Miks naiset on..

..niin vaikeita!?

Mikä siinä on, kun naisille menee tekemään tavalla tai toisella aloitetta, esim. ihan vaan moikkaa ja kysyy kuulumisia tms. niin hyvin usein vastaanotto on todella nuivaa. Sitten jos kuitenkaan mies ei anna naisen nuivan käytöksen häiritä vaan alkaa flirttailemaan ja vonkaamaan niin jossakin vaiheessa nainen onkin ihastunut!?!

Siis jos mulle nainen tulisi tekemään aloitetta niin olisin iloinen ja näyttäisin sen heti myös vastapuolelle. Miksi en näyttäisi... onko nämä taas näitä jotakin todella typeriä "sinkkusääntöjä", joita minä pitkään seurustelleena en tiedä? Sitten vielä itketään kun ei löydy ketään...

29

4215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..onneton nainen?

      Minä naisena olen taas tullut siihen tulokseen, että niillä miehillä, mitä olen tapaillut, ei ole ollut minkäänlaista tajua siitä, että mitä tarkoittaa tutustuminen, mahdollinen tapailu ja seurustelusta puhumattakaan. Parin tapaamisen jälkeen kysellään, että eihän me seurustella, kun sanon, että eihän tämä ole vielä, kun viestittely/tapailu asteella. Yllättäin (parin tapaamisen jälkeen) aletaankin kyselemään menemisiä ja jopa tunnustetaan mustasukkaisuus.. Silloin minä lopetan jutun, mitään en kammoa niin paljon, kun omistushaluista miestä.
      Ja toinen juttu, aika usein tapahtunut. Ensin ollaan innoisaan tapamisista ja viestitellään/tapaillaan. Seuraava vaihe on, että viestit vähenee, jopa lähes loppuu. Kysyn suoraan, että oliko tämä tässä ja hyväksyisin vastauksen, että oli ja jättäisin samoin tein rauhaan. Mutta tilannetta pitkitetään ja tulee jopa mielikuva, että hiipuminen oli oma kuvitelma. Kuvitelma toistuu taas aika ajoin, eikä olekkaan enää kuvitelma. MUTTA, silti mies ei saa sitä sanottua suoraan, vaan se pitää vaan itse lopettaa. Ja oikestaan koskaan ei tiedä, halusiko mies oikeasti lopettaa kokonaan, vai tuliko joku rimakauhu , joka oli helpompi käsitellä yksikseen ja katoamalla maisemista.
      Itselleni olisi ainakin helpompaa, kun olisi selvät sävelet. Enkä perään ruikuta, jos minulle sanotaan , että ei kiinnosta enempää. Ystävänäkin voisin olla, mutta siihenkin vaan harvat miehet kykenee. Siis kysymys kuuluu: Liikunko väärässä seurassa vai onko minulla joku olennainen aivosolu kadoksissa???

      • Caaleppi

        Kun tunnet että miehen kiinnostus laimenee niin silloin kannattaa hiljentää tahtia, ei kai tapanasi ole tukahduttaa miehistä identiteettiä?

        Mies tarvitsee tilaa.


      • ...
        Caaleppi kirjoitti:

        Kun tunnet että miehen kiinnostus laimenee niin silloin kannattaa hiljentää tahtia, ei kai tapanasi ole tukahduttaa miehistä identiteettiä?

        Mies tarvitsee tilaa.

        on kylläkin se, että mies vaan kyllästyy naiseen, joka ei pienimmälläkään eleellä ilmaise, että "kyllä, olen kiinnostunut ja pidän sinusta". Mies saa miettiä sitä sitten viikko- ellei kuukausitolkulla, ja viestitellä, vaikka on mahdoton sanoa kiinnostaako naista vittuakaan. Siten viestittely ja soittelu vääjäämättä hiljenee jossain vaiheessa, jos nainen koko ajan vain vaiheilee ja miettii että mahtaisiko nyt pitää tuosta tyypistä yhtään ja onkohan se riittävän tasokas arvon kuningattarelle


      • maijuli
        ... kirjoitti:

        on kylläkin se, että mies vaan kyllästyy naiseen, joka ei pienimmälläkään eleellä ilmaise, että "kyllä, olen kiinnostunut ja pidän sinusta". Mies saa miettiä sitä sitten viikko- ellei kuukausitolkulla, ja viestitellä, vaikka on mahdoton sanoa kiinnostaako naista vittuakaan. Siten viestittely ja soittelu vääjäämättä hiljenee jossain vaiheessa, jos nainen koko ajan vain vaiheilee ja miettii että mahtaisiko nyt pitää tuosta tyypistä yhtään ja onkohan se riittävän tasokas arvon kuningattarelle

        On tämä reaalimaailma, jossa asiat tapahtuvat. Mies tapaa naisen. He vaihtavat ajatuksia, kosketuksia, mitä vaan.

        On miehen maailma, miehen ajatukset, joissa reaalimaailman tapahtumat ja naisen teot tulkitaan omalla tavallaan. Lopulta tehdään ne varmat johtopäätökset. Ja taas kävi näin. Ihan niin kuin joka kerta. *****!

        On naisen maailma, naisen ajatukset, joissa reaalimaailman tapahtumat ja miehen teot tulkitaan omalla tavallaan. Lopulta tehdään ne varmat johtopäätökset. Ja taas kävi näin. Ihan niin kuin joka kerta. *******!

        Eikä mitään ole tehtävissä. Maailma pyörii radallaan ja ihmiset ovat onnettomia.


      • ...mutta asiaa, puhut siskoseni. Tehdään asiat selväksi ja se siitä sitten. Onhan maailmassa naisia ja miehiä pullollaan. Kyl se oikee sit tulee ja kemiat kolahtaa. Toivottavasti sen tietää, myös itsekkin;-)


    • Irma

      Luulisin, että tämä johtuu siitä että naiset ovat oppineet skeptisiksi miesten todellisia tarkoitusperiä kohtaan. Ymmärtääkseni useampi nainen haluaa syvempää kuin pelkkää seksisuhdetta, joten he ovat syystäkin varuillaan ja nyrpeinä ennenkuin ovat varmistuneet siitä ettei tässäkin vikittelyssä ole kyse vain seksistä.

      Ja ihan oma lukunsa ovat tyylittömät törpöt, kai olet huolehtinut siitä että et itse lukeudu heihin? ;)

      • ..niin vaikeita!?

        Kai minut on sitten luokiteltu naisten keskuudessa tyylittömäksi törpöksi, kun kerran niin nuivasti minuun suhtautuvat. Minä tosin yleensä annan kyllä välittömästi takaisin vähintään samalla mitalla, varsinkin jos nainen ei mielestäni ole mitenkään tavallista "korkealuokkaisempi", eli että hänellä oikeasti olisi vara kohdella muita miten tahansa.

        Tuohon varmistusjuttuun. Olen täysin eri mieltä siitä, että naiset muka varmistaisivat, että miehellä on muutakin kuin hetken huuma mielessä. Yleensähän juuri ne, jotka jatkavat sitkeästi flirttiä ja vonkaamista, ovat niitä hetken huumassa toimijoita. Ja siis nämä sitkeät miehet yleensä saavat sitä mitä halusivatkin. Tai voihan tietysti olla, että monet naiset ovat vaan tavallista tyhmempiä.


      • ällikkä
        ..niin vaikeita!? kirjoitti:

        Kai minut on sitten luokiteltu naisten keskuudessa tyylittömäksi törpöksi, kun kerran niin nuivasti minuun suhtautuvat. Minä tosin yleensä annan kyllä välittömästi takaisin vähintään samalla mitalla, varsinkin jos nainen ei mielestäni ole mitenkään tavallista "korkealuokkaisempi", eli että hänellä oikeasti olisi vara kohdella muita miten tahansa.

        Tuohon varmistusjuttuun. Olen täysin eri mieltä siitä, että naiset muka varmistaisivat, että miehellä on muutakin kuin hetken huuma mielessä. Yleensähän juuri ne, jotka jatkavat sitkeästi flirttiä ja vonkaamista, ovat niitä hetken huumassa toimijoita. Ja siis nämä sitkeät miehet yleensä saavat sitä mitä halusivatkin. Tai voihan tietysti olla, että monet naiset ovat vaan tavallista tyhmempiä.

        "Minä tosin yleensä annan kyllä välittömästi takaisin vähintään samalla mitalla, varsinkin jos nainen ei mielestäni ole mitenkään tavallista "korkealuokkaisempi", eli ..."

        Selvis tämäkin probleemi. Et ehkä tiennyt, että naiset juttelevat keskenään miehistä, ja sinusta on naisilla nyt "tietty" käsitys. Tällaiset jutut leviää... Itse olet soppasi keittänyt. Koita jostain kauempaa, missä sinua ei tunnisteta...


      • hokspoks
        ällikkä kirjoitti:

        "Minä tosin yleensä annan kyllä välittömästi takaisin vähintään samalla mitalla, varsinkin jos nainen ei mielestäni ole mitenkään tavallista "korkealuokkaisempi", eli ..."

        Selvis tämäkin probleemi. Et ehkä tiennyt, että naiset juttelevat keskenään miehistä, ja sinusta on naisilla nyt "tietty" käsitys. Tällaiset jutut leviää... Itse olet soppasi keittänyt. Koita jostain kauempaa, missä sinua ei tunnisteta...

        huono kokemus jollakin naisella susta tai yksikin turha vedätys tai pettäminen tai haukkuminen, niin sun pelit voi olla pelattu aika monen osalta.


    • joka toiselle?

      Onko sun tarkoitus flirtata ja iskeä joka toinen nainen mikä vastaan kävelee? Minulla on ainakin henkilökohtaiset syyt, jos olen nuiva. Sekin vaikuttaa, missä seurassa on. Joidenkin naisten seurassa kanssa ei kannata antaa pienintäkään vihjettä, koska alkaa sataa neuvoja ja arvosteluja ja ne voi jopa itse innostua vetämään välistä tai muuta kiusaa. Se myös että jos on aiemmin saanut kylmää vettä saavillisen niskaan ja pahat tylytykset, niin ei kiinnosta kiinnostua ainakaan ihan heti.

      • ..niin vaikeita!?

        Itse asiassa harrastan flirttiä aika vähän. Tosin olen kovin kiinnostunut tutustumaan ja viettämään aikaa vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Esim. baarissa juttelisin mielelläni naisten kanssa, siis todellakin yleensä jos naisen seuraan hakeudun, niin ensimmäinen tarkoitukseni on päästä juttelemaan ja tutustumaan naiseen. Jos sitten viihdyn naisen seurassa ja toisinpäin, niin aletaan miettimään tulisiko hommasta jotakin muuta.

        Todellakaan siis en hakeudu pelkästään jotenkin seksuaalisesti miellyttävien naisten seuraan vaan ihan laidasta laitaan. Ja perimmäisenä tarkoituksena vaan juttelu ja tutustuminen. Hyvin usein se vaan menee siihen että lopulta on tyydyttävä aina samojen kaverien kanssa seurusteluun, kun ketään naista ei tunnu uusi miespuoleinen seura kiinnostavan.


    • vaikeita

      Miks miehet on niin vaikeita?

      Ensin kehutaan kauniiksi, ja halutaan seurustella, kun kysyn ja varmistan että haluatko oikeasti etkä jätä heti, vastaus on joojoo. Kuukauden päästä sanotaan että tää seurustelu ei ookkaan mun juttu ja halutaan erota, sitten ollaan vähän ajan päästä baarissa nuolemassa jotain diivailevaa kermapersettä.

      Miehille ei näytä kelpaavan kunnollinen, tervejärkinen, huumorintajuinen, hellä muija, joka ei petä, on siedettävän näköinen ja muutenkin ok-tyyppi.

      Sitten sanotaan että "et vaan ollu se mitä etsin". No mitä vitun yli-ihmistä sitten etsivätkään, eivät tule koskaan löytämään. Yhden illan/yön juttuja en harrasta, monii tulee flirttaamaan, mutta en jaksa edes välittää noista, kun luottamus miehiin on mennyt lähes 100%.

      • vaan

        jaksaa pitää tosta kiinni. Jos nainen antautuu liian nopeasti minulle, menetän jossain määrin kiinnostukseni. Ajattelen, että liian helppo ja että todennäköisesti myös hänen kynnys pettää on matala.

        Mulle todella kelpais tervejärkinen muija. Mutta, on sillä ulkonäölläkin suuri merkitys, valitettavasti. Joskus joku vaan kolahtaa ja joskus ei.


      • vaikeita
        vaan kirjoitti:

        jaksaa pitää tosta kiinni. Jos nainen antautuu liian nopeasti minulle, menetän jossain määrin kiinnostukseni. Ajattelen, että liian helppo ja että todennäköisesti myös hänen kynnys pettää on matala.

        Mulle todella kelpais tervejärkinen muija. Mutta, on sillä ulkonäölläkin suuri merkitys, valitettavasti. Joskus joku vaan kolahtaa ja joskus ei.

        niin tottakai ulkonäkökin merkkaa. Se kyllä valehtelee, joka väittää että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä =) Ja niinhän se menee, että makunsa kullakin.


      • sanonta...
        vaan kirjoitti:

        jaksaa pitää tosta kiinni. Jos nainen antautuu liian nopeasti minulle, menetän jossain määrin kiinnostukseni. Ajattelen, että liian helppo ja että todennäköisesti myös hänen kynnys pettää on matala.

        Mulle todella kelpais tervejärkinen muija. Mutta, on sillä ulkonäölläkin suuri merkitys, valitettavasti. Joskus joku vaan kolahtaa ja joskus ei.

        jos annat olet huora, jos et olet pihtari...
        näinhän te miehet meistä naisista ajattelette..


      • ..päättelyä
        vaan kirjoitti:

        jaksaa pitää tosta kiinni. Jos nainen antautuu liian nopeasti minulle, menetän jossain määrin kiinnostukseni. Ajattelen, että liian helppo ja että todennäköisesti myös hänen kynnys pettää on matala.

        Mulle todella kelpais tervejärkinen muija. Mutta, on sillä ulkonäölläkin suuri merkitys, valitettavasti. Joskus joku vaan kolahtaa ja joskus ei.

        Näin sen täytyy olla, jos nainen antautuu helposti, tokihan se tarkoittaa jatkossa pettämistä.. pitää varmaan seuraavan uroksen kohdalla pihdata ainakin vuosi,jospa sen seurauksena olisi loppuelämä yhtä juhlaa parisuhteessa..
        Miehistä varmaan 99% pettää, koska se 99% antautuu hyvin helposti, ellei satu olemaan varattu, ja eipä sekään aina rajoita..
        Eiköhän se ole kuitenkin aina kahden kauppa, eli jos suhde on kunnossa ja toista vähänkään kunnioittaa, ei pettämiseen ole sen enempää tarvetta, antautui alussa helposti tai ei..


      • MiEs33

        "sitten ollaan vähän ajan päästä baarissa nuolemassa jotain diivailevaa kermapersettä."

        Alkoiko teidänkin suhteenne samalla tavalla edellisen naisen silmissä??


      • ...ainaskaan peppua ku saa ...
        MiEs33 kirjoitti:

        "sitten ollaan vähän ajan päästä baarissa nuolemassa jotain diivailevaa kermapersettä."

        Alkoiko teidänkin suhteenne samalla tavalla edellisen naisen silmissä??

        Näin siinä käy..yöks!


      • vaikeita
        MiEs33 kirjoitti:

        "sitten ollaan vähän ajan päästä baarissa nuolemassa jotain diivailevaa kermapersettä."

        Alkoiko teidänkin suhteenne samalla tavalla edellisen naisen silmissä??

        Ei ole mitään edellistä naista täällä lähimaillakaan. Asuu erittäin kaukana ja kyseinen diiva kermaperse on huora, joka viikonloppu eri miehen kanssa, yleinen puheenaihe täällä päin. Ainoana erotuksena huoraan, että tuskin ottaa maksua.


      • edelliseen
        MiEs33 kirjoitti:

        "sitten ollaan vähän ajan päästä baarissa nuolemassa jotain diivailevaa kermapersettä."

        Alkoiko teidänkin suhteenne samalla tavalla edellisen naisen silmissä??

        ..ja vielä, kyseinen muija tuli mulle selittämään, että "me ollaan vaan kavereita tuon * kans," ja mielisteli siinä minua aikansa. Ja tiesi vielä, että olin kyseisestä jätkästä eronnut vasta pari viikkoa sitten.

        Sanoin kyllä kummallekin suorat sanat, kun siinä nuolivat.

        Toisen tunteita ei kyllä ajatella tai kunnioiteta yhtään. Tarpeeksi paha mieli oli muutenkin, niin tämä jätkäkin kehtaa tehdä noin, vaikka tiesi kuinka vaikea kyseinen ero mulle oli, ja lupasi, ettei heti ala kenenkään muijan kanssa vehtaamaan koska "ei ole sen tyylinen"

        Joopajoo, se miehistä ja heidän rehellisyydestään ja toisten kunnioittamisesta ja siitä miten muijatkin haluaa tahallaan loukata vaikka tietävät toisella olevan jo ihan tarpeeksi paska olo muutenkin.


      • niin?
        vaan kirjoitti:

        jaksaa pitää tosta kiinni. Jos nainen antautuu liian nopeasti minulle, menetän jossain määrin kiinnostukseni. Ajattelen, että liian helppo ja että todennäköisesti myös hänen kynnys pettää on matala.

        Mulle todella kelpais tervejärkinen muija. Mutta, on sillä ulkonäölläkin suuri merkitys, valitettavasti. Joskus joku vaan kolahtaa ja joskus ei.

        Miten sä yleistät sen, että jos antautuu helposti niin varmaan pettääkin helposti. Sinkkuna mä voin antautua kenelle mä haluan ja koska mä haluan vaikka vaan yhen illan juttuna. Mitä sillä on tekemistä pettämisen kanssa. Jos mä olen suhteessa, niin lähtökohta on aivan eri ja periaatteena suhteessa ollessa on ettei pettäminen kuulu kuvioihin. Eikös näin pitäis olla kaikilla??


      • taaisi
        niin? kirjoitti:

        Miten sä yleistät sen, että jos antautuu helposti niin varmaan pettääkin helposti. Sinkkuna mä voin antautua kenelle mä haluan ja koska mä haluan vaikka vaan yhen illan juttuna. Mitä sillä on tekemistä pettämisen kanssa. Jos mä olen suhteessa, niin lähtökohta on aivan eri ja periaatteena suhteessa ollessa on ettei pettäminen kuulu kuvioihin. Eikös näin pitäis olla kaikilla??

        nyt ollakin kyse jostain muusta kuin yhdenillan jutusta. Esim. treffeillä käymisestä.


    • monimutkaista

      Kerronpa omasta elämästäni...
      Mies tulee juttelemaan ravintolassa, aluksi olen hieman etäinen, etten vaikuta liian innokkaalta ja lumoutuneelta vaikkakin mies on vienyt ensivaikutelmallaan jalat altani. Sillä miehet (varmaan naisetkin) osaavat käyttää vastapuolen ihastumista hyväkseen, mikäli päämääränä on esim. pelkkä seksi. No ilta sujuu mukavasti, mies vaikuttaa kiinnostuneelta, minä olen kiinnostunut..Alkaa mietintä vaihtuuko pelkät puhelinnumerot vai jatketaanko mukavaa iltaa vielä jomman kumman luona. JOS vaihdetaan numerot, laitan melkeinpä heti viestiä vaikkapa tyyliin "olipas mukava ilta, vieläkin hymyilyttää.. toivottavasti voidaan ottaa pian uusiksi!", jotta mies ymmärtää varmasti, että olen kiinnostunut tutustumaan häneen edelleenkin.. mies varmaan vastaileekin ja puhuu kauniisti, flirttailevasti jne. ja puhuu myös ehkä uudellen näkemisestä, viestittelyä kestää ja mies antaa ilmi edelleen, että on kiinnostunut, mutta tilanne ei vaan etene. Tai sitten mies ei vastailekaan tai ainakaan soittele tai laita ensimmäisenä viestiä.. Miksi siis kummassakaan tapauksessa mies tahtoi alunperinkään vaihtaa puhelinnumeron? Ahdistutteko, miehet, jos nainenkin sitten ilmaisee oman halukkuutensa tutustua??? JOS kuitenkin illan päätyttyä käy niin, että osoite on sama. Tuleeko kuvioihin seksi vai ei? Mies aika suurella todennäköisyydellä ajattelee, että tulee ja nainenkin siihen ehkä suostuu... Tai jos nainen ei suostukaan, vaan haluaisi pikemminkin läheisyyttä, helliä kosketuksia, mutta ei siis tahdo viedä asiaa loppuun asti. Mies voi ihmetellä, että miksikäs sitten tänne tulit, tai sitten ei ole moksiskaan ja sanoo, että meillä on vielä aikaa maailman äärin saakka. Mies joka sai seksiä, sai mitä halusi, eikä enää pidä yhteyttä. Mies, joka ei saanut seksiä, ei myöskään pidä yhteyttä.. Eli kuinkas meidän naisten tulisi toimia?

      Kaikki tämähän voi tapahtua myös toisin päin, sitä en kiellä!! Naisista minulla ei ole kokemusta :) Mutta miksi ihminen, oli se mies tai nainen, voisi jo alunperin kertoa mikä on pelin hnki, jos halutaan pelkkää seksiä,se sanotaan, toinen saatta ryhtyä siihen samaan peliin, kunvain tietää ne pirun pelin säännöt. Jos haluaa katsoa rauhassa tulisiko tästä jotain suurta ja kaunista, sanoo senkin, että toinen tietäisi sen.. Mutta yhden sanominen ja toisen tekeminen ei ole hyvä juttu...

      Sit vielä sellainen juttu, että miksi miehet ajattelevat, että nainen joka pitää yhteyttä, soittaa, tekstaa tai vaikka kysyy kahville ilmiselvästi haluaa vähintään naimisiin ja 4 lasta ko miehen kanssa. Vaikka nainen on ilmaissut, että ihan kavereina ainakin tällä hetkellä pidetään yhteyttä, mitä myös mies on kertonut haluavansa. Toisin sanoen miehen on saatava pitää narut sormissaan...

      Nämä vain minun ajatuksia, monilla toisenlaisia, ehkä samanlaisia...
      Kevään odottelua kaikille!! :D

      • siitä ajatuksesta

        että jos jaat pesää heti ekoilla treffeillä, niin varmaan aika monen miehen kiinnostus häviää ajan mittaan. Muuten saa kyllä olla vaikka kuinka kiihkeätä.

        Tietysti tässä on eroja ja tämä koskee nyt potentiaalista seurustelua. Itse olen jo sen verta naisia nähnyt, että mulla ei ole mitään kiirettä päästä kakkospesälle edes ekojen viikkojen aikana. Mulla on aikaa odottaa. Itse asiassa se alkuvaiheen hiplailu on kivaa ja omalla tavallaan kiintoisa vaihe.

        Eri asia on sitten viestittely. Jos joku mies kolahti, niin laittakaa nyt ihmeessä viestiä ettette kävele onnenne ohi! Siinä ei taatusti häviä mitään! Jos mies ei viestitä takaisin niin silloin sitä ei todella kiinnosta. Tietty hyviin tapoihin kuuluisi vastata edes jotain mutta jos on lusikalla annettu jne..

        Eli, mies ei todellakaan ahdistu jos lähetät asiallista viestiä! S-postin ja tekstarien massafloodaus on tietty eri juttu ja tietysti viestin sävylläkin on hiukka merkitystä. Kannattaa olla kiinnostunut muttei käydä ylikierroksilla.


      • eräs mies

        Vastailenpa jotain kun niin olit pohtinut.
        No yleisestihän se tarkoittaa josko ravintolaillan jälkeen samaan osoitteeseen päätyy, että seksi on homman nimi. Ainakin minulle tämä on näin mieleen piirtynyt ja siksi lähden ravintolasta vain kotiin, yksin, sillä noin nopeasti ei minua sänkyyn saa, sillä tuolla aikataululla ei taatusti ole tunteet mukana ja seksi ilman tunteita on jyystöä.
        Sanoit: "aluksi olen hieman etäinen, etten vaikuta liian innokkaalta", tässä kohtaa saattaa olla että karkottaisit minut, osaan kyllä keskustella luontevasti mutta en osaa tehdä sitä yksin, ja josko nainen vaikuttaa kovin etäiseltä tunnen että en ole toivottua seuraa ja poistun, en halua halua olla häiriöksi. Tästä voinen syyttää vain näitä "lajitovereita" jotka naisen moiseen käyttäytymismalliin ovat pakottaneet itsesuojelu tarkoituksissa.
        Jos minulle numeron antaa, käytän sitä. En vaihda numeroita jos en tunne että voisin tavata naisen uudelleenkin ja sehän sen numeron vaihtamisen tarkoitus onkin.
        Ja minuun saa pitää yhteyttä, tekstailla, soittaa ja pyytää ihan vaan kahville sillä tarkoituksella että mennään kahville eikä sen kummempaa. Eikä näin pelkästään saa tehdä vaan pitää, jos kaikki yhteydenpito on minusta kiinni koen että eipä taida naista sitten kiinnostaa meikäläinen, enkä silloin viitsi häiritä enempää. En välitä puhua tasa-arvosta, minä elän sitä.

        Ja nämä ovat sitten vain minun ajatuksiani, mutta tämäkään ei ole koko totuus edes minun ajatuksistani saati sitten maailmasta :)


    • hekosi

      Itsekin naisena ihmettelen samaa asiaa.olen ymmärtänyt,että miehet haluavat sitä eli jos olet heti kiinnostunut ja seurallinen,niin mies häipyy.Pitää kuulemma olla vaikeasti tavoiteltava.Minusta se on typerää.Kenessä se syy sit oikeesti on???

      • ..niin vaikeita!?

        Oiskohan niin että ne miehet, jotka flirttailevat jokaisen naisen kanssa ja yrittävät iskeä jokaisen vähänkin kiinnostavan naisen, haluavat nimenomaan saada naisen kiinnostumaan heistä ja häipyvät kuvioista kun näin tapahtuu. Ja jos nainen on heti kiinnostunut niin myöskin mies häipyy heti. Mutta eikös se ole vaan hyvä asia? Eikös se ole parempi, että ne pelimiehet saa heti häipymään, ja vaan kunnolliset jää seuraan?

        Minä en ainakaan hae naisista mitään haastetta. Jos lähestyn naista tai yleensäkin vierasta ihmistä, niin mikäli vastapuoli osoittaa ettei ole kiinnostunut seurastani niin häippäsen vähin äänin takavasemmalle ja ihmettelen mikä ihmisissä on vikana kun ei seura kelpaa.


    • Pettynyt miäs

      Niin! Miks ne sanoo:"Haist vee" ku ei kuiteskaan saa sitä tehdä??

    • hossi

      taitavat haluta että heidät huomioidaan oikein kunnolla. Olettavat ilmeisesti että jos toinen jaksaa vääntää ja mälvätä lähempää tuttavuutta niin dit ainakin ollaa kiinnostuneita toisesta. Monessa tapauksessa vaan nuo jotka viitsivät jatkuvaa kuhertelua harrastaa ovat niitä jotka juoksevat jonkun muun asian perässä.
      Itse ainakin jos nainen tyrmää heti jo alkulämpösillä niin jatkan matkaa samantien, ehkä siksi taidankin oleilla vielä yksin. Tuntuu vaan turhalta hommalta pitkäaikainen paasaaminen ja koskiskelu ettei mulla ainakaan riitä siihen mielenkiinto !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe