Peniksen koko, onko kokemuksia?

tiitti...

Olen huomannut, että peniksen koko on verrannollinen miehen käsien kokoon, etenkin sormiin. Kierrän aina sirokätiset miehet kaukaa (kerrasta viisastuneena). Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

77

34713

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m22

      Googlen kun laitat tuon hakuun tulee esille sellainen laaja tutkimus jonka mukaan kaikista parhaiten miehen peniksen pituuden kanssa korreloi hänen pituutensa. Ja pitkillä miehillä on keskimäärin kaikki muutkin raajat vähän pidempiä, mukaanlukien myös ne sormet.
      Tutkimuksessa ei havaittu sormien kohdalla niinkään yhteyttä, tai kengän koolla. Mutta pituudella.

      • en tiedä tuosta, mutta

        Yli 190 cm pitkällä miehellä oli huomattavan paljon pienempi kuin alle 180 cm miehellä, jolla oli ISO :). Tällä alle 180 miehellä oli kuitenkin isommat kädetkin...


      • puhut pötyjä
        en tiedä tuosta, mutta kirjoitti:

        Yli 190 cm pitkällä miehellä oli huomattavan paljon pienempi kuin alle 180 cm miehellä, jolla oli ISO :). Tällä alle 180 miehellä oli kuitenkin isommat kädetkin...

        ei voi olla! kaupunkilegenda!11


      • en tiedä tuosta, mutta kirjoitti:

        Yli 190 cm pitkällä miehellä oli huomattavan paljon pienempi kuin alle 180 cm miehellä, jolla oli ISO :). Tällä alle 180 miehellä oli kuitenkin isommat kädetkin...

        tätä yksinkertaisuuden multihuipentumaa,aina on poikkeuksia ja poikkeuksienkin poikkeuksia.Laihoilla naisilla on isot tissit kun oon nähnyt yhden jolla oli armottomat funbagit :-)


      • Survey

        Se on korutonta kertomaa kikkeleiden sanoi Irwin

        Et turhaan vääristelet tiedettyä tosiasiaa.


      • m22
        yrmio kirjoitti:

        tätä yksinkertaisuuden multihuipentumaa,aina on poikkeuksia ja poikkeuksienkin poikkeuksia.Laihoilla naisilla on isot tissit kun oon nähnyt yhden jolla oli armottomat funbagit :-)

        Olisi pitänyt painottaa että kyseessä todellakin on tilasto, ja sanoin että korreloi parhaiten. Eihän tämä tietenkään tarkoita että JOKAISELLA pitkällä miehellä on iso, mutta todennäköisyys tilaston mukaan kasvaa huomattavasti. Ja siinä on järkeä koska pitkillä miehillä on keskimäärin muutenkin kaikki vähän pidempiä niin miksi ei peniskin.


      • m22
        m22 kirjoitti:

        Olisi pitänyt painottaa että kyseessä todellakin on tilasto, ja sanoin että korreloi parhaiten. Eihän tämä tietenkään tarkoita että JOKAISELLA pitkällä miehellä on iso, mutta todennäköisyys tilaston mukaan kasvaa huomattavasti. Ja siinä on järkeä koska pitkillä miehillä on keskimäärin muutenkin kaikki vähän pidempiä niin miksi ei peniskin.

        Että en ulkoa muista eroja eli kuinka paljon keskimäärin peniksen koko kasvoi pituuteen verrattuna, mutta muistaakseni 190cm kanssa liikuttiin vielä alle 20cm vehkeessä.
        Tilasto edelleenkin, mutta sellainen joka osoittaa että se ei ole nenä, kenkä, sormi vaan miehen pituus josta sitä kokoa pitäisi alkaa arvailemaan jos jostakin välttämättä haluaa sitä arvailemaan lähteä.

        Paksuuden määrittelystä sen sijaan ei muistaakseni tutkimuksessa puhuttu mitään.


      • päinvastoin

        Pitkiksi tulevat ne miehet, joiden mieshormonit eivät erity niin hyvin kuin lyhyillä miehillä. Pitkillä miehillä on yleensä siis juuri pieni penis, koska peniksen koko johtuu mieshormoneista.

        Naisilla on sama juttu eli lyhyillä naisilla kuukautiset alkavat muita keskimääräisesti aikaisemmin. Kuukautisten jälkeen naisten pituuskasvu alkaa vähetä.

        Hyvin peniksen koon kanssa voisi korreloida muut miehiset piirteet, jotka syntyvät miessukupuolihormoneista. Esimerkkejä voisi olla vaikka kaljuuntuminen.


      • olla noin
        päinvastoin kirjoitti:

        Pitkiksi tulevat ne miehet, joiden mieshormonit eivät erity niin hyvin kuin lyhyillä miehillä. Pitkillä miehillä on yleensä siis juuri pieni penis, koska peniksen koko johtuu mieshormoneista.

        Naisilla on sama juttu eli lyhyillä naisilla kuukautiset alkavat muita keskimääräisesti aikaisemmin. Kuukautisten jälkeen naisten pituuskasvu alkaa vähetä.

        Hyvin peniksen koon kanssa voisi korreloida muut miehiset piirteet, jotka syntyvät miessukupuolihormoneista. Esimerkkejä voisi olla vaikka kaljuuntuminen.

        Hei, toi oli hyvä huomio! Enpä tullut aikaisemmin kaljuuntuvista noin ajatelleeksikaan, mutta tottahan toi on :). Niillä on ihan hyvä varustus!


      • kdoeoko
        olla noin kirjoitti:

        Hei, toi oli hyvä huomio! Enpä tullut aikaisemmin kaljuuntuvista noin ajatelleeksikaan, mutta tottahan toi on :). Niillä on ihan hyvä varustus!

        Valitettavasti ei pidä paikkaansa.
        Testosteronin suurella määrällä ei ole yhteyttä lerssin kokoon.


      • jush
        kdoeoko kirjoitti:

        Valitettavasti ei pidä paikkaansa.
        Testosteronin suurella määrällä ei ole yhteyttä lerssin kokoon.

        tuttavani oli kives-syöpä leikkauksessa jonka jälkeen hän sai hormooni hoitoa jonka seurauksena muna piteni


      • liäkähän se tiäl
        päinvastoin kirjoitti:

        Pitkiksi tulevat ne miehet, joiden mieshormonit eivät erity niin hyvin kuin lyhyillä miehillä. Pitkillä miehillä on yleensä siis juuri pieni penis, koska peniksen koko johtuu mieshormoneista.

        Naisilla on sama juttu eli lyhyillä naisilla kuukautiset alkavat muita keskimääräisesti aikaisemmin. Kuukautisten jälkeen naisten pituuskasvu alkaa vähetä.

        Hyvin peniksen koon kanssa voisi korreloida muut miehiset piirteet, jotka syntyvät miessukupuolihormoneista. Esimerkkejä voisi olla vaikka kaljuuntuminen.

        mikä tieteilijä...


      • 8

        No ihmekös ne naiset aina niitä pitkiä miehiä..


      • Anonyymi

        Muutaman kokemuksen perusteella, ei todellakaan pidä paikkaansa, melkeinpä sanoisin, päinvastoin!


      • Anonyymi
        m22 kirjoitti:

        Että en ulkoa muista eroja eli kuinka paljon keskimäärin peniksen koko kasvoi pituuteen verrattuna, mutta muistaakseni 190cm kanssa liikuttiin vielä alle 20cm vehkeessä.
        Tilasto edelleenkin, mutta sellainen joka osoittaa että se ei ole nenä, kenkä, sormi vaan miehen pituus josta sitä kokoa pitäisi alkaa arvailemaan jos jostakin välttämättä haluaa sitä arvailemaan lähteä.

        Paksuuden määrittelystä sen sijaan ei muistaakseni tutkimuksessa puhuttu mitään.

        Laitappa huvikses tähän "tilastoon" linkki


      • Anonyymi
        8 kirjoitti:

        No ihmekös ne naiset aina niitä pitkiä miehiä..

        Siis mikä tulkinta tämä on - pitkillä miehillä on "tutkimuksen" mukaan pieni penis!


    • paikkaa

      tuommosil asioil ei oo todellisuudessa mitää merkitystä.minulla miehenä aika pienet kädet.yleensä naisen käden kokoset.vaikkakin harrastan kehonrakennusta niin olen luustoltani melko hento.mutta aina on naiset sanonu että minulla on iso penis.no pituus 18cm ja paksuus,keskisormel ja peukul ku ottaa kii ni ei iha mee sormet yhtee.

      • mies_

        Olisipa itseäkin siunattu tuollaisella ideaalikokoisella vehkeellä, mutta ei. :( On järkyttävää, kuinka merkittävä ongelma tuo kalun koko on monelle meille normaali- tai pienikaluiselle miehelle. Omalla kohdalla kalun koko on ehkäpä suurin este sille, että en voi ottaa mitään kontaktia naisiin. Harmillista, kun parhaat vuodet vierivät hukkaan, eikä saa kokea mitään fyysistä läheisyyttä.


    • jostain, että

      Penis kehittyy sikiöllä samaan aikaan kuin muutkin "ulokkeet", sormet, varpaat, nenä. Voi olla noin.

    • nainen 43v

      Ei ole verrannollinen käsien, jalkojen, nenän tai muun ulokkeen kokoon. On otettava selvää itse epelistä.

    • sen huomaa

      olen huomannut tämän asian. Käsiä ei ole tullu verrattua. N 42.

    • on väliä?

      Tärkeintä on se miten sitä käyttää. Käytä tunteella, niin varmasti tykätään.

      • väliä, hitto soikoon!

        Ei se ole noin... ääripäät on aina pahasta. Voi olla niin pieni, ettei edes takaa päin ylety! Ja toisaalta taas niin iso, ettei sillä enää tee mitään, korkeintaan pesäpalloa lyö.. Ei se tunne siinä auta, jos panettaa eikä munaa saa koskaan.


      • Tsot
        väliä, hitto soikoon! kirjoitti:

        Ei se ole noin... ääripäät on aina pahasta. Voi olla niin pieni, ettei edes takaa päin ylety! Ja toisaalta taas niin iso, ettei sillä enää tee mitään, korkeintaan pesäpalloa lyö.. Ei se tunne siinä auta, jos panettaa eikä munaa saa koskaan.

        Viimeksi tänä aamuna "hypin seinille" sen puutteessa. Että nyt kelpaisi ihan minkä kokoinen vaan.Samassa veneessä ollaan...


      • q.w.e.r.t.y.
        väliä, hitto soikoon! kirjoitti:

        Ei se ole noin... ääripäät on aina pahasta. Voi olla niin pieni, ettei edes takaa päin ylety! Ja toisaalta taas niin iso, ettei sillä enää tee mitään, korkeintaan pesäpalloa lyö.. Ei se tunne siinä auta, jos panettaa eikä munaa saa koskaan.

        ei voi muuta sanoa...hohhoijjaa...


    • ämmäräpylä

      joo, mullaki ihan akkojen käet ja silti lerssistä löytyy sentään 17 cm. Ei nyt siis mikään megamela, mut tyytyväisiä on ollu lähes kaikki. Silti veikkaan, et mitä jotku on sanoneetki, et muutama sentti sinne tänne, taito kuitenki ratkasee. Pelkkä munan pumppaaminen reijässä sitäpaitsi on mustaki aika tylsää.

    • tiitti..

      Tyttöporukalla joskus mietittiin tätä asiaa. Saatiin yhteensä vajaa sata seksikokemusta eri miesten kanssa, ja vain muutama ei sopinut tuohon määritelmään. Ajattelin vain, että onko muut naiset huomanneet seksikumppaneissaan tällaista.

      Heteromiehillä harvemmin on kovin paljoa kokemusta muiden miesten vehkeitten koosta stondiksessa.

      • ongelmallinen juttu varmaan siks et suurimmalla osalla miehistä kullit ja kädet on kuitenkin suht. samankokoisia kaikilla,senttienkään eroja ei niin vaan silmällä huomaa ja kuinka moni on oikeesti mitannut miesten vehkeitä ja sen jälkeen käsien/sormien mittoja ja laskenu niitten perusteella jonkun sortin kulli-käsi indeksejä.


    • Mies olen

      " Kierrän aina sirokätiset miehet kaukaa (kerrasta viisastuneena)"

      Justiinsa, ihan kerran sattui sirokätinen mies ja sattui olemaan pieni kikkeli ja se riitti. Olihan kertynyt kokemusta kerrakseen. Entäs jos seuraavaksi sattuu isokätinen mies jolla on pieni kikkeli. Sen jälkeen varmaan viisastut siitäkin kerrasta ja tyydyt vain omiin sormiin sen jälkeen. Entäs jos on isokätinen nainen, onko tavarakin silloin iso ? Juu ei varmaan sinun mielestäsi enää mene saman logiikan mukaan se. VOi pyhä yksinkertaisuus !!!

      • rennommin

        Ei tarvitse heti suuttua, jos on pieni. Se kelpaa hyvinkin monelle tähänkin keskusteluun osallistuneille. Naisilla ei ole jalkojen välissä muuten sellaista uloketta kuin miehillä. Valitettavasti naiset voivat treenata värkkinsä timmiksi, miehet ei omaansa ;D.


      • touhua
        rennommin kirjoitti:

        Ei tarvitse heti suuttua, jos on pieni. Se kelpaa hyvinkin monelle tähänkin keskusteluun osallistuneille. Naisilla ei ole jalkojen välissä muuten sellaista uloketta kuin miehillä. Valitettavasti naiset voivat treenata värkkinsä timmiksi, miehet ei omaansa ;D.

        Oletko aina yhtä ilkeä? Ei ihme että joudut olemaan ilman. Eikö nyt rakkauteen liity muutakin kuin rintojen tai peniksen koko. Se on JOTAIN IHAN MUUTA. Piti taas hermostua...


      • vaan..
        touhua kirjoitti:

        Oletko aina yhtä ilkeä? Ei ihme että joudut olemaan ilman. Eikö nyt rakkauteen liity muutakin kuin rintojen tai peniksen koko. Se on JOTAIN IHAN MUUTA. Piti taas hermostua...

        Onhan tuo pinnallista, myönnän. Mutta ottaisitko sinä elämänkumppaniksesi naisen, jolla olisi värkki sellainen, jota ei voisi panna? Olisiko se sitten enää pinnallista? Jokaisella meistä on oma makumme. Minä pidän vähän isommasta, sellaisesta "normaalikokoisesta", joka tuntuu ja yltää sisälle asti, voi jopa vähän liikkua ;).
        Miksi verrataan rintoja ja penistä? Miksei penistä ja emätintä?
        Ei ollut tarkoitus olla ilkeä, mutta se on fakta: naiset VOIVAT todella vaikuttaa värkkinsä tiukkuuteen. Olisihan minun pitänyt tietää, että aihe on miehille arka. Anteeksi.


      • pihkura
        vaan.. kirjoitti:

        Onhan tuo pinnallista, myönnän. Mutta ottaisitko sinä elämänkumppaniksesi naisen, jolla olisi värkki sellainen, jota ei voisi panna? Olisiko se sitten enää pinnallista? Jokaisella meistä on oma makumme. Minä pidän vähän isommasta, sellaisesta "normaalikokoisesta", joka tuntuu ja yltää sisälle asti, voi jopa vähän liikkua ;).
        Miksi verrataan rintoja ja penistä? Miksei penistä ja emätintä?
        Ei ollut tarkoitus olla ilkeä, mutta se on fakta: naiset VOIVAT todella vaikuttaa värkkinsä tiukkuuteen. Olisihan minun pitänyt tietää, että aihe on miehille arka. Anteeksi.

        ettei aihe ole miehille arka siinä mielessä kuin oletat. Huvittavaa, että yleensä miehiä kritisoidaan pippelipuheista, vaikka nimenomaan naiset ovat niin innokkaita vertailemaan ja tekemään "tilastoja" :)


      • vaan.. kirjoitti:

        Onhan tuo pinnallista, myönnän. Mutta ottaisitko sinä elämänkumppaniksesi naisen, jolla olisi värkki sellainen, jota ei voisi panna? Olisiko se sitten enää pinnallista? Jokaisella meistä on oma makumme. Minä pidän vähän isommasta, sellaisesta "normaalikokoisesta", joka tuntuu ja yltää sisälle asti, voi jopa vähän liikkua ;).
        Miksi verrataan rintoja ja penistä? Miksei penistä ja emätintä?
        Ei ollut tarkoitus olla ilkeä, mutta se on fakta: naiset VOIVAT todella vaikuttaa värkkinsä tiukkuuteen. Olisihan minun pitänyt tietää, että aihe on miehille arka. Anteeksi.

        mies kuvittelee olevansa keskivertoa parempi kuski ja jokainen nainen omaavansa keskivertoa tiukemman pillun jtn. ei siitä vertailusta / keskustelusta tulis kuitenkaan mtn. :-( En ihan heti tajua millä luotolla naiset kehuu omia toosiaan,vaikea kuvitella et monellakaan naisella ois omakohtaista kokemusta muitten värkeistä.Toki ainahan on ns. miesten kommentit mut ne nyt osaa jättää jokainen normaalijärjellä varustettu ihminen omaan arvoonsa,eihän nyt kukaan mies uskalla / halua päin naamaa mennä sanomaan mtn. negatiivista tässä asiassa.Toki joka naiselle on todennäköisesti sattunu niitä 'oho,tulipa nopeaa,ei mahtanu mtn. kun oot niin IHQ ja tiukka' juttuja mut hey come on,ettekai te oikeesti niele pureksimatta noita juttuja :-)


      • m22
        vaan.. kirjoitti:

        Onhan tuo pinnallista, myönnän. Mutta ottaisitko sinä elämänkumppaniksesi naisen, jolla olisi värkki sellainen, jota ei voisi panna? Olisiko se sitten enää pinnallista? Jokaisella meistä on oma makumme. Minä pidän vähän isommasta, sellaisesta "normaalikokoisesta", joka tuntuu ja yltää sisälle asti, voi jopa vähän liikkua ;).
        Miksi verrataan rintoja ja penistä? Miksei penistä ja emätintä?
        Ei ollut tarkoitus olla ilkeä, mutta se on fakta: naiset VOIVAT todella vaikuttaa värkkinsä tiukkuuteen. Olisihan minun pitänyt tietää, että aihe on miehille arka. Anteeksi.

        Miehet voivat myös tehdä niitä, ja se vaikuttaa erektion kovuuteen ja myös kestoon. Näitä harjoituksia neuvottiin myös tässä vähän aikaa sitten nelosella tulevassa seksigurut-ohjelmassa, hyvin lopputuloksin.

        Eli miehetkin voivat vaikuttaa oman 'värkkinsä' toimintaan oikein hyvin. Eivät pituuteen silti, mutta kovuuteen ja kestävyyteen kylläkin.


      • m22
        m22 kirjoitti:

        Miehet voivat myös tehdä niitä, ja se vaikuttaa erektion kovuuteen ja myös kestoon. Näitä harjoituksia neuvottiin myös tässä vähän aikaa sitten nelosella tulevassa seksigurut-ohjelmassa, hyvin lopputuloksin.

        Eli miehetkin voivat vaikuttaa oman 'värkkinsä' toimintaan oikein hyvin. Eivät pituuteen silti, mutta kovuuteen ja kestävyyteen kylläkin.

        Tulikin subtv:ltä, alkup. sex inspectors.


      • tre pinnallinen
        vaan.. kirjoitti:

        Onhan tuo pinnallista, myönnän. Mutta ottaisitko sinä elämänkumppaniksesi naisen, jolla olisi värkki sellainen, jota ei voisi panna? Olisiko se sitten enää pinnallista? Jokaisella meistä on oma makumme. Minä pidän vähän isommasta, sellaisesta "normaalikokoisesta", joka tuntuu ja yltää sisälle asti, voi jopa vähän liikkua ;).
        Miksi verrataan rintoja ja penistä? Miksei penistä ja emätintä?
        Ei ollut tarkoitus olla ilkeä, mutta se on fakta: naiset VOIVAT todella vaikuttaa värkkinsä tiukkuuteen. Olisihan minun pitänyt tietää, että aihe on miehille arka. Anteeksi.

        naisten koko ja ruumiinrakenne vaikuttaa *tähän* varsin paljon. Kerran löysä - aina löysä esim. suurikokoinen nainen ;D


      • Mies olen
        rennommin kirjoitti:

        Ei tarvitse heti suuttua, jos on pieni. Se kelpaa hyvinkin monelle tähänkin keskusteluun osallistuneille. Naisilla ei ole jalkojen välissä muuten sellaista uloketta kuin miehillä. Valitettavasti naiset voivat treenata värkkinsä timmiksi, miehet ei omaansa ;D.

        Eipä minulla pieni ole, ihan hyvän kokoinen käsittääkseni. Lähinnä ärsyttää se että millä "lihaksilla" naiset tulevat arvostelemaan miesten kaluja. Vähän sama juttu että miehet alkaisivat huutelemaan naisen ahterin koosta tai tissien koosta. Ne on asioita joille ei mitään voi, sillä on pärjättävä mitä on saanut.


      • ...
        Mies olen kirjoitti:

        Eipä minulla pieni ole, ihan hyvän kokoinen käsittääkseni. Lähinnä ärsyttää se että millä "lihaksilla" naiset tulevat arvostelemaan miesten kaluja. Vähän sama juttu että miehet alkaisivat huutelemaan naisen ahterin koosta tai tissien koosta. Ne on asioita joille ei mitään voi, sillä on pärjättävä mitä on saanut.

        miehethän jo huutelevat naisen ahterin ja tissien koosta! :)


      • Miesss
        rennommin kirjoitti:

        Ei tarvitse heti suuttua, jos on pieni. Se kelpaa hyvinkin monelle tähänkin keskusteluun osallistuneille. Naisilla ei ole jalkojen välissä muuten sellaista uloketta kuin miehillä. Valitettavasti naiset voivat treenata värkkinsä timmiksi, miehet ei omaansa ;D.

        mies voi aika paljon vaikuttaa alpäähän, ei ehkä suoranaisesti kokoon. Siihen voi todellakin vaikuttaa, että kestääkö stondis 1 min vai 60min.

        Naisia kyllä taatusti haittaa, jos lerpahtaa minuutin kuluttua, vaikka ois ajokorttia vaativa vehe kyseessä.

        Siispä miehet treenaamaan myös pissanpidätyslihaksia alapäässä(ei naisten yksinoikeus).


      • Mies olen
        ... kirjoitti:

        miehethän jo huutelevat naisen ahterin ja tissien koosta! :)

        Enpä ole näillä palstoilla kylläkään nähnyt että miehet olisi alkaneet arvostelemaan naisten ulkoisia avuja samalla tavalla kuin naiset arvostelevat miehiä. Toki jos nainen aloittaa niin varmasti tulee takaisin samalla mitalla ;)


      • q.w.e.r.t.y.
        Mies olen kirjoitti:

        Enpä ole näillä palstoilla kylläkään nähnyt että miehet olisi alkaneet arvostelemaan naisten ulkoisia avuja samalla tavalla kuin naiset arvostelevat miehiä. Toki jos nainen aloittaa niin varmasti tulee takaisin samalla mitalla ;)

        naiset kyllä saa arvostella miehiä, mut jos miehet arvostelee naisia, niin maailmanloppu tulee...


      • Anonyymi
        vaan.. kirjoitti:

        Onhan tuo pinnallista, myönnän. Mutta ottaisitko sinä elämänkumppaniksesi naisen, jolla olisi värkki sellainen, jota ei voisi panna? Olisiko se sitten enää pinnallista? Jokaisella meistä on oma makumme. Minä pidän vähän isommasta, sellaisesta "normaalikokoisesta", joka tuntuu ja yltää sisälle asti, voi jopa vähän liikkua ;).
        Miksi verrataan rintoja ja penistä? Miksei penistä ja emätintä?
        Ei ollut tarkoitus olla ilkeä, mutta se on fakta: naiset VOIVAT todella vaikuttaa värkkinsä tiukkuuteen. Olisihan minun pitänyt tietää, että aihe on miehille arka. Anteeksi.

        Juu, en ottaisi naista, jolla on pienet rinnat. Hienoa, että naisetkin täällä hyväksyy nämä kriteerit, eikä heti ala huutaan, että luonne on tärkein!


    • muodosta

      sen näkee.
      Jos on iso pottu niin ei silti tarkoita että sieltä huosuista hyppäisi joku mieletön mela.

      Sellaisen havainnon olen tehnyt että jos nenässä on ns. kyhmy (lue: "kreikkalainen" nenä) niin miehellä on iso.
      Yleensä näissä tapauksissa penis on ollut paksu mutta on sitä pituuttakin ollut ihan kivasti.

    • nn_-

      Ja mitä? Kerran oot törmänny pienikätiseen mieheen jolla oli pieni penis ja nyt olet vakuuttunut siitä että kaikilla pienikätisillä on pieni kalu. No voin todeta että sitä ei todellakaan näe mistään, ei edes sormista.
      Hyvää jatkoa sinulle.

      • Ransu

        Etkös tajua nimimerkkiä?


      • 15
        Ransu kirjoitti:

        Etkös tajua nimimerkkiä?

        Minä en ainakaan tajua..kerro vaan vapaasti. Ja tuo edellinen kirjoittaja oli ihan samanlainen yhden esimerkin yleistäjä kuin aloittajakin.


      • jaaha.
        15 kirjoitti:

        Minä en ainakaan tajua..kerro vaan vapaasti. Ja tuo edellinen kirjoittaja oli ihan samanlainen yhden esimerkin yleistäjä kuin aloittajakin.

        Osa-aikatyttö, transvestiitti - tiitti.


    • mees.

      Mulla on sirot kädet, eikä nenäkään niin kyömy, varreltani olen normaali, hiukka yli 180 cm, kasvot ei ole luisevat, eikä hartiat ladonovet, peppu on pyöreä ja ryhti on hyvä.

      Meisseli on mikä on ja päätelkööt kukin itse, yllän ottamaan itseltä suihin, en pelkästään meisselin koon takia, vaan myös muuten hyvän fysiikan ansiosta.

      Harva nainen voi nauttia itse itselleen antamasta suuseksistä, eikä moni mieskään siihen pysty, joten siinä kadehdittavaa 99%:lle ihmisistä.

      (Juu kyllä, minussa asuu pieni homo :D)

      • Hauska ;)

        Heh :)

        Luulin että kaltaisesi ovat kuolleet sukupuuttoon jo aikoja sitten!


    • wilma

      vaan tekniikka on tärkein..

    • heh

      Miten voi KERRASTA huomata, että peniksen koko on verrannollinen käsien kokoon? Kyllä nyt on kuule tutkimuksen teon perusteet pahasti pielessä! Jos olisit huomannut että 90 prosentilla sirokätisistä on pieni penis, niin sitten vois asialla sanoa olevan jotain perää. Sekin että puolella sirokätisistä olis pieni penis menis vielä sattuman piikkiin. Mutta sä et voi sanoa muuta kuin, että yhdellä sirokätisellä on pieni penis. Voih voih.

      • tarkemmin,

        tiitti selittää myöhemmin lisää


    • söpö mutta sievä

      Olen ollut parinkin pieni kätisen ja - jalkaisen miehen kanssa joilla oli isot... ja taas vastaavasti isokouraisen miehen kanssa jolla oli lyhyt mutta kylläkin paksu... ja nenän koostakaan ei voi (valitettavasti) päätellä mitään....

    • mies|81

      Miehen itsetunto on varmasti lähes aina erotettavissa oleva tekijä. Isokaluisilla on (itsestäänselvästä syystä) lähes aina hyvä itsetunto. Kun mies tietää, että suhde/seksi ei ainakaan voi kaatua kalun kokoon, niin väkisinkin itsetunto on korkealla tasolla.

      Kaikki tuntemani täysin kokemattomat ikisinkut, itseni mukaan lukien, on korkeintaan normaalikaluisia. Nykyään kalun koko on mielestäni suurimpia miehen markkinakelpoisuuteen vaikuttavia tekijöitä, joten on selvää, että mies on epävarma jos näinkin tärkeällä osa-alueella ei ole naiselle mitään kiinnostavaa tarjottavaa.

      • Suvereeni

        On totta, että nykyään useat naiset fantasioivat isosta munasta. Jos sinulla sellainen on ja sen moni tietää niin todennäköisesti saat naisia sänkyysi enemmän kuin saisit ilman sitä.

        Kuitenkaan tuosta ei liene kauheasti hyötyä ellet ole yleinen puheenaihe kaupungilla ja kynnä samaa porukkaa jatkuvasti.

        Vaikka se onkin klisee niin naiset arvostavat paljon enemmän seksitaitoja kuin suurta penistä. Miehissä on varmasti paljon sellaista soheltajaa, että ihan perus rakastelutaidoilla ja naisen huomioimisella ja asioista selvää ottamisella voi olla naisten mieleen sängyssä. Eli peniksen pieni koko ei kyllä ole peruste sille ettei naisia saa. Korkeintaan sitä kautta, että sillä on liian suuri vaikutus miehen itsetuntoon.


      • fkgjhd

        itsetunnostakaan välttämättä pysty sanomaan peniksen koosta. Itselläni on keskimittaa pienempi vehje, mutta olen sosiaalinen, hauskaksi sanottu ja fiksuudessakaan en jää jälkeen juuri kenellekään. Olen myös ilmeisesti suht hyvännäköinen. Hyvällä naisen lämmittelyllä, pätevällä katkaravun käytöllä ja käsillä saa melkein aina naisen tyydytettyä. Eipä ole mitään syytä itsetunto-ongelmiin. Yksi pointti on tietysti se, että naiset olisivat kanssani muuten joka tapauksessa, sitten riittää, että "rimaa hipoen" saa orkun hoidettua naiselle. :D


    • kauniille neidoille
      • metriheikki

        Alle metrin olit sinäkin!


    • voi arvailla

      Voi arvailla siten, että miehen itsetunnosta näkee, tosin voi olla vähän pienikin, mutta hyvällä arkipsykologialla näkee, että osaa tehdä sillä hyvää työtä. Niin, että eikun henkistä puolta tsiikaamaan eikä niitä nenän muotoja, syyliä tai käpäliä. Tai sitten vie tanssiin ja kokeile vähän.... Mutta oikein pientä en suosittele, sellaiset miehet ovat aika onnettomia, kun ei sellainen sytytä kuin tosi kokemattomia.

      • Gullipp

        Johan on keskustelu.

        Tässä vähän tietoa.

        Yleensä ottaen legendan mukaan iso nenäisellä miehellä on iso kalu,iso nenäinen nainen ottaa hyvin suihin.
        ROSKAA

        Pitkä mies iso kalu,pieni nainen tiukka alapää.
        ROSKAA

        Kyllähän näitä on..

        Yksi todistamaton väite on,ja niitä tiedän olevan paljon.
        Vammainen mies,iso kalu.
        VOIKO YLEISTÄÄ.

        TOTUUS ja yllättävä totuus on että seksiä usein harrastamalla saadan pikku naperostakin himottava nakki,joka kyllä tulee sohimaan takaa päinkin.
        Siis treeniä.

        Toinen yllättävä totuus on,ison kalun omaavilla miehillä on todella nuorena vahva ego,mutta potenssi häiriöitä prinssi nakkeja enemmän.
        Kattokaas se vehje tartee enempi verta toimiakseen.
        Tämä on ihan totta.
        Lähes tulkoon kaikilla ison kalun omaavilla on tapana katsella aina kun mahdollista toisten miesten elimiä hieman vertailleen,heillä on puheen aiheena kunnon kalu jutut,ja heillä on kovat puheet.
        Lähempää tarkisteltuina heillä ei keppi skulaa,he ovat eronneita juuri tästä syystä.
        Heidän on vaikea ssada keppiä pystyyn.

        Pieni on terhakka ja aina valmis,ja mikä on pieni?
        Sanotaan että normaali koko.
        Ei pieniä olekkaan.
        Stondiksessa se mitta vasta otetaan.

        Asiassa on siis perää.


    • sopjgposjg

      ensin poika/naisystävän isää tai äitiä, niin sieltähän sen koon selvittää hahhaa...naisilla se nyt on päässy jo löystymään...hoh hoh ja hah hah...

    • Pirpaana

      mitä pitempi suoli, sitä pitempi kalu - yksinkertaista mutta totta :D



      hekoheko.

    • Terve !

      No minulla on todella pienet ja sirot kädet, oikeastaan kuin naisella. Muutenkin olen vain vähän päälle 170 cm, hoikka kaveri.

      Sladdi on tanassa 14-16 cm pitkä. Ei kovin paksu muttei mikään parsinneulakaan, semmonen sopusuhtainen. Lepotilassa se on pieni kuin mikä. Itse asiassa mulkkuni on jonkinlaisen paisumiskyvyn ääriesimerkki ihmisessä. Olen siihen melko tyytyväinen.

      Jos isokätisen miehen haluaa niin kannattaa tutustua vanhempiin maalaismiehiin. Monilla niistä on ihan jumalattoman isot kädet, peukalot ja nenä.

      • Paksu-A

        Jos on känsät tullu kouriin, niin kai siitä sitten voi jotain päätellä.


      • pöntikkä

        Oon vähän pitempi, ja mullaki on lerssi pienimmillään kyllä aika surkea ilmestys, noin 3 senttinen ku oikein sille päälle sattuu. Silti se innostuu ja pituutta ja paksuutta löytyy 17-18/4, varsinkin kun vastapuoli on oikein mehukas ja panettaa oikein kunnolla.

        Turha on muuten baarissa etukäteen tulla kokeilemaan, niin kuin joku ehdotti. Lepotilaisesta ei voi päätellä mitään.


    • Tiinuli

      Minulla on kokemusta monestakin miehestä, ja pienin on ollut todella pitkällä miehellä, suurin taas sellaisella kyömynokkaisella normaalipituisella. Pieni oli myös sellaisella huonoryhtisellä epäurheilijamaisella miehellä, joka muuten oli normaalikokoa kaikinpuolin. Huono seisokki, huono ryhti, huono kunto, kova kännäämään -> ei hyvä pano tosiaankaan. Eli varoitus naiset! Toinen kokemani tosi suuri muna taas oli tosi isojalkaisella, mutta muuten normaalimittaisella miehellä. Mutta ei voi jalkoihin luottaa kun jo mun kohdallani pitää muistaa että toisaalta sillä tosi pitkällä pienimunaisella oli kanssa iso jalka. Suurimmalla osalla on ollut ns normaalimuna. Lyhyillä on muuten ollut ihan normaali, ei ole jääneet mieleen pienimunaisina.

      On tämä kauheaa, mistään ei etukäteen voi päätellä mitään! Pitää ottaa sika säkissä! Mutta ainahan sitä voi vähän kädellä kokeilla ennen kuin kotiinsa ottaa...

    • Nimetön

      On se kumma kun naisille ei seksissä kelpaa mikään, näin pienimunaisena miehenä voisi sanoa että ainakin 8/10 petikumppaneista ovat olleet aivan surkeita sängyssä, silti niitäkään kokemuksia ei halua vaihtaa yhtään mihinkään ;-D

      • munaton kans

        yksi huomio on se ,että nuorella miehellä kalu näyttää suuremmalta kun on vartalo trimmi,ikää kun tulee kasvaa vyötärö ,ja näyttää kun kilkki olisi pienentynyt?
        Sama vehje se on,on vaan pienemmän näköinen muun ihran keskellä.


    • 19v sälli

      itselläni 17 cm ja minun käsityksen mukaan se on ihan normaali ? eikö ?

      • 35 muija

        Tappi :(


    • Suvereeni

      Onhan noita tutkimuksia jokaiseen suuntaan.

      Peniksen todellinen mittaaminen on hyvin vaikeaa kun on sekin aika paljon tilanteen mukaan muuttuva elin. Kyselyt taas ovat yhtä tyhjän kanssa.

      Mielestäni kaikista loogisinta olisi, että jos mies on kaikinpuolin pieni niin penis on todennäköisesti pieni. Jos mies on kaikin puolin iso niin penis on todennäköisesti iso. Väli maastossa ties minkälaisia sekoituksia.

      En kuitenkaan usko, että suuri vartalo sitä lisämittaa keskimäärin kovin paljon antaa. Vähemmän kuin olisi suotavaa suhteessa vartalon kokoon. Tästä syystä voisi olla järkeä väitteessä, että pienillä miehillä on isot penikset ja isoilla miehillä pienet. Nimenomaan siksi, että ovat näin suhteutettuna vartalon kokoon. Sitten taas strategisilta mitoilta penikset ovat suurempia suurilla miehillä.

      Jokainen kuitenkin tietää, että vaikka tämä olisikin totta niin variaatioita on niin paljon, että on melkeimpä sama sanoa se vallitseva käsitys, että peniksen kokoa ei voi arvioida mistään.

      Mitä nyt voisin omien näkö ja kuulohavaintojeni perusteella sanoa, että isoja peniksiä on ennemminki leveillä kuin pitkillä miehillä. Tätä tietenkin vaikeuttaisi se, että ihminen muuttuu hyvin paljon kun ikää tulee lisää. Murrosiässä ollut hoikka poika voi olla aikamoinen karpaasi jo yli parikymppisenä. Jos peniksen kokoa voisi ennustaa vartalon koosta niin sitä tulisi ennustaa nimenomaan siitä millainen vartalo oli murrosiän aikana.

      Nämät ovat tietenkin vain heittoja ilman mitään tutkimuksia, mutta minun mielestäni tämä olisi hyvin loogista. Itse en ainakaan kovin paljon noihin tutkimuksiin aiheesta luota, joten melkein ihan sama tehdä omat päätelmänsä näinkin vähäpätöisessä asiassa.

    • ....................

      Olen kuin Napoleon - pikkumies suuren suurella vehkeellä!
      Huonoja puolia ovat: Marssiessa hiertää ja sen pää laahaa melkein maata. Kun se ottaa eteen lähes kaadun painovoiman vaikutuksesta. Lisäksi täytyy myöntää, että veren pako päästä munaan vie tajun. Hyviä puolia on jatkuva ihailu ja imartelu. Saan päiväkahvikutsuja päivittäin ja ilmaiset lounaat työnantajalta, koska olen töissä naisvaltaisella alalla ja kuulun näin "työsuhde etuuksiin". Eli arvon naiset, ei se niin vaikeaa ole huomata - jollei "se" näy päällepäin niin sitten se on aika pieni ;)

    • Anonyymi

      Itsellä on päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen. Olen 180cm mies urheilullisella kropalla.
      Olen ollut vain vaimon kanssa nuoruudesta lähtien mut saa yleensä aina panemalla orgasmien tai orgasmeja. Tuntuu olevan kovin tyytyväinen kokoon :) Takaapäin välillä tietyissä asennoissa sattuu ja tiettynä kierron aikana. Myös esileikiin täytyy panostaa eikä voi pikasia ottaa juurikaan.. Mut nautin esileikeistä :)

      Todella halu olisi päästä kokeilemaan mitä kalullani voisin toisille naisille tuottaa..

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta sormien paksuus jne riippuu treenaamisesta. Alhaisen älykkyysosamäärän laskeminen aloituksen perusteella on helppoa, tyhmä kuin saapas.

    • Anonyymi

      Eikö se ollutkaan peukalon koko? Pyydä näyttämään peukkua 👍

    • Anonyymi

      Ei todellakaan ja on kamalaa, jos tuollaisia johtopäätöksiä tehdään! Tosin me naisethan voidaan kaikenlaista päätellä mutta annas olla jos miehen tekisivät samanlaisia tulkintoja! Mitäs sanotte kuvitelmasta, että jos on iso suu, on väljä alapääkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe