Heips. Mikäs oli tämä jazzaava yhtye (70-luvulla kai), jolla oli oboe käytössään? Oli sellaista aika kokeilevaa meininkiä muistaakseni (en ole aikoihin kuullut).
Saa laittaa muutakin puupuhallinvoittoista (rajaan fonin pois) jazzia, varsinkin jos löytyy jotain vanhempaa materiaalia! :)
Oboejazzia
4
458
Vastaukset
Robert Wyattin bändi Soft Machine soitti 70-luvulla semmoista pehmeänoloista musiikkia. Ei se kai varsinaisesti jazzia ollut, muttei oikein rockiakaan. Joskus niillä oli oikea oboekin siellä seassa.
- offuu...j
Sitä mainittiin ilmeisesti progeksi ? Oli miten oli huippua musiikkia kaikkinensa. Kannattaa hankkia !
- Herra___Jazz
Paul McCandless oboen soittaja ja bändinä oli ja on edelleen Oregon.
- Timppa
1960-luvun lopulla tai 1970-alussa tehtiin ja myytiin kvintettilevyä jossa oli Bud Shank huilussa ja Bob Cooper joko oboessa tai englannintorvessa. Jollain tavalla kiva juttu, koska oboen/e-torven siistia saundia harvemmin kuulee jaskassa. Jokainen biisi taisi olla originaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912