Millainen nainen on VASTUSTAMATON?

tahdon olla

Millainen nainen on viehättävyydeltään niin vastustamaton, ettei häntä voi korvata esim. toiseks kivoimman näköisellä kakkosvaihtoehdolla?Että JUURI HÄNET on pakko saada..Lakanoiden väliin, ja sassiin?? Yllätyksiä suunnittelen yhdelle minusta pitävälle, joka salaa kaipaa ulos suhteesta tylsän tiedenaisen kanssa, jolla on kaksoisleuan heltta muttei leukaa.

75

15609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se onkin salaisuus

... :)

• hankikolmoisleuka

Rehellinen ja toisten parisuhdetta kunnioittava...oho, kumpikaan ei sopinut suhun joten.. sorry ;))

• kaamoskaappi
        hankikolmoisleuka kirjoitti:

Rehellinen ja toisten parisuhdetta kunnioittava...oho, kumpikaan ei sopinut suhun joten.. sorry ;))

No täytyy sanoa, että sellainen joka makaa sängyllä haarat levällään ja odottelee....

• tumppu

vaan se miten toimit.

Kehu hieman, ihastele jotain piirrettä, mistä oikeastikin pidät. Osoita olevasi hieman kiinnostunut ihmisenä.

Mut ei liikaa, jos liimaudut ihan kiinni, tulee vaivaantunut ja ärsyttävä olo.

tos noin alkuun...

• vastaaja67

Äly, huumorintaju, keskustelutaito ja isot tissit.

• pikku.nainen
        vastaaja67 kirjoitti:

Äly, huumorintaju, keskustelutaito ja isot tissit.

Tämä oli hyvä ja varsinaisen selkeä mielipide!

*hekottaa*

• himoittu nuori nainen

Minä olen viattoman ja avuttoman näköinen. Suuret silmät jotka kostuu hetkessä ja helposti ja katse harhailee sinne sun tänne. Vaikea keskittyä yhteeen asiaan. Olen helposti innostuva. Helposti loukkaantuva, en ala suhteisiin helposti. Pukeudun sievästi ja naisellisesti. Ja miehiä riittää joka sormelle ja varpaalle. Mutta eipä mua helposti mukaan saada. En ole laskelmoiva. En katso muita alaspäin. En halveksi ketään. Paitsi niitä jotka mua haukkuvat/arvostelevat.

• himoittu nuori nainen

niin kuin mulla. Se on niin nöpö ettei kellään. Miehet aina painaa sitä ja sanovat että "nöpö".

• .........
        himoittu nuori nainen kirjoitti:

niin kuin mulla. Se on niin nöpö ettei kellään. Miehet aina painaa sitä ja sanovat että "nöpö".

Tää oli päivän paras! :D

• Vastaus siihen
        ......... kirjoitti:

Tää oli päivän paras! :D

Nöpönenä :)

Ylihaluttavan naisen on oltava

- rasvaprosentti mahdollisimman alhainen,että piirteet erottuu hyvin.

- Kaunis ja todella hyvä iho

- Luonnollinen eli ei paljon meikkiä

- Vaaleat hiukset ja siniset silmät

- Aina lyhyempi kuin mies

- Urheilullinen

- Korkeat poskipäät

- Suora nenävarsi

- hyvin muodostunut leuka

- Naismainen,naisellinen

- Täytyy olla vähän lihaksia siis läskin tilalla

Siinä on ihana söpöläinen nainen

• kuvailit mut
        Vastaus siihen kirjoitti:

- Urheilullinen

- Korkeat poskipäät

- Suora nenävarsi

- Naismainen,naisellinen

Paitti että mun nenänvarsi ei oo suora :/ Isin nenä äitin naamassa *hih* ei nyt mikään hehtaariklyyvari kuitenkaan.

Entäs jos nainen on vähän "petomaisen" näköinen? Vähän siis elämän kolhiman näköinen?

• Vastaus...
        kuvailit mut kirjoitti:

Paitti että mun nenänvarsi ei oo suora :/ Isin nenä äitin naamassa *hih* ei nyt mikään hehtaariklyyvari kuitenkaan.

Entäs jos nainen on vähän "petomaisen" näköinen? Vähän siis elämän kolhiman näköinen?

Terve

Olet erittäin kaunis jos osuit kuvaukseeni.Kuulut A-luokkaan.

Muistutat häntä jos kuvaus osui oikeaan

http://images.absolutenow.com/rp/6162_kruger_diane_07.jpg

Kunhan naamassa ei ole arpia ja "kovin paljoa" ryppyjä on nainen hyvä aina,kuten sanoit elämän kolhiman näköinen.

• kyllähän tuosta
        Vastaus... kirjoitti:

Terve

Olet erittäin kaunis jos osuit kuvaukseeni.Kuulut A-luokkaan.

Muistutat häntä jos kuvaus osui oikeaan

http://images.absolutenow.com/rp/6162_kruger_diane_07.jpg

Kunhan naamassa ei ole arpia ja "kovin paljoa" ryppyjä on nainen hyvä aina,kuten sanoit elämän kolhiman näköinen.

(linkki ei toiminut, googletin)

Yhdennäköisyyttä löytyy, mutta kulmikkaammat kasvot/leveämpi leukaperä ja leveämpi lantio tuolla näyttää olevan, kuin minulla. Niin ja varmaankin pituuseroa löytyy 20 cm, mutta sitähän ei kuvista kuomaa ;)

Charlize Theron 20kg Aileen Wuornosin roolista kevyempänä on varmaan lähemmäs minua. Tyyliin http://perso.wanadoo.es/sergio.casasola/char29.jpg

• tulihan noita.

- Urheilullinen

- Korkeat poskipäät

- Suora nenävarsi

- Naismainen,naisellinen

sopivasti luonnonlapsi&kaupunkilaistyyliä

rasvaprosentti yli 14 mieluummin sposuhtaisesti treenattu 70 luvun luomutar
        sileä karvaton (huulet) iho
        ei yhtään meikkiä enintää tasoitusta
        tummatukka
        blondi
        tumma punapää
        blondi punapää
        ei oranssipää
        erittäin tuuhea tukka (paksuus pituus plussaa)
        enintään sentin miestä pitempi
        huolehtii liikunnasta ja kuntoilusta kuten hampaiden pesusta ja tukan harjauksesta
        hellä huolehtivainen avoin rehellinen uskollinen luotettava sopivasti rempseä luontoihminen palvee ilman vastapalvelusVAATIMUSTA ITSEluottamus kunnossa

• oih.
        kyllähän tuosta kirjoitti:

Yhdennäköisyyttä löytyy, mutta kulmikkaammat kasvot/leveämpi leukaperä ja leveämpi lantio tuolla näyttää olevan, kuin minulla. Niin ja varmaankin pituuseroa löytyy 20 cm, mutta sitähän ei kuvista kuomaa ;)

Charlize Theron 20kg Aileen Wuornosin roolista kevyempänä on varmaan lähemmäs minua. Tyyliin http://perso.wanadoo.es/sergio.casasola/char29.jpg

• hahah

- Urheilullinen

- Korkeat poskipäät

- Suora nenävarsi

- Naismainen,naisellinen

kun rasvaprosentti on 0, ei ole myöskään tissejä :) mutta onneksi joku tykkää laudoistakin!

• muistaakseni

- Urheilullinen

- Korkeat poskipäät

- Suora nenävarsi

- Naismainen,naisellinen

no voii vittuuuuu. pitää osata sanoo, niinku sä

• Ei epäilystäkään
        kyllähän tuosta kirjoitti:

Saat varmasti vieteltyä miehen!

• onnen poika

Tiedän yhden vastustamattoman naisen, ainakin omasta mielestäni, mutta luulen että suuri osa miehistä on samaa mieltä. Ei tietenkään kaikki, mutta monet, hyvin monet. Tämä nainen on viksu, akateeminenkin. Hän on ujohko, ei tuo itseään esiin, mutta silti hänet huomataan. Nätti hän tietysti myös on, kuvailisin häntä sanalla upea. Hänen olemuksessaan on jotain hyvin aitoa, lämmintä, hyväksyvää. Ulkoisesti hän on pieni ja siro, samalla jämäkän lihaksikas. Ensimmäistä kertaa kuin näin hänet, katseeni jäi häneen kertakaikkiaan kiinni.

Sisäisesti hän on yksi hienoimpia ihmisiä. Ottaa ihmiset huomioon, ja jaksaa auttaa, joskus liikaakin. Kuuntelee ja jaksaa olla läsnä. Häntä voi kutsua hyväksi ihmiseksi.

Onneksi hän on tyttöystäväni.

• on totta

Niin kuin edellinen kirjoitti vastustamattomasta naisesta:

"Hänen olemuksessaan on jotain hyvin aitoa, lämmintä, hyväksyvää."

Just tollainen nainen on ihan unohtumaton!!

• niin totta
        on totta kirjoitti:

Niin kuin edellinen kirjoitti vastustamattomasta naisesta:

"Hänen olemuksessaan on jotain hyvin aitoa, lämmintä, hyväksyvää."

Just tollainen nainen on ihan unohtumaton!!

Samaa mieltä tästä lämpimästä, aidosta, hyväksyvästä. Ja vähä ujoutta siihen päälle. Siinä se on, kiteytettynä. Vastustamaton nainen. Harmi on, että tälläisia ei joka puussa kasva. Nämä uivat vastavirtaan. Baarit on pullollaan näitä eukkoja jotka luulevat olevansa jumalan lahja miehille. Ns.pissiksiä, perse vilkkuu ja pakkelia naama täynnä. Tiedätte tyypit. Tuomitaan muut, se mitä itse tekee, se on ainoa oikea tapa. Tämäkö tekee naisesta vastustamattoman? EI! Älkää aliarvioiko miehiä.

turha on tässä maaimassa ulkonäöllä yrittää päteä. On niin paljon nättejä tyttöjä, ei niitä järjestykseen tarvitse laittaa. Vastustamattomuus tulee ihan jostain muualta, se on siinä olemuksessa ja siinä mitä se ihminen tekee.

• sole
        niin totta kirjoitti:

Samaa mieltä tästä lämpimästä, aidosta, hyväksyvästä. Ja vähä ujoutta siihen päälle. Siinä se on, kiteytettynä. Vastustamaton nainen. Harmi on, että tälläisia ei joka puussa kasva. Nämä uivat vastavirtaan. Baarit on pullollaan näitä eukkoja jotka luulevat olevansa jumalan lahja miehille. Ns.pissiksiä, perse vilkkuu ja pakkelia naama täynnä. Tiedätte tyypit. Tuomitaan muut, se mitä itse tekee, se on ainoa oikea tapa. Tämäkö tekee naisesta vastustamattoman? EI! Älkää aliarvioiko miehiä.

turha on tässä maaimassa ulkonäöllä yrittää päteä. On niin paljon nättejä tyttöjä, ei niitä järjestykseen tarvitse laittaa. Vastustamattomuus tulee ihan jostain muualta, se on siinä olemuksessa ja siinä mitä se ihminen tekee.

se on myös miehissä. Koppavat, itsekkäät, pinnalliset miehet jäävät takuulla kuin nallit kallioille.
        Lyhyesti sanottuna, jos ihminen on lämmin ja luotettava, on hän valloittava.

• hupsis2
        niin totta kirjoitti:

Kumma homma silti, että näiden pissisten ympärillä yleensä se kovin kuhina käy. Norminainen ilman pakkelia saa kyllä baariolosuhteissa kaikessa rauhassa istuskella. Norminaisella tarkoitan ilman pakkelia....

• vilperi

onko sellaista ns. uskomatonta naista olemassakaan, se on ihan paskapuhetta. jo maapallolla on sen verran porukkaa, et on typerää ajatella noin. jotkut on onnistunut tekemään vaikutuksen sisäisellä kauneudellaan....mutta ei ulkoisella olemuksellaan

• pilkesilmä

ihan vaan ilmoitus itse voin sanoa olevani komea ja hauskannäköinen nuori mies..
        Saisin varmasti jonkun ns. mallin mitat täyttävän naisen, mutta en halua..
        Haluan mukavan, suloisen ja vähän ujon, mutta seurassani suulaan tytön..

ihmetten itsekin miksi mulle kelpaa ns., vähemmän kauniit tytöt tai oikeastaan kavereillein ei kelpaa..

usein palautankin ns. itsevarmaat kusi päässä lentävät naiset maan pinnalle jos he tulevta iskemään.

Kauneus on todellakin katsojan silmässä..
        ei ole yleistä kauneusperiaatetta..

• vvv

Ei vastustamatonta naista ole olemassakaan.

• Laiha

Laiha on oltava, lihavat naiset ei välitä kuin ruuasta.

• tyttö
        Laiha kirjoitti:

Laiha on oltava, lihavat naiset ei välitä kuin ruuasta.

Onpas taas kivasti sanottu. Naisilta vaaditaan muutenkin niin paljon, mutta kyllä miehetkin voisivat joskus ajatella, että kyllä heidänkin pitää vähän miettiä miten käyttäytyvät jne. Ei naisetkaan siedä kaikkea. Kuinka usein muutenkaan kysytään millainen naisen mielestä on komea tai täydellinen mies? Ei kovin usein osu silmääni. Aina etsitään sitä täydellistä naista, jolla pitää olla meikkiä, muttei liikaa, pitää olla laiha, mutta muodokas ja vähän lihaksiakin jne jne. Ei näihin muotteihin löydy naista.

PS. En tarkoita, että kaikki miehet ovat huonokäytöksisiä tai mitään, mutta aika usein vaan mies arvostelee naista ja vaatii tältä, että pitää olla meikkiä ja laiha jne. Ei naiset kovin usein mieheltä vaadi tällaisia "kauneusihanteita", ainakaan minun mielestäni..??

• ughugh

Olen nähnyt vastuttamattoman kauniin naisen vuonna 99 ja ajattelen häntä edelleen usein mitä hänelle kuuluu. Juttelin ja tanssin hänen kanssaan parina iltana, mutta lähdimme baarista eri takseilla pois. Ajattelen usein miltä hän näyttää esim. lenkkeillessään, saunan jälkeen, oliko baari-illan näky totta, näköharhaa vai jotain muuta.

Nainen oli blondi, huulet oli viimeisen päälle tarkasti punaiset. Hänen silmälasit korostivat hänen silmiään, särmikkyyttä ja itseluottamusta. Kasvot oli täydellisen kauniit. Hän oli pukeutunut todella tyylikkäästi. Punainen iso kaula-aukkoinen, tiukka paita. Tiukat mustat, sileää materiaali olevat housut. Hän tanssi silmät kiinni kädet ylhäällä niin, että halusi herättää huomiota. Hän joi siideriä. Hän ei tupakoinut. Hän ei pyytänyt minua tarjoamaan hänelle juotava. Hän halusi olla seurassani. Hänellä oli itsevarma, matalahko ääni. Vartaloltaan hän oli normaali kolmekymmpinen. Pepussa oli pikkuläskiä. Rinnat b tai c.
      Olen nähnyt hänet baarissa 4 tai 5 kertaa. Hänellä on aina tyylikkäät, erilaiset, uudet vaatteet. Kerrain näin hänet shoppailemassa, kolme isoa kassia käsissään.
      Hän on niin kaunis, että varmasti monet ei uskalla lähestyä häntä.
      Juttelin hänen kanssaan useita tunteja, hän oli erittäin avoin ja samantyylinen ajatuksiltaan kuin minä. Me menimme eri takseilla pois, koska hänellä oli suhde. En tiedä miksi hän oli yksin baarissa. Flittailiko hän? Halusiko hän tutustua miehiin? Halusiko hän purkaa esim. pahaa oloa? Aikoiko hän pettää miestään muttei kuitenkaan halunnut? Kaipasiko hän mennyttä nuoruuttaan? Oliko hänellä riitaa miehensä kanssa? Miksi hänen puhelinnumeroaan ei ole missään palvelussa? Hänessä oli jotain pelottavaa/salaista? Onko hän riippuvainen vieraista miehistä?
      Hän oli vastustamaton mutta pystyin hillitsemään haluni, koska kotona on melkein samanlainen nainen. En ole nähnyt häntä 4 vuoteen (en ole kyllä käynytkään paikoissa jossa hänet voisi nähdä), toivon että voisimme joskus taas jutella. Tuli niin hyvä olo kun sai jutella tuollaisen naisen kanssa. Tai toivottavasti en törmää häneen, ettei tarvi käydä sisäistä taistelua hänestä.

• nainen sivusta

sanoit kaipaavasi naista neljän vuoden takaa ja sinulla on kotona MELKEIN yhtä hyvä.Onneksi kotona oleva ei tiedä ajatuksiasi,hohhoijaa.Saahan sitä haaveilla,mut silti.

• haaveet ja
        nainen sivusta kirjoitti:

sanoit kaipaavasi naista neljän vuoden takaa ja sinulla on kotona MELKEIN yhtä hyvä.Onneksi kotona oleva ei tiedä ajatuksiasi,hohhoijaa.Saahan sitä haaveilla,mut silti.

Jos haavet ja muistot otetaan pois, niin mitä jää. Aika kuivaksi menee.

• Nainen itsekkin
        haaveet ja kirjoitti:

Jos haavet ja muistot otetaan pois, niin mitä jää. Aika kuivaksi menee.

Luonnollinen,kiinteä ja treenattu!Hoikka mutta lihaksikas.Ja pitkät kiiltävät hiukset,luonnollinen ja hyvä ihoinen.Urheilullinen kroppa pyöreällä kiinteällä latinopepulla saa kaikki miehet sekaisin!Ja se että osaa käyttää kehoaan.Opettele tanssimaan kuin JLo...Toimii!Eikö miehet?

• KALLE KELLO

Lesbo

• ottaa

Sellaisen pienen, pyöreän ja leveälanteisen naisen, jolla on suloiset kasvot ja hän katsoo minua ujosti kilteillä, lämpimillä silmillään. Hänelle voisin kertoa mitä ajattelen (ja päin vastoin) ja tuntisin hänen haluavan minun läheisyyttä lakkaamatta. Sellaisen rutistaisin syliini enkä irrottaisi milloinkaan.

• miten on?

eiks se oo nii että pienirintaset jää rannalle...miehet haluu täydellisen kropan

• Ei oo nii

Ei rinnat ja niiden koko sit loppupeleissä mitään merkkaa. Olkoonkin rinnat ihan millaiset vaan, mut jos ne on "kiinni" muuten sopivassa naisessa, ei se rinnoista jää kiinni.
        Kokemusta on DD-A

• näinonnäreeet

Lähes kaikki alle 35 vuotiaat naiset jotka painaa alle 80kg

• :)33
    • lkjh.

Nainen joka suhtautuu kunnioittavasti suomalaiseen mieheen on vastustamaton.

• TIEDÄTTE KUKA

Summa summarum. (Jos tämä nyt ollenkaan menee näin, miten olen tulkinnut tilannetta.")

Ruma nainen ja hyvä itsetunto, komea mies ja huono itsetunto. Eikö siinä ole jotain hellyyttävän inhimillistä? Tällaisia me ihmiset olemme. Kompensaatiota.

Haluaisin antaa hänelle lämpimän halauksen ja pienen suukon otsalle. Ensisuudelman. Prinssilleni.

Joskaan hän ei vetoa turvallisuuden tarpeeseeni, päin vastoin. (Juuri tästä syystä siis peräännyn. Tämä on mulle se tärkein juttu. Kunnioitan miestä joka ymmärtää tämän.) Siksipä meidän prinssini ei kannata ajatella jatkavan geenejämme. Molemmat tarvitsemme mielestäni mieluummin se turvallisen vastaparin. Kompensaatiota.

Voi olla, että olen tulkinnut tilannetta aivan väärin. Mutta kun mulla on ollut tämä psykoosi päällä eli L A A J E N T U N U T T I E T O I S U U D E N T I L A, (hullua, nyt ymmärrän mitä se tarkoittaa. Enemmän on kysymys ollut mielestäni tästä. kuin älykkyydestäni tai viisaudestani) mulla on intuitio, että olen päätellyt oikein.

Mutta prinssini, jos olen mennyt aivan umpimähkään, niin tule ihmeessä oikaisemaan. Ei tämä niin peruuttamatonta ole. Voinhan olla täysin väärässäkin.

KUNNIOITAN SINUA HERKKÄ IHANA EMPAATTINEN LÄMMIN SUOMALAINEN MIES, JOKA OSAA PISTÄÄ VALTAVIRRALLE KAMPOIHIN.:D suuri sydän

• Tarja66

Miehille , kaunein nainen on se , joka synnyttänyt
      hänelle jälkeläisen ,tytön tai pojan.
      Muut naiset ovat vain korvikkeita ensimmäiselle
      naiselle. , kertoo kokemuksen tietävä feministi.

• älä yleistä

Mites kun toi mun mies ei halua lapsia, kuten en minäkään?

• botox
      • ei pakkelikasoille!

YÖKS!!!

• Niiimi

Hui. Mieluummin näytän itseltäni. :)

• "Millainen nainen on viehättävyydeltään niin vastustamaton..."

Ihan tavallinen riittää ja annan arvoa meikittömyydelle. Mutta paha vaatia oikeastaan yhtään mitään kun itselläni ei ole mitään annettavaa taas naiselle.

Salaseurat, syrjähypyt... Totta, elämässä täytyy olla jotain jännitystä joskus.

• Uskollinen

Kerran oon tavannu vastuttamattoman naisen ja olen juossu sen perässä 20v..Ei ole vielä tärpännyt.

• Mats1

Voi voi. Vastustamatonta naista ei ole olemassakaan. Valitettava tosiasia se vain on. Miehet eivät ole aivotonta idioottimaista homogeenista massaa, jonka jokainen yksilö ajattelisi asioista samalla tavalla.

Luonnollisesti on olemassa miehiä, jotka on manipuloitavissa "vastustamattoman" naisen myyteillä. Helposti innostuvia, spontaaneja, impulsiivisia miehiä, jotka lähtevät nopeasti "vastustamattomiin" tilanteisiin mukaan. Kaava vaan usein menee, että ihan yhtä helposti tuo ensimmäinen "vastustamaton" nainen vaihtuu seuraavaan vastustamattomaan, kun vastustuskyky on arjen myötä löytynyt.

Naisten kuvitelmat omasta vastustamattomuudestaan ovat yleensä lähinnä huvittavia. Näitä kohtalokkaita naisia aina silloin tällöin kohdalle osuu. Kyllähän niissä tilanteissa voi mukana leikkiä ja kerran sänkyyn mennä, mutta aina siellä taustalla on ihan tavallinen, romanttinen naikkonen, joka kammoksuu miehen seksuaalisuutta ja edellyttää suitsutusta voidakseen pitää yllä omaa illuusiotaan omasta erityisyydestään. Takana on aina pelko siitä, että on syrjäytettävissä, petettävissä ja jätettävissä. Eniten näitä asioita lopulta pelkäävät ne naiset, jotka ovat valmiita puukottamaan kanssasisarensa selkään vokottelemalla tämän miehen.

Se, miltä joku näyttää, on lopulta yhdentekevää. Oli miten hyvän näköinen tahansa, niin valitettavasti jotain se miellyttää, jotain toista ei. Jos sattuu, että kiinnostus on molemminpuolista sen oman objektin suhteen, niin hyvä. Voi olla myös, että ei satu.

Se, mikä tekee naisesta hyvin helposti vastustettavan on niljakas laskelmointi ja varattujen miesten vokotteleminen. Se kertoo enemmän siitä, että nainen ei pysty kontrolloimaan omaa käyttäytymistään, eikä omaa mitään moraalikäsitystä. -> Taustalla on kaikkea muuta kuin vastustamaton nainen. Ja jos äly on sitä tasoa, että vertaillaan julkkisten kuvilla omaa ulkonäköä, niin valitettavasti vastustamatonta sellaisesta ei saa tekemälläkään.

Näiden vastustamattomien naisten kanssa leikkiminen on joskus ihan hauskaa, sama kuin koiranpennun aivotonta kohellusta katselisi. Mutta mihinkään muuhun näistä ei ole. Yleensä ne ovat myös takertuvaa sorttia, koska heidän on vaikea luopua itserakennellusta imagosta vastustamattomana naisena.

Mutta ihan aidosti kiinnostavia ovat ne itsevarmat, aikuiset naiset, jotka ovat sinut seksuaalisuutensa ja muun elämänsä kanssa. Heillä ei ole enää mustavalkoista maailmankuvaa, eikä heillä ole tarvetta polkea muita saadakseen itselleen asemaa niin miessuhteissa kuin muussa elämässä. Ehkä heissä näkyy elämä, ehkä on liiallisia kiloja tai vaikka helttoja leualla tai leuatta. Sillä ei ole väliä, sillä seksuaalisuus lähtee lopulta korvien välistä. Myös seksi on näiden naisten kanssa aivan toisella tasolla kuin kohtalokkaita naisia esittävien henkisten pissisten kanssa.

• TIEDÄTTE KUKA

"Vastustamaton" nainen vastaa:

Tämä keissi, mitä olen kokenut yhteisössäni on ollut minulle tosi rankkaa. Melkoiset defenssit olleet päällä, luen netistä ja vertaan omaan olotilaani, sitä tasoa, että tätä voidaan pitää psykoottisena tilana. (Siispä arvioikaa toimiani tässä valossa ja olkaa mulle armollisia!) Tajuan, mutten ymmärrä, varsinkaan tunnetasolla. Siispä hoitoon, ennen kuin on myöhäistä!

Soitan huomenna pomolle töihin ja sanon, että olen saikun ja henkisen levon tarpeessa.

Ymmärreättekö, hyvät ihmiset, ettei toiselle saa tehdä näin, mitä olette mulle tehneet?

Jos tuossa "Mats1" luonnehti jotain itsestäni, arvelen nimittäin, että jotkut epäilevät minun juurikin haluavan vokotella toisten miehiä. Asia on kuitenkin näin: mielessäni ei moinen ole tod. ole käynyt. Siis pyrkimystä tunkea joidenkin väliin ajatuksella, että haluaisi tuhota jotain niinkin arvokasta kuin esim. toisten avioliittoa. Ajatellaan vaikka hyviä ystäviäni ja heidän miehiään. Monella ihanalla ystävälläni on ihana mies, joka periaatteesa voisi minua kiinnostaa esim. silloin, jos hän sattuisi jäämään leskeksi. Muttako, että edes menisin toivomaan kenenkään kuolemaa em. syystä, never! Rakastan myös ystäviäni, ovat minulle tosi tärkeitä! Minusta tämä kertoo ainoastaan siitä, että parhaat ikäiseni miehet ovat kai jo varattuja. Ja kun he ovat jo eläneet naisen kanssa, heillä on ymmärrystä naiselle. Henkinen juttu. Ja sitten vielä nuo lapset. Itse kovasti jo haluaisin lapsia, biologisen kellon puolesta, mutta järkevintä nyt keskittyä opiskeluun. Kiitollinen olen siitä mahdoillisuudesta, mikä minulle on annettu.

Ja sitten tuo seksuaalisuus. En suinkaan kammoa miehen seksuaalisuutta. Itse asiassa minun voi olla juuri siitä syystä sitä vaikeaa vastustaa, koska olen neitsyt. Seks. tarpeet siis tyydyttämättä. Itsetyydytyksestä, joskus on voinut mennä 2 viikkoa, joskus 2 kuukautta, näiden kertojen välillä, kun teen sen (ja mitään leluja en omista - ei ole käynyt mielessäkään hankkia sellaisia). Kai tässä siis sikäli jotain outoa on. Eli jos käytöksessäni ilmenee jotain seksuaalisuutta, niin ihmekö tuo. Itse koen olevani naiseksi keskimääräistä seksuaalisempi, ja olen kokenut tämän aiheuttavan paheksuntaa uskonnollisessa yhteisössäni. Ei omasta mielestäni minulla ole mitään ongelmaa seksuaalisuuteni suhteen, mutta yhteisössäni seksuaalisuus tuntuu olevan ongelma. Se on tabu, Siitä ei osata puhua. Pitäisi tulla kansan kielelle tähän aikaan ja päivään. Miten varjellumme uskossa tänä aikana näidenkin asioiden suhteen.
        Iloitsin, kun la tulin keskusteluiltaan kesken kaiken, ja kuulin mikrofoonista sanan "seksi". Ajattelin, että nyt se on tapahtunut. Tervetullut puheenaihe! Toivotaan, ettei koskaan ole liian myöhäistä. Kun otetaan vielä huomioon nämä viimeaikaiset ikävät käänteet, joista nyt puhujaveljetkin tuntuvat olevan tietoisia.

"Jumalan kämmenellä ei pelkää ihminen." Koen että hän on pitänyt minusta ja pitää edelleen huolta! Haluaisin sanoa teillekin, että älkää pelätkö, eiköhän kaikki järjesty.

Nyt on vaan breikin paikka.

• treenattu äijä

Treenattu, ei baariruusu. Ulkonäöltään esim. Manuela Bosco, Eva Wallström, Laura Lepistö tai Hanna-Maria Seppälä.

• youdrivemeacrazy

Minusta vastustamattomalla naisella täytyy olla kunnon entisajan alushousut , puntit polviin vois ulottua , eikä mitään stringejä. Valkeat väriltään ,mutta persuksen kohdalla ios on rusehtavia läikkiä... se saa minut hulluksi hurmosesta.

• ai vot

Jos kyseessä on fiksu tiedemies, eipäs helppo hempukka saa sitä itselleen vaikka on kuinka hyvännäkönen.

• ronkelitrunkkaa

Vastustamaton nainen levitää paljaan haaransa ja sanoo: naidaan.
      Muu on tarpeetonta.

• kylli6

..ja miehet jotka eivät osaa kirjoittaa oikein....ovat oikeita typeryksiä...hah

• kurre1

Sellainen nainen jonka tragediset mittansa ovat: 165,90 ja 42. Elikkä metsää 165ha ikä90v ja kuumetta42c.

• peruss

Suomalainen nainen; persjalkainen, läski ja sikanenä.
      Plussana käytöstapojen täysi puuttuminen.
      Pitää muistaa olla niin prinsessaa tolla setillä xDDDDD

• ei vastusta

Sellainen nainen on vastustamaton, joka ei pistä hanttiin.

• Desperatehouseman

Ostakaa farkku xsara mallia coco :) Kirjoitelkaa tänne jos kiinnostaaa!!

• PolyAm

No voi p. Siinä vaiheessa kun alkaa miettiä millainen nainen on vastustamaton, ei ole enää kyse ulkonäöstä. Sellainen nainen on vastustamaton, joka on päässyt ihosi alle. Ei siinä enää yhdellä korvata toista.

• mats1

Tämä on taas yksi osoitus nettikeskustelujen vaaroista. Jos olisin edes arvannut, miten naulan kantaan kirjoitukseni osui, en olisi missään tapauksessa kirjoittanut sitä.

Aloittajalle nyt voisi vaan sanoa, että hae apua henkiseen jaksamiseesi ja unohda nuo seksiasiat ja parisuhteessa elävien miesten vokottelu.

Kokematon nuori nainen, uskonnollinen tausta, mielenterveysongelmat ja seksi varatun miehen kanssa ovat yksinkertaisesti vaan pommiyhtälö, joka tuhoaa elämäsi monella tapaa. Suomalaisessa yhteiskunnassa, uskonnollisista yhteisöistä puhumattakaan, ei hyväksytä pettäjiä ja perheenrikkojia, ja jos seksuaalisuus on valmiiksi tabu, et saavuta yhtään mitään sillä, että pääset neitsyydestäsi varatun miehen avulla.

Et ratkaise myöskään seksuaalisia turhautumiasi tai perheenperustamisviettiäsi viettelemällä varattua miestä. Vaikka sinun mielestäsi mies haluaisi "salaa" irti omasta "tylsästä" suhteestaan, se ei välttämättä ollenkaan ole miehen motiivina. Pahimmassa tapauksessa tulet hyväksikäytetyksi, hylätyksi ja melkoisen sosiaalisen paineen alaiseksi. Usko kokenutta konkaria, kun sanon, että avioliiton rikkojan rooli ei ole mukava, eikä se ole sen sähellyksen arvoista, mitä nyt kuvittelet sen ehkä olevan.

Nyt on aika viheltää tuo oma leikkisi poikki. Seksuaalisuutesi on ihan normaalia nuoren ihmisen hapuilua, tuntemukset ihan tavallisia, ei niissä ole mitään poikkeavaa, väärää eikä edes keskimääräistä enempää. Niiden kanssa vaan pitää tulla toimeen. Seksuaalisten turhautumien purkamiseen kannattaa etsiä turvallisia ja omalle kypsyystasolle soveltuvia keinoja. Itsetyydytys on varsin oiva tapa seksuaalisen paineen purkamiseen, eikä niissä kauhistelemissasi seksileluissakaan ole mitään väärää tai paheellista. Niillä on varmasti ihan kiva harjoitella.

Älä kiirehdi neitsyydestäsi eroon pääsemistä. Herkän, kokemattoman nuoren ihmisen pitäisi saada turvalliset ja miellyttävät ensimmäiset kokemukset. OMAN kumppanin kanssa, jonka kanssa on jo tutustuttu, ihastuttu ja koetaan jotain lämpimämpiä tunteita. Nuori ja kokematon nainen on todella otollista riistaa saalistajille, voit olla varma, että hyväksikäyttäjiä kyllä löytyy. Siksi sinun kannattaakin pitää järki päässä, myös nettikirjoittelussa.

Unohda heti vastustamattoman naisen leikkiminen ja varattujen miesten vokottelu, sillä todennäköisesti seksi ei osoittaudukaan alkuvaiheessa ihan niin mahtavaksi kuin se voi oikeissa olosuhteissa muodostua, eikä se ratkaise kertaheitolla seksuaalisen turhautumisesi kokemuksia. Kun siihen lisätään vielä syyllisyys ja yhteisön vihamielisyys, niin soppa on ihan todellinen. Ole seksiasioissa aina oma itsesi. Älä haksahda kaiken maailman vanhoihin pervoihin, jotka ovat sinua valmiita "opettamaan". Mieti niitä asioita, jotka ovat sinulle tärkeitä, millaisen parisuhteen itse haluat, millaista elämää tahdot elää, ja pystytkö katsomaan itseäsi peilistä omien valintojesi suhteen. Mieti myös sitä, miltä sinusta tuntuisi, jos joku pyrkisi vokottelemaan sinun jossain vaiheessa tulevaa poikaystävääsi / aviomiestäsi. Haluaisitko tietoisesti tehdä sellaisen teon kenellekään ihmiselle?

Seksin harjoittaminen ei karkaa mihinkään, lasten hankintaan ei ole mikään kiire nykymaailmassa. Lapsille on tärkeintä aikuiset, itsensä kanssa sinut olevat vanhemmat, joille lapset eivät ole asia, joka täytyy tehdä, kun kaikilla kavereillakin jo perhe on.

• TIEDÄTTE KUKA

VOI MATS, LUOJAN KIITOS ETTÄ SATUIN TÄLLE PALSTALLE, NIIN VÄLTETÄÄN KAUHEA VÄÄRINKÄSITYS.

Aloitit lauseesi sillä, että tässä on taas yksi esimerkki nettikeskustelujen vaaroista.. Näinpä! Itse en siis tod. ole tuo ap. Luin aiemman viestisi, ja luulin, että se on juurikin sinun piikkiä minulle (sekavassa olotilassa kun olin. Luulen nimittäin Mats että tiedän kuka olet. Ihmettelin aiemmassa viestissäsi, että mitähän helttoja ym. tarkoitat, en ole koskaa mennyt arvostelemaan esim. toisten naisten kaksoisleukaa. Muutakin siinä oli, mikä ei varsinkaan täsmännyt itseeni, ja ajattelin, että kustannuksellani on pelleilty jotain - esim. että olisin väittänyt olevani jonkun julkkiksen näköinen.

Mutta nyt kun luin ketjua uudelleen, ajattelen, että tokihan olet vastannut ap.lle, et minulle. MUTTA KAMALAA, JOS LUULET - TAI YLIPÄÄNSÄ MUUTKIN LUULEVAT MINUN OLEVAN TUO AP,JOS NIIN SAIRASTA, JA SILLOIN ON KYLLÄ HENKINEN VÄKIVALTA HUIPUSSAAN. Olen nimittäin pannut merkille, että täällä mah. jotkut pahantahtoiset ihmiset esiintyvät ikään kuin toisina. Itse välttyäkseni ikävyyksiltä jatkossa, en enää kirjoittele tänne, ellei ole asiallinen aihe.

Eli luulin sun herjaavan itseäni, ja vastasin sulle. En tajunnut, että vastasit ap:lle! Huomaa myös, että ALOITUSVIESTI ON VUODELTA 2006. Outoa, et tällainen keskustelu tuotu takas. Kekutelu loppuu kai samana vuonna, ja sitten alkaa uudelleen joku päivä sitten. Huom! Ihmiset! Olen vain ollut niin vainoharhainen ja nähnyt vihanpitoa kaikkialla, varmaan myös siellä missä sitä ei ole ollut (tarkoitan tätä nettiä).

Ja sitten nuo "perverssit" tyypit, mistä mainitsit. Typeryyttäni vastasin johonkin viestiin, kun toivekuvitelmissani ajattelin, että se olisi ollut PRINSSILTÄNI. Kamalaa, prinssi, anteeksi! Mä en todellakaan sua minään pervona pidä. Luulen, että meillä onjotenkin samantyyppinen tilanne tämän seksuaalisuuden suhteen. Mukava olisi edelleen tutustua. Typeryyttääni, sekavuuttaani, en sekoile enää enempää.. Olen jo palautumassa tähän maailmaan..

Kotona kuitenkin olen. Suljettu osasto ei ollut mulle se oikea paikka. Lääkäri kielsi tulemasta enää näihin tänne, mutta halusin toki tsekata haulla "TIEDÄTTE KUKA", onko mun viesteihin kukaan mitään kommentoinut. Ja Luojan kiitos! löysin tänne,ennenkuin aiheutuu enempää vahinkoa! ja VÄÄRINKÄSITYSTÄ JÄLLEEN KERRAN.

Eli Mats Vastasin sun aiempaan viestiin, kun luulin et halusit herjata mua. En tajunnut, et vastaat AP:lle eka viestissäsi, et mulle.

Ja mitä mun seksuaalisuuteen ja muuhun elämään tulee, niin älä huoli. Jos olet hän, kenet ajattelen sun olevan, olet mua 10 vuotta nuorempi ja poika vielä. Ja tiedän tilanteesi.. Toivottavasti nyt ei tule väärinkäsitystä! ellet olekaan ajattelemani henkilö. Missä tapauksessa asia pitää tulla mulle oikaisemaan..

Eli elöä sinä poika opeta aikuista naista. Tiedän kuka, olen ja mitä haluan. Lapsia ehei en suinkaan esim. sen vuoksi vain haluaisi, koska kaillia kavereillakin lähes on. Eka ammatiltani olen lähihoitaja, ja olen 15-lapsisesta perheestä. Kerrompa seuraavan ajatellen muitakin lukijoita: Luulen, että minulla on keskiverto "citysinkkua":D suurempi hoivavietti jo em. syystä. Uren luominen on toisille ehdottoman tärkeää. Itse voisin nähdä itseni helpommin äitinä lapsilleni. En nyt välttämättä kotiäitinä vuosi tolkulla, mutta kuitenkin.. Opinnot voidaan mun mielestä ajatella täysin sen mukaan, mikä on kunkin hetkinen tarve. Elää päivä kerrallan on taito, elää ja nauttia hetkessä. Ilman suurempia "higlightseja" koko ajan, koska arkeahan se elämä suurimmaksi osaksi on. Tässä mielessä olen "jalat maassa" -tyyppi. Jos en nyt sitten kaikissa muissa asioissa olekaan.

Joten voimia Mats omaan tilanteeseesi (jos olet hän ketä luulen olevan)! Sinulla on varmasti oma tyttöystäväsi tukena rinnallasi tämän hetkisessä tilanteessasi! Kiitos kaikista hetkistä, kun olemme tavanneet ja jutelleet. Mukava ollut tutustua sinuun sen verran, mitä tunnen. (OLEN TOSI PAHOILLANI JOS TÄMÄ MENEE AIVAN METSÄÄN, KOSKA SILLOIN TAPAHTUU TOSI SUURI KÄMMI. mITÄ EI MELKEIN SAIS TAPAHTUA. MUTTA TÄYTYY OTTAA RISKI, MULLA EI OLE VAIHTOEHTOJA.

Se, että olen vielä seksuaalisesti vihreä, vaikuttaa tässä lähinnä sen, että tuntosarvet ovat niin maksimaaliset just sen takia, ettei tulisi seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Tässä asiassa me voidaan olla samoilla linjoilla, muussa sitten emme.

KIITOS LUOJA ET TOIT MUT TÄHÄN KESKUSTELUUN!

• sama1
        TIEDÄTTE KUKA kirjoitti:

VOI MATS, LUOJAN KIITOS ETTÄ SATUIN TÄLLE PALSTALLE, NIIN VÄLTETÄÄN KAUHEA VÄÄRINKÄSITYS.

Aloitit lauseesi sillä, että tässä on taas yksi esimerkki nettikeskustelujen vaaroista.. Näinpä! Itse en siis tod. ole tuo ap. Luin aiemman viestisi, ja luulin, että se on juurikin sinun piikkiä minulle (sekavassa olotilassa kun olin. Luulen nimittäin Mats että tiedän kuka olet. Ihmettelin aiemmassa viestissäsi, että mitähän helttoja ym. tarkoitat, en ole koskaa mennyt arvostelemaan esim. toisten naisten kaksoisleukaa. Muutakin siinä oli, mikä ei varsinkaan täsmännyt itseeni, ja ajattelin, että kustannuksellani on pelleilty jotain - esim. että olisin väittänyt olevani jonkun julkkiksen näköinen.

Mutta nyt kun luin ketjua uudelleen, ajattelen, että tokihan olet vastannut ap.lle, et minulle. MUTTA KAMALAA, JOS LUULET - TAI YLIPÄÄNSÄ MUUTKIN LUULEVAT MINUN OLEVAN TUO AP,JOS NIIN SAIRASTA, JA SILLOIN ON KYLLÄ HENKINEN VÄKIVALTA HUIPUSSAAN. Olen nimittäin pannut merkille, että täällä mah. jotkut pahantahtoiset ihmiset esiintyvät ikään kuin toisina. Itse välttyäkseni ikävyyksiltä jatkossa, en enää kirjoittele tänne, ellei ole asiallinen aihe.

Eli luulin sun herjaavan itseäni, ja vastasin sulle. En tajunnut, että vastasit ap:lle! Huomaa myös, että ALOITUSVIESTI ON VUODELTA 2006. Outoa, et tällainen keskustelu tuotu takas. Kekutelu loppuu kai samana vuonna, ja sitten alkaa uudelleen joku päivä sitten. Huom! Ihmiset! Olen vain ollut niin vainoharhainen ja nähnyt vihanpitoa kaikkialla, varmaan myös siellä missä sitä ei ole ollut (tarkoitan tätä nettiä).

Ja sitten nuo "perverssit" tyypit, mistä mainitsit. Typeryyttäni vastasin johonkin viestiin, kun toivekuvitelmissani ajattelin, että se olisi ollut PRINSSILTÄNI. Kamalaa, prinssi, anteeksi! Mä en todellakaan sua minään pervona pidä. Luulen, että meillä onjotenkin samantyyppinen tilanne tämän seksuaalisuuden suhteen. Mukava olisi edelleen tutustua. Typeryyttääni, sekavuuttaani, en sekoile enää enempää.. Olen jo palautumassa tähän maailmaan..

Kotona kuitenkin olen. Suljettu osasto ei ollut mulle se oikea paikka. Lääkäri kielsi tulemasta enää näihin tänne, mutta halusin toki tsekata haulla "TIEDÄTTE KUKA", onko mun viesteihin kukaan mitään kommentoinut. Ja Luojan kiitos! löysin tänne,ennenkuin aiheutuu enempää vahinkoa! ja VÄÄRINKÄSITYSTÄ JÄLLEEN KERRAN.

Eli Mats Vastasin sun aiempaan viestiin, kun luulin et halusit herjata mua. En tajunnut, et vastaat AP:lle eka viestissäsi, et mulle.

Ja mitä mun seksuaalisuuteen ja muuhun elämään tulee, niin älä huoli. Jos olet hän, kenet ajattelen sun olevan, olet mua 10 vuotta nuorempi ja poika vielä. Ja tiedän tilanteesi.. Toivottavasti nyt ei tule väärinkäsitystä! ellet olekaan ajattelemani henkilö. Missä tapauksessa asia pitää tulla mulle oikaisemaan..

Eli elöä sinä poika opeta aikuista naista. Tiedän kuka, olen ja mitä haluan. Lapsia ehei en suinkaan esim. sen vuoksi vain haluaisi, koska kaillia kavereillakin lähes on. Eka ammatiltani olen lähihoitaja, ja olen 15-lapsisesta perheestä. Kerrompa seuraavan ajatellen muitakin lukijoita: Luulen, että minulla on keskiverto "citysinkkua":D suurempi hoivavietti jo em. syystä. Uren luominen on toisille ehdottoman tärkeää. Itse voisin nähdä itseni helpommin äitinä lapsilleni. En nyt välttämättä kotiäitinä vuosi tolkulla, mutta kuitenkin.. Opinnot voidaan mun mielestä ajatella täysin sen mukaan, mikä on kunkin hetkinen tarve. Elää päivä kerrallan on taito, elää ja nauttia hetkessä. Ilman suurempia "higlightseja" koko ajan, koska arkeahan se elämä suurimmaksi osaksi on. Tässä mielessä olen "jalat maassa" -tyyppi. Jos en nyt sitten kaikissa muissa asioissa olekaan.

Joten voimia Mats omaan tilanteeseesi (jos olet hän ketä luulen olevan)! Sinulla on varmasti oma tyttöystäväsi tukena rinnallasi tämän hetkisessä tilanteessasi! Kiitos kaikista hetkistä, kun olemme tavanneet ja jutelleet. Mukava ollut tutustua sinuun sen verran, mitä tunnen. (OLEN TOSI PAHOILLANI JOS TÄMÄ MENEE AIVAN METSÄÄN, KOSKA SILLOIN TAPAHTUU TOSI SUURI KÄMMI. mITÄ EI MELKEIN SAIS TAPAHTUA. MUTTA TÄYTYY OTTAA RISKI, MULLA EI OLE VAIHTOEHTOJA.

Se, että olen vielä seksuaalisesti vihreä, vaikuttaa tässä lähinnä sen, että tuntosarvet ovat niin maksimaaliset just sen takia, ettei tulisi seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Tässä asiassa me voidaan olla samoilla linjoilla, muussa sitten emme.

KIITOS LUOJA ET TOIT MUT TÄHÄN KESKUSTELUUN!

KENENKÄÄN VARATUN MIEHEN KANSSA EN OLE SEKSIÄ SIIS HARJOITTANUT, täsmennykseksi.

• sama2
        sama1 kirjoitti:

KENENKÄÄN VARATUN MIEHEN KANSSA EN OLE SEKSIÄ SIIS HARJOITTANUT, täsmennykseksi.

"USKO KOKEMUTTA KONKARIA", ajattelin sen olevan hämäystä. Mutta jos se on totta, pyydän siltä toiselta Matsilta nöyrimmin anteeksi. (Annathan??? jos näin on..)

• Ne on makuasioita joista toki voidaan kiistellä vaikka mailman tappiin asti mutta jokaiselle on aina jotakin,jotain miellyttää kasvonpiirteet,toisia daisarit,jota kuta älyllinen ulosanti jne. Omasta mielestäni vastustamaton nainen käsittää ennen kaikkea omat mielipiteet,on fiksu ja filmaattinen,optimisti ei mikään rikkaalta horatsulta näyttävä leso-tyrkky,maanläheinen ja pisteenä iin päälle iso peppu eikä saa olla mikään pakkasen hakkaama pulkannaru tai mainostolppa vaan lihaa saa olla luiden ympärillä eli ns mediumina kiitos ;) Mammona ja materia status ei merkitse mitään tässä asiassa,ihmisyys ja sisin ratkaisee.

• , sanoo,

Tässä olen rehellinen, se ettei miestä ja naista voi/saa saattaa tilanteeseen, on vastustamatonta sanoa, yhtään mitään vastustamattomuudesta, riittää varmasti muhia tanssilattialla - tässä uskonnostella ei, näin minun kertomukseni, kysykää naiselta, josta ei voi saada selkoa, ja se on menoa? Minä olen aivan kaikille naisille vastustamaton, näin nais-asia liikkeen jälkimaininggeissa. Sattumalta tilaisuus ja nainen ja mies on mennyttä, kuulkaas, eipä paljon vastustamattomuudesta. Kysymyksemme astetaan, milloin erosit tai miksi nait ja oliko kysymyksessä 123456789 pyrähdys, mikä vastustamattomuus, no naisille se on naisen asia olla vastustamaton, sanoo,

• Vastustamattomia naisia ja miehiä vapaa, vastausta en kysymyksin ja vastauksin

• korjaisin äidinkielen käytön ja kieli-opin tuolta (Vastustamattomia naisiako vapaana vielä? Miehet on vastuussa?) vastustamattomia naisia vapaana, vastustamaton nainen on vapaana, onko jossakin nainen, joka on vastustamaton vapaa mies mailmankaikkeudessa

• daanila kirjoitti:

korjaisin äidinkielen käytön ja kieli-opin tuolta (Vastustamattomia naisiako vapaana vielä? Miehet on vastuussa?) vastustamattomia naisia vapaana, vastustamaton nainen on vapaana, onko jossakin nainen, joka on vastustamaton vapaa mies mailmankaikkeudessa

Naisesta tekee vastustamattoman, se perinteinen kertomus kirjallisuudessa

• selättävä

Naisesta tekee vastustamattoman, siinä missä sen asema on, armeijassa, vetää Saldon ... onhan näitä naisia koettu, yksi vapaana ja se mies olen minä vastustamaan nais-asia-liikkeen raha-asioissa ilmenevää kyvyttömyyttä hoidella minunlaisia miehiä, joka en koe yhdenkään naisen olevan

• lolalolololola

Tekopyhä, muka-empaattinen, vakavalla naamalla ja kimeällä äänellä sössöttävä perse pitkällä polvet linkussa kulkeva lyhythiuksinen, kapeavyötäröinen, imelästi hymyilevä, äidillisesti ja huvittavasti huolehtiva hyväksikäyttäjähän se on ihanin miesten mielestä.

• mak1

Sellainen nainen jolla on huulet ristissä,alapään huulet yhtyvät ylähuuliin!!

• ALE&YLE

tässä on korkea ALE, se nainen on vastustamaton, sillä ja tolla ja muilla miehillä ei sitten ymmärtää onko tuo mies Hullu, se näkee vastustamattomia

• Sreeyynoldlsi

no rakas, voidaan sanoa ettei kyhäelmäsi täss kässärissä, nääs, suhteeseen saata, tai saattaa, olet varmaan saanut minut ... olen oikea vastaamaan kysymyksiisi ja

• TIEDÄTTE KUKA

RAKAS! (jos se olet sinä, ketä TOIVON olevan), lue edllinen pitkä viestini, niin ymmärrät kaiken!

Minä haluaisin siis tutustua sinuun vakavasti ottaen.?

• keskellä on reikä

Kunhan siinä on reikä keskellä.

Aivan lapsellinen ketju jälleen nostettu ylös. Itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva nainen on paras. Ei nalkuttaja vaan hauskuuttaja, Eikä kuvittele olevansa mikään prinsessa. Tulee toimeen omillaan ja pystyy olemaan vuosiakin ilman miesseuraa. Ei ole siis mikään läheisriippuva, vaan aikuinen nainen. Ja vielä se asia, että ei harrasta kapakoita, kuin korkeintaan muutaman kerran vuodessa ja sekin tutussa kaveriporukassa. Eli pitää olla ihan hiton korkea moraali! hah!

Oliko liian paha?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      189
      8603
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4738
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3792
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2980
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2676
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      41
      2218
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2203
    Aihe