Heips. Mikäs oli tämä jazzaava yhtye (70-luvulla kai), jolla oli oboe käytössään? Oli sellaista aika kokeilevaa meininkiä muistaakseni (en ole aikoihin kuullut).
Saa laittaa muutakin puupuhallinvoittoista (rajaan fonin pois) jazzia, varsinkin jos löytyy jotain vanhempaa materiaalia! :)
Oboejazzia
4
454
Vastaukset
Robert Wyattin bändi Soft Machine soitti 70-luvulla semmoista pehmeänoloista musiikkia. Ei se kai varsinaisesti jazzia ollut, muttei oikein rockiakaan. Joskus niillä oli oikea oboekin siellä seassa.
- offuu...j
Sitä mainittiin ilmeisesti progeksi ? Oli miten oli huippua musiikkia kaikkinensa. Kannattaa hankkia !
- Herra___Jazz
Paul McCandless oboen soittaja ja bändinä oli ja on edelleen Oregon.
- Timppa
1960-luvun lopulla tai 1970-alussa tehtiin ja myytiin kvintettilevyä jossa oli Bud Shank huilussa ja Bob Cooper joko oboessa tai englannintorvessa. Jollain tavalla kiva juttu, koska oboen/e-torven siistia saundia harvemmin kuulee jaskassa. Jokainen biisi taisi olla originaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512