24 TYPERYYDET 2.3 =D !!!

Tietäjä84

HEH ...ei jaksa oottaa että pääsee taas haukkumaan =) ...

44

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • URHEILU-TIETÄJÄ

      ...EDELLISEEN (MUTTA VAIN HENKISESTI!)

      • Tietäjä84

        Mutta viestistäsi en tajunnu MITÄÄN ...yhdyt muhun mutta vain henkisesti ...et siis aio kirjottaa typeryyksiä ...kuhan mietit niitä ...NIINKÖ?!?!?


      • kloe
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mutta viestistäsi en tajunnu MITÄÄN ...yhdyt muhun mutta vain henkisesti ...et siis aio kirjottaa typeryyksiä ...kuhan mietit niitä ...NIINKÖ?!?!?

        Teillä on TOOOOSI kummallinen dialogi. Mut yks typeryys (en tiedä onko tämä jo mainittu, kun en jaksa edellisiä lukea). Siinä jaksossa, missä ne etsivät kuolleen lentäjän kotoa tietoa hävittäjästä, niin sitten kun löytyi se osanen pistorasiasta, jota piti tietokoneella tutkia....NIIN sitä laptoppia, joka avattiin pöydälle EI ikinä laitettu pistorasiaan kiinni, vaikka siinä sellanen johto oli. Eli se Jack käytti konetta ilman virtaa.


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mutta viestistäsi en tajunnu MITÄÄN ...yhdyt muhun mutta vain henkisesti ...et siis aio kirjottaa typeryyksiä ...kuhan mietit niitä ...NIINKÖ?!?!?

        Tämä henkilö taisi vihjata ihan oikeaan, fyysiseen yhdyntään *wink wink* ;)


      • Tietäjä84
        kloe kirjoitti:

        Teillä on TOOOOSI kummallinen dialogi. Mut yks typeryys (en tiedä onko tämä jo mainittu, kun en jaksa edellisiä lukea). Siinä jaksossa, missä ne etsivät kuolleen lentäjän kotoa tietoa hävittäjästä, niin sitten kun löytyi se osanen pistorasiasta, jota piti tietokoneella tutkia....NIIN sitä laptoppia, joka avattiin pöydälle EI ikinä laitettu pistorasiaan kiinni, vaikka siinä sellanen johto oli. Eli se Jack käytti konetta ilman virtaa.

        ...kannettava ei tarvitse pistorasiaa ...siinä on AKKU ;) ...mutta hyvä että etit virheitä ...tänään sit KUNNON läjä =) ...


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Tämä henkilö taisi vihjata ihan oikeaan, fyysiseen yhdyntään *wink wink* ;)

        Kaikkea sun päässä liikkuu ...F*CKING PERVO ...no EIH ...ehkä tarkotti ...EHKÄ EI ...ei kiinnosta!!!


      • URHEILU-TIETÄJÄ
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Kaikkea sun päässä liikkuu ...F*CKING PERVO ...no EIH ...ehkä tarkotti ...EHKÄ EI ...ei kiinnosta!!!

        ETTEKÖ OSAA SUOMEA? SANOIN NIMENOMAAAN, ETTEN YHDY FYYSISESTI.


      • dmt.
        URHEILU-TIETÄJÄ kirjoitti:

        ETTEKÖ OSAA SUOMEA? SANOIN NIMENOMAAAN, ETTEN YHDY FYYSISESTI.

        Siihen joku ehkä yrittikin viitata *gröhöm*.

        Älä suotta raiskaa sitä capslokkia, tulee vaan kaikille paha mieli ;(


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Siihen joku ehkä yrittikin viitata *gröhöm*.

        Älä suotta raiskaa sitä capslokkia, tulee vaan kaikille paha mieli ;(

        Mä JÄLLEEN KERRAN tiesin ...DAMN IM GOOD =D !!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mä JÄLLEEN KERRAN tiesin ...DAMN IM GOOD =D !!!

        Pakko kai se on lapselle rautalangasta vääntää.

        1. Tämä urheilutietäjä ilmoitti olevansa samaa mieltä kanssasi tästä kyseisestä asiasta, humoristisella tavalla.

        2. Sinä ymmärsit asian päin vittuja

        3. Minä laitoin HIENON sarkastisen kommenttini, jos vaikka olisit sen tajunnut.

        4. Tämä urheilutietäjäkin oli kauhea pökkelö, eikä tajunnut mistään mitään:).

        5. Viittasin siihenkin

        6. Et taaskaan tajunnut, ja vielä laitoit täydennykseksi itseäsi kehuvan viestin.

        Päätelmä= 1 1= Olette idootteja. OWNED!!

        Ps. Tässäkin sarkasmin poikasta, eh?


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Pakko kai se on lapselle rautalangasta vääntää.

        1. Tämä urheilutietäjä ilmoitti olevansa samaa mieltä kanssasi tästä kyseisestä asiasta, humoristisella tavalla.

        2. Sinä ymmärsit asian päin vittuja

        3. Minä laitoin HIENON sarkastisen kommenttini, jos vaikka olisit sen tajunnut.

        4. Tämä urheilutietäjäkin oli kauhea pökkelö, eikä tajunnut mistään mitään:).

        5. Viittasin siihenkin

        6. Et taaskaan tajunnut, ja vielä laitoit täydennykseksi itseäsi kehuvan viestin.

        Päätelmä= 1 1= Olette idootteja. OWNED!!

        Ps. Tässäkin sarkasmin poikasta, eh?

        Idiootti olen ollut koko elämäni ;( niin sä MITÄÄN ownannu ...NIIH!!!


      • URHEILU-TIETÄJÄ
        dmt. kirjoitti:

        Pakko kai se on lapselle rautalangasta vääntää.

        1. Tämä urheilutietäjä ilmoitti olevansa samaa mieltä kanssasi tästä kyseisestä asiasta, humoristisella tavalla.

        2. Sinä ymmärsit asian päin vittuja

        3. Minä laitoin HIENON sarkastisen kommenttini, jos vaikka olisit sen tajunnut.

        4. Tämä urheilutietäjäkin oli kauhea pökkelö, eikä tajunnut mistään mitään:).

        5. Viittasin siihenkin

        6. Et taaskaan tajunnut, ja vielä laitoit täydennykseksi itseäsi kehuvan viestin.

        Päätelmä= 1 1= Olette idootteja. OWNED!!

        Ps. Tässäkin sarkasmin poikasta, eh?

        KYLLÄ YMMÄRSIN MITÄ TARKOITIT, KUNHAN HÄMMENSIN SOPPAA JA SITÄMYÖTEN TIETÄJÄ84:ÄÄ VIELÄ ENEMMÄN OMALLA SARKASTISELLA VASTAUKSELLANI.


      • Tietäjä84
        URHEILU-TIETÄJÄ kirjoitti:

        KYLLÄ YMMÄRSIN MITÄ TARKOITIT, KUNHAN HÄMMENSIN SOPPAA JA SITÄMYÖTEN TIETÄJÄ84:ÄÄ VIELÄ ENEMMÄN OMALLA SARKASTISELLA VASTAUKSELLANI.

        PÄSSEJÄ te molemmat "sarkastisuudellanne" ...MENKÄÄ HOITOON ;) !!!


      • URHEILU-TIETÄJÄ
        Tietäjä84 kirjoitti:

        PÄSSEJÄ te molemmat "sarkastisuudellanne" ...MENKÄÄ HOITOON ;) !!!

        MUTTA ET OLE HYVÄ SARKASMISSA*!!


      • Dtm.
        URHEILU-TIETÄJÄ kirjoitti:

        MUTTA ET OLE HYVÄ SARKASMISSA*!!

        Siis aivan LOiSTava ;) !!!


















        PS.Joo ihan minä "tietäjä84" ton pistin ...KELPASIKO?!?!?!


      • URHEILU-TIETÄJÄ
        Dtm. kirjoitti:

        Siis aivan LOiSTava ;) !!!


















        PS.Joo ihan minä "tietäjä84" ton pistin ...KELPASIKO?!?!?!

        HIINÄ JA HIINÄ


      • Tietäjä84
        URHEILU-TIETÄJÄ kirjoitti:

        HIINÄ JA HIINÄ

        Eikös ....Dmt. ???


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Eikös ....Dmt. ???

        Paskantamista kadullekkin voidaan pitää ovelana piilosarkasmina, sehän on loistavaa ironiaa yhteiskuntajärjestelmää kohtaan ;).


      • Tietäjä84

      • kloe
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...kannettava ei tarvitse pistorasiaa ...siinä on AKKU ;) ...mutta hyvä että etit virheitä ...tänään sit KUNNON läjä =) ...

        äh eiku pointti on, että siihen kannettavaan oltiin laittamassa sitä johtoa kiinni seinään...MUTTA sieltä seinästä pistorasian kohdalta löytyikin se etsitty juttu. Tajuatko? Eli ei siinä ainakaan ensin akkua ollut!!!!!Virhe, eli typeryyyyyys


      • Tietäjä84
        kloe kirjoitti:

        äh eiku pointti on, että siihen kannettavaan oltiin laittamassa sitä johtoa kiinni seinään...MUTTA sieltä seinästä pistorasian kohdalta löytyikin se etsitty juttu. Tajuatko? Eli ei siinä ainakaan ensin akkua ollut!!!!!Virhe, eli typeryyyyyys

        ...akku ON JO KONEESSA (kannettavassa) ...se onko siinä virtaa riippuu edellisestä käytöstä ...itselläni jää ainaki virtaa edellisen käytön jälkeen ...ITSEASIASSA 100% ku käytän koko aika sähkövirtaa ...NIIH ...eli eipä ollu typeryys ...SORI!!!


      • kloe
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...akku ON JO KONEESSA (kannettavassa) ...se onko siinä virtaa riippuu edellisestä käytöstä ...itselläni jää ainaki virtaa edellisen käytön jälkeen ...ITSEASIASSA 100% ku käytän koko aika sähkövirtaa ...NIIH ...eli eipä ollu typeryys ...SORI!!!

        arvioit oikein, en ole kannettavaa käyttäny. mutta ihan muutenko vaan meinasi sitten kytkeä koneen (jotkut piuhat) seinään, ennen käyttöä...?no whatever


      • Tietäjä84
        kloe kirjoitti:

        arvioit oikein, en ole kannettavaa käyttäny. mutta ihan muutenko vaan meinasi sitten kytkeä koneen (jotkut piuhat) seinään, ennen käyttöä...?no whatever

        Ettei virta lopu ...ei olisi kiva jos virta loppuu kesken työn (mulle käyny pari kertaa ...ja sehän jos joku V*TUTTAA) ...joo mutta lisää todistuksia että ole TOD Tietäjä(84) =D ...YEAH!!!


    • jea

      katsokaan LOiSTavaa LOSTia? ;)

      • Tietäjä84

        Vaikka nähty on ...mutta on niin LOiSTava!!!


    • Tietäjä84

      ...YEAH!!!

      • Tietäjä84

        ...ei ollu TYPERYYKSIÄ ;( ...vai löysittekö te?!?!?! Mut oli muuten hyvä jakso ...Jack vaan kidutti "siviilinä" ...LOiSTavaa!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...ei ollu TYPERYYKSIÄ ;( ...vai löysittekö te?!?!?! Mut oli muuten hyvä jakso ...Jack vaan kidutti "siviilinä" ...LOiSTavaa!!!

        Joo eipä noita kovin kauheasti ollut, paitsi se että ydinkärjet ovat erittäin takoin vartioituja, ja niissä on seuranta/jäljityslaitteet. Myöskin se oli HIUKKA outoa, että kun kysymys on sellaisesta joukkotuhoaseesta kuin ydinkärjestä, niin ruetaan ihmisoikeauksilla hienoilemaan. Presidentin erikoisluvalla kidutus, tai sitten oltas luultavasti tapettu ne todistajat.

        Mitäs vittua? Tietäjä, sinähän sanoit että typeryydet PILAAVAT 24:sen, nyt valitat siitä ettei niitä löytynyt. Aijai.. Nyt taisit puhua itsesi pussiin ;)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Joo eipä noita kovin kauheasti ollut, paitsi se että ydinkärjet ovat erittäin takoin vartioituja, ja niissä on seuranta/jäljityslaitteet. Myöskin se oli HIUKKA outoa, että kun kysymys on sellaisesta joukkotuhoaseesta kuin ydinkärjestä, niin ruetaan ihmisoikeauksilla hienoilemaan. Presidentin erikoisluvalla kidutus, tai sitten oltas luultavasti tapettu ne todistajat.

        Mitäs vittua? Tietäjä, sinähän sanoit että typeryydet PILAAVAT 24:sen, nyt valitat siitä ettei niitä löytynyt. Aijai.. Nyt taisit puhua itsesi pussiin ;)

        HEMMETTI ...sehän olisi LOiSTava sarja jos EI LÖYDY ...mitä kyllä tuuppa tapahtumaan ...nyt ei kyllä ...paitsi olihan toi presidentin lupa juttu aika typerä ...no tiistaina taas varmaan PAMAHTAA =) !!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        HEMMETTI ...sehän olisi LOiSTava sarja jos EI LÖYDY ...mitä kyllä tuuppa tapahtumaan ...nyt ei kyllä ...paitsi olihan toi presidentin lupa juttu aika typerä ...no tiistaina taas varmaan PAMAHTAA =) !!!

        SIIS. Yleisesti ottaen valitat, siitä että 24:sessa esiintyy typeryyksiä. Nyt valitit siitä, ettet niitä löytänyt. :) Et voi puhumalla tätä muuttaa ;)

        OWNED :))


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        SIIS. Yleisesti ottaen valitat, siitä että 24:sessa esiintyy typeryyksiä. Nyt valitit siitä, ettet niitä löytänyt. :) Et voi puhumalla tätä muuttaa ;)

        OWNED :))

        Jätkä yrittää vaan ärsyttää ...kohta onnistut ja haukun sut pystyyn =D ...EIH ...muutin tapani ;( ...YHYYYYYYYYYYyyyyyyyyyy!!! Ja kai sitte voiton vuoksi on valitettava ....MISSÄ VITUSSA OLI VESSAKÄYNNIT JA SYÖMISET?!?!?!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Jätkä yrittää vaan ärsyttää ...kohta onnistut ja haukun sut pystyyn =D ...EIH ...muutin tapani ;( ...YHYYYYYYYYYYyyyyyyyyyy!!! Ja kai sitte voiton vuoksi on valitettava ....MISSÄ VITUSSA OLI VESSAKÄYNNIT JA SYÖMISET?!?!?!

        Heh heh.

        Kuiteskin puhuit itsesi pussiin, se riittää minulle.

        Minäkö ärsyttäisin jotakuta? Pah ei voi pitää paikkaansa ;)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Heh heh.

        Kuiteskin puhuit itsesi pussiin, se riittää minulle.

        Minäkö ärsyttäisin jotakuta? Pah ei voi pitää paikkaansa ;)

        ...siis mitein niin puhuin itteni pussiin ...olen valittanu että sarjan pilaa typeryydet ...MITÄ SIITÄ jos yhessä jaksossa ei ole typeryyksiä ...en puhu JAKSOSTA vaan SARJASTA ...NIIH!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...siis mitein niin puhuin itteni pussiin ...olen valittanu että sarjan pilaa typeryydet ...MITÄ SIITÄ jos yhessä jaksossa ei ole typeryyksiä ...en puhu JAKSOSTA vaan SARJASTA ...NIIH!!!

        Sarjat koostuvat jaksoista, you know?

        Nyt sinun mukaasi asia on näin: sinusta oli huono juttu, ettei tässä jaksossa tapahtunut typeryyksiä, mutta ne pilaavat sarjan. :) Olin siis oikeassa väittäessäni sinun olevan masokisti ;)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Sarjat koostuvat jaksoista, you know?

        Nyt sinun mukaasi asia on näin: sinusta oli huono juttu, ettei tässä jaksossa tapahtunut typeryyksiä, mutta ne pilaavat sarjan. :) Olin siis oikeassa väittäessäni sinun olevan masokisti ;)

        Minä madosakismi =D ....kaikkea sitä kuulee ...TYKKÄÄN etsiä virheitä ...se on hauskaa =D ...ja mitä "Sarjat koostuvat jaksoista, you know?" ...kokonaisuus on pilalla jos yksikin osa on pielessä, you know???


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Minä madosakismi =D ....kaikkea sitä kuulee ...TYKKÄÄN etsiä virheitä ...se on hauskaa =D ...ja mitä "Sarjat koostuvat jaksoista, you know?" ...kokonaisuus on pilalla jos yksikin osa on pielessä, you know???

        Eli miksi valitit ,kun et löytänyt typeryyksiä?


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Eli miksi valitit ,kun et löytänyt typeryyksiä?

        Niin ...mutta ei se sarjasta järkevää tee ku YHESTÄ ei typeryyksiä ollu ...TYPERÄ edelleen ...NIIH!!!


    • ja typeryyttä

      on se, että joku typerä ihminen tai nämä typerät ihmiset ylipäätään jaksavat jauhaa näistä typeryyksistä! kaikki jenkkisarjat ovat typeryyksiä täynnä! puututaan sitten niihin jokaiseen joka ikisellä saatanan palstalla! eikun parempaa: perustetaan oma "typerien sarjojen typeryydet" -palsta! toivottavasti tämä typerä sana kuulostaa jo niin raivostuttavalta, että kukaan ei enää jaksa kirjoittaa sanallakaan typeryyksistä! niin, paitsi tietäjätyperys joka haukansilmällään pitää huolen, että jokainen typeryys huomataan ja kirjoitetaan täällä puhtaaksi!

      • dmt.

        Eikös se ole typeryyttä, että joku saarnaa miten typerää on kirjoittaa typeryyksiä typerästä sarjasta? Varsinkin mikäli tämä tapahtuu huumorin sävyttämänä, JA VIELÄ SILLE ERIKSEEN NIMETYSSÄ TOPICISSA! (Tästä propsit tietäjälle).

        Tähän ei mene kauheasti aikaa, ja koska ei ole mitään tekemistä näistä asioista voi kirjoitella.
        Sitä vartenhan tämä foorumi on.
        Se on suurinta typeryyttä, ETTÄ VALITTAA KESKUSTELUSTA FOORUMILLA!

        Ei kai siinä, mieleipide tuokin. Ihmisillä on liikaa aikaa, eikä tähdellistä tekemistä.

        Et ollut ensimmäinen tämän asian esilletuoja.
        Älä jamo samaa paskaa, sitä ei luokitella keskusteluksi ;) Peace


      • ja typeryyttä
        dmt. kirjoitti:

        Eikös se ole typeryyttä, että joku saarnaa miten typerää on kirjoittaa typeryyksiä typerästä sarjasta? Varsinkin mikäli tämä tapahtuu huumorin sävyttämänä, JA VIELÄ SILLE ERIKSEEN NIMETYSSÄ TOPICISSA! (Tästä propsit tietäjälle).

        Tähän ei mene kauheasti aikaa, ja koska ei ole mitään tekemistä näistä asioista voi kirjoitella.
        Sitä vartenhan tämä foorumi on.
        Se on suurinta typeryyttä, ETTÄ VALITTAA KESKUSTELUSTA FOORUMILLA!

        Ei kai siinä, mieleipide tuokin. Ihmisillä on liikaa aikaa, eikä tähdellistä tekemistä.

        Et ollut ensimmäinen tämän asian esilletuoja.
        Älä jamo samaa paskaa, sitä ei luokitella keskusteluksi ;) Peace

        niin, typeräähän se mun on teille valittaa.. keskusteluahan tääkin on (mutta omasta mielestäni silti typerää ja järjetöntä, sorry). ihan sama se mulle on mihin te keskitätte mielenkiinnon ja tarkkaavaisuuden hyvän sarjan aikana. tarttukaa vaan typeryyksiin ja keskustelkaa niistä ihmeessä, minä ainakin seuraan sarjaa mielelläni ja odotan tulevaa jaksoa innoissani miettien, mitähän siinä mahtaa tapahtua, kun te vaan täällä jo etukäteen pähkäilette ja valmistaudutte tuleviin typeryyksiin! itse en jaksaisi. siitähän tulee ihan negatiivinen fiilis..


      • dmt.
        ja typeryyttä kirjoitti:

        niin, typeräähän se mun on teille valittaa.. keskusteluahan tääkin on (mutta omasta mielestäni silti typerää ja järjetöntä, sorry). ihan sama se mulle on mihin te keskitätte mielenkiinnon ja tarkkaavaisuuden hyvän sarjan aikana. tarttukaa vaan typeryyksiin ja keskustelkaa niistä ihmeessä, minä ainakin seuraan sarjaa mielelläni ja odotan tulevaa jaksoa innoissani miettien, mitähän siinä mahtaa tapahtua, kun te vaan täällä jo etukäteen pähkäilette ja valmistaudutte tuleviin typeryyksiin! itse en jaksaisi. siitähän tulee ihan negatiivinen fiilis..

        Niin, täytyy vielä sanoa ettei siinä ihan kaikki energiavarat kulu, kun naputtelee 5min tietokoneella. Ja minä ainakin keskustelen paljon muustakin, tämä on vaan tämmönen suht aivoton paskanjauhanta aihe.

        Damn ei lainkaan vittuilua tässä viestissä ;(

        You suck guys!! ;(


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Niin, täytyy vielä sanoa ettei siinä ihan kaikki energiavarat kulu, kun naputtelee 5min tietokoneella. Ja minä ainakin keskustelen paljon muustakin, tämä on vaan tämmönen suht aivoton paskanjauhanta aihe.

        Damn ei lainkaan vittuilua tässä viestissä ;(

        You suck guys!! ;(

        LOiSTavasti hoidettu toi pelle pois ...ja itteltäni samaa ...ei mee kauaa kirjottaa noi ja kyllä TOD seuraan sarjaa mielenkiinnolla ...se vaan on kiva puhua vähän paskaa =D !!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        LOiSTavasti hoidettu toi pelle pois ...ja itteltäni samaa ...ei mee kauaa kirjottaa noi ja kyllä TOD seuraan sarjaa mielenkiinnolla ...se vaan on kiva puhua vähän paskaa =D !!!

        Suurin ongelma piilee siinä, että monet eivät ymmärrä tämän olevan keskustelupalsta.

        ;) Humor is for life, ja toisinpäin.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Suurin ongelma piilee siinä, että monet eivät ymmärrä tämän olevan keskustelupalsta.

        ;) Humor is for life, ja toisinpäin.

        Ihme hommaa ...rentoutukaa ...ja äänestäkää mut modeksi ;) !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe