Kuoret hampaisiin hinta?

jenkkihymyn haluava

paljonko maksaa per hammas? Mitä eri kuoseja on, posliinia, muovia..

23

24253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla

Mulle laitettiin just 6:teen ylähampaaseen, tuli maksaa 500 e per hammas.

• jenkkihymyn...

paha hinta kuin ehdin epäillä. Kiitos vastauksesta!

• Anselmi

Eivät ilmeisesti ole ikuiset?

• hyvinkin
        Anselmi kirjoitti:

Eivät ilmeisesti ole ikuiset?

useamman vuodden/ vuosikymmenen

• hinta
        hyvinkin kirjoitti:

useamman vuodden/ vuosikymmenen

posliinkuorelle on n. 150 e/hammas.Mä olen tätä täällä toitittanut, että ei maksettaisi näitä Suomen ryöstöhintoja ja hyvän miehen lisiä niin auliisti.

• somejoku
        hinta kirjoitti:

posliinkuorelle on n. 150 e/hammas.Mä olen tätä täällä toitittanut, että ei maksettaisi näitä Suomen ryöstöhintoja ja hyvän miehen lisiä niin auliisti.

mistä saa tietoa noista tallinnanhammashoitoloista?mistä saa posliinikuoret ja hinnan? ja eikö noi posliini kuoret rakenneta tavallaan oman hampaan päälle. että omat hampaat jää vielä?

• posliinikuori
        somejoku kirjoitti:

mistä saa tietoa noista tallinnanhammashoitoloista?mistä saa posliinikuoret ja hinnan? ja eikö noi posliini kuoret rakenneta tavallaan oman hampaan päälle. että omat hampaat jää vielä?

Rakennetaan ja ei rakenneta omien päälle.

Jotta kuorille saadaan kestävästi paksuutta omia hampaita yleensä (kait) hiotaan jonka jälkeen niihin ei enää ole paluuta. Mulle hammaslääkäri sano et hollywood-kuoret on ku meikkiä näyttelijöillä, ei ole tarkoitettukaan normikäyttöön. Oikeat kuoret todella tulee hiottujen ja jyrsittyjen omien torsojen päälle.

En tässä pelottele kun pelkkää kuulotietoa itselläkin, mutta uskoisin että niitä laittavat hammaslääkärit eivät välttis ensimmäisenä kerro sitä että samalla sitoudut lopunelämän ajaksi kuorien käyttäjäksi.

• posliini :-)
        posliinikuori kirjoitti:

Rakennetaan ja ei rakenneta omien päälle.

Jotta kuorille saadaan kestävästi paksuutta omia hampaita yleensä (kait) hiotaan jonka jälkeen niihin ei enää ole paluuta. Mulle hammaslääkäri sano et hollywood-kuoret on ku meikkiä näyttelijöillä, ei ole tarkoitettukaan normikäyttöön. Oikeat kuoret todella tulee hiottujen ja jyrsittyjen omien torsojen päälle.

En tässä pelottele kun pelkkää kuulotietoa itselläkin, mutta uskoisin että niitä laittavat hammaslääkärit eivät välttis ensimmäisenä kerro sitä että samalla sitoudut lopunelämän ajaksi kuorien käyttäjäksi.

laitetaan oman jyrsityn hampaan päälle. Omasta hampaasta jyrsitään kiille ja hammasluuta pois jotta siihen saadaan posliinikuori. Tämä tehdään paikallispuudutuksella ja vaatii pari käyntikertaa. Minulle on yksi etuhampaista laitettu kuorelliseksi koska siitä lohkesi pala eikä paikka tahtonut kestää.

• helppo hymyillä

Mulle laitettiin tammikuussa 2012 neljä etuhammasta uusiksi yläleuasta, eli posliinikuoret. Maksoi 500 euroa yhteensä. Ekalla käynnillä otettiin valokset hampaista ja siitä n. viikon päästä laitettiin uudet kuoret yläleukaan. 4 kuoletuspiikkiä, jotka ei sattunut yhtään. 2 tuntia suu auki ja homma selvä. Täysin kivuton toimenpide. Heti sai syödä ja juoda. Hampaat ovat upeat ja sanoi niiden elinkaareksi n. 20 v. Tämä homma tehtiin Thaimaassa Pattayalla, eikä missään hienossa klinikassa. Purenta tuli kuntoon n. viikon sisällä.

• Hammaspammasrammas

Muistatko millä soilla tämä klinikka oli?

• Molufiili

Eikö posliinikuoren alle jäävä oma hammas ole vaarassa reikiintyä, jos se peitetään posliinilla.
      Mietin vaan sitä, että saadaanko posliinikuoren sisään jäävä hammas tarpeeksi steriiliksi, ettei sitten myöhemmin tule hampaaseen reikää posliinikuoren alla ?
      Hammasta paikatessakin kaikki karies bakteerin vioittamat kohdat poistetaan, mutta eihän hammasta koskaan saada täysin puhdistettua, kun suussa vilisee erilaisia bakteereja.
      Onko olemassa mitään ainetta, joka tuhoaa karies bakteerin, jolla voitaisiin käsitellä hammasta, ennenkuin siihen laitetaan posliinikuori tai paikka.
      Vai onko sitten niin, että karies bakteeri ei elä, kun se eristetään paikan alle tai posliinikuoren sisään, kun sokerin eli ravinnon saanti loppuu.
      Karies bakteerihan elää hampaan pinnalla, kun se saa ravintoa ja samalla se tuhoaa hammasta.

• harkitse tarkkaan

4 kuorta (keraamista) 3500 e. Kesto reilu 20v

• Juha v

Nyt vähän ampu yläkanttiin!!!!! 4 kuorta 3500 e, kakan marjat!!! olisiko ollut ennemmin kyseessä nyt keraamiset kruunut??? Siltikin 4 hammasta ja 3500 aivan liian paljon. Tai jos oot niin paljon maksanut niin sinua on pissattu silmään tosi pahasti!!!

• Laserhymy

Jos omat hampaat edes suhtkoht hyvässä kunnossa tai vaikkei oliskaan. Paikoilla saadaan ihmeitä aikaan. Miksette valkaise hampaitanne? Pääsette paljon halvemmalla.
      Itellä vasta tehtiin iso kosmeettinen korjaus hampaisiin, käytännössä rakennettiin etuhampaat täysin uudestaan ja sitten valkaistiin päälle koko suu. Maksoi yhteensä 580€, eikä jenkkihymylle häviä :)

• Teeatuu

Hei Laserhymy,

Siis sulla valkaistiin ja paikka-aineilla rakennettiin etuhampaistoa? Missä kävit? Mulla olis samanlainen operaatio suunnitteilla, kunhan keksisin minne mennä

• Laserhymy

Juuri näin :) Kävin paikallisella yksityisellä hammaslääkäri asemalla, asun Rovaniemellä.
      Minä päädyin tähän soittamalla useisiin ja kysymällä hintoja, hoidosta yms. Kyllähän sen jo usein puhelimessa kuulee minkä tasoisesta palvelusta on kyse.
      Itselle ainakin sattui tosi hyvä hammaslääkäri :)

• zirkoniasta

Zirconium hammaskruunu on tämän päivän ratkaisu jos haluat ikuiset hampaat, hinta tosin Suomessa huikea mutta esimerkiksi Unkarissa saa kolmasosaan Suomen hinnoista ja samat takuut.
      Kruunut ovat metallittomia ja siksi hyvin kudosystävällisiä. Metallittomuus antaa mahdollisuuden parhaaseen estetiikkaan.

Zirkondioksidi(=zirkonia)runko, jonka päälle on poltettu muotoposliini. Tällä tavoin voidaan valmistaa yksittäisiä kruunuja, laminaatteja ja jopa 14 hampaan siltoja.
      Rikkoutumaton, ei posliinin lohkeamisia ja luonnollisen kaunis.

• Ujo hymy

Löytyykö Raaseporista hammaslääkäriä, joka tekee posliinikuoria ja valkaisuja ja mihin hintaan?

• kuorikko99

oletteko laittaneet

• Hymyilään

Laitettiin koko kalusto kuntoon, oli osassa hampaissa ainoastaan reunat jäljellä ja osa lohkeillut. Ylhäällä etuhampaissa iso syntynyt iso rako koska muut hampaat eivät tukeneet niitä tarpeeksi. Kuvausten perusteella tehtiin 3 juurihoitoa ensin ja sitten hiottiin kaikki hampaat pilareiksi, väliaikaiset kalustot tehtiin ja liimattiin viikoksi.
      Sitten muotin mukaan tehdyt Zirikoni kruunut paikoilleen ja wau mikä hymy. Siis upeat ja luonnolliset hampaat ,purenta nyt normaali ja värikin onnistui, ei liian valkoiset aivan kuten halusinkin. Koko operaatio alusta loppuun ohi parissa viikossa ja hinta AINOASTAAN 4500 e.Lääkärin mukaan elinikäiset, Zirikoni on mahtava materiaali.
      Suomessa saa varata maksamaan tästä minun kalustosta 20.000 - 25.000 e jopa enemmän riippuen hampaiden kunnosta ennen kruunujen laittoa. Minun operaatio tehtiin Intiassa huippu lääkäri ja klinikka.

• Anonyymi

Paljonkohan maksaa muovikuoret kappale tänä vuonna 2021?

Joku oli kirjoittanut, että neljän etuhampaan muovikuorien laitto olisi nykyään töineen 1500 euroa. Kuori maksaisi 250 euroa/kpl. Mikä ihme niissä kuorissa maksaa niin paljon?

Joitakin vuosia sitten muovikuoritus neljään hampaaseen maksoi 600 euroa. Ja posliinikuoret ehkä sen 1500 euroa.

• Anonyymi

Jos aikoo laittaa kuoret, niin kannattaa tehdä kerran ja kunnolla. Eli posliinista.
      Jos ei ole varaa posliiniin, silloin parempi ettei tee mitään.

• Anonyymi

Jos tekee kuoret posliinista, niin eikö silloin omat hampaat hiota sellaisiksi "tikuiksi"? Mieluummin siis ohuet muovikuoret tai vaikkapa muovista kerrostamistekniikalla, niin ei tarvitse omaa hammasta hioa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe