Mitä tekisitte kun saisitte selville että vaimollanne(33v)on ollut suhde työkaveriin(23v).
Itse olen 37V, naimisissa kuuluisat 7 vuotta ja kaksi lasta.Vaimo vähintään kolme yötä viikossa kapakassa töissä.Suhde on ohi ja he ovat jopa tavanneet samoissa juhlissa sen jälkeen.Miten voin enää koskaan luottaa häneen 100% jos hänen sanojen mukaansa kynnys pettämiselle oli yllättävän pieni.Tämä nuori ORI PUHUI PUSSASI JA PANI mitä minä en tuolloin jaksanut. Olin viimeiset neljä kuukautta hoitanut paljon kotiaskareita kun hän oli töissä tai nukkui kun oli väsynyt yötöistä. Tietääkseni he makasivat vain kerran laivalla 24 tunnin risteily ja se oli ensimmäinen hänen viikonloppuvapaansa 4 kuukauteen ja tämä panemisen täyteinen laivaristeily sattui olemaan samana päivänä kuin minulla oli syntymäpäivät. Kun ROUVA palasi erittäin VÄSYNEENÄ laivalta hän antoi tilaamani pullon pinemmälle tyttärellemme ja sanoi tälle vie tämä isälle ja sano hyvää syntymäpäivää. Tuolloin tiesin että hänellä oli toinen mies mutta hän ei olisi sitä koskaan tunnustanut. Viikon päästä sain rohkeutta kysyä asiaa ja hän sen tunnusti. Naimiskysymykseen hän ei vastannut mitään joten TULKITSIN hiljaisuuden myöntymisen merkiksi ja se oli oikein.Nyt meillä menee paremmin ja nyt MINÄ PUHUN PUSSAAN JA JOPA PANEN häntä.Tiedän että hän kaipaa hellyyttä ja läheisyyttä eri tavalla kuin minä.Olen myös myöntänyt laiminlyöneeni hänen hellyys-ja läheisyystarpeensa. Mutta oikeuttaako se pettämään? Hänellä oli kuulemma TUNTEITA tätä ORIA kohtaan. Ori kuulemma pitää vanhemmista naisista ja vaimoni ei kuulemma ollut edes vanhin. MITÄ ITSE TEKISIT?
Kun Vaimo Pettää
49
21283
Vastaukset
- M 43
On se kumma miten jotkut naiset, pitemmässä suhteessa oltuaan, saavat päähänsä että heidän elämästään puuttuu hellyys ja tilalla vain kylmyys. Ja se on kokonaan oman miehen vika. Ja ei muuta kuin lihatiskille etsimään piristystä päivään (ja yöhön). Nainen itse ei osaa/halua tehdä asian korjaamiseksi mitään, helppo on syyttää että mies ei sitä ja tätä jne. Se osoittaa vain sitä että nainen on kehittymätön vastuunkantajana.
Ei siis mene jakeluun, miten vähän omaa puolisoa arvostetaan kun kynnys vieraaseen syliin kapsahtamisesta on niin matala. Siinä ei paljon kunnioitusta saati arvostusta toiseen ole jäljellä. Ja sitten kun hällä-väliä meininki johtaa ennen pitkää siihen, että oma ukko saa tietää asiasta, alkaa jumalaton kalabaliikki ja yritys pelastaa turvattu elämä. Siinä herää tunteet äkkiä eloon, puolin ja toisin, voipi olla ettei niin hellätkään tunteet...
Mutta kysyit, mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa. No, mulle kävi oman emännyksen kanssa vähän samalla lailla (kävi vieraan könsikkään luona hoidattamassa itseään), ja olin niin lähellä eroa kuin olla saattaa. Mutta ei se eroaminenkaan mitään helpota jos toista vielä tykästää. Pahentaisi vain asiaa yksinolo, lapsestakin vieroittuisi, saati oivasta asumuksesta josta joutuisi muuttamaan johonkin loukkoon. Päätin vielä antaa anteeksi vaimolla erheensä, tämän kerran.
Jokainen tekee itse ratkaisut oman liittonsa kanssa, mutta jos vaimo jotain sulle merkkaa vielä (vaikka kävikin h..raamassa) ja yhteinen halu jatko-osaan vielä on, niin mikset yrittäisi? Teet selväksi, että kerran tällaisen typeryyden voi antaa anteeksi, mutta toinen kerta on jo tietoinen valinta ja johtaa väistämättä sylttytehtaalle.- booster
itsekin kävin pettämässä miestäni aika useasti, juuri sen takia koska en saanut läheisyyttä/huomiota/hellyyttä. Nyt en enää petä, mutten saa vieläkään kaipaamiani asioita. Yritän/yritin kyllä puhumalla saada tarpeeni, mutta ei toimi. Miehelläni ei vaan ole tunteita, kait.. Hän kyllä tietää pettämisistäni, muttei se paljon vaikuta mihinkään. Se vain on.
- kans samaa mieltä
asiasta. ittelä sama kokemus,akka petti työpaikalla.
ja kun jäi kii sanoi että en antanu hellyyttä ja haki sitä tois3n miehen kainalosta. sanoin että
luulekko että se mies haluasi antaa sulle hellyyttä. vaan se piti sua huorana.ja niinhän se onkin että huora vaimo on jos se menee ja pettää - Anonyymi
booster kirjoitti:
itsekin kävin pettämässä miestäni aika useasti, juuri sen takia koska en saanut läheisyyttä/huomiota/hellyyttä. Nyt en enää petä, mutten saa vieläkään kaipaamiani asioita. Yritän/yritin kyllä puhumalla saada tarpeeni, mutta ei toimi. Miehelläni ei vaan ole tunteita, kait.. Hän kyllä tietää pettämisistäni, muttei se paljon vaikuta mihinkään. Se vain on.
Vittu mitä perusteluja, en ole tyhmempää kuulut, täys lutkia.
- eräs mies
Valtit ovat käsissäsi.
Vastaavassa tilanteessa miettisin seuraavia vaihtoehtoja:
1. antaisin muijalle kenkää
tai
2. pitäisin muijan & toimivan huoltoverkoston (safkat/kodinhoito/vaatehuolto)& panisin muijaa sekä muita muijia ja aivan surutta
tai
3. kuten kohta 2 mutta jättäisin oman muijan panemisen pois- kokemuksen ääni
kaikki hyviä vaihtoehtoja, paras on vaihtoehto 3
- vanha ruuna.
Tuollainen ongelma on useassa perheessä.
Olen myös kokenut joskus samaa,ja olen ollut orhen paikallakin.
Itselleni iän ja kokemuksen myötä muodostui tietty ajattelu logiikka jolla on säästänyt itseäni ja pärjännyt HYVIN!
Välttämättä sitä nuorta panopupua ei kannata vihata ,koska hän on useissa tapauksissa syytön.
Sellainen kannattaa jättää omaan arvoonsa mielestä.
Itse nuorempana poljin kuin aropupu erästä suuri tissistä hieman vanhempaa naikkosta,no kukapa ei olisi.
Akka tyrkytti itseään aivan väkisin ja kertoi olevansa ihan vapaa nainen.
Itselleni selvisi vasta kuukausien päästä että hän olikin aviossa ja perheen äiti,lopetin suhteen siihen vaikka akka kerjäsi edelleen.
Olimme myös samassa työpaikassa.
Kyllä se syyllinen löytyy siitä vierestäsi,hän on tietoisesti halunnut antautua seksiin ja pettää sinua.
Kun vanhempi nainen kiinnostuu kollista se tekee kaikkensa saadakseen jolpin höyläämään.
Ja nuori jolppi ei ajattele muuta kuin helppoa lovea.
Yleensä tälläinen vanhempi nainen kuvittelee mielessään että jolppi olisi myös rakastumassa,siinä halutaan kokea sellaista itsetunnon kohotusta kun kelpaa vielä nuoremmillekin.
Totuus siitä jos nainen pettää on karvas,on kymmeniä kaveri piirin esimerkkejä.
Eka pettämiskerta on kokeileva hairahdus,mutta se madaltaa rimaa tehdä se uudelleen.
Tälläinen ihminen lankeaa aina kun mahdollisuus tulee.
Se on sama kuin piereskely,kun huomaa ettei siitä kukaan korvaansa lotkauta saa ikäänkuin luvan pierrä aina kun huvittaa.
Tärkein ja oikein ratkaisu on sinun tehtävä mielessäsi.
PYSTYTKÖ ANTAMAAN ANTEEKSI?
PYSTYTKÖ ELÄMÄÄN TIEDON KANSSA?
Valtaosa kuvittelee pystyvänsä mutta siellä se asia hiertää koko ajan.
Itse ajattelen näin.
Parisuhde perustuu luottamukseen.
Jos toinen pettää,samalla häviää luottamus.
Jos en voi luottaa tässä asiassa,en voi muussakaan.
Pettäminen on minulle sama kun ilmoitus halusta erota.
Mutta jokainen ajattelee omalla tavallaan.
Jos asian kestää,voihan aina ottaa samanlaiset oikeudet käyttöön itsekkin,eikä niistä ole pakko pettäjä vaimolle mainita.
Itse en harrasta sellaista,heitän petturin pihalle samantien.
Kun naiselle tekee asian heti selväksi se miettii pari kertaa pettääkö vai ei!- Anonyymi
Totta puhut..Oma vaimo petti 25vuotta sitten..Päivääkään ei ole ollut poissa mielestä..Menetettyä luottamusta ei saa takaisin.
- raskaimman mukaan
Kannattaisi selvittää, mistä kysymys. Ihan rauhassa. Vaimosi itsetuntoa hivellyt kun nuori juippi kiinnostunut hänestä, vaikka hänelle se on todella vain seksiä. Nyt riippu vaomosi moraalista, missä menette. Pariterapiasta voisi olla hyötyä, tai mene vaikka yksin selvittää itsellesi, mitä tahdot.
- gradientti
Sullahan on optimi tilanne. Nyt kun hana on avattu niin kipinkapin nuoria vereviä naisia polkemaan. Omahan odotteleekin kotona valmiina. Vielä jos onnistut esittämään marttyyria niin...
- marttyyri
gradientti kirjoitti:
Sullahan on optimi tilanne. Nyt kun hana on avattu niin kipinkapin nuoria vereviä naisia polkemaan. Omahan odotteleekin kotona valmiina. Vielä jos onnistut esittämään marttyyria niin...
Mulle kävi juuri niin! Vaimo tunnusti suhteensa, lopetti sen ja yrittää kanssani tosissaan nyt. Vahinko vaan että musta tuli sen seurauksena läänin pässi kun halusin tehdä saman hänelle, ja nyt on about 12 nuorta naista panokavereina ja tyttöystävinä ympäri suomea. Kauniita , halukkaita ja avoimia nuoria naisia on maailma täynnä, ja heille kelpaa ihan totuuskin, ei tarvitse liirumlaarumeita tai valheita kertoilla. Ollaan vaan yhdessä ja nautitaan niistä hetkistä. Kuulostaa varmasti monien mielestä tosi karulta mutta... Elämä on.
- kävi meilläki
marttyyri kirjoitti:
Mulle kävi juuri niin! Vaimo tunnusti suhteensa, lopetti sen ja yrittää kanssani tosissaan nyt. Vahinko vaan että musta tuli sen seurauksena läänin pässi kun halusin tehdä saman hänelle, ja nyt on about 12 nuorta naista panokavereina ja tyttöystävinä ympäri suomea. Kauniita , halukkaita ja avoimia nuoria naisia on maailma täynnä, ja heille kelpaa ihan totuuskin, ei tarvitse liirumlaarumeita tai valheita kertoilla. Ollaan vaan yhdessä ja nautitaan niistä hetkistä. Kuulostaa varmasti monien mielestä tosi karulta mutta... Elämä on.
vaimo petti .ja jäi kii. sitten olen antanu samalla
mitalla takasi sivupanoja on useita.ja akka ei voi mitään.nostan sulle hattua teit ihan oikeen . samalla mitalla taksi ku itteki oot saanu. muuten et kestä pettämistä - Näääin on
marttyyri kirjoitti:
Ei kai tuo niin karua oo, jos ootte tollaseen päätyneet.Eiköhän vaimollesikin tule pilvin pimein lisää nuoria panokavereita
- Rouvashenkilö
kun te vanhat pierut ette tajua minkälaiset kyydit nuori kolli tarjoaa NAM!
- jouni.pilimies
varmaan paremman kyydin saa
- Lissu
Noh, ehkä sun kannalta ikävä tilanne, mut ymmärrän vaimoas eri hyvin... Olen meinaan ollu samanlaisessa tilanteessa! Meidän avioelämä kaatui siihen, mut exäni teki ratkaisut kiukuspäissään. On meinaan myöntänyt nyt vuosia myöhemmin et olis voinu kahdesti miettiä... Ja näin myöhemmin olen huomannut et kyllä se on aikast harva liitto missä ei syrjähyppyjä tapahdu!! Harvinaisempaa vissiin on kiinnijääminen ; )
- jouni.pilimies
niin meilläkin oli aluksi nyt ei tarvi salailla annoin anteeksi ymmärrän vaimoani eihän voi mitään jos toinen tyydyttää paremmin
- hö.........
"Meidän avioelämä kaatui siihen, mut exäni teki ratkaisut kiukuspäissään. "
Häh? tostako se olikin kiinni, ei siitä että jaot tuheroa muille?
"Ja näin myöhemmin olen huomannut et kyllä se on aikast harva liitto missä ei syrjähyppyjä tapahdu!! "
Tutkimusten mukaan suurin osa suhteista on kuitenkin uskollisia.
- juupi88880090909090
tutuja tunteita!yksi ori täälläpäin tulee saamaan niin turpaan ettei sen vaimo tunnista
- ei jaksa
Jos vaimoni pettää mua niin sitä en kestä. Se on mulle sama kuin rakkaus joka on kylmennyt. En kestä katsella pettäjän naamaa. Enkä voi naida vaimoani kun tiedän, että joku toinen on ruiskinut spermansa sen emättimeen. ERO ERO ERO
Mulla on pieni lapsi taistelisin oikeudessa hänet itselleen olen mielummin yksinhuoltaja kuin kusipää vaimon kanssa joka pettää..hyi ku oksettaa..nii ja jos vastapuoli selviäisi kuka se on niin sen ei kyllä kannattas tulla mua piemeällä kadulla vastaan ! - Nimetön
ei jaksa kirjoitti:
Jos vaimoni pettää mua niin sitä en kestä. Se on mulle sama kuin rakkaus joka on kylmennyt. En kestä katsella pettäjän naamaa. Enkä voi naida vaimoani kun tiedän, että joku toinen on ruiskinut spermansa sen emättimeen. ERO ERO ERO
Mulla on pieni lapsi taistelisin oikeudessa hänet itselleen olen mielummin yksinhuoltaja kuin kusipää vaimon kanssa joka pettää..hyi ku oksettaa..nii ja jos vastapuoli selviäisi kuka se on niin sen ei kyllä kannattas tulla mua piemeällä kadulla vastaan !No sitä mieltä on varmaan se vaimokin ettei halua muuta kun erota.
Tuollaista kieltä käyttävä mies ei voi itse olla hyvä isä tai sen parempi kuin äitikään. - Isot miehet itkee turhasta
ei jaksa kirjoitti:
Mulla on pieni lapsi taistelisin oikeudessa hänet itselleen olen mielummin yksinhuoltaja kuin kusipää vaimon kanssa joka pettää..hyi ku oksettaa..nii ja jos vastapuoli selviäisi kuka se on niin sen ei kyllä kannattas tulla mua piemeällä kadulla vastaan !Olkaa miehia ja tunnustakaa tosiasiat!!! Joskus sattuu niin ja sillä siisti Ei se suhde siitä mihinkään muutu maailmassa on pirusti ihan eri luokan ongelmia Ihan niikun vanha kaveri sanoi ei se järvi siitä pilaannu jos joku soitaa yli! Ja jees! On omia kokemuksia ja hyvin menee edelleen luottamus on ja homma toimii
- höpsistähllfgd
Isot miehet itkee turhasta kirjoitti:
Olkaa miehia ja tunnustakaa tosiasiat!!! Joskus sattuu niin ja sillä siisti Ei se suhde siitä mihinkään muutu maailmassa on pirusti ihan eri luokan ongelmia Ihan niikun vanha kaveri sanoi ei se järvi siitä pilaannu jos joku soitaa yli! Ja jees! On omia kokemuksia ja hyvin menee edelleen luottamus on ja homma toimii
"Joskus sattuu niin ja sillä siisti"
Eroja sattuu ihan samalla ajatusmallilla.
Perheen rikkoutumista kohtuuttomana pitävältä voi kysyä vain että mitäs läksit? - muuli1
juu ja sitten linnaan pariks kuukaudeks - järkevää
- wellu
hei
olen ollut 18v onnellisesti naimisissa, mutta kaikki mureni viime jouluna, kun vaimoni kertoi, että oli pettänyt minua 10v sitten kahden miehen kanssa. Nyt elämä tuntuu tyhjältä ja olen miettinyt jaksanko jatkaa hänen kanssaan. Kuinka voisin antaa anteeksi ja unohtaa. - vaimohairahtui
Minulle 2 lapsen isälle joka olen ollut 2,5 vuotta aviossa ja noin 8 vuotta yksissä, kävi hiljattain näin: Vaimo hairahtui suutelemaan vieraan miehen kanssa baarissa. Kertoi siitä sitten kotiin tuleessaan, ja pahaltahan se tuntui, vaikka vaimo vakuutteli että se suutelu toisen kanssa ei tuntunut miltään. Ja tätä asiaa kun on puitu läpi olen saanut sellaisen kuvan, että nyt on menossa sellainen vaihe jolloin kiinnostaa bilettäminen ja vapaus, ja se aidan yli kurkkiminen. Tämä ei eka kerta kun vastaavia tunteita on ollut esillä ja niistä juteltu. Mutta nyt tuntuu siltä että pulkka on lähtenyt laskun ja minä en sitä voi pysäyttää, voin ainoastaan seurata vierestä mitä tuleman pitää.
Sekisihän suhteessa ei ole vähään aikaan toiminut, ja eikä sitä ole voinut kauheasti työstääkkään, kun haluttamis kerrat on kovasti vähentyneet, tai niistä ei edes vihjaista. Itselläni kyllä riittäisi liiaksikin energiaa sinne makkarin touhuihin, ja olisin valmis etsimään sitä nuoruuden kipinää uudestaan.
Epäilen että meillä on vaimo menossa pettämään sillä yhdynnän saralla myös vielä jossain vaiheessa, siitä en sitten tiedä miten siitä toipuisin. Eroa on vaikea ajatella, joutuisin todennäköisesti luopumaan lapsistani, yleensähän avioeroissa lapset jäävät äidille, enkä haluaisi asiasta mitään riitaakaan, mutta silti haluaisin että kuulun 100% lasteni elämään. Rakastan edelleen vaimoani, ns. joka päivä enemmän, tosi nyt tuntuu siltä että sydäntä kaavitaan pikku palasiin- jasani
Sain pari päivää sitten tietää vaimoni pettäneen minua pidemmän aikaa.Nyt olen aivan lopppu,töistä ei tule mitään,ruoka ei maistu ja yrjöttää jatkuvasti.Kuinka kauan ihminen tällaista jaksaa?Silti rakastan häntä paljon.
Pelottaa myöskin lastenipuolesta jos tämä perhe eroaa.On niin tyhjä olo. - jikis
jasani kirjoitti:
Sain pari päivää sitten tietää vaimoni pettäneen minua pidemmän aikaa.Nyt olen aivan lopppu,töistä ei tule mitään,ruoka ei maistu ja yrjöttää jatkuvasti.Kuinka kauan ihminen tällaista jaksaa?Silti rakastan häntä paljon.
Pelottaa myöskin lastenipuolesta jos tämä perhe eroaa.On niin tyhjä olo.Olen tuon saman kokenut vaimo oli töissä kiinteistövälitys toimistossa ja petti työkaverinsa kanssa, minun tietojen mukaan ainakin vuoden ajan säännöllisesti kun itse vielä olin reissu hommissa niin jätti lapsetkin välillä yö hoitoon tutulle ja luulee edelleen että en tiedä.No hänen naispuolinen työkaveri kyllästyi ja soitti minulle ja kertoi koko kuvion ja silloin tuntui että maailma kaatui. Mietin asiaa muutaman päivän hieman poissa olevana ja päätin että kysyn asian ja vaimoni tietysti ensin kielsi mutta kun siinä hieman aiemmin ko kaveri oli tuonut hänet kotiin yöllä ja istuivat autossa tunnin ja silloin n 5-6 vuotias poikani näki ikkunasta sinne autoon ja kertoi minulle että kun hän oli parvisängystään nähnyt kaikenlaista niin jouduin sanomaan että näit varmaan unta......samalla totesin mielessäni että poikani puhui totta.
Asia keskusteltiin ja vaimoni myönsi kuvion ja sanoi ettei tiedä mikä häneen meni....
Ilmoitin vaimolle että palikat jakoon mutta hän ratkesi täysin ja rukoile etten vie lapsia että hän lopettaa suhteen mutta mulla meni luotto joka ei ole palannut vaikka asiasta on kohta 10v.
No sen opin ettei minun tarvitse elää selipaatissa koska vaimoni käyttää seksillä kiristämistä aseena, joten kun reissailin tuolla maailamalla olen aina tilaisuuden tullen pannut ja kun työtehtäväni joku vuosi sitten muuttui niin nyt olen kaikissa firman pippaloissa käyttänyt tilaisuudet hyväksi ja en sitä kyllä kadu.
Silti asumme yhdessä mutta intohimot on kyllä aika niukassa mutta panen kyllä kun vaimo pyytää....
miettikää sitten kuka mitä haluaa mutta luottamuksen menettää vain kerran.... - Jikis
Pidä vain huoli että pystyt todistamaan aviorikoksen niin ei todellakaan ole selvää että lapset menis äidille nimim.
Aikoinaan kun oli ero vireillä niin sain päätöksen että lapset jää minulle mutta se mursi vaimoni ja nyt sitten asumme edelleen yksissä mutta ei tämäkään mikään autuus ole, kun molemmat lapset on 15 olen ajatellut häipyä.... - kohta vapaa
Jikis kirjoitti:
Pidä vain huoli että pystyt todistamaan aviorikoksen niin ei todellakaan ole selvää että lapset menis äidille nimim.
Aikoinaan kun oli ero vireillä niin sain päätöksen että lapset jää minulle mutta se mursi vaimoni ja nyt sitten asumme edelleen yksissä mutta ei tämäkään mikään autuus ole, kun molemmat lapset on 15 olen ajatellut häipyä....Pakkoselibaatissa tässä ollaan eletty jo pidempään. Rakastan vaimoani, mutta hän on nykyisin jääkylmä ja tapailee mielummin muita menestyviä miehiä. Sain potkut vuoden lopussa ja itsetunto laski nollaan ja vaimon halut lopahti siihen. Yhtään hellää sanaa ei tänä vuonna ole tullut, puhumattakaan mistään muusta. Tilanne on raastava ja vaikea. Täytynee vain todeta, että on aika jatkaa omaa elämää. Ei ne naiset siis aina jää ilman sitä hellyyttä ja rakkautta kotona, vaan päättävät jättää sen ja hakea sitä muualta. Naiselle miehen menestys on se mikä sytyttää, ei pehmeät arvot. Muutama vuosi elämästä valui hukkaan, mutta uskon, että on naisia, joille se rakkaus merkitsee jotain ja ehkä joskun sellaisen kohtaan, vaikka useimmiten seuraava on samanlainen kuin edellinen.
- Kemissä näin tänään
jasani kirjoitti:
Pelottaa myöskin lastenipuolesta jos tämä perhe eroaa.On niin tyhjä olo.Täällä tänään sama tilanne , kohta pari vuorokautta valvonu, ruoka ei maistu. Melko petetty olo, 11 vuotta yhdessä 2 lasta 2,5v ja 7v, omakotitalo ja vakkari työpaikat molemmilla. Kaikki päällepäin ok, Onhan se koko kesän takaraivossa kolkutellu joku outo tunne että kaikki ei oo niin hyvin. Pari kertaa kysyinki onko toinen mies, ei tietenkään. Vaimo "käsi" tietokoneiden kans ja piti sille laittaa uusia tunnuksia koneelle johon vaadittiin sähköposti vahvistus, no siellä oli roskapostia ja poistettuja viestejä lokerot täynnä ja niitä siinä siivoilin niin johan alkoi totuus paljastua. Ei ollu kaikkia facebook viestejä poistanutkaan, oli "Hyvää yötä rakas nallekarhua" ja muita lepertelyjä jääny roskakoriin. Kysyin asiasta ja kuulemma semmosta läppää vaan yhen jätkän kans joka on siitä kiinnostunut, vaimo ei millään muotoa ollut kuulemma siitä kiinnostunut eikä ollut yhteyttä pitänyt. No sen verran kaiversi mieltä että katsoin jätkän puh.nron ja vaimon puheluerittelyn ni johan ammuttiin tykillä suoraan sydämeen 4,5kk lähes jokapäivittäistä soitelua ja viestittelyä. Kädet tärisi ja tuntu että nyt itketttää ekaa kertaa sitten lapsuuden. Akka paska yritti kiistää kaiken vaikka kaikki mustaa valkosella nenän edessä. Heti kun oon yövuoroonki lähteny ni luurit kuumina, junioria nukuttamassa ni vaimo tupakilla puhelimen kans ja luurissa toisen jätkän kans. Kehuskeli että viimeksiki tuli ajoissa kotiin kun kävi baarissa, vertailin aikoja ni 6 kertaa oli soittanu sille jätkälle ennenkuin tuli kotiin, selvis sit että se jätkä oli jolllain mökillä just sillon. Koko ajan yritti valehdella valheen päälle ja jäi kiinni, lopulta myönsi sen että hän oli aina soittanut ensin sille jätkälle tai tehny hälyt ku olin lähteny töihin. Eipä paljon lohduttanu sekään tieto, nyt yrittää että oltas lasten takia eikä kertoa sais kellekään ettei kulissit kaadu. Kuulemma saisin kulkea miten hauaisin ja aiko lopettaa tupakinpolton ja kaikkea, vittu aivan niinku sillä korvais neljän ja puolen kuukauden pettäminen. Kuukauden pyys miettimään ennen lopullista päätöstä... Onko mitään järkeä edes lasten takia jäädä suhteeseen joka on täyttä pelleilyä ja kulissia? Kaks onnellista kotia on kuitenkin parempi kuin yks onneton vai miten se meni? Kipiää tää käy ja osanotot kaikille jotka joutuu samaan tilanteeseen, niitä muuten on aikas paljon ilmeisesti.
- dfdsfsdfssf sdf
Kemissä näin tänään kirjoitti:
Täällä tänään sama tilanne , kohta pari vuorokautta valvonu, ruoka ei maistu. Melko petetty olo, 11 vuotta yhdessä 2 lasta 2,5v ja 7v, omakotitalo ja vakkari työpaikat molemmilla. Kaikki päällepäin ok, Onhan se koko kesän takaraivossa kolkutellu joku outo tunne että kaikki ei oo niin hyvin. Pari kertaa kysyinki onko toinen mies, ei tietenkään. Vaimo "käsi" tietokoneiden kans ja piti sille laittaa uusia tunnuksia koneelle johon vaadittiin sähköposti vahvistus, no siellä oli roskapostia ja poistettuja viestejä lokerot täynnä ja niitä siinä siivoilin niin johan alkoi totuus paljastua. Ei ollu kaikkia facebook viestejä poistanutkaan, oli "Hyvää yötä rakas nallekarhua" ja muita lepertelyjä jääny roskakoriin. Kysyin asiasta ja kuulemma semmosta läppää vaan yhen jätkän kans joka on siitä kiinnostunut, vaimo ei millään muotoa ollut kuulemma siitä kiinnostunut eikä ollut yhteyttä pitänyt. No sen verran kaiversi mieltä että katsoin jätkän puh.nron ja vaimon puheluerittelyn ni johan ammuttiin tykillä suoraan sydämeen 4,5kk lähes jokapäivittäistä soitelua ja viestittelyä. Kädet tärisi ja tuntu että nyt itketttää ekaa kertaa sitten lapsuuden. Akka paska yritti kiistää kaiken vaikka kaikki mustaa valkosella nenän edessä. Heti kun oon yövuoroonki lähteny ni luurit kuumina, junioria nukuttamassa ni vaimo tupakilla puhelimen kans ja luurissa toisen jätkän kans. Kehuskeli että viimeksiki tuli ajoissa kotiin kun kävi baarissa, vertailin aikoja ni 6 kertaa oli soittanu sille jätkälle ennenkuin tuli kotiin, selvis sit että se jätkä oli jolllain mökillä just sillon. Koko ajan yritti valehdella valheen päälle ja jäi kiinni, lopulta myönsi sen että hän oli aina soittanut ensin sille jätkälle tai tehny hälyt ku olin lähteny töihin. Eipä paljon lohduttanu sekään tieto, nyt yrittää että oltas lasten takia eikä kertoa sais kellekään ettei kulissit kaadu. Kuulemma saisin kulkea miten hauaisin ja aiko lopettaa tupakinpolton ja kaikkea, vittu aivan niinku sillä korvais neljän ja puolen kuukauden pettäminen. Kuukauden pyys miettimään ennen lopullista päätöstä... Onko mitään järkeä edes lasten takia jäädä suhteeseen joka on täyttä pelleilyä ja kulissia? Kaks onnellista kotia on kuitenkin parempi kuin yks onneton vai miten se meni? Kipiää tää käy ja osanotot kaikille jotka joutuu samaan tilanteeseen, niitä muuten on aikas paljon ilmeisesti.
"Onko mitään järkeä edes lasten takia jäädä suhteeseen joka on täyttä pelleilyä ja kulissia?"
Ei.
- xgcg,fh
...Pistäsin moisen tyypin menemään...
Maailmassa on paljon ihmisiä jotka arvostavat tervettä ja hyvää parisuhdetta. Miksi tuhlata aikaa sellaiseen tyyppiin joka ei pidä sanaansa. Jos on valmis perheensä uhraamaan pettämisen takia, ei sellainen ihminen ole perheensä arvoinen. Ja kyllä jokainen älykäs ihminen ymmärtää että parisuhteessa on kausia jotka ovat vaikeita, ja mikään ei mene niin kuin pitäisi, siinä vaaditaa uskoa parempaan ja nimenomaan sitä että jaksaa ja viitsii panostaa omaan elämäänsä. Ratkaisua parisuhdekriiseihin ei löydy muitten vällyjen välistä, se on typerää pakenemista. Jos tilanne menee siihen että yksinkertaisesti ei enää usko yhteislämään, niin sitten on parempi erota. Mutta pettäminen on heikkojen, tyhmien ja selkärangattomien ihmisten hommaa. Turha sitä on selitellä.- Kyllästynyt kynnysmatto
Mitä sitten kun tuntuu,että on kaikki keinot käytetty pitkään kestäneen suhteen parantamiseksi? Puhumiset eivät tuo lisää romantiikka tai toisen huomioon ottamista, vaikka yritetty on. Itse olen naisena täysin kyllästynyt olemaan mieheni kynnysmatto!...olen niin itsestään selvä kodinkone, hoitaja lapsille, seksikone iltaisin, että en tiedä mitä tehdä. Käyn töissä, hoidan lapset ja teen paljon kotitöitä. Hoidan ulkonäköäni ja harrastan lenkkeilyä, kuntosalilla käyntiä kun töiltäni ja kotitöiltäni ehdin. Olen hieman päälle 30v. nainen, jolla vaaleat pitkät hiukset, hoikka ja kauniiksikin kutsuttu. Saan seksiä mieheltäni kun teen useimmiten itse aloitteen ja miehelleni riittäisi max.2 kertaa viikossa seksiä ja pikana mutta minä haluaisin useammin ja vaihtelua kiitos! Yleensä mieheni tulee niin nopeasti, että tyydytän seksin jälkeen itse itseni. Vaihtelusta ja useammista kerroista puhuttaessa - mieheni ei kuulemma jaksa - haluaa vain katsoa iltamyöhään hetken televisiota ja mennä nukkumaan. Hänellä on kyllä paljon töitä ja harrastuksia, työmatkoja ym. ja en ainakaan tiedä, että hänellä olisi toinen nainen...enkä jaksa edes miettiä - alkaa olla jo ihan sama. Lastemme takia sinnittelen tässä....ihan hyvä mies minulla on mutta henkisesti olen ihan lopussa. Ei hel...tti! montako vuotta tätä on vielä kestettävä...kaunko pää kestää tätä? Miten te muut aviovaimot ja -miehet kestätte tätä vuodesta toiseen - sanokaa totuus?!? Vielä meillä on kulissit pystyssä. Kiusaus olisi suuri kokeilla hankkia joku seksisuhde...mutta pelottaa ja on jo valmiiksi hieman syyllinen olo, vaikka en ole mitään kiellettyä vielä tehnytkään. Joskus unelmoin vain katoavani tästä oravanpyörästä....
- fddfjj
Kyllästynyt kynnysmatto kirjoitti:
Mitä sitten kun tuntuu,että on kaikki keinot käytetty pitkään kestäneen suhteen parantamiseksi? Puhumiset eivät tuo lisää romantiikka tai toisen huomioon ottamista, vaikka yritetty on. Itse olen naisena täysin kyllästynyt olemaan mieheni kynnysmatto!...olen niin itsestään selvä kodinkone, hoitaja lapsille, seksikone iltaisin, että en tiedä mitä tehdä. Käyn töissä, hoidan lapset ja teen paljon kotitöitä. Hoidan ulkonäköäni ja harrastan lenkkeilyä, kuntosalilla käyntiä kun töiltäni ja kotitöiltäni ehdin. Olen hieman päälle 30v. nainen, jolla vaaleat pitkät hiukset, hoikka ja kauniiksikin kutsuttu. Saan seksiä mieheltäni kun teen useimmiten itse aloitteen ja miehelleni riittäisi max.2 kertaa viikossa seksiä ja pikana mutta minä haluaisin useammin ja vaihtelua kiitos! Yleensä mieheni tulee niin nopeasti, että tyydytän seksin jälkeen itse itseni. Vaihtelusta ja useammista kerroista puhuttaessa - mieheni ei kuulemma jaksa - haluaa vain katsoa iltamyöhään hetken televisiota ja mennä nukkumaan. Hänellä on kyllä paljon töitä ja harrastuksia, työmatkoja ym. ja en ainakaan tiedä, että hänellä olisi toinen nainen...enkä jaksa edes miettiä - alkaa olla jo ihan sama. Lastemme takia sinnittelen tässä....ihan hyvä mies minulla on mutta henkisesti olen ihan lopussa. Ei hel...tti! montako vuotta tätä on vielä kestettävä...kaunko pää kestää tätä? Miten te muut aviovaimot ja -miehet kestätte tätä vuodesta toiseen - sanokaa totuus?!? Vielä meillä on kulissit pystyssä. Kiusaus olisi suuri kokeilla hankkia joku seksisuhde...mutta pelottaa ja on jo valmiiksi hieman syyllinen olo, vaikka en ole mitään kiellettyä vielä tehnytkään. Joskus unelmoin vain katoavani tästä oravanpyörästä....
Jos susta tuntuu että kaikki keinot on käytetty, mutta silti mikään ei onnistu enää niin miten pitäisi. Olette siis puhunnet ja yrittäneet. Niin sillonhan se tarkoittaa sitä että olis varmaan parempi erota. Ei ole pakko jaksaa jos ei halua. Tollasessa tilanteessa jossa kaikki on stressaavaa ja tunteet sekasin, olis vihon viimeinen virhe hommata sitä rakastajaa enää hämmentämään soppaa, se tois vaan lisää katkeruutta joka korostaa "epäonnistumista".
Eroa, mieti mitä elämältäsi haluat, miten sen haluat tulevaisuudessa elää, ja myöhemmin on muiden suhteiden aika. Oli se sitten vakavaa tai hetken heila. - Anonyymi
Kyllästynyt kynnysmatto kirjoitti:
Sama tilanne täällä. Me eletään miehen kanssa käytännössä erillisiä elämiä ja ainoat yhdistävät asiat on lapset ja asuntolaina. Vuosiin ei olla enää vietetty kahdestaan aikaa ja nykyään ei oikeen enää edes viihdytä kahdestaan missään. Erota en halua ennen kuin lapset muuttaa pois ja onhan avioliitossa monia käytännön etujakin.
Henkisesti tää tilanne ehti kyllä mennä tosi pahaksi noin viis vuotta sitten. Meillä oli silloin jatkuvasti riitoja, eikä auttanut puhumisyritykset, eikä mies halunnut pariterapiaan. Molemmilla oli tosi paha olla, mutta ei erottukaan. Tuomitkaa pois, mutta ratkaisin tilanteen avioliiton ulkopuolisilla suhteilla. Neljän viimeisen vuoden aikana on ollut kuusi miestä…en sano, että on paras tapa, mutta tällä mennään. Mieskin on tyytyväisempi ja voi paremmin, koska mä en enää ees yritä mitään terapia-asioita tai vaadi yhteistä aikaa ja samalla palvelu pelaa joka asiassa edelleen kotona. Mies ei tietenkään tiedä muista kuvioista, eikä tarvitsekaan tietää. Pääasia, että ollaan molemmat onnellisia tahoillamme. Aikoinaanhan avioliitto solmittiin joissain piireissä suvun jatkamiseksi tietyillä spekseillä ja rakkaussuhteet oli erikseen. Ei se ”ranskalainen avioliitto” niin ihmeellistä ole.
- yx-neuvoja
Sanoisin näin,minä olen sellainen nainen,joka kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä hyvin paljon...
Koskaan en sitä juurikaan ole saanut osakseni.Olen hakenut eron 2 kertaa,koska puolisona on ollut alkoholisti,väkivaltainen ja pettävä mies.Mieheni petti minua,omien nais -ja tyttöystävieni kanssa,eikä ois antanut eroa millään,elin maanpäällisessä helvetissä,mutta lopulta hain eron.
Elän nytkin avioliitossa,jossa en saa hellyyttä,läheisyyttä,kuukausiin ei ole seksiäkään.
Silti en ole koskaan pettänyt toista,en vaikka olen joutunut näkemään omien miesteni pettävän mua kotonakin,niin naisten,kuin miestenkin kanssa.Olen silti sitä mieltä,että hellyyden puutekkaan ei oikeuta pettämiseen.Kuten ei sekään jos toinen pettää.Se joka pettää takaisin,on yhtä syyllinen ja alentunut samalle tasolle pettäjän kanssa,jolloin ei ole enää vara sanoa toiselle!Mieheni vaan ei osaa helliä,eikä osaa vastaanottaa hellyyttä,koska hänen kaikki ex-vaimot ja ex-naiskumppanit ovat pettäneet häntä jne...
Ollaan nyt oltu kolmattavuotta avioliitossa ja alkaa tuntua että,tästä ei tule mitään,koska mieheni elää jatkuvasti menneisyydessä ja on vihaa täynnä...lisäksi epäilee minua,vaikka olen ollut ikäni rehellinen ja uskollinen ja menin jopa niin pitkälle,että pyysin muita ihmisiä kertoo miehelleni,olenko luotettava,petänkö toista jne...sanoin jopa että,saa vapaasti kysyä mun exältä minusta kaikkea mitä haluaa tietää,kysyikin,mut sekään ei riitä.Hän ei ymmärrä sitä,että pystyn antaa anteeksi ihmisille ja unohtaa.
Minulla on paljon sairauksia ja liikkuminen on vaikeaa ja olen aina kotona,paitsi kun käyn sairaalassa tai terveyskeskuksessa tai apteekilla,niissäkin mieheni on mukana,jopa lääkärinhuoneessa,koska välillä pelkää että,harrastasin seksiä lääkärin kanssa.Minn oisi pitänyt mennä leikkaukseenkin,mutta mieheni ei hyväksy sitäkään,koska joku voi tulla potilashuoneeseen rakastelee kanssani.Olen ikäni toivonut ainoastaa puolisoa,joka rakastais,hellisi,pitäis läellä,jonka kans keskustella kaikesta vapaasti,joka ois rehellinen ja huumorintajuinen.Menin tähän avioliittoon uskoen että,tää kestää lopunikääni,mutta en ole enää ensinkään varma tän kestävyydestä.Alussa hän epäili,että yöllä käyn parkkipaikalla rakastelemassa,kun hän nukkuu yms...ja kaikki siksi että,hänen ex-vaimot on niin tehneet.- pekoo
Onko tää joku provo? Sun miehes on ihan sellanen just sen takia, että se on ite sua pettänyt. Turha siinä on ex-vaimoja syyllistää saati sinua. Miksi alistut miehen jatkuvaan kyttäämiseen ja syyllistämiseen? Ei tähän oikein viitsi vaivautua edes vastaamaan, mutta kyllä sun varmaan kannattaa nyt katsoa itseäsi peiliin ja miettiä, että ei sairaankaan ihmisen tartte ihan mihin tahansa suostua siinä pelossa, että parempia ei muka löytyisi..
- yx-neuvoja
pekoo kirjoitti:
Onko tää joku provo? Sun miehes on ihan sellanen just sen takia, että se on ite sua pettänyt. Turha siinä on ex-vaimoja syyllistää saati sinua. Miksi alistut miehen jatkuvaan kyttäämiseen ja syyllistämiseen? Ei tähän oikein viitsi vaivautua edes vastaamaan, mutta kyllä sun varmaan kannattaa nyt katsoa itseäsi peiliin ja miettiä, että ei sairaankaan ihmisen tartte ihan mihin tahansa suostua siinä pelossa, että parempia ei muka löytyisi..
Kiitos sulle vastauksestasi,ei tämä valitettavasti ole provo.Kai se johtuu siitä,että itse rakastan ja on hyvin vaikea myöntää tehneensä virheen,vielä tällä iällä.Olin leski ennen avioon menoa ja menentin kaikki tulonikin kun avioiduin,mutta hain sit työkyvyttömyys-eläkkeelle ja ennen sitä inva-luvan.
Täytin juhannuksena 48.v joten en ole ihan nuori,vaikka nuorennäköinen olenkin.
Johtunee kai siitä että,olen raitis vaikka sairauksia piisaakin.Kiitos muuten sulle,taidankin sanoa
suoraan että,nyt se aiheeton syyttely ja vahtiminen,laukkuni,laatikoitteni penkominen ja kännyköitten lukeminen saa loppua.Ellei se sovi,niin käydään laittaa ero vireille,en tätäkään saanut rauhassa kirjoittaa,oli tivaamassa,mitä kirjoitan ja kelle,sanoin etten tiedä kelle,kun kukaan ei ole kertonut itsestää,kuka on. - UOpOi
yx-neuvoja kirjoitti:
Kiitos sulle vastauksestasi,ei tämä valitettavasti ole provo.Kai se johtuu siitä,että itse rakastan ja on hyvin vaikea myöntää tehneensä virheen,vielä tällä iällä.Olin leski ennen avioon menoa ja menentin kaikki tulonikin kun avioiduin,mutta hain sit työkyvyttömyys-eläkkeelle ja ennen sitä inva-luvan.
Täytin juhannuksena 48.v joten en ole ihan nuori,vaikka nuorennäköinen olenkin.
Johtunee kai siitä että,olen raitis vaikka sairauksia piisaakin.Kiitos muuten sulle,taidankin sanoa
suoraan että,nyt se aiheeton syyttely ja vahtiminen,laukkuni,laatikoitteni penkominen ja kännyköitten lukeminen saa loppua.Ellei se sovi,niin käydään laittaa ero vireille,en tätäkään saanut rauhassa kirjoittaa,oli tivaamassa,mitä kirjoitan ja kelle,sanoin etten tiedä kelle,kun kukaan ei ole kertonut itsestää,kuka on.Jos vaimo pettää niin vetäkää kunnolla vaimoa turpiin ja sitten hakkauttakaa se jonka kans vaimo teitä petti. Helpottaa kuulema tuskaa kummasti, olen kuullu.
- minä en
UOpOi kirjoitti:
Jos vaimo pettää niin vetäkää kunnolla vaimoa turpiin ja sitten hakkauttakaa se jonka kans vaimo teitä petti. Helpottaa kuulema tuskaa kummasti, olen kuullu.
hakannut vaimoani turpaan, mutta potkin perseelle niin paljon kuin jaksoin. Ja kostan niin että petän aina kun tilaisuus tulee.
Haittaak se?
-
Ei se pillu panemisesta kulu. Niin se vaan on että joskus tekee ihmisen tutustua muihinkin ihmisiin. Voihan sitä tuntea itsensä huonoksi mutta eise sitä ole...- TOLLOMIKÄTOLLO
Kaivoit sitten 6 vuotta vanhan threadin? EIkö edes hävetä ettet pääse pätemään useampaan threadiin?
- asfsffs
"aivoit sitten 6 vuotta vanhan threadin? "
esso vois kertoa miten kävi, asia lienee jo ratkennut tähän mennessä...
- judge dredd
ampuisin molemmilta aivot pellolle.
- Anonyymi
Eroa
- Anonyymi
Hyvä että kelpaa vaimo nuoremmillekin oreille.
On tosi kiihottavaa kun vaimo tulee tussu turvoksissa nuoren miehen luota joka on jyystänyt häntä koko yön ja laskenut liemet sisään.
Sellaista tussua on kiva lipittää ja kalu seisoo kovana kun haistaa vieraan miehen liemet vaimon tussusta. - Anonyymi
Keskustelu aloitettu jo 2006 ja vielä elossa. Eipä siinä mitään. Jos nyt tyohon pitäisi eläytyä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa niin sanoisin että antaa menneiden olla menneitä. Avioliittoelämä on pitkä ja vuosikymmenien yhteisessä matkassa on aina ylä- ja alamäkiä. Elämää se vaan on.
- Anonyymi
Minulla vaimo lähti ravintolaan yksin jäin kaksi vuotiaan tytön kanssa kotiin. Tuli yöllä tosi päissään. katsoin kun hame oli vähän auki toikkaroi niin menin kaveriksi riisuin liivit tisseissä oli fritsuja kun otin housut ne oli mällissä. Kertoi että oli yöllä lähtenyt tutun naisen kanssa sen kaverin luo jatkoille, heillä oli tullut riitaa ja nainen oli vaan ottanut taksin ja lähtenyt. Mies oli sievästi kiilannut ja natanut muka lieviä paukkuja.
Olivat tanssineet ja mies oli houkutellut vähentämään vaatteita olivat lopussa olleet alusvaatteissa kun mies oli halunnut suukottaa rintoja oli vain laskenut liivit oli kuulema imenyt hyvin ja kohta oli ollut housutkin pois ja oli nuollut keskellä lattiaa, kun oli sitten oikein selvinnyt oli mies jo pannut isolla kalulla kunnolla oli siitä kiihottunut niin että oli antanut naida, ottaneet uudestaan juomaa ja mies oli nainut takaa oikein kunnolla. Sitten oli soittanut taksin ja kertonut että se nainen tulee takaisin.
Aamulla ei muka muistanut mitään kerroin että oli kertonut jotain sanoi että ei muista mitään, tahmaiset alushousut oli kyllä saanut piiloon ehkä muisti jotain.
En tentannut sen enempää, nyt on rauhallista ja käydään yhdessä jos käydään se oli vaimon valinta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363955- 871939
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151821Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541432Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi531420Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1321348VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu981292- 701176
- 691043
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1141033