mokoma

matti meikäläinen

kannattaako ostaa sen uus levy.
niiku öh

12

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diesel

      On muuten suomalainen bändi, ihan vaan tiedoksesi koska et näköjään vielä tiedä...

    • Kannata ostaa yhtäkään Mokoman levyä. Armottoman huono bändi. Löytyy kyllä parempaakin samankaltasta musiikkia.

      • ei..

        kyl löydy. mokoma on paras ulkomaine heavy-bändi selkeesti! :D


      • Hewistixx
        ei.. kirjoitti:

        kyl löydy. mokoma on paras ulkomaine heavy-bändi selkeesti! :D

        Kotiteollisuus on parempi ulkomainen blakmetallibändi!


      • Ärkele

        Tuo nyt oli uskomantonta schaissea.
        Mokoma rokkaa niin perkeleesti ja se uusi levy on parasta SUOMALAISTA musiikkia aikoihin. Saa toki olla eri mieltäkin :) Mutta meikäläinen on kyllä ens kesän festareilla siellä missä Mokomakin.


    • Rausku

      Rankkaa ja toimivaa meninkiä. Tarttuvia biisejä. Klassisia thrash-elementtejä hieman vähemmän kuin ed. elvyllä. Hieman edemmän modernin deathin ja hc:nkin tuoksua. Mutta kyllä se ehtaa Mokomaa on!

      Kumma kun jossain on sitä rankkuutta niin paljon korostettu. Onhan siellä toki reipasta karjuntaa aika paljon mutta suurimmassa osassa biisejä on puhtaalla laululla vedetty vähintään kertosäe.

      Suosittelen. Mosh!

    • TOTCFUARTD

      Osta toki, jos lompakossa on muutama erkki eikä vain yksi matti. Mutta harkitse myös Deathchainin molempia täyspitkiä, jos et sitten niitä jo omista.

    • j.s

      Levy on Mokoman tähän astisista levyistä ehdottomasti
      raskain. Kaikin tavoin.
      Esim kliini laulu jää tällä levyllä vähemmälle ja
      kitarasoundit ovat entistä paremmat!

      Tottakai riippuu mistä jokainen tykkää..

      • Osculum

        on aika moniselitteinen asia, eikä minusta juurikaan liity laulutyyliin. Itse asiassa doom on raskainta mahdollista minulle, ja siinä puhdas laulu vain lisää tuota ominaisuutta...

        Mokoman uusin on minustakin bändin raskain, mutta ei hyvällä tavalla. Kurimus on edelleen Mokoman parasta antia minulle.


      • j.s
        Osculum kirjoitti:

        on aika moniselitteinen asia, eikä minusta juurikaan liity laulutyyliin. Itse asiassa doom on raskainta mahdollista minulle, ja siinä puhdas laulu vain lisää tuota ominaisuutta...

        Mokoman uusin on minustakin bändin raskain, mutta ei hyvällä tavalla. Kurimus on edelleen Mokoman parasta antia minulle.

        Musiikin raskauteen luonnollisesti vaikuttaa
        monet seikat. On musiikin tyyli ja rakenne sitten mitä
        tahansa, lopullisen tulkinnan raskaudesta tekee kuuntelija.

        Ja monastihan on kiinni siitä mihin on tottunut.

        Joku metallimies/nainen ei (ehkä) löydä
        esim. J.S.Bachin sinfonioista mitään raskautta.

        Sinfonioiden kuuntelija vuorostaan ei (ehkä) löydä
        jostain metallista mitään raskautta, pelkkää meteliä vaan.

        Vokalistilla on Mokoman tapaisessa bändissä
        oleellinen osa, sen takia siitä mainitsin.


    • deathguy

      Mokomat parantaa vaan levystä toiseen. Niin sen pitääkin mennä eli eteenpäin eikä tyssätä paikalleen!!!

    • sniff

      Älä osta mitään levyjä, ikinä! Osta liimaa koko rahalla. Mokoma on kyllä hyvä bändi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe