Olen 32-vuotias mies. Omasta mielestäni olen ikäisekseni hyvin säilynyt ja nuorekas. Harrastan liikuntaa säännöllisesti.
Kävin tässä yhtenä päivänä kirjastossa, jossa tapasin kaksi lukioaikaista naispuolista luokkatoveriani. Voi hyvänen aika! Molemmat olivat vähintää 40 vuotiaan näköisiä. Olivat lihoneet pirusti, ja persus oli levinnyt, samoin reidet. Muutenkin oltiin sen näköisiä, ettei oltu ulkonäköön panostettu. 15 vuotta sittne molemmat olivat ihan kivannäköisiä tyttöjä.
Mistä minun ikäinen sinkkumies löytää ikäistään seuraa, joka ei ole rupsahtanut. Pitääkö siirtyä nuorempia vonkaamaan.
Naiset pitäkää huolta itsestänne! Muuten miehet eivät teitä huoli!
Ikäiseni naiset kulahtaneet
64
5412
Vastaukset
- naine29
sie yleistä!
Meitä varmasti löytyy, niin naisten kun miestenkin keskuudesta niitä jotka itsestään huolehtii. Ja myös kummankin keskuudesta niitä jotka keskittyvät vaan muihin, kun ulkoisiin asioihin. Mutta jokainenhan taaplaa tyylillään, eiköstä vaan!- kulahtamaton (mies)
On aika syvältä yleistää. Totta kuitenkin on, että todella nuorekkaita kolmevitosia miehiäkin on harvassa. Jos vertaan ikätovereitani, niin suurin osa niistä on kyllä todella kaikkea muuta kuin nuorekasta tai hyväkroppaista. Itse olen nuorekas ja uhreilullinen. Urheilu pitää kehon kunnossa. On monia nelikymppisiäkin naisia, jotka ovat nuorekkaita ja ja komekymppisiä miehiä jotka eivät sitä ole.
- oho
kulahtamaton (mies) kirjoitti:
On aika syvältä yleistää. Totta kuitenkin on, että todella nuorekkaita kolmevitosia miehiäkin on harvassa. Jos vertaan ikätovereitani, niin suurin osa niistä on kyllä todella kaikkea muuta kuin nuorekasta tai hyväkroppaista. Itse olen nuorekas ja uhreilullinen. Urheilu pitää kehon kunnossa. On monia nelikymppisiäkin naisia, jotka ovat nuorekkaita ja ja komekymppisiä miehiä jotka eivät sitä ole.
just joo, itse olen 45vuotias nainen enkä todellakaan löydä nuorekkaita neljävitosia miehiä!!
Useimmat tuntemani tämän ikäiset naiset ovat huoliteltuja sopusuhtaisia ja siistejä. Mutta toisin on samanikäisten miesten laita...kaljamahat roikkuu, housut (useimmiten verkkarit) lököttää eikä aamulla varmastikaan peiliin ole kahta kertaa katsottu! Älykkäiden vahvojen sinkkunaisten on mahdoton tästä tarjonnasta löytää vertaistaan kumppania! Että se sitä huolimisesta!! - KARU TOTUUS
oho kirjoitti:
just joo, itse olen 45vuotias nainen enkä todellakaan löydä nuorekkaita neljävitosia miehiä!!
Useimmat tuntemani tämän ikäiset naiset ovat huoliteltuja sopusuhtaisia ja siistejä. Mutta toisin on samanikäisten miesten laita...kaljamahat roikkuu, housut (useimmiten verkkarit) lököttää eikä aamulla varmastikaan peiliin ole kahta kertaa katsottu! Älykkäiden vahvojen sinkkunaisten on mahdoton tästä tarjonnasta löytää vertaistaan kumppania! Että se sitä huolimisesta!!KATOTAAN ONKO KIRVEELLE TÖITÄ
- biologiaaa
oho kirjoitti:
Useimmat tuntemani tämän ikäiset naiset ovat huoliteltuja sopusuhtaisia ja siistejä. Mutta toisin on samanikäisten miesten laita...kaljamahat roikkuu, housut (useimmiten verkkarit) lököttää eikä aamulla varmastikaan peiliin ole kahta kertaa katsottu! Älykkäiden vahvojen sinkkunaisten on mahdoton tästä tarjonnasta löytää vertaistaan kumppania! Että se sitä huolimisesta!!et löydäkään koska hyväkuosiset 45 tai 55 miehet eivät halua mummoa. 45 nainen on niin rupsahtanut vaikka olisikin ns laiha läski tai urheilisi paljon. Homonitoiminta on tehnyt tehtävänsä, naisellisuus on iäksi mennyt.
- Epäileväinen nainen
Mä pidän itsestäni huolta, olen hoikka, liikun, katon mitä päälleni pistän, en juo hirveesti enkä polta lainkaan. Kropasta ei löydy grammaakaan ylimääräistä. Ja kappas vain, eipä löydy kyllä miestäkään. Nykyään tuntuu, etten edes tutustu ikinä kehenkään, eikä miehet näytä meikäläisestä kamalan kiinnostuneita olevan. Siitäkään huolimatta, vaikka hymyilen, juttelen ja katson silmiin, enkä todellakaan ole mikään itsekeskeinen ja omahyväinen. Niin että kokemuksen syvällä rintaäänellä voin ainakin omalta kohdaltani sanoa, että sillä, onko lihava vai laiha ei ole paskankaan merkitystä kumppanin löytymisen kannalta. Vaikka elopainoa ois 100 kiloo, niin jos se oikea rakkaus kohdalle osuu niin se vaa'an lukema ei siinä tapauksessa merkitse mitään (lähipiirissä tällainenkin tapaus löytyy). Ja toistepäin, ihan sama vaikka oisit missin mitoissa, niin jos ei löydy miestä niin sitä ei vaan sitten löydy. Se vika on jossain paljon syvemmälle kun vyötärönympäryksessä, kun vaan tietäis (omalla kohdalla) että missä...
- hossi
ihmisiähän he ovat edelleen ku nuorempanankin. Tottahan toki ihmisen ulkonäkö muokkautuu vanhemmiten ja vielä helpommin naisten. Heidän aineenvaihduntaa muuttuu iän myötä ja varsinkin sen jälkeen ku on saatu lapsia. Osalle se saattaa tapahtua ilman mitään muutosta elämäntapoihin vaikka nuorempana olisi ollut kuinka hoikka.
Toisaalta jos kiinnittää vaan huomiota niihin ulkoisiin seikkoihin sit ymmärtää miksi tuollaisia kirjoituksia tarvitsee kirjoittaa ? - mutta ne naiset....
Olen itse kohta 50-vuotias mies ja pitänyt itseni terveenä, terveennäköisenä ja hyväkuntoisena. Naamavärkillehän ei tietenkään muutoin mitään voi ilman leikkauksia :)
Täytyy todeta, että hirvittää katsoa suurinta osaa yli 40-vuotiaista naisista. Huono kunto, huono ryhti, rupsahtaneita, happaman näköisiä... ihmisen kokonaisvaltainen kauneus katoaa. Täytyy olla suunnaton määrä sisäistä vetovoimaa, että se pääsee esille surkean olemuksen takaa. Ei ihme, ettei flaksi enää käy.
Ja sitten kapakassa kun nuo naiset saalistavat (sananmukaisesti), plakkia on naamassa useimmilla niin hirvittävästi, että etoo. Kovin puutteessa pitää miehenkin olla, kun tuollaisiin sekoaa!
Mikseivät ihmiset vaivaudu pitämään huolta niin fyysisestä kuin psyykkisestäkin terveydestään...?! Pikku vaiva.
Ei käy toki mullakaan aina, mutta terve ja iloinen olen ja aika monen mielestä kai pidettykin toisinaan... ;)
Antti- hhhhhhhhh
Jotkut naiset antavat itsensä "ämmäytyä" liian varhain eivätkä edes välitä. Kuvittelevat olevansa jotain, "Mulla on niin hyvä itsetunto et voin olla millanen vaan" jne. Luullaan, että vaikka olisi kuinka rähjäinen miehet tykkää. Huh huh sanon minä.
Miksi jotkut naiset alkavat tätiytyä jo 25-vuotiaana? Kuljetaan liian isoissa verskoissa, tukka lättänänä tai hutaistulla ponnarilla, ilman minkäänlaista meikkiä ja liikunnasta on kai turha mainita mitään! Etenkin jos nainen saa lapsen alkaa hän automaattisesti sen jälkeen akkautua. Ei haluta pitää huolta itsestään. Tekosyynä toimivat pentu ja se, että "mun mies rakastaa mua millasena vaan, vaikka lihoisinkin ja oisin verskat jalassa aina."
Niin varmaan juu. Salaahan se mies toivoo, että akka alkaisi taas vähän edes välittämään ulkonäöstään. - koskaan tullut ajatelleeksi...
hhhhhhhhh kirjoitti:
Jotkut naiset antavat itsensä "ämmäytyä" liian varhain eivätkä edes välitä. Kuvittelevat olevansa jotain, "Mulla on niin hyvä itsetunto et voin olla millanen vaan" jne. Luullaan, että vaikka olisi kuinka rähjäinen miehet tykkää. Huh huh sanon minä.
Miksi jotkut naiset alkavat tätiytyä jo 25-vuotiaana? Kuljetaan liian isoissa verskoissa, tukka lättänänä tai hutaistulla ponnarilla, ilman minkäänlaista meikkiä ja liikunnasta on kai turha mainita mitään! Etenkin jos nainen saa lapsen alkaa hän automaattisesti sen jälkeen akkautua. Ei haluta pitää huolta itsestään. Tekosyynä toimivat pentu ja se, että "mun mies rakastaa mua millasena vaan, vaikka lihoisinkin ja oisin verskat jalassa aina."
Niin varmaan juu. Salaahan se mies toivoo, että akka alkaisi taas vähän edes välittämään ulkonäöstään.Tällä naisella voi olla hiukan syvällisemmät elämänarvot.
- p3ll3
koskaan tullut ajatelleeksi... kirjoitti:
Tällä naisella voi olla hiukan syvällisemmät elämänarvot.
"Tällä naisella voi olla hiukan syvällisemmät elämänarvot."
Mä en välttämättä ymmärrä ihan täysin tätä logiikkaa, että miten syvällisemmät elämänarvot tarkoittaisi sitä, ettei voi huolehtia ruumiistaan ja ulkonäöstään? Terve mieli terveessä ruumiissa. Kyllä ihminen voi itsestään huolehtia olematta pinnallinen tyhjäpää. Helpompi on tietysti laiskistua kuin urheilla, ja vedota sitten mukamas johonkin "syvällisempiin elämänarvoihin". - 50 nainen
Kylläpä Antti olet yleistänyt kaikki naiset samaan
luokkaan.Jos katselet naisia kapakoissa niin sitten en ihmettele kommentiasi.
Itse olen jo 50 nainen ja hoikkana pysynyt,enkä rupsahtanut.Terveelliset elämäntavat,en käytä alkoholia,enkä tupakoi.
Nauranut kyllä olen joten naururyppyjä saakin olla.
Joten älä yleistä. - hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
koskaan tullut ajatelleeksi... kirjoitti:
Tällä naisella voi olla hiukan syvällisemmät elämänarvot.
Niinpä niin, "syvällisemmät elämänarvot", onhan nekin ihan kivat, mutta miksi se tarkoittaa sitä että voi näyttää aivan täydelliseltä möröltä? Itsestään huolta pitävälläkö ei voi olla syvälliset elämänarvot? Itsestään huolta pitäminen on vain hyvä asia.
Ei niin syvälliset elämänarvot saa olla ettei pese tukkaansa, pukeutuu telttaan ja lihottaa itsensä norsuksi!
- Nainen78
Oon huomannut ikäisissäni miehissä ihan saman. Tukka alkaa lähteä ja "ukkoontumisen" merkit selkeitä. Tuota en osaa oikein selittää tarkasti.
En kuitenkaan halua tapailla itseäni kovin paljon nuorempia miehiä, joten oon yksin :) Onneksi poikkeusyksilöitäkin näkee. Kun itsellä on elämäntapana liikkuminen, ja pitää huolta itsestään, odottaa kai sitä sitten toiseltakin. - samoin
Olen kohta 50v. Nuorekas vai sanoisko lapsellinen ;) ja sopusuhtainen ikäisekseni. Monella samanikäisellä miehellä alkaa jo maha kasvaa. Kuppilat ja sohva kiinnostaa enempi. Olen huomannut etteivät ehdokkaat ole enää pysyneet perässäni. Keho ja mieli ei aina kulje samaa tahtia.
- ..kirjoitus
Pitäisiköhän loukkaantua sun herjauksesta 40-kymppisiä naisia kohtaan? Ovatko tämän ikäluokan naiset mielestäsi vanhoja vai mikä tuo outo huomautus oli?
Itse olen nuorekas, kivannäköinen, hoikka, povekas, 45v ja en todellakaan ole rupsahtanut ja hompsuinen!! Ikäisesi miehet ovat luulleet kymmenen vuotta nuoremmaksi.
Tiedän toki, että moni ikäisistäni on "vanhemman" oloinen, mm. tupakointi tekee iholle huonoa. Kaikki riippuu elämäntavoista ja kuinka pitää itsestään huolta!- Naisasialooser11
Nyt olet jo lähes 60v mummo ja 45 vuotiaanakin olit jo vanha ruttana etkä mikään"nuorekas"ja "kivannäköinen". 40v nainen on vanha eikä hänellä ole enää minkäänlaista seksuaaliarvoa.
- sinkkistytteli
Olen kolmekymppinen sinkkunainen, ja koen myös olevani ikäisekseni suht hyvin säilynyt. Itse asiassa minua on vielä toistaiseksi ainakin luultu lähes poikkeuksetta ikäistäni nuoremmaksi, joskus huomattavastikin nuoremmaksi.
Vaan minunpa ei ole tarvinnut rupsahtaa, kun olen ollut tällainen jo koululaisesta asti. En ole ravannut lenkkipoluilla enkä muutenkaan harrastanut säännöllisesti ja aktiivisesti liikuntaa, en lapsena, en teininä enkä nyt aikuisenakaan. Parin vuoden mittaisia jumppa- ja salillakäyntikausia on toki ollut, muuten olen keskittynyt liikkumaan ihan vaan ilokseni ja terveyteni takia, en ulkonäköni takia. Ja kyllä, minusta löytyy niin sanotusti ylimääräistä pehmeyttä, ja tiedän, etten ole ihannepainossani, mutta ei minulla varsinaista ylipainoakaan taida juuri olla.
Minulla on myös ystävä, jolla on todella kaunis, hoikka ja kiinteä vartalo. Tämä ystävä on harrastanut aktiivista liikuntaa koko ikänsä ja harrastaa edelleen. Viime aikoina minusta on kuitenkin alkanut näyttää siltä, että vaikka ystäväni on minua vuoden nuorempi, hän näyttää ainakin kasvoiltaan enemmän ikäiseltään kuin minä.
Enpä siis välttämättä menisi vetämään yhtäläisyysmerkkejä hoikkuuden sekä aktiivisen liikuntaharrastuksen ja nuorekkaana pysymisen välille. Itse saattaisin jopa väittää, että "rasvaton" tai "vähärasvainen" ihminen saattaa niin sanotusti jopa rypistyä helpommin kuin vähän pyöreämpi ihminen.- Naisasialooser11
Nyt olet jo 42v rupsahtanut matami ja sinusta tuntuu kuin olisit kirjoittanu tuon viestin viime viikolla. Kylläpä vuodet vierii vai mitä? 30v olet saattanut olla vielä pantavan näköinen jos olet pitänyt ahkerasti huolta kropastasi.
- 32v nainen
...eivät kaikki naiset n.kolmekymppisenä ole kulahtaneita ja pahasti rupsahtaneita...olen samanikäinen kuin sinä ja minua luullaan parikymppiseksi....kyllähän se toki on imartelevaa kun näin todetaan.... mutta pidän itsestäni todella hyvää huolta vain omaksi ilokseni :)
- Naisasialooser11
Ei luulla, älä valehtele itsellesi. Yksikään 32 nainen ei näytä parikymppiselle, heistä ei voida puhua edes samana päivänä. Toki olet voinut säilyttää pantavuutesi vielä 32 vuotiaana, mutta olet silti vain haamu siitä mitä olit parikymppisenä. Nyt olet jo 42v täysin seksuaaliarvosi menttänyt kurppa ja sinusta tuntuu kuin olisit kirjoittanut tuon viestin viime viikolla.
- tuulitukka37
Mielestäni ikäiseni ( 37v. ) naiset ja miehet ovat aika paljon ikäistään vanhemman näköisiä- ja oloisia. Ei voi tietenkään yleistää, mutta omalla alallani tapaan päivittäin ihmisiä ja olen laittanut asian merkille.
Itse olen mielestäni ikäistäni nuoremman näköinen ja mieleltänikin olen nuorempi. Onkohan se geeneissä....:) Varmaan osaksi elämäntyyli,pukeutumistyyli ja hiukset ovat vaikuttaneet naisiin joko nuorentavasti tai vanhentavasti.- Naisasialooser11
Jokainen nainen on omasta mielestään ikäistään nuoremman näköinen, mutta totuus on toinen. Moni nainen näyttää ikäistään vanhemmalle, itsekin tiedän 36v naisen joka näyttää valehtelematta enemmän 56 vuotiaalle harmaine hiuksineen.
- Realistimies
Ei se ole siitä kiinni, etteikö naiset pitäisi tai haluaisi pitää itsestään huolta.
Vaikka miten pullikoisimme vastaan, luonto on järjestänyt asiat niin, että naiset ovat hedelmällisimmässä iässään kaikkein kauneimmillaan. Ikäisesi naiset ovat jo kauan sitten ohittaneet hedelmällisimmän ikänsä ja rupsahtavat vuosi vuodelta. Karua sanoa näin, mutta kun se vain on niin.
Mutta yritetään löytää asiasta jotain positiivista: kypsät naiset sitten ehkä ovat fiksumpia, tietävät mitä haluavat ja ovat sinut itsensä kanssa. Tärkeäähän sekin on, vaikkei se nyt tietysti naisten vetovoimaa lisääkään.
Naisen kaunis ja nuori ulkonäkö se on millä nainen pystyy lumoamaan meidät miehet, ollaan eläimiä aina vaan sukupolvesta toiseen, minkäs me sille voidaan !- ..................
Noin minäkin olisin voinut kirjoittaa
- taisi olla
18-26 vuotta,naisen paras hedelmällisin ikä. Hedelmällisimmässä iässä nainen on tosiaan parhaimmilllaan, sen jälkeen se alkaa elahtaa. Näin se luonto on tosiaan sen järjestänyt että ihmiskunta jatkuu. Näin myös eläinmaailmassa.
Eläin maailmassakin kaikenikäiset urokset haluaa sitä parhaassa hedelmällisessä iässä olevaa naarasta. Kypsemmät naaraat saa käyskennällä ihan rauhassa. - Naisasialooser11
Totta joka sana, ei mitään lisättävää. Ymmärrän kyllä, että rupsahtaminen on naiselle kova paikka jos on ollut huippuvuosinaan lumoavan kaunis ja saanut miehen kuin miehen pauloihinsa.
- katarzyna
Eikös olekin hassua, iten muuta ne vain tuntuvat vanhenevan mutta oman itseen aika ei vaikuta yhtään? :) Etenkin, jos edellisestä tapaamisesta on vuosia, kaikki vanhat kaverit näyttävät.. Vanhoilta. Omaa vanhenemistaan ei vain kertakaikkiaan huomaa samalla tavalla. Eikä niiden ihmisten muuttumista, joiden kanssa on usein tekemisissä.
sitä itse itsestään huomaa. Kun lukee tätäkin palstaa niin suurin osa yli 30 vee naisista sanoo
että he itse näyttävät nuorilta mutta muut on vanhan näköisiä.
Miehenä voin sanoa että yli 90 % 32 vee naisista on tosiasiassa kulahtaneita. Huvittaa baarissa nuo sanomiset kun näytän niin nuorelta, joopa joo, vaikka on mun mielestä kyllä kulahtaneen näkösiä. - Naisasialooser11
Totta, 32v nainen on monesti pahasti kulahtanut.
- rupsahtaa
Kyl se näin on. Ei se oo pelkästään painosta kiinni. Naamasta se rupsahtaa joka tapauksessa.
Itse vaihdoin 32-vuotiaan naiseni nuorempaan, entinen kaunotar kun oli muuttunut naamasta jo
aika mummon näköiseksi.- juu valitettavasti
Joku sanoi tuolla hyvin, että ei se naisen vanhetessa lisääntyvä "fiksuus" (ei muuten aina lisäänny) tai tietoisuus itsestään lisää naisen viehättävyyttä. Hedelmällisessä iässä oleva nainen on lähes aina viehättävämpi kuin keski-ikäinen kanttura. Älykäs ja mukava nuori neito voittaa mennen tulleen nelikymppisen. Eiköhän suurin osa pitkään naimisissa olevistakin miehistä salaa haaveile nuoresta ja tuoreesta naisesta.
Näin meidän miesten aivot toimii. - paikkaansa
juu valitettavasti kirjoitti:
Joku sanoi tuolla hyvin, että ei se naisen vanhetessa lisääntyvä "fiksuus" (ei muuten aina lisäänny) tai tietoisuus itsestään lisää naisen viehättävyyttä. Hedelmällisessä iässä oleva nainen on lähes aina viehättävämpi kuin keski-ikäinen kanttura. Älykäs ja mukava nuori neito voittaa mennen tulleen nelikymppisen. Eiköhän suurin osa pitkään naimisissa olevistakin miehistä salaa haaveile nuoresta ja tuoreesta naisesta.
Näin meidän miesten aivot toimii.Naisessa kauneus ja nuoruus kuuluvat yhteen. Kyllä varmaan suurin osa miehistä olisi halukas vaihtamaan 35-vuotiaan naisensa nuorempaan 25 vuotiaaseen. Se on taas eri juttu kuka saa sellaisen..
- SM-68
juu valitettavasti kirjoitti:
Näin meidän miesten aivot toimii.Ei se varmaan fiksuus lisäänny teidän miestenkään päässä iän myötä kun tuollaisia ajattelette. Kyllä se viriilissä iässä oleva nuori mies kiinnostaa enemmän niitä kantturoitakin kuin pallomahainen kaljaa kittaava sovinisti jolla ei edes seiso... Ja eiköhän sitä pitkään oleva naimisissa oleva nainen haaveile nuoresta ja hyväkroppaisesta ja tuoreesta miehestä. Ja usein itse asiassa sellaisen löytääkin jos niikseen tulee...
- kokemusta tästä
Minäkin olin "rupsahtanut" 30 ikävuoden kieppeillä. Nyt 35-vuotiaana ja eron jälkeen olen erittäin hyvässä ja tyylikkäässä kunnossa. mieskin luuli vaihtaneensa parempaan vaan eipä tiennyt että oikeastaan hänen elämäntyylinsä oli syynä "rupsahtamiseen".
Tarkkaileppa tätä faktaa sen uuden naisesi kanssa. - Naisasialooser11
SM-68 kirjoitti:
Ei se varmaan fiksuus lisäänny teidän miestenkään päässä iän myötä kun tuollaisia ajattelette. Kyllä se viriilissä iässä oleva nuori mies kiinnostaa enemmän niitä kantturoitakin kuin pallomahainen kaljaa kittaava sovinisti jolla ei edes seiso... Ja eiköhän sitä pitkään oleva naimisissa oleva nainen haaveile nuoresta ja hyväkroppaisesta ja tuoreesta miehestä. Ja usein itse asiassa sellaisen löytääkin jos niikseen tulee...
Tyypillistä katkeran kurpan kateellista rutinaa. Komea ja nuori mies ei sylkäisekkään vanhaan kantturaan päin koska saa nuoren ja kauniin naisenkin. Tietty joku finninaamainen kiimakolli voi panna 40v tätitä koska ei saa ikäistään kaunotarta, jotka menevät vanhemmille ja miehekkäämmille miehille.
- Naisasialooser11
kokemusta tästä kirjoitti:
Minäkin olin "rupsahtanut" 30 ikävuoden kieppeillä. Nyt 35-vuotiaana ja eron jälkeen olen erittäin hyvässä ja tyylikkäässä kunnossa. mieskin luuli vaihtaneensa parempaan vaan eipä tiennyt että oikeastaan hänen elämäntyylinsä oli syynä "rupsahtamiseen".
Tarkkaileppa tätä faktaa sen uuden naisesi kanssa.Vanha nainen voi olla tyylikäs, mutta ei haluttava ja kaunis kuten nuori. Parsta mitä vanha nainen voi tehdä onki vanheta tyylikkäästi eikä yrittää enää 30 iässä pukeutua kuin teini vaan vaihtaa arvokkaaseen rouvatyyliin.
- Serpico
Tarvitseeko ruveta vonkaamaan jos on hyvin säilynyt ja nuorekas?
- ehdotus
En oikein kyllä jaksa ymmärtää, että mitä näitä niuhottavia ukkoja täällä oikein vaivaa.
Jos 'naisen hedelmällisin ikä' on jo kolmekymppisenä ohi, naiset ovat rupsahtaneita, kulahtaneita, levinneitä läskiperseitä, niin miksi ihmeessä edes vaivaudutte tällaisiä kolmekymppisiä dinosauruksia (ja jopa vanhempiakin iik kauhistus sentään, eikö ne ole jo haudassa) edes vilkaisemaan. Vaihtakaa ihmeessä niihin 18-vuotiaisiin. Sen tasollahan te jo olettekin. Tosin voi olla, että kovin nuoret ei teitä katsele. Mutta ainahan sitä voi yrittää.
Ehkä teidän pitäisi yrittää eduskuntaan ajatuksella, että kaikki yli kolmekymppiset naiset tulisi tappaa. Tai heidät tulisi passittaa Siperiaan pois kauniiden ja hoikkien ja fiksujen ja nuorien naisten ja ikäisekseen hyvin säilyneiden miesten silmien edestä.
Kun nainen täyttää 30, hänelle kuuluisi tehdä kuukausittain terveys- ja kauneustarkastus ja jos tästä tarkastuksesta pääsee läpi, saa passiin leiman, että voi taas jatkaa elämäänsä Suomessa ihmisten ilmoilla sen kuukauden. Ja jos ei pääse tarkastuksesta läpi, joko tapetaan (jos on oikein kulahtanut tai läskiperseinen) tai sitten lievimmissä tapauksissa lennätetään Siperiaan.
Jep, eli näin.
Kaikki olisivat (miehet) tyytyväisiä. Ei olisi rumia, lihavia ja vanhoja naisia. Olisi vain itsestään hyvin huolta pitäviä komeita miehiä (nuoria ja vanhoja) ja nuoria naisia. Mikäs sen kivempaa.
Hienoa jysky. Saat lainata ideaani vapaasti seuraavia eduskuntavaaleja silmällä pitäen.- Naisasialooser11
Ne 18v johon viittasit, ovat nyt jo 30v haaskoja. Itsekin tunsin erään tuon viestisi aikaan 18v naisen joka luuli olevansa nuori ikuisesti, nyt hän on 30v eikä ole minkäänalista miestä, ei rikasta miestä, ei komeaa miestä, ei edes rumaa ja köyhää miestä.
- epäusko
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ne 18v johon viittasit, ovat nyt jo 30v haaskoja. Itsekin tunsin erään tuon viestisi aikaan 18v naisen joka luuli olevansa nuori ikuisesti, nyt hän on 30v eikä ole minkäänalista miestä, ei rikasta miestä, ei komeaa miestä, ei edes rumaa ja köyhää miestä.
Elämä onkin mutkattomampaa ja onnellisempaa ilman miestä.
- Naisasialooser11
Myös miehen elämä on ihan yhtä mutkatonta ja onnellista ilman naista. Älä ala änkyttämään, että mies ei pärjäisi ilman naista sen huonommin kuin nainen ilman miestä.
- NUOREKAS 40V
JOPA MINUSTA OVAT 30V NAISET JO KULAHTANEITA...
SEN SE TEKEE SE RAVINTELIN ELÄMÄ, JA TUPAKAN POLTTO.... VAIKKA ITSE LOPETIN VUOSI SITTEN, MUTTA KUNTOILEN AIKA PALJON.- 1968
Niinpä niin...
No, olen poikien kanssa siinä samaa mieltä, että rupsahtaneita on juu, mutta kyllä niitä vaan löytyy ihan saman verran teidän miestenkin joukosta...
Onhan se tietysti niin, että kun miesten ei tarvitse kokea raskautta ja synnytystä ja kaikkia siihen lapsen saamiseen liittyviä hormonaalisia muutoksia niin olettaisin, että teitä hyvin säilyneitä miehiä olisi enemmänkin. Mutta vastaan tulee sen näköisiä kavereita, jotka näyttävät raskaina olevilta naisilta sen vatsan kohdalta.
Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan ja eihän niitä rupsahtaneita tarvitse katsella voi vaikka kääntää katseen jonnekkin muualle jos niin etoo... niin minä ainakin teen... hyvää kevättä ja kesän odotusta vaan kaikille - n30+
Nyt se selitys löytyi, miksi näytän nuoremmalta. Olenkin ihmetellyt, miksi kaikki luulevat minua aina nuoremmaksi. Selitys on etten käy ravintolassa usein siksi en ole päässyt kulahtamaan;) Monet luulevat minua 25 v, joskus jopa nuoremmaksi.
- Jane
No just, just.... Kuulostaa kauhean tutulta, osaltaaan. Oon 37 wee nainen ja täytyy sanoa, että kyl ikäiseni tai yli 40 wee miehet on hirvittäviä. Anteeks noin julma ilmaisu. Karmeita kalja- tai ties mitä-mahoja, tyyli hukassa ja muutenkin väsyneen näköisiä tyyppejä. Miks ihmeessä ne miehet ei osaa pitää huolta itsestään. Täytyy kyl tunnustaa, että on pitänyt alkaa katseleen 30-kymppisiä miehiä, kun teil on sentään viel linjat kohdallaan (ainaki jotenki).
- Naisasialooser11
Paitsi, että 30v mies ei halua ikäistäsi vanhaa tätiä vaan me katselemme 20v naisia.
- epäusko
Paitsi, että 30v mies ei halua ikäistäsi vanhaa tätiä vaan me katselemme 20v naisia.
Me ja me. Älä puhu kaikkien puolesta.
- Alati teini
Voiko suhteellisempaa käsitettä olla kuin nuorekkuus. Itselleni (38v) se merkitsee fysiikan säilymisen lisäksi maailmankuvaa, tyyliä, asennetta jne...jne.. ja ikäväkseni on todettava, että katoavaisia ovat nuo ominaisuudet.
Ei tee urheilullinen ulkomuoto tai rypytön naama ihmisestä nuorekasta jos habitus on edelleen kotoisin sieltä omilta teinivuosilta tai kataloogista 50
Tekisi mieleni esittää tuo aloittajan kysymys hiukan toisin...mistä minun ikäiseni sinkkunainen löytää ikäistään seuraa, jota ei ensinäkemältä luulla minun isäkseni ja jonka kanssa kykenee kulkemaan muuallakin kuin tanssilavoilla? - Saat mitä ansaitset
Ota venäläinen nainen.He laittavat itseään ja mies maksaa kaiken. Valmistaudu tekemään myös kotityöt.
Sillä nämä naiset panostavat vain itsensä laittamiseen. Jos hurahdat avioon varaudu siihen että rahasi ja omaisuutesi ovat menneet näitten tatjanoitten mukana. Saat siis naisen joka on koulutettu metsästämään mahdollisimman varakas mies.
Eikä sinun tarvitse katsella näitä rupsahtaneita suomalaisia naisia. Valinta on sinun!
Nim.Monta tarinaa kuullut- 98v
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH....
HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! ! ! ! ! ! - SALPA LINJA
98v kirjoitti:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH....
HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! ! ! ! ! !VEKKULIT VENAKOT
- paitsi...........
Tässäpä on yksi sellainen hyvin säilynyt ikäisesi vapaa nainen.
Paitsi tällä hetkellä tämä itsenäisyys ja ihanat lapset tuntuvat niin hyvältä etten ole aktiivisesti liikkeellä. Hitsi millähän minut saataisiin liikkeelle? Onkohan tämä yleinenkin ongelma uusio-sinkkujen keskuudessa? - Blaahblööh
Miksi ikäisesi miehet alkavat ukkoontua? Hiusraja vetäytyy ja aletaan hikoilla sängyssä..se pätee toisinkinpäin. Hankitaan paniikissa ekat muksut ja aletaan perheenisiksi.. erotaan ja petetään 40-vuotiaina. Tuskin olet itse taivaallinen ja taivaallisella kalulla sekä seksilahjoilla varustettu uros. Olet vain sovinisti, joka yleistää naiset tiettyyn kategoriaan.
Käyn salilla ja juoksemassa jne. Olen 31-v-nainen.. ja miehiä riittää, viimeksi miljonääriä tapailin joka kehui maasta taivaaseen ulkonäköä. Minulla ei ole hätää ainakaan :D.- Naisasialooser11
Katkeran kurpan rutinaa. Sinulla ei riitä miehiä, ei edes rumia ja köyhiä. Miljonäärin olet nähnyt korkeintaan telkkarissa ja sinulla on iso hätä viimeistään 40 vuotiaana joka on sinulla mittarissa ennen kuin ehdit lehdestä sivua kääntää, Toki nyt olet jo ohittanu parasta ennen päiväsi joka on naisella 25 vuotta ja olet vain haamu siitä mitä olit 20 vuotiaana.
Tässä vielä miljonäärin oikea naisvalinta:
https://www.dailydot.com/wp-content/uploads/3a7/15/ac34d4490a2d406adbd5ee4bc26a7efa.jpg
Kuinka monta ikäistäsi parasta ennen päivän vuosia sitten ohittanutta naista näet? Miljonääri saa a-luokan alle 24v laatupillua, ei tarvitse tyytyä suomalaiseen kolmekymppiseen kantturaan.
- syyyhteys
"Omasta mielestäni hyvin säilynyt".
Kertoo kaiken.- Naisasialooser11
32v miehestä ei voida käyttää ilmaisua hyvin säilynyt, koska tuon ikäinen mies ei ole vielä lähelläkään komeushuippuaan joka on sitten 40 vuotiaana. 60 miehestä voidaan sanoa, että on hyvin säilynyt kuten suurin osa tuon ikäisistä miehistä onkin.
- Last12
32v miehestä ei voida käyttää ilmaisua hyvin säilynyt, koska tuon ikäinen mies ei ole vielä lähelläkään komeushuippuaan joka on sitten 40 vuotiaana. 60 miehestä voidaan sanoa, että on hyvin säilynyt kuten suurin osa tuon ikäisistä miehistä onkin.
60 papsu on jo elämänkaaren loppupäässä,eikä komea vaan muumio jo.
- Naisasialooser11
Ei ole vaan komea ja karismaattinen vanha mies. Elämänkaaren loppupäässä hän on vasta lähempänä sataa vuotta.
- Silikoonimummo
Ei voi,kun suhtautua taas huumorilla tähän ketjuun. Ei ne miehet kaikki 40 ole säilyneet sen paremmin,kuin naisetkaan,mitä olen nähnyt .. Otsarypyt, pallomaha ja tyylitön olemus, yleensä ne lököverkkarit ,mutta hyvä,se on itselleen valehdella. Terveelliset elämäntavat, liikunta ,tyylikäs pukeutuminen ja geenit vaikuttavat paljon. Eräs ystäväni on kaunis ja missin mitoissa,mutta sinkku,kun taas pyöreä ja taviksen näköinen seurustelee. Ei se ulkonäkö pelkästään ratkaise suhteessa vaan henkinen yhteys ja jos suhde perustuu vaan siihen ulkonäköön niin ei,se kauan kestä.Jokaiselle löytyy jotain vaikka olis rämehirviö.
- tekopyhät.naiset.ry
Jos suhde perustuu vaan siihen ulkonäköön tai rahaan tai statukseen niin ei,se kauan kestä. Erot ja pettämiset kertovat aivan kaiken siitä mihin naisten valinnat pääsääntöisesti perustuvat.
- Naisasialooser11
Rypyt lisäävät miehen karismaa ja miehekkyyttä, silonaamainen mies näyttää pikkupojalle. Ja jos tuo ystäväsi on yli 25v niin hän ei ole enää kauneimmillaan.
- Viljonka12
Taas näitä palstatotuuksia. Haukutaan ja arvostellaan molempia osapuolia. Miehenä arvostan vaimoani , pitää itsestään huolta ja perheestäni. Kyllä ,se ikääntyminen näkyy miehissä ja naisissa,eikä siitä pääse mihinkään. En ymmärrä,mitä pahaa siinä ikääntynisessä on,kun se kaikilla edessä,jos sinne asti elää? Tuntuu,että nämä nuorien naisten perään olevat miehet haikailevat sitä omaa nuoruuttaan takaisin tai pelkäävät vanhenemista? En minä haikaile 20-25 vuotiaiden perään ,enemmän kypsemmät ja kokeneemmat naiset makuuni ja ei minulla olisi heidän kanssaan mitään jutunjuurta . Yhdessä vaimoni kanssa vanhenemme ja kurppaanumme . Köyhäksi elämä menee,jos vaan sitä ulkokuorta tuijottaa,kauneus tulee sisältä.
- tairattopojasta
Monien naisten mielestä se kauneus tulee statuksesta ja resursseista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274