Mistä löytää paras....

ihonhoitosarja???

Moi!!!
Aloin ottamaan selvää eri ihonhoitosarjoista ja oli järkytys huomata kuinka PALJON niitä on olemassa. Mistä ihmeestä mä voin löytää hyvät ja omalle iholle sopivat tuotteet??? Mulla on hieman pintakuiva, herkkä, punoittava ja herkästi ärsyyntyvä iho.. Onko sellaset parhaat missä ei oo säilöntäaineita tai mineraaliöljyä? Onko niillä kuinka suuri merkitys?

4

756

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

jossain kemikaaliomyymälässä sielä pitäisi olla asiantunteva henkilökunta joka osaa neuvoa sinua

• Itse tyytyväinen näihin Ori...

Minulla on kuvaamasi tyyppinen iho itselläni ja olen saanut avun Oriflamen tuotteista. Tässä lista minun käyttämistäni tuotteista, suosittelen.

Päivävoiteena käytän Soothing Day Cream tämä rauhoittaa ja kosteuttaa ihoa.

Yövoiteena käytän Soothing Night Cream tämä on hajustamaton ja väriaineeton.

Kasvovesi on saman sarjan Soothing Toner tämä on alkoholiton, hajustamaton ja väriaineeton.

Puhdistusemulssiona käytän Soothing Cleansing Milk
        joka on myös hajusteeton ja väriaineeton.

Kasvonaamiona käytän saman sarjan Soothing Mask for Sensitive Skin-naamiota. Tämä naamio on erityisen ihana mielestäni koska se kosteuttaa ja lievittää punoitusta. Käytän naamiota kerran viikossa ja annan vaikuttaa noin 10 minuuttia.

Toivottavasti tästä oli sinulle apua.

• etsintään

Jos ihosi on herkkä ja helposti ärsyyntyvä, kuivahkokin niin suosittelen mahdollisimman hellävaraista ja hajusteetonta kuivan ihon sarjaa. Apteekeista löytyy monesti helmiä, monessa eri hintaluokassa, henkilökunta auttaa.

Itse käytän erisanin (marketista) puhdistusgeeliä ja kasvovoidetta, ovat hajuttomia ja allergiajaastmaliiton merkillä merkattuja, kasvovoide on silikoniton ja mineraaliöljytön. Hinnaltaan edullisia ja helposti ihan perusanttilasta löytyy. Oikein hyvä vaihtoehto eikä tarvitse ryhtyä verkostomarkkinoinnin orjaksi vaan saa haluamansa tuotteet päivittäiskaupasta.

• ...:)

Niinpä, mistä löytää parhaat tuotteet itsensä hoitoon? Miten ylensä tehdä valinnat elämässä, ja mistä löytää oikean miehen, ystävät, oikean elämänkutsumuksen ym... ym... Kaikki oikeat valinnat ovat lahjaa :)) Itse rukoilen kaikken johdatusta, enkä yritäkään oman viisauden tai tiedon varassa toimia... :))
      Ok, asiaan mennäksemme, en liikaa luottaisi tavarataloketjujen tai edes apteekkien valikoimiin. Suurimmassa osassa niiden tuotteista on mineraaliöljyjä, silikonia, hajusteita ja säilöntöaineita. Sama pätee kalliimpiinkin sarjoihin, myös moniin kosmetologituotteisiin...
      Kannattaa lukea pakkauksien kyljet ja kysellä valmistajilta. Itse vältän ylimääräisiä aineita, ja pyrin mahdollisimman luonnonmukaisiin tuotteisiin, hyviä kasviöljyjä sisältäviin aineisiin. Tällaisia sarjoja on mm. Dr.Baumann http://www.dr-baumann.fi
      tai Gernetic, sekä luomukomstiikkaa myös Lumiruusu-nimiseltä firmalta. Siitä sarjasta olen lukenut myös paljon hyvää. http://www.lumiruusu.com

Mitään EI kannata ostaa kokeilematta, myyjältä pitää saada näytteitä, eihän sitä muuten tiedä minkään sopivuudesta omalle iholle...
      TSemppia ja voimaa valintoihin ! :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5276
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      188
      4980
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3464
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      108
      2998
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      25
      2341
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1771
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      106
      1342
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      137
      1042
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1030
    Aihe