseen ni tarjoilkaas vinkkejä!

KIITOS!

10

3340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SK.KJ

...haeskelet.

Miten olisi iki-ihana Suvivalssi, Kenpä teitäis sen, Akselin ja Elinan häävälssi, Virran tuotantoa löytyy.

Kyllä niitä piisaa, rohkeasti vaan yrittämään. Valssilla saa aina vaan tanssijoita liikkeelle ;o)

• Nimetön

ja Kyllikkivalssi ovat iihaaniaaa...

• ossi

ismo alanko & osuuskuntaorkesteri

elokuun häävalssi

• vanha vetäjä

Karaokessa joitakin valsseja lauletaan selkeästi enemmän, kuin muita (sama pätee tangoihin, iskelmiin, rokkeihin jne.)
      Mutta jos haluat herättää kuuntelijoiden mielenkiinnon laulullasi, niin kaiva rohkeasti esille hieman harvemmin laulettua arsenaalia.
      Voin suositella:
      - Kielon jäähyväiset (vaikka tarina ehkä haikea, mutta
      valssi on kaunis)
      - Häävalssi (ei pidä sekoittaa Akselin ja Elinan häävalssiin)
      - Kenpä tietäis sen (Que sera sera, whatever will be...)
      -Ruusuja hopeamaljassa (haastetta, mutta vanhempi
      väki pitää)
      - Iltatuulen viesti (hidas ja mukavan keinuttava)
      - Ilta Saimaalla & Ilta Skanssissa (merimiesmenoa)

Eiköhän jo näillä pääse alkuun.

• B-A

Yölintu on kaunis valssi.

• Nimetön

Ite tykkään kuunnella, soittaa ja laulella erilaisia valsseja. Mieleeni tuli Onnenhetkiä, Yön syliin, Vastaus, Uralin pihjala, Lapin valssi...jne. Näitä on aika paljon, enkä mä tie onko ne mitenkään erityisen iskeviä...mutta kauniita kuitenkin ja pitäisin kovasti jos niitä joku joskus karaokessa esittäisi!

• osku3

Minä rakastan sua, aina vetää tanssilattian täyteen

• vetäjä

Ihania, harvoin laulettuja valsseja, asiakkaat tykkäävät: Yön syliin,Minä rakastan sua, Akseli ja Elina sekä Joensuun Elli.

Suht helppoja laulettavia, mutta erittäin kauniita kappaleita, vaikken valsseista juurikaan normaalisti välitä.

• marck 57

jep yön syliin..huikea valssi...

• KK

Yhteen aikaan laulettiin paljon Arja Havakan Lokkivalssia, on hieno valssi, vaikka välillä siihenkin kyllästyi, mutta nykyään kuulee jo harvemmin.
      Hitaista valsseista on tosi hieno Sieluni soitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6183
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3416
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3308
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2525
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2091
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1656
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1443
    Aihe