Sain ihan huippuidean!

temppeliherra

Mä vaan tsillailin tänää ku sain ihan siis todella hyvän idiksen! Mitäs jos tekis elokuvan kahen miehen välisestä rakkaudesta? Se olis kyl sellane aihe, et kaikki menis niinku kattoo! Ne vois olla vaik karjapaimenii tai jotai... sit ne menis niiku duunii vaik paimentaa jotai? Sit ne rakastuis ja ne olis sillai ja sit niit aamulla hävettäs! Ne menis sitte kotii ja siel ne menis naimisii, mut ne ei vois unohtaa toisiaan! Sit ne taas näkis taas! Ne niiku kävis vaik kalassa ja olis salaa aina sillai! Lopussa ne sit kertos kaikille tai sit ei, en oo viel päätäny! Mut musta aika sairaan hyvä idis!

30

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäajatus

jos vielä miehet olisivat lihavia, luulen että kassalla kävisi vipinä, lihavia maahanmuuttajia vaikka

• temppeliherra

mut sen pitäs olla niiku totuudenmukanen, jos ne olis maahanmuuttajii ni ei ne sais sitä duunia!

• ilmiselvästi

pääroolin. Onkos sulla jo kaappi hankittuna. Siis se ulostulopaikka kun raina alkaa.

• temppeliherra

Mä olisin se päähenkilö! Sit siel ensi-illas olis sellanen hillitön vaaleenpunanen kaappi ja sit niiku räjähtäs ja mä tulisin sieltä kaapista ulos ja se olis sellanen vertauskuvallinen ulostauminen! Vähä olis ehke järkkyy! Kaikki olis vaa et tööt mikä äijä...

• En menis vannomaan
        temppeliherra kirjoitti:

Mä olisin se päähenkilö! Sit siel ensi-illas olis sellanen hillitön vaaleenpunanen kaappi ja sit niiku räjähtäs ja mä tulisin sieltä kaapista ulos ja se olis sellanen vertauskuvallinen ulostauminen! Vähä olis ehke järkkyy! Kaikki olis vaa et tööt mikä äijä...

Päähenkilönä näillä palstoilla et ole, vaikka saatkin palautusta toivottavasti maan pinnalle.
        On se järkkyy, kun tarttee olla niin pätevä täällä.
        Onhan sekin tapa elää.
        Pidä hyvää huolta kaikista kolmesta naisestasi.
        Olet varmaankin ihana ihminen, ihan oikeesti:)

• temppeliherra
        En menis vannomaan kirjoitti:

Päähenkilönä näillä palstoilla et ole, vaikka saatkin palautusta toivottavasti maan pinnalle.
        On se järkkyy, kun tarttee olla niin pätevä täällä.
        Onhan sekin tapa elää.
        Pidä hyvää huolta kaikista kolmesta naisestasi.
        Olet varmaankin ihana ihminen, ihan oikeesti:)

että törmään johonkin kateelliseen, mut ainahan niin käy kun joku keksii kuningasidean! Siis oot ihan asian ytimessä...mä haluun olla päähenkilö ja mä en voi elää ilman sitä loistavaa palautetta jota säkin annat! Pakkohan mun jossain on päteä, kun en siihen tosielämässä pysty! Tää on mun tapa elää, kun en muuta osaa...mä en todellakaan ole ihana ihminen, vaan itsekeskeinen kusipää! Tuskin mä pystyn kenestäkään huolta pitämään, kun kaikki mun aika menee täällä pätemiseen! Mut säkin olet ihana ihminen ja jos olet oikein ihana, niin ilmotat lastensuojeluun, että hakeevat lapset pois rasisti-isin luota, ku ei se ees kerkii niille varmaan ruokaa antaa! Ihan oikeesti:)

• ihmii

mimmonenkohan on mies,jonka mielestä tuo oli huippuidea?

• Wagner

mietin vain että millä silmällä! ei ole kiinnostava elokuvan aihe! ei ei

• temppeliherra

se kiinnostais ihmisiä;D

• bag_gie

kiinnostaa ja kun aihetta on niin niukasti käsitelty niin varmasti menee kuin häkä saunaan näille tiedon- ja elämysjanoisille massoille

• bag_gie

että tolla idealla saia kaikennäkösiä pystejä ja rahaa ja kunniaa ja palkintoja ja kaikki kehus ja eläisit onnellisena elämän loppuun asti.

Kun miulla on tällainen selvänäkemisen lahja vaikken sitä vaatimattomuuttani kaikille paljasta.

Tarkempia tietoja koskien lähi- ja kaukaisiakin aikoja maksullisesta numerostamme (häirikkösoittojen ehkäisemiseksi se on muutettu salaiseksi jonka seurauksena minuuttihintaa oli nostettava. Pahoittelemme tapahtunutta)

• Tuhiwai

Kerran eräässä hotellinrähjässä avasin sattumalta television ja sieltä tuli HBO:n vanha leffa. En tiennyt leffasta edes nimeä. Ainoastaan sen, että alussa kerrottiin tarinan perustuvan tositapahtumiin. Elokuvassa kerrottiin 25-vuotta onnellisesti naimissa olevasta pariskunnasta, jonka toinen osapuoli, iso ja romuluinen mies, ilmoittaa yllättäen aina tunteneensa olevansa nainen. Ja haluavansa viimein olla, kuka kokee olevansa. Pariskunta muuttaa erilleen. Mies aloittaa estrogeenihoidon ja puskee omaa tietään eteenpäin. Hänestä tulee ruma nainen. Raina on kuitenkin jäänyt ikuisesti mieleeni, sillä pariskunnan välinen rakkaus ei suostunut kuolemaan. Tilanne kuvattiin realistisesti ja juuri siksi koskettavasti. He palasivat yhteen saman katon alle, vaikka vaimo yritti suhteita muihin miehiin. Ainakin siinä rainassa rakkaus oli jotakin, joka ylitti esteet; jopa inhon.

Elokuvan jälkeen itkin pitkään ja hartaasti ankeassa huoneessani. Onneksi olin yksin.

• temppeliherra

olen kerran itkeny, ku lenkkimakkara meni vanhaksi ja sen joutu heittää roskiin;D Mä en itke, kun oon niin tosi mies ja maskuliinisuuden huipentuma!

• vastaavan

tapauksen oikeassa elämässä, mutta ilman tuota leffan romanttista loppua. Siinä varmaan toden ja fiktion ero yleisemminkin.

• Tuhiwai
        vastaavan kirjoitti:

tapauksen oikeassa elämässä, mutta ilman tuota leffan romanttista loppua. Siinä varmaan toden ja fiktion ero yleisemminkin.

Elokuva ei ollut romanttinen. Se oli sillä tavoin eleetön kuin oikea elämä on. Asioiden kulku oli uskottava tämmöisellekin vanhalle ämmälle, joka on itse ollut naimisissa saman miehen kanssa jo 27 vuotta. Ehkä näinkin voisi käydä? Sitäpaitsi filkassa vakuutettiin, että... based on a true story.

Rakastuminen ja romantiikka ovat kokonaan eri asioita kuin se, että tietää olevansa ikään kuin perillä, kotona vain jakaessaan elämänsä jonkun tietyn ihmisen kanssa.

• Mäkiskä-65

Mistä ihmeestä saitkin noin loistavan ajatuksen?
      Pääsenkö mä näytteleen ees pientä sivuosaa?
      Mä voisin olla se baarityttö saluunassa joka tanssii hameet korvissa pöydällä.
      Saanks mä, saanks mä se osan please!!!!!!!

• arviolta

parikymmentä vuotta, muuten kyllä.

• Mäkiskä-65
        arviolta kirjoitti:

parikymmentä vuotta, muuten kyllä.

oonko mä muka liian vanha?
        Mä näytän kyllä viä ihan 20 kesäseltä kun pistän pakkelit naamaan ja tukisukkahousut jalkaan!

Nyt mä masennuin, tähänkö mun ura loppu ennenku alkokaan!

• se muuten hyvä idis mutta kun sellainen leffa on jo olemassa. Oliks sun ideas kokeilla kuka on käynyt katsomassa sen elokuvan ja tunnistaa juonen?

• bag_gie

sellainen jo tehty :O
        elä moisia huhja esittele, menee maine selvänäkijältäkin...

Oiskohan tuo temppelin herra nuin katala, en usko, ihan tuo säälliseltä näyttää...

• yleissivistykseen
        bag_gie kirjoitti:

sellainen jo tehty :O
        elä moisia huhja esittele, menee maine selvänäkijältäkin...

Oiskohan tuo temppelin herra nuin katala, en usko, ihan tuo säälliseltä näyttää...

Brokeback Mountain

• bag_gie
        yleissivistykseen kirjoitti:

Brokeback Mountain

vieköön, olenko kuullut tuon nimen jossain...
        Ei kait ne sellasia Suomessa näytä :O

*vääntää vähän rautalankaa* tarttiskohan punasta maalia vai oisko tää nätti näin ;DD

• temppeliherra
        yleissivistykseen kirjoitti:

Brokeback Mountain

brokebak muonten?

• Narttu1 kirjoitti:

Mutta sun mieliksesi nyt kuitenkin MUKA uskon ettet MUKA tiedä mikä leffa on kysymyksessä ja laitan tämän linkin.

http://www.leffa-arviot.com/arvostelut/b/brokeback_mountain/

Kiitos linkistä. Olen tuosta leffasta kuullut mutta se on jäänyt jotenkin taka-alalle. Ehdottomasti haluan sen nähdä.
        Saas nähdä montako oscaria se tulee saamaan.

• bag_gie

• Voithan sä sellasen kahden miehen rakkaustarinan tehdä. Mieluummin minä sellaisen elokuvan katson kuin jonkun kauhuleffan tai väkivaltamelske leffan.

Yksi parhaimmista leffoista oli sellanen jossa eräs mies kuoli ja hänen kaverinsa läksi etsimään tuon kuolleen miehen vaimoa viedäkseen tälle suruviestin. Tämä mies rakastui tuohon naiseen. Tapailivat jonkun aikaa. Ja kun tuli riisuuntumisen aika olikin miehelle aikamoinen järkytys kun paljastui että tämä "vaimo" olikin mies. Mutta mies oli jo ehtinyt auttamattomasti rakastua eikä voinut tuota "naista" jättää. Mielettömän hyvä leffa. En vaan muista mikä elokuvan nimi oli. Jos joku sen muistaa olis kiva jos sen mulle kertois. Siitä on niin kauan kun sen televisiossa näin.

• bag_gie

loinen juoni. Tarkennettuna ne ei varsinaisesti olleet kavereita vaan irkku ja englantilainen sotilas jonka nää irkut oli vamginnu ja lopulta ampu.

Kyse ei ollu vaimosta, kuhan vaan tyttöystävästä johon tää enkku oli kovasti rakastunu.
        miusta se rakkaus vähän karis huomatessaan tytön olevankin poika.:D

Lopussa se irkku vangittiin sen sotilaan murhasta ja tää "tytsy" kävi sitä lirkuttelemassa vankilassa. Elokuvan lopussa tais päästä vapaaks ja jotenkin alistuneen olosena lähti sen tytsyn mukaan :)

Oli tosi hyvä leffa (englantilainen?)vaikka miun selitys ei siltä kuulostas.

Miusta sen nimi oli Cry Baby mutta kuukkeli väittää että sen niminen leffa on tehty jenkeissä John Deppin toimesta (ihana mies) joten tiedä häntä. Täsä leffassa oli se yks ihana irkku näyttelemässä mutten nimeä muista siitäkään häiskästä.

Nyt rupes kaivelemaan, yöunet meni ihan...

• bag_gie kirjoitti:

loinen juoni. Tarkennettuna ne ei varsinaisesti olleet kavereita vaan irkku ja englantilainen sotilas jonka nää irkut oli vamginnu ja lopulta ampu.

Kyse ei ollu vaimosta, kuhan vaan tyttöystävästä johon tää enkku oli kovasti rakastunu.
        miusta se rakkaus vähän karis huomatessaan tytön olevankin poika.:D

Lopussa se irkku vangittiin sen sotilaan murhasta ja tää "tytsy" kävi sitä lirkuttelemassa vankilassa. Elokuvan lopussa tais päästä vapaaks ja jotenkin alistuneen olosena lähti sen tytsyn mukaan :)

Oli tosi hyvä leffa (englantilainen?)vaikka miun selitys ei siltä kuulostas.

Miusta sen nimi oli Cry Baby mutta kuukkeli väittää että sen niminen leffa on tehty jenkeissä John Deppin toimesta (ihana mies) joten tiedä häntä. Täsä leffassa oli se yks ihana irkku näyttelemässä mutten nimeä muista siitäkään häiskästä.

Nyt rupes kaivelemaan, yöunet meni ihan...

Just tuota tarkoitin. Noinhan se juoni tais mennäkin, kiitos paljon kun näit vaivaa kirjoittaa. En enää muistanut miten se meni. Tulispa nyt uusintana, on niin paljon päässy unohtumaan. Kunpa sen vielä näkis, se oli hyvä leffa .
        Ja tuo nimikin minkä mainitsit tuntuu tutulta.

• Tuhiwai

All right, Brokeback Mountain nähty. Ihan kelpo raina. Hyvin näytelty ja ajankuva on uskottava. Mitään suurta vaikutusta se ei kuitenkaan tämänikäiseen naisihmiseen tehnyt, mutta harva raina enää tekee. Voisin kuvitella, että leffa koskettaa eniten iäkkäämpiä homomiehiä, jotka tunnistavat pelon, joka liittyy homovihamielisessä ilmapiirissä elämiseen. Ja kaikkia niitä, jotka syystä tai toisesta ovat joutuneet elämään jossain muualla tai jonkun muun kanssa kuin oikeasti olisivat halunneet. Minulla ei ole kokemusta kummastakaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      391
      1133
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1086
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      58
      764
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      688
    6. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      15
      660
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      651
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      643
    9. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      640
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      58
      613
    Aihe