mokoma

matti meikäläinen

kannattaako ostaa sen uus levy.
niiku öh

12

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diesel

      On muuten suomalainen bändi, ihan vaan tiedoksesi koska et näköjään vielä tiedä...

    • Kannata ostaa yhtäkään Mokoman levyä. Armottoman huono bändi. Löytyy kyllä parempaakin samankaltasta musiikkia.

      • ei..

        kyl löydy. mokoma on paras ulkomaine heavy-bändi selkeesti! :D


      • Hewistixx
        ei.. kirjoitti:

        kyl löydy. mokoma on paras ulkomaine heavy-bändi selkeesti! :D

        Kotiteollisuus on parempi ulkomainen blakmetallibändi!


      • Ärkele

        Tuo nyt oli uskomantonta schaissea.
        Mokoma rokkaa niin perkeleesti ja se uusi levy on parasta SUOMALAISTA musiikkia aikoihin. Saa toki olla eri mieltäkin :) Mutta meikäläinen on kyllä ens kesän festareilla siellä missä Mokomakin.


    • Rausku

      Rankkaa ja toimivaa meninkiä. Tarttuvia biisejä. Klassisia thrash-elementtejä hieman vähemmän kuin ed. elvyllä. Hieman edemmän modernin deathin ja hc:nkin tuoksua. Mutta kyllä se ehtaa Mokomaa on!

      Kumma kun jossain on sitä rankkuutta niin paljon korostettu. Onhan siellä toki reipasta karjuntaa aika paljon mutta suurimmassa osassa biisejä on puhtaalla laululla vedetty vähintään kertosäe.

      Suosittelen. Mosh!

    • TOTCFUARTD

      Osta toki, jos lompakossa on muutama erkki eikä vain yksi matti. Mutta harkitse myös Deathchainin molempia täyspitkiä, jos et sitten niitä jo omista.

    • j.s

      Levy on Mokoman tähän astisista levyistä ehdottomasti
      raskain. Kaikin tavoin.
      Esim kliini laulu jää tällä levyllä vähemmälle ja
      kitarasoundit ovat entistä paremmat!

      Tottakai riippuu mistä jokainen tykkää..

      • Osculum

        on aika moniselitteinen asia, eikä minusta juurikaan liity laulutyyliin. Itse asiassa doom on raskainta mahdollista minulle, ja siinä puhdas laulu vain lisää tuota ominaisuutta...

        Mokoman uusin on minustakin bändin raskain, mutta ei hyvällä tavalla. Kurimus on edelleen Mokoman parasta antia minulle.


      • j.s
        Osculum kirjoitti:

        on aika moniselitteinen asia, eikä minusta juurikaan liity laulutyyliin. Itse asiassa doom on raskainta mahdollista minulle, ja siinä puhdas laulu vain lisää tuota ominaisuutta...

        Mokoman uusin on minustakin bändin raskain, mutta ei hyvällä tavalla. Kurimus on edelleen Mokoman parasta antia minulle.

        Musiikin raskauteen luonnollisesti vaikuttaa
        monet seikat. On musiikin tyyli ja rakenne sitten mitä
        tahansa, lopullisen tulkinnan raskaudesta tekee kuuntelija.

        Ja monastihan on kiinni siitä mihin on tottunut.

        Joku metallimies/nainen ei (ehkä) löydä
        esim. J.S.Bachin sinfonioista mitään raskautta.

        Sinfonioiden kuuntelija vuorostaan ei (ehkä) löydä
        jostain metallista mitään raskautta, pelkkää meteliä vaan.

        Vokalistilla on Mokoman tapaisessa bändissä
        oleellinen osa, sen takia siitä mainitsin.


    • deathguy

      Mokomat parantaa vaan levystä toiseen. Niin sen pitääkin mennä eli eteenpäin eikä tyssätä paikalleen!!!

    • sniff

      Älä osta mitään levyjä, ikinä! Osta liimaa koko rahalla. Mokoma on kyllä hyvä bändi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe