Kertokaas joku ohjelma millä pystyy transponoimaan tietokoneella musiikkia?
Luulis sellasiakin olevan... Vai?
KIITOS!
transponointi
5
2701
Vastaukset
- *laululintunen*
Tarkottaen ihan karaokevideoita, ei midejä...
- Laadidaa
Ainakin Powerdvd 6:lla...Maksullinen kylläkin. On muitakin, jossain aiemmissa viesteissä taisi joskus olla juttua.
- JOu JOu
Eli joillakin soitto-ohjelmilla tuon pystyy tekemään ja jos itse ohjelmassa ei ole mahdollisuutta transponoida niin siihenkäyttöön on hyvinkin joku voinut vääntää pluginin. Usein äänikortin ajuri CD:llä on joitakin ohjelmia joista voisi hyvinkin löytyä tuo ominaisuus. ainikin Creative on sitä viljellyt jonka Sound Blaster äänikortit taitavat olla kaikkein yleisimpiä suomalaisissa koneissa.
- Pint of Guinness
Suomalaisen hemmon tekemä Pacemaker, toimii Winampin kanssa eli videoineen. Looppi oli aika nopea eli toimii ihan hyvin ainakin 3GHz:n P4HT:ssä, en ole kokeillut hitaammissa.
Ainoa mikä häiritsi oli jonkinlainen epävakaus, kannattaa katsoa mihin versioon Winampia liittää minkä version Pacemakerista. Altavistalla varmaan löytyy kotisivut. Siellä oli lueteltu yhteensopivuudet. Laadullisesti ihan hyvä lopputulos, mikä on sitten laatu, kysyy ja vastaa itsekseen, paljon parempi kuin useimmissa "ammattikaraokelaitteissa", vain pukaman heikompi kuin itselläni olevassa äänityssysteemissä.- Pint of Guinness
piti vaan vielä laittaa että se on ilmaisohjelma, freeware. Siitä huolimatta, jos olen löytänyt jonkun freeware ohjelman joka on hyvä ja käyttökelpoinen ja käytän sitä jatkuvasti, pistän vitosen kirjeenä menemään ohjelman tekijälle. Noissa ohjelmien väännöissä on kuitenkin hommaa ja pidän kohtuullisena että tyypit saavat jotain vaivanpalkkaa tekemisistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232