EI MIKÄÄN IHME ETTEI MEINAA LÖYTYÄ NAISTA MUKAVALLE, URHEILEVALLE YKSINHUOLTAJAISÄLLE ESPOOSTA.
RASVAMAKSOJA IKÄISENI NAISET
7
1989
Vastaukset
...vääristä paikoista.....Vaikka painoa onkin, ei se ole aina kaljalla eikä viinalla hankittua....Tokihan rasvaa on sisuskalujen ympärilläkin, jos sitä on vähän muuallakin ;-)Joo, tiedän, rasvamaksa on vähän eri juttu...Me 40 naiset olemma monetkin jo toisella kierroksella, jotkut jopa vaikka kuinka monennella, ja elämää on eletty ja sitä on elettävä. Jokainen valitsee tiensä suunnan ja joutuu kantamaan vastuunsa valinnoistaan. Ei se aina ole helppoa kieltäytyä "nautinnoista"ja ajattella mitä se saa aikaan pikkuhiljaa... Urheilevana miehenä kannattaa mennä urheilevaan seuraan. Tietää toinenkin mitä on tulossa, jos sie käyt lenkillä ja salilla, on se kiva jos toinenkin lähtee, eikä mustiksena jää kotiin murmuttamaan....Harrastukset on yksi yhdistävä tekijä....Toivottavasti löydät sen oikean ja löydät kun lopetat etsimisen :-)Kaikkea hyvää siulle :-)
- KARU TOTUUS
KATOTAAN ONKO KIRVEELLE TÖITÄ
- jos naiset
katsoo myos miestä.Mutta myönnän molemmissa,rasvaa liikaa maksassa, ja kaikkialla.jolle yleensä itse luonut edelletykset,en voi sietää lihavaa miestä, joten puute molemmissa.muttä ärsyttävää, kuinka kova urheilu mies tai nainen,kohtuus.
- niin minäkin teen
Yleistystä, sanoisinko. Itse olen sen verta hyvässä kunnossa ettei mulle kelpaa yleensä omaa ikäiset, eikä varsinkaan vanhemmat miehet. Ei ole kuule rasvaa maksassa eikä missään muuallakaan. Ikääkin arvellaan olevan yleensä 4-6 vuotta vähemmän. Että silleen täällä Pohjois-Pohjamaalla!
- kihara
.....itsekin liikkuvana ja kuntoilevana naisena voin kyllä todeta että suuri osa MIEHISTÄ on just tasan niitä rasvamahoja ja maksoja, valitettavasti. .... olen muuten espoosta, pitäskös mennä siis lenkille kimpassa :)
- TOTUUDEN TORVELO
SIELLÄ SUN TÄÄLLÄ !
- täälläkin
nuorekas 40v. nainen, joka "etsii"...huolii... vain itseään nuorempia miehiä.kaljamahottomia, nuorekkaita, itseni ikäisiä miehiä on aikaste mahoton löytää!!
en ole urheileva, mutta muuten itsestäni huolehtiva....eikös pientä pehmeyttä tämän ikäisellä jo saa luvan olla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672