RASVAMAKSOJA IKÄISENI NAISET

NUOREKAS 40V

EI MIKÄÄN IHME ETTEI MEINAA LÖYTYÄ NAISTA MUKAVALLE, URHEILEVALLE YKSINHUOLTAJAISÄLLE ESPOOSTA.

7

1961

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...vääristä paikoista.....Vaikka painoa onkin, ei se ole aina kaljalla eikä viinalla hankittua....Tokihan rasvaa on sisuskalujen ympärilläkin, jos sitä on vähän muuallakin ;-)Joo, tiedän, rasvamaksa on vähän eri juttu...Me 40 naiset olemma monetkin jo toisella kierroksella, jotkut jopa vaikka kuinka monennella, ja elämää on eletty ja sitä on elettävä. Jokainen valitsee tiensä suunnan ja joutuu kantamaan vastuunsa valinnoistaan. Ei se aina ole helppoa kieltäytyä "nautinnoista"ja ajattella mitä se saa aikaan pikkuhiljaa... Urheilevana miehenä kannattaa mennä urheilevaan seuraan. Tietää toinenkin mitä on tulossa, jos sie käyt lenkillä ja salilla, on se kiva jos toinenkin lähtee, eikä mustiksena jää kotiin murmuttamaan....Harrastukset on yksi yhdistävä tekijä....Toivottavasti löydät sen oikean ja löydät kun lopetat etsimisen :-)Kaikkea hyvää siulle :-)

      • KARU TOTUUS

        KATOTAAN ONKO KIRVEELLE TÖITÄ


    • jos naiset

      katsoo myos miestä.Mutta myönnän molemmissa,rasvaa liikaa maksassa, ja kaikkialla.jolle yleensä itse luonut edelletykset,en voi sietää lihavaa miestä, joten puute molemmissa.muttä ärsyttävää, kuinka kova urheilu mies tai nainen,kohtuus.

    • niin minäkin teen

      Yleistystä, sanoisinko. Itse olen sen verta hyvässä kunnossa ettei mulle kelpaa yleensä omaa ikäiset, eikä varsinkaan vanhemmat miehet. Ei ole kuule rasvaa maksassa eikä missään muuallakaan. Ikääkin arvellaan olevan yleensä 4-6 vuotta vähemmän. Että silleen täällä Pohjois-Pohjamaalla!

    • kihara

      .....itsekin liikkuvana ja kuntoilevana naisena voin kyllä todeta että suuri osa MIEHISTÄ on just tasan niitä rasvamahoja ja maksoja, valitettavasti. .... olen muuten espoosta, pitäskös mennä siis lenkille kimpassa :)

    • TOTUUDEN TORVELO

      SIELLÄ SUN TÄÄLLÄ !

    • täälläkin

      nuorekas 40v. nainen, joka "etsii"...huolii... vain itseään nuorempia miehiä.kaljamahottomia, nuorekkaita, itseni ikäisiä miehiä on aikaste mahoton löytää!!
      en ole urheileva, mutta muuten itsestäni huolehtiva....eikös pientä pehmeyttä tämän ikäisellä jo saa luvan olla ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2359
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      57
      1360
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe