mies käy käsiksi mut ei lyö

avovaimo

Mun avomies kävi taas käsiks muhun silleen, että väänteli mun käsiäni, painoi mua rintakehään sormella tosi kipeästi, ja työnsi mut moneen kertaan jalalla (työnsi rintakehästä) sohvalta alas, kun yritin ensin halia häntä ja sitten vain mennä takaisin sohvalle ja ottaa häntä kädestä. Taitaa olla pahemman sorttinen läheisyydenkammo-kompleksi tai joku sillä. Muttei se mua lyö eikä potki, mut muutoin satuttaa ja tietysti huutaa ja saa mut aina itkemään ilkeyksillään.
Ja minä vain halusin pitää kädestä? Oikein oksettaa miten naivi olen ollut kun sen kans oon kaikki nämä vuodet asunut. On meillä ennenkin tällaista riitaa ollut, mutta aina ne on jotenkin sovittu. Ei kai mitään järkee tässäkään, kun sama kuvio toistuu kuitekin muutaman kerran vuodessa ja tuloksena on minulle huono itsetunto ja paha mieli.

19

4841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huh

      Siinä vaiheessa jos minua alettaisiin kohdella noin, jättäisin miehen. Älä elä moisessa alennustilassa. Se voi pahentua entisestään, eikä tuokaan ole hyväksyttävää.

    • pikkuvaimo

      Meilläkään ei nyrkit puhu mut just tollasta käsistä vääntelyä, tönimistä ja haukkumista on. Yleensä sillon ku mies on kännissä ja mä saan sen jostakin ärsyyntymään..
      Helppo se muilla on sanoo, et jätä, kun kuitenkin rakastaa toista eikä tuo ole suurin osa suhdetta.. Kai sen kans pitää osata elää, tai niinkuin mä oon joskus tehnyt, potut pottuina. Jos kerta rakastetaan lujaa niin miksei sit voida myös tapella lujaa..? Niin kauan kun siinä ei käy pahasti...

      • pippuripää

        Perkele kun mä en tajuu naisia (tai miehiäkään) jotka antaa tehdä itselleen tollaista. Jos nainen edes puolileikillään tekisi minulle tuollaista niin se olisi HETI suhde poikki. Alusta lähtien pitää kitkeä tuollaiset tavat pois ja tilalle tarjoan parempia kommunikointimenetelmiä, kiitos. Olen puhunut.


      • nöppö
        pippuripää kirjoitti:

        Perkele kun mä en tajuu naisia (tai miehiäkään) jotka antaa tehdä itselleen tollaista. Jos nainen edes puolileikillään tekisi minulle tuollaista niin se olisi HETI suhde poikki. Alusta lähtien pitää kitkeä tuollaiset tavat pois ja tilalle tarjoan parempia kommunikointimenetelmiä, kiitos. Olen puhunut.

        Meillä ei tarvinnut miehen kuin kaksi kertaa _sanoa_ ei nyt, saa nykyisin itse hoitaa aloitteet sekä hellyyteen että seksiin. Miten ihmeessä joku sietää tuollaista? Herää kysymys missä on itsekunnioitus?


      • tanja

        ei ole mitään tekemistä käsiksi käymisen kanssa. Väkivalta on väkivaltaa eikä sitä pidä sietää koskaan. Rakkaus on tekosyy ummistaa silmänsä karuilta tosiasioilta! Jos ihminen harjoittaa väkivaltaa toista kohtaan, se ei ole rakkautta vaan VIHAA. Sieltä kurjimmasta päästä. Eikä se ikävä kyllä itsekseen lopu, pahenee vaan.


    • caroline

      Järki käteen.Sijoita itsesi ja oma olosi etusijalle.Mitä järkeä on kiduttaa itseään?Rakkaus ei ole mikään syy.Mieti asiaa ilman tunteita.Näin voit saada järkevän vastauksen.

    • Gubbe

      Taisin jotain tollaista tehdä minäkin silloin, kun suhde oli jo mennyt hoitamattomaan kuntoon. Kerran, ja vain yhden kerran tinttasin nenään, kun vaimo oli mitään ilmoittamatta lähtenyt tyttöystävien kanssa kapakkaan ja olin vähän ottanut viinaa.

      Tuo usein tapahtuva kiinni käyminen on kyllä osoitus aika pahasta suhteesta, jonka lopputoksena en näe muuta kuin eron. Toista ei voida muuttaa, vaan hyväksyä sellaisenaan. Kai miehesi haluaisi sinun olevan ihan toisenlaisen, eikä hän osaa muuttua. Tulevaisuutenne ennuste on näillä tiedoilla surkea, joten on puhuttava asiat selviksi. Jos tilanne ei muutu, niin sinuna lähtisin lähtimään aika nopeasti.

    • Romina

      tiiätkö, mulla on just samanlainen tapaus mun avomiehen kans.Viime perjantaina se kävi 2 vuoden aikana ensimmäistä kertaa käsiksi muhun.Se kuristi mua, hakkas mun päätä lattiaan, repi hiuksista. Mä en tiedä mitä mä teen?mä oon kihlois sen kans.Kuinka ihminen voi muuttua noin paljon yhen päivän sisällä? mä tiedän, että pitäis jättää se, mut en oo niin vahva, että jaksaisin elää ilman sitä, mut kuitenki mä pelkään ettei tuo jäänyt ainoaksi kerraksi.silti suurimmaksi osaksi meidän elämä on ollut aivan ihanaa ja senpä takia mun vaikee vieläkää uskoo mitä se teki.

      • Chiara

        Jätin väkivaltaisen poikaystäväni yli 6kk sitten, vasta kun en keksinyt muille selityksiä sinisen kirjavaan naamaani. Mäkin luulin etten jaksaisi elää ilman "rakastani" mutta oon vielä hengissä ja onnellisempi kuin pitkään aikaan. Älä jää!!


      • hömppä

        saat olla varma siitä ettei tämä ollut viimeinen kerta. Se piirre löytyy luonteesta tai sen heikkoudesta. Toinen selvittää erimielisyydet tai pahan olon puhumalla, mutta sitten on näitä joiden oma olo tuntuu hyvältä vasta kun toiseen sattuu!!
        Jättäminen ei ole helppo ratkaisu, mutta suosittelen sitä siitä huolimatta erittäin lämpimästi! Elät kauemmin ja onnellisempana!
        Se tapa millä sinuun käytiin käsiksi kuulostaa jo hyvin vakavalta ja vaaralliseltakin. Kai sinulle oma henki enemmin merkitsee.


    • jotakuinkin onnellinen

      Aivan sama käykö käsiksi tai lyö tai hakkaa tai kohtelee kaltoin. Rakastaminen on välittämistä ja sen kyllä näkee jos toinen välittää. Älä jää ovimatoksi miehellesi. Jokaisella on oikeus parempaan. Jos et yksin pysty jostain syystä jättämään miestäsi, jos esim. pelkäät häntä tms. niin hae apua. Tulet hämmästymään mitä kaikkea elämällä on sinulle tarjottavana. Se oikea saattaa löytyä pian tai sitten ei, mutta älä jatka elämääsi ihmisen kanssa joka ei sinua arvosta.

      • me

        Väkivaltaa kokemattomien on niin helppo sanoa että "LÄHDE!!" Kukapa sellaisessa suhteessa haluaa elää? Ei kukaan. Mutta koska väkivaltaisesta suhteesta lähteminen on monestakin syystä vaikeampaa kuin luulisi, monet silti elävät. Surullista mutta totta. Itselläni on eroprosessi kesken, ja toivon että sinäkin siihen ryhdyt vaikka se vaikeaa onkin. Rakkauteen ei kuulu väkivalta missään muodossa. Vaikka miehet usein sanovat että enhän minä ole väkivaltainen kun en kerran lyö, hullu akka kun sellaista väittää.


    • entinen idiootti,nykynen fiks

      mua pahoinpideltiin kolme vuotta,ja pieni lapsemme joutui katsomaan vieressä kun isä heitteli äitiä kuin räsynukkea.Sossutädit sanoivat että ajattele hyvä ihminen lastanne!Tietty otin itteeni et mitä noi sosiaalitantat neuvoo,mut nyt olen niin onnellinen kun sukulaisten tuella pääsin eroon siitä kusipäästä!tyttäreni tosin on aika arka vieläkin kaikesta siitä paskasta vaikka erosta jo vuosi..älkää tuhlakko elämää sellaseen paskaan!voi hyvin!!!

    • Anonyymi

      Mun mies on käynyt minuun käsiksi repimällä hiuksista, veti jalasta alas tuolilta, tarttuu kiinni halausotteella ja "höykkyyttää" ylös alas ja sitten kaataa maahan. Pari kertaa on yrittänyt heittää ulos. Toisella kertaa löin miestä nyrkillä naamaan kun kävi käsiksi ja yritti heittää ulos yöpaitasillaan, puolustin silloin lasta jota mies kuritti mielivaltaisesti. Mies ei hyväksy sitä että pyydän että minuun ei saa koskea. Kerran mies on käynyt myös lapseen käsiksi. Kaatoi maahan ja painoi polvella pojan rintaa. Tämän tapauksen jälkeen meni psykiatrille puhumaan vihanhallinnasta. Ei ollut apua!

    • Anonyymi

      Hae apua esim. perheneuvolasta. Väkivaltaa ei pidä sietää missään muodossa.

    • Anonyymi

      Eroa. Toi vaan tulee pahenemaan. Kamala mies. Ei ainakaan rakkaudesta tee noin

    • Anonyymi

      Tuleeko noista vääntelyistä ja kääntelyistä mustelmia? Jos tulee niin on todiste poliisille nostaa syyte? Kerro miehellesi, et seuraavasta tällaisesta menet poliisin juttusille.

    • Anonyymi

      Nin pitkä juttu en jaksanut lukea. Kerran käy käsiksi ja voi olla et kirjota tänne sit enää.Itse olet huonossa suhteessa.Kukan ei pakota sinua siihen!

    • Anonyymi

      Kun seksi kiroutuu liian hallutsevaksi aloitus, ei tule kuin Jaana koulutus- kokemus.
      Lehmä ei katsoa saa naisesta tehdään Terveydenhuollossa Lehmä, käsiksi käy hoitsu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe