kannattaako ostaa sen uus levy.
niiku öh
mokoma
12
1324
Vastaukset
- diesel
On muuten suomalainen bändi, ihan vaan tiedoksesi koska et näköjään vielä tiedä...
Kannata ostaa yhtäkään Mokoman levyä. Armottoman huono bändi. Löytyy kyllä parempaakin samankaltasta musiikkia.
- ei..
kyl löydy. mokoma on paras ulkomaine heavy-bändi selkeesti! :D
- Hewistixx
ei.. kirjoitti:
kyl löydy. mokoma on paras ulkomaine heavy-bändi selkeesti! :D
Kotiteollisuus on parempi ulkomainen blakmetallibändi!
- Ärkele
Tuo nyt oli uskomantonta schaissea.
Mokoma rokkaa niin perkeleesti ja se uusi levy on parasta SUOMALAISTA musiikkia aikoihin. Saa toki olla eri mieltäkin :) Mutta meikäläinen on kyllä ens kesän festareilla siellä missä Mokomakin.
- Rausku
Rankkaa ja toimivaa meninkiä. Tarttuvia biisejä. Klassisia thrash-elementtejä hieman vähemmän kuin ed. elvyllä. Hieman edemmän modernin deathin ja hc:nkin tuoksua. Mutta kyllä se ehtaa Mokomaa on!
Kumma kun jossain on sitä rankkuutta niin paljon korostettu. Onhan siellä toki reipasta karjuntaa aika paljon mutta suurimmassa osassa biisejä on puhtaalla laululla vedetty vähintään kertosäe.
Suosittelen. Mosh! - TOTCFUARTD
Osta toki, jos lompakossa on muutama erkki eikä vain yksi matti. Mutta harkitse myös Deathchainin molempia täyspitkiä, jos et sitten niitä jo omista.
- j.s
Levy on Mokoman tähän astisista levyistä ehdottomasti
raskain. Kaikin tavoin.
Esim kliini laulu jää tällä levyllä vähemmälle ja
kitarasoundit ovat entistä paremmat!
Tottakai riippuu mistä jokainen tykkää..- Osculum
on aika moniselitteinen asia, eikä minusta juurikaan liity laulutyyliin. Itse asiassa doom on raskainta mahdollista minulle, ja siinä puhdas laulu vain lisää tuota ominaisuutta...
Mokoman uusin on minustakin bändin raskain, mutta ei hyvällä tavalla. Kurimus on edelleen Mokoman parasta antia minulle. - j.s
Osculum kirjoitti:
on aika moniselitteinen asia, eikä minusta juurikaan liity laulutyyliin. Itse asiassa doom on raskainta mahdollista minulle, ja siinä puhdas laulu vain lisää tuota ominaisuutta...
Mokoman uusin on minustakin bändin raskain, mutta ei hyvällä tavalla. Kurimus on edelleen Mokoman parasta antia minulle.Musiikin raskauteen luonnollisesti vaikuttaa
monet seikat. On musiikin tyyli ja rakenne sitten mitä
tahansa, lopullisen tulkinnan raskaudesta tekee kuuntelija.
Ja monastihan on kiinni siitä mihin on tottunut.
Joku metallimies/nainen ei (ehkä) löydä
esim. J.S.Bachin sinfonioista mitään raskautta.
Sinfonioiden kuuntelija vuorostaan ei (ehkä) löydä
jostain metallista mitään raskautta, pelkkää meteliä vaan.
Vokalistilla on Mokoman tapaisessa bändissä
oleellinen osa, sen takia siitä mainitsin.
- deathguy
Mokomat parantaa vaan levystä toiseen. Niin sen pitääkin mennä eli eteenpäin eikä tyssätä paikalleen!!!
- sniff
Älä osta mitään levyjä, ikinä! Osta liimaa koko rahalla. Mokoma on kyllä hyvä bändi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437