Heips. Mikäs oli tämä jazzaava yhtye (70-luvulla kai), jolla oli oboe käytössään? Oli sellaista aika kokeilevaa meininkiä muistaakseni (en ole aikoihin kuullut).
Saa laittaa muutakin puupuhallinvoittoista (rajaan fonin pois) jazzia, varsinkin jos löytyy jotain vanhempaa materiaalia! :)
Oboejazzia
4
497
Vastaukset 4
Robert Wyattin bändi Soft Machine soitti 70-luvulla semmoista pehmeänoloista musiikkia. Ei se kai varsinaisesti jazzia ollut, muttei oikein rockiakaan. Joskus niillä oli oikea oboekin siellä seassa.
- offuu...j
Sitä mainittiin ilmeisesti progeksi ? Oli miten oli huippua musiikkia kaikkinensa. Kannattaa hankkia !
- Herra___Jazz
Paul McCandless oboen soittaja ja bändinä oli ja on edelleen Oregon.
- Timppa
1960-luvun lopulla tai 1970-alussa tehtiin ja myytiin kvintettilevyä jossa oli Bud Shank huilussa ja Bob Cooper joko oboessa tai englannintorvessa. Jollain tavalla kiva juttu, koska oboen/e-torven siistia saundia harvemmin kuulee jaskassa. Jokainen biisi taisi olla originaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921672
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4561218- 861130
- 691029
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861023- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33755- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652