Nyt tiedotan

kun tuolla 50 :ssa joku yrittti esittää minua ja laittoi sellaisia pikkutuhmia juttuja mun nimiini että tästä lähtien alkuperäinen Narttu on Narttu1.

11

3471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koltis

Hyvä näin. Olit silti originelli, ainoa lajissasi ja jäljittelemätön. Pidä tuo. Dee dee.

• Taikis

Niin, ja huomenta.

• että hyvää iltapäivää! Huomasin että onpas kertynyt keskustelua tämän mun tiedotusluontoisen viestini perään:))Noo hyvähän se on että asioista keskustellaan. Tais tulla oikein nikkibuumi päälle porukoilla. Keväällä tietysti ollaan vaihtelunhaluisia ja luodaan entinen nahka niinkuin kunnon käärmeet konsanaan.

• sirkkux

Olen ollut - ja olen edelleenkin - vieläkin kiireisempi kuin tavallisesti! Tiedän toki, että täällä on pari ihmistä, jotka eivät voi sietää sitä, että edes mainitsen kiireistäni mitään, mutta sanoinpa tuon siltikin. Sanoin siksikin, että näin kyllä aamupäivällä Taikiksen, Marietin, Tuffen ja PirpaNan kommentit - jotka kaikki olivat asiallisia ja ystävällisiä. Kysymys on nyt siis vain siitä, että kaikille erikseen en millään ainakaan tällä hetkellä ennätä vastaamaan. Kiitos kommenteistanne kuitenkin. Melkoinen rumba tänne kylläkin näköjään on sittemmin syntynytkin...!

Jos kerron, että teen sekä neule- että paperitöitä kotonani, ja että varsinaisesta, virallisimmasta työstäni tienaan pahimmillaan 16-tuntista päivää tehden 30 euroa päivässä käteen, kun vastaavasti sisarelleni tai itselleni tehden tienaisin monin verroin enemmän, ihmetteleekö joku vieläkin että kiireinen olen? Toki siis yritän tehdä lisäksi sellaisiakin töitä, joista enemmän tienaisin. Olen lisäksi jo puolisen vuotta yrittänyt olla puhumatta kiireistäni, mutta siitä huolimatta pari henkilöä täällä jaksaa minulle sarkastisia kommenttejaan heitellä. Ainakaan toinen näistä henkilöistä ei jostain syystä voi sietää minua muutenkaan. Miksiköhän? Mielestäni koskaan en kenellekään pahaa sanaa sanonut ole; päinvastoinhan nimenomaan pakenen joskus töitäni - tullen tänne pitämään hauskaa.

Vähän aikaa sitten jouduin lisäksi ikään kuin puoliväkisin erääsen projektiin mukaan. Kysymys on asiallisesta projektista netissä, ja juuri siksi eilen illalla tämän ketjun aloituksen luettuani takerruinkin tähän aiheeseen - siis kysymykseen nimimerkeistä ja rekkautumisesta. En arvostellut ketään, kuten en kenenkään aiheitakaan; pelkästään pohdiskelin tavallaan itsekseni tuota rekkautumisjuttua, ja sittenkin sain moitteita niskaani. Miksi ihmeessä?

Olen kai ollut niin asiallinen viime aikoina, etten meinaa edes hymiöitä muistaa... Mutta... Jälleen poistun ainakin vähäksi aikaa. Yritän tulla heittelemään muutaman kommentin tuonnekin ylemmäksi jossain välissä. Tunnutte pitävän vain ihan kauhean hurjaa vauhtia yllä...

Ja hei! Vaikka Tähtis (Tähtäri, kuten itse olen sanonut) onkin hyvä nikki, niin kahjovaakutin ON todellakin mitä mainioin nikki...! Nyt kyllä pitäisikin laittaa deedeetä tänne! :D

• Curlaaja

Nyt en tiedä oikein mistä puhut mutta onpa mukava tietää mitä teet.Minä lasten ja nuorten parissa pyörin ja nyt sitten loma kaikilla tämän viikon.
        Piti rekistöröityä ihan tuon herrax:n tähden kun se niin tahtoo näköjään kaikkien rekistöröintiä.Mikä lie pakkomielle hänelle tuosta asiasta.Olenhan minä vieläkin sellainen puskahuutelija mutta ihan tuon herrax:n mielenterveyden takia tämän tein.Ihan mukavan tuntoista porukkaa tuntuu täällä olevan.

• sirkkux
        Curlaaja kirjoitti:

Nyt en tiedä oikein mistä puhut mutta onpa mukava tietää mitä teet.Minä lasten ja nuorten parissa pyörin ja nyt sitten loma kaikilla tämän viikon.
        Piti rekistöröityä ihan tuon herrax:n tähden kun se niin tahtoo näköjään kaikkien rekistöröintiä.Mikä lie pakkomielle hänelle tuosta asiasta.Olenhan minä vieläkin sellainen puskahuutelija mutta ihan tuon herrax:n mielenterveyden takia tämän tein.Ihan mukavan tuntoista porukkaa tuntuu täällä olevan.

Pahus sentään: jos joku vielä löytyy, joka ei tiedä mistä puhun, niin harvinainen tapaus olet. Luulen, että ainakin suurin osa täällä tietää. Jotkut mielestään jopa paremmin kuin minä itse.

Ehkäpä tuo työni kuvaus ei tällä palstalla ole tullut siten esille kuin 'naapurissa' aikoinaan, mutta kysymys on nyt siis vain tuosta liian vähäisestä tienaamisesta tuolla virallisimmalla leipätyölläni. Jos lasket, että 16 tuntia työtä tehtyäsi käteesi jää 30 euroa, onko mielestäsi ihme jos onkin kiireinen? Tai peräti hermostunut ja väsynyt myös? Hermostuneena, kiukkuisena tai väsyneenä pyrin karttamaan kirjoittelua täällä, mutta nyt tuntuu, että olen kaikkia noita yhdessä... Jotta hohhoijaaaaa, juu. Vetäydynpä siis hetkeksi taas...

• vastata saamaansa vastaukseen.
        Minua ei haittaa vaikka omaani ei aina vastatakaan, koska itsellänikin jää joskus vastaus kirjoittamatta, vaikkakaan ei tarkoituksella, en vaan aina huomaa.

Kahjuvaakutin on hyvä nikki Tähtikselle. Tähtitoimittaja-nikki oli tullut jo niin tutuksi ja sopi tähtikselle hyvin, en taida ihan hetkessä tuohon uuteen nikkiin tottua.

• Tuhiwai

Hyvät, lajitoverit. Olen kääntänyt uuden luiskan palstaelämässäni. Tästä eteenpäin olen siis Tuhiwai (ent. Angiina). Tuhiwai ei kuitenkaan liity paikkaan, jossa parhaillaan asun tai sellaiseen paikkaan, jossa olen joskus asunut. Tuhiwai on ennemmin jonkinlainen sielunmaisema: lukemista ja kirjoittamista.

• Wigwambam

ihanasta nikkivalinnasta :)

• Tuhiwai
        Wigwambam kirjoitti:

ihanasta nikkivalinnasta :)

Kiitos, kun huomioit muodonmuutokseni, Wigwambam. Tuleekohan minusta nyt Tuhi ja sinusta Wigwa tai jotain; vähän kuin Tiku ja Taku. Minulla meni hiukan aikaa ennen kuin ymmärsin, että sinähän olet se säpäkkä leidi, joka tykkää samoista väreistä kuin minä.

• Wigwambam
        Tuhiwai kirjoitti:

Kiitos, kun huomioit muodonmuutokseni, Wigwambam. Tuleekohan minusta nyt Tuhi ja sinusta Wigwa tai jotain; vähän kuin Tiku ja Taku. Minulla meni hiukan aikaa ennen kuin ymmärsin, että sinähän olet se säpäkkä leidi, joka tykkää samoista väreistä kuin minä.

voimakkaat värit, niissä on elämän makua.
        Nikkisi on erittäin hyvä, hauska ja persoonallinen. Ja ei kuulosta lainkaan euroviisulta, kuten eräs kommentoikin tuolla.

Hyvä niin,ja uskon varsinkin toivon että tämä euroviisukin sopii kaffilaan. :D

Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      854
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      803
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      231
      689
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      48
      677
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      49
      609
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      560
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      540
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      536
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      43
      518
    Aihe