Mikä on kamalin biisi?

karaokes

usein kysellään parasta biisiä muttä mikä on kamalin?

18

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • är....

kortt....

• koltis

Kaiken takana on nainen.

• Mäkiskä-65

kun kuuntelen Mattia ja Teppoo.
        Ne laulaa niinkun niitten henki loppus justiinsa.

• koltis
        Mäkiskä-65 kirjoitti:

kun kuuntelen Mattia ja Teppoo.
        Ne laulaa niinkun niitten henki loppus justiinsa.

Melkein raivarin. Jos sattuu vielä vahingossa telkkarista näkemään kuinka Teppo hyppää Teppona taka-alalta Matin rinnalle framille, siinä on itku ja nauru sekasin.

• Herra_X

esittäjästä. Sama biisi voi kuulostaa ihan kivalta alkuillasta, mutta loppuillasta esitettynä se voi olla jotain ihan hirveää...

Vaikean kysymyksen esitit.

• jokinen

Hynnisen Helgan Mummon odotus tai Tyttären valssi. Koko HH:n tuotanto on elämys.

Hiljaiseksi vetää.

• Wigwambam

vibra kaikkinensa.

• jokinen

Kamalia biisejä tehdään päivittäin, ongelma on se että ne raakkaantuvat jo niin ajoissa, ettei niitä kuule.
      Nämä kamalimmat täytyy nyt valita soitetuimpien joukosta.

Voisi olla hauska keräillä huonoa musiikkia. Onhan se sanoma siinäkin musiikissa.

Joskus ammoin oli radiossa Tapio Mattlarin ohjelma, johon voi toivoa noita biisisurkimuksia. Muistaakseni Anssikin teki jotain vastaavaa ohjelmaa.

Huonoja on myös Eero Avenin ja Esa 'Robin' Simosen "omat biisit", makeat ja yliempatoituneet viisut.

Kylmät väreet tähän.

• kahjovaakutin

ekana tulee mieleen Carita mikä-lien edustuskappale euroviisuissa, tämä Älä mene pois. Ihan itse esitti sen, voi hyvänen aika sentään. Varmaan biisi paranisi useammalla kuuntelukerralla, mutta luonne ei kestä kuunnella. ;(

• jokinen

Tämä juttu pisti joskus silmään surffaillessa. Siinä on mainittu hyvä junttibiisi.
      Juttu on hauska, kuka lie kirjoittanut.

---

TOSIPOIKAMIES

MIKÄHÄN PIRU SIINÄKIN ON, KUN EI TAHO NAISET OIKEIN PYSYÄ ?

Näin kevätpuolella talvea tulee terveelle miehelle mieleen ne elämän perusasiat.

Mahla alkaa virtailla, vai mitenkä sitä sanotaan. Suoranaista yksinäisyyttä ei tietenkään ole, kun on tuo koira. Kavereita on aina sen verran, että saadaan korttirinki kasaan ja kiljuun kimppasokerit kerran kuussa. Vaan joitain kummallista ylimääräistä kaipuuta se pukkaa kevät karunkin uroon munaskuihin.

Mikä siinä auttaa, sanottu ja tehty.

Pistin Helsingin Sanomiin ilmoituksen: "Katseenkestävä, huumorin-tajuinen nainen. Sinua etsii tositarkoituksella rehellinen suomalainen mies. Myös hellien takkailtojen mahdollisuus. Alko ja savuttelu eivät hallitse elämääni. Harrastuksina autoilu, aerobic ja metsästys. Saanhan kohdata sinut keväässä? Nimimerkki: Yksinäinen tulppaani."

Yks Kejonen siinä ilmoituksessa vähän konsultoi. Se on taksikuski, ja nehän tuntee kyllä naiset. Sama Kejonen kirjoitti naisille ne muutamat kirjeetkin vastaukseksi. Tehokkaita täkyjä, romantiikkaa. Vähän epäilen sitä Kejosta homoksi, kun se osaa niin monta runoa ulkoa ja sillä on tietokone.

Oisko mennyt kuukauden päivät kun yksi leidi oli sitten tulossa käymään. Lähdin asemalta Ladalla hakemaan. Pistin vähän siistimpää päälle: pikkutakin ja salihousut. T-paidassa luki pikkusen huumoria: Ellun Piriste.

Deodorantti oli taas kateissa; suhautin kainaloon Raidia, sama se mikä haju. Minulla oli siinä matkan varrella, kaverin pajassa, kesärenkaat pinnoitettavina, piti käydä ne hakemassa.

Myöhästyin asemalta melkein tunnin. Kaks kertaa muistin siinä hötäkässä sen naisen nimenkin väärin. Vaan paskaakos tuosta, ei se pahoittanut mieltänsä, niin reippaastihan tuo kanteli matkalaukkunsa autolle, kun minä kävin täyttelemässä lottokupongin.

Laiton sen takapenkille istumaan pitkäsiimalaatikon päälle, kun minun koira istuu aina edessä.

Tuli se Kejonen siihen irvistelemään, että onkos toimitettu tavara tuoretta. Piti tarjota sille baarissa pari kaljaa, sellainen oli sopimus. Nainen odotteli koiran kanssa autossa.

Ostin lähtiessä grilliltä lihapiirakan lenkinpätkällä, kaikki mausteet, extra sipuli ja maitoa.

Söin itse, annoin osan koiralle, ja kyselin, että ottaako se takapenkkiläinen kanssa.

Se sanoi junassa syöneensä. Otin siinä ajellessa tekarit suusta ja nuoleskelin puhtaaksi.

Sitä naista rupesi oksettamaan, piti pysähtyä. Tietää ne junien ruuat. Loppumatka meni kuitenkin ihan mukavasti. Selailin Jallua ajellessa, enkä meinannut huomata yhtä kollia, piti ihan koukata, että sain sen pyörän alle. Nyljin mirrin näppärästi rukkastarpeiksi, pyyhin kädet koiraan ja eikun taas matkaan.

Tarjoilin hieman tunnelmamusiikkia. Frederikin "Mä tahdon takoa sun markkinarakoa" on lempikappaleita. Se ehti tulla kahdeksan kertaa ennen kuin oltiin kotipihassa.

Oli siinä vaiheessa jo niin seksuaalisesti ylivirittynyt tunnelma, että piti juoksulla mennä vessaan. Oli meillä myöhemminkin semmosta estottoman kodikasta tunnelmaa. Kopeloin sitä "vaimoehdokasta" kokeeksi sieltä täältä, tullen mennen, kun se kanteli vettä kaivolta, luutusi lattioita ja pesi nyrkkipyykkiä.

Puolilta päivin kävi poliisi kyselemässä ulosottomiehen kanssa saataviaan. Niillä oli koira mukana, ja se oksensi, kun näki minun ruokailevan. Täällä ei turhaan hienostella!

Lainasin siltä naiselta käsilaukusta pari satasta, että näkevät viranomaisetkin, ettei tässä ihan yhteiskunnan siivellä eletä.

Illalla soittelin kaverit paikalle "Barbaraa" katsomaan. Pidettiin perinteinen piereskelykilpailu. Minä voitin, vaikka Simanaisen Oskari soitti porilaisten marssista ensimmäisen säkeistön melkein kokonaan ennen kuin sillä pärähti henki materiaksi! Sen kunniaksi päätettiin lähteä kylillä pyörähtämään. Tehtiin oikein lista kaikista hauskuuksista, mitä nyt sellainen äijäporukka pikkupäissään keksii.

Barbaralle päsähti ärhäkkä päänsärky, ja se jäi kotiin. Soittelin sille myöhemmin aamuyöstä monta lämmittelypuhelua kotiin eikä tosiaankaan mitään pyhäkoulutekstiä.

Oisko se kello ollut jotain kolme, kun tulin kotiin. Barbara nukkui matkalaukkujensa päällä, omituisia ovat etelän tavat! Mukava oli silti tulla; kyllä se naisen käsi on, joka huushollissa näkyy.

Minun piti se Barbara kuitenkin herättää. Sai maksaa taksin ja siivota takapenkin, kun minä en millään jaksanut.

Aamulla tuli äitimuori käymään, kuului heti ovelta sanovan, että meidän poika pärjää ihan hyvin ilman tuollaisia meikattuja kaupunkilaisvosujakin.

Ja niinpä se lähti Barbara. Laukut jäi ja kaikki. No, oli miten oli. Kyllä se on justiinsa se huumorintaju, mikä pittää meikäläisen naisella olla kohallaan.

Ja ulukonäkö tietenki.

• Masse setä

nuo Frederikin ränkytykset mieleen, niin kuin tuossa jokisellakin.
      Toinen hyvä valintakohde on tietty Suomen euroviisukappaleet. Aika kuolemattomia ovat monet.
      Niinkuin esimerkiksi "Nuku pommiin". Esittäjän nimeä en jostain syystä jaksa muistaa.

• Volga Volga... ja niin edespäin on niitä biisejä joiden esitys sais jäädä esittämättä karaokebaarissa ainaskin mun puolestani.

• uusi kipale

kappale. Sua oikeesti rakastan, enkä leikisti vain.... Miten se menikään. Ällöttävät sanat. Siirappia.

• Mäkiskä-65

biisi jonka Mäkiskä vitosen lauluäänellään kolmen kaljan kaatokännissä kajauttaa ilmoille.

Kyllä siinä menee kaljat monelta väärään kurkkuun.

• Ak:n lapio

Paula Kuivaliemen "Mä suutelin ankkaa"

• ja Armin

tahdon olla sulle hellä...hyi hitto!!
      Ja sit se Tapani Kansan suomennos Stingin biisistä oli aivan karmee.
      Onneks en oo kumpaakaa kuullu aikoihin.

• Kuuntelen kaikenlaista renkutusta. Kaikki menee.
      Radio pauhaa koko ajan, välillä cd:t.

• Vieläkö

on villihevosia?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      894
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      254
      760
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      556
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      550
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    Aihe