24 lopetetaan!

Unknown

24 lopetetaan viidenteen tai kuudenteen tuotantokauteen! oi tätä iloa...

11

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      ...just ku sai alkuun typeryyksien etsinnän ...no suomessahan vielä pari näyttämättä =) ...YEAH!!!

      • old.man.river

        Miten niin sai alkuun typeryyksien etsinnän? Korkeintaan tänne kirjaamisen, ei muuta.


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Miten niin sai alkuun typeryyksien etsinnän? Korkeintaan tänne kirjaamisen, ei muuta.

        Ja kohta alkaa ...45min ...ei jaksa oottaa =) ...


    • Kiki

      Meinaat, Venäjän BB:tä tai sitä poliisisarjaa?

    • ----

      Se piti lopettaa jo kolmanteen kauteen...

      • Unknown

        Niinhän se alunperin tarkotus oli, mut nyt jo 3 kauden jälkeen Amerikkalaiset ovat alkaneet pilkata ja haukkua sekä arvostella tätä maailman paskinta sarjaa, ja se lopetetaan Jack Bauerin kuolemaan.
        Jack bauer kuulemma sitten polttohaudataan.


      • Unknown
        Unknown kirjoitti:

        Niinhän se alunperin tarkotus oli, mut nyt jo 3 kauden jälkeen Amerikkalaiset ovat alkaneet pilkata ja haukkua sekä arvostella tätä maailman paskinta sarjaa, ja se lopetetaan Jack Bauerin kuolemaan.
        Jack bauer kuulemma sitten polttohaudataan.

        24 ei oo suosittu enää jenkeissä, katsojaluvut laskeneet huimasti. 9845 katsojaa. O.C, LOST ja Simsponit ovat FOX kanavan suosittuimpia.


      • Spo
        Unknown kirjoitti:

        24 ei oo suosittu enää jenkeissä, katsojaluvut laskeneet huimasti. 9845 katsojaa. O.C, LOST ja Simsponit ovat FOX kanavan suosittuimpia.

        Vai on Lost Fox-kanavan suosituimpia ohjelmia. Voisit varmaan jakaa tuon tietosi ABC-kanavan kanssakin, he kun näyttävät olevan siinä uskossa että Lost on heidän ohjelmansa.

        Tietosi 24:n katsojaluvuista ovat yhtä suurta potastakaa. Viime viikon maanantaina nähtyä jaksoa seurasi 13 miljoonaa katsojaa ja se oli viikon katsojatilastoissa sijalla 19 - mutta ainoat sen edelle menneet sarjat olivat Grey's Anatomy, CSI ja Cold Case. Kaikki muut edellä olleet ohjelmat olivat urheilulähetyksiä, laulu- ja tanssikilpailuja sekä selviytymisohjelmia.

        Lähetysiltanaan 24 oli toiseksi katsotuin ohjelma.

        Muuten, jos ei jostain sarjasta kertakaikkiaan pidä niin eikö olisi helpompi jättää vain katsomatta, sen sijaan että kovasti toivoo että koko sarja lopetetaan?


      • JackTheGreat
        Unknown kirjoitti:

        Niinhän se alunperin tarkotus oli, mut nyt jo 3 kauden jälkeen Amerikkalaiset ovat alkaneet pilkata ja haukkua sekä arvostella tätä maailman paskinta sarjaa, ja se lopetetaan Jack Bauerin kuolemaan.
        Jack bauer kuulemma sitten polttohaudataan.

        ja silti hyvin jaksaa vielä 5. kaudellakin


    • Jaa jaa

      Jaa jaa että sillälailla.......

    • mutuako

      6.kausi on jo "tilattu", mutta uskoisin jatkuvan siitäkin vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe