Hiusten vaalennus

jelppiä

Tarkoitusenani olis värjätä melko tummanruskeat hiukseni vaaleiksi. Onnistuuko tämä pelkällä kaupasta ostetulla hiusvärillä, vai tarviiko ennen värjäystä hiuksiin tehdä värinpoisto? Hiukseni ovat luonnostaan tummanruskeat,joihin on värjätty vaaleita raitoja. Voitte suositella myös joitain hyväksi kokemianne hiusvärimerkkejä.

6

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piippari

ei onnistu kotona
      soita oikealle kampaajalle
      turussa avantgardessa on hyvä

• onnistuu!

värinpoistoainetta vaan päähän niin johan vaalenee. ite oon punapää muija ja blondaan aina värinpoistoaineella...

• kuvitella
        onnistuu! kirjoitti:

värinpoistoainetta vaan päähän niin johan vaalenee. ite oon punapää muija ja blondaan aina värinpoistoaineella...

miten kuivat ja elottomat hiukset sen käsittelyn jälkeen on!
        EN SUOSITTELE!

• nisu

myös minä vaalenna hiukseni kotona kk välein ja onnistuu todella hyvin. Jopa joka ikinen parturi missä olen käynyt ihmettelevät kuin hyvässä kunnossa voi olla hiukset mutta panostakin hyviin pesu ja hoitoaineisiin.

• ...

tuleeko sulle ihan vaaleat vai kellertävät hiukset? ja millä värillä vaalennat? ja minkä värinen sun oma tukka on?:)

• kuyguy
        ... kirjoitti:

tuleeko sulle ihan vaaleat vai kellertävät hiukset? ja millä värillä vaalennat? ja minkä värinen sun oma tukka on?:)

Vaikka meille kaikille annettaisiin samat maailman parhaat jauhot niin jotkut onnistuvat laipomaan hyvää leipää ja toiset taas ei.
        Jos joku on onnistunut vaalentamaan hiuksensa niin ei tarkoita että sinäkin varmasti onnistut.
        Jokaisella on lähtökohta eri.
        Ja jokaisella on oma mielipide siitä mikä on onnistunut lopputulos.
        Uskon että moni noista onnistujista on niitä ostarin helmiä jotka norkoilevat marketin kulmilla urean värinen moppi päässä. Poikakaveri kehuu kauniiksi siinä toivossa että jos tänä iltana sais...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7515
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4582
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2372
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe