Mistä katkeroituminen???

Bambi

Miten tä palsta voi olla täynnä katkeroituneita mihiä? Eieiei... mä olen aina kuvitellut suomalaisen miehen olevan jotain vähän enemmän...

Joko kerrotaan, että kaikki naiset on huoria, kun yksi teki oharit. Tai sitten tavallisen näköisille naisille ei tarvitse olla kohtelias, koska on olemassa tavallisen näköisiä naisia, jotka ovat epäkohteliaita???? Ja jauhetaan mielessä kostoa koko naiseutta kohtaan... mikä tä juttu on?

Itse tiedän näyttäväni hyvälle, mutta ei mulle ole koskaan tullut mieleenkään olla ilkeä kenellekkään siitä syystä, ettei se näytä "riittävän hyvälle". Mä en ymmärrä tällasta lokeroimista ulkonäön varjolla... ihan sairasta touhua... ja katkeraa!!! Häpeisitte!

17

1565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haisee.

"Itse tiedän näyttäväni hyvälle"

Etkö juuri tuossa lokeroi itse ulkonäön perusteella?

• Bambi

Tarkoitukseni ei ollut missään vaiheessa kieltää sitä, etteikö maailmassa olisi kauniita ja vähemmän kauniita ihmisiä... vaan se, että itselläni ei ole tapana kohdella ketään huonosti vain siksi, etteivät he mielestäni näytä riittävän hyvälle???

• Mies...

Tekstisi kuulostaa aika katkeralta. Nämä palstat ovat täynnä katkeria naisia jotka valittavat ihan kaikesta. Häpeäisit!

• Rakkikoira

Noniin. Heti alkoi nillittäminen. Kyllä täällä palstalla on jopa munkin mittapuullani säälittäviä miehiä. Siitä ei pääse mihinkään. Toisaalta on hyvä, että on tämmöinen foorumi minne saa anonyymisti avautua. Toivottavasti ette oikeassa elämässä ole kuin katkeria kusipäitä.

• mie^ihte
        Rakkikoira kirjoitti:

Noniin. Heti alkoi nillittäminen. Kyllä täällä palstalla on jopa munkin mittapuullani säälittäviä miehiä. Siitä ei pääse mihinkään. Toisaalta on hyvä, että on tämmöinen foorumi minne saa anonyymisti avautua. Toivottavasti ette oikeassa elämässä ole kuin katkeria kusipäitä.

saa yleiiiistää, eikös ei? Olen mies enkä ole yhtään katkera kenellekkään. Naiset ovat kaikesta omituisuudestaan huolimatta varsin ihania, ainakin suurimman osan ajasta :-)

• Rakkikoira
        mie^ihte kirjoitti:

saa yleiiiistää, eikös ei? Olen mies enkä ole yhtään katkera kenellekkään. Naiset ovat kaikesta omituisuudestaan huolimatta varsin ihania, ainakin suurimman osan ajasta :-)

Miekin olen mies, enkä yhtään katkera kenellekään. Eipä se heidän vikansa ole, että eivät miusta kiinnostu. Tytöt on ihania. Ne on pehmeitä ja tuoksuvat hyvälle. :)

• mie^ihte
        Rakkikoira kirjoitti:

Miekin olen mies, enkä yhtään katkera kenellekään. Eipä se heidän vikansa ole, että eivät miusta kiinnostu. Tytöt on ihania. Ne on pehmeitä ja tuoksuvat hyvälle. :)

"Tytöt on ihania. Ne on pehmeitä ja tuoksuvat hyvälle. :)"

hyvin sanottu toveri :-)

"Eipä se heidän vikansa ole, että eivät miusta kiinnostu."

juuri näin. oma virheensä kun näin hyvän miehen päästävät karkuun :-)

• Nimetön

ettei tänne kirjoittele kun ne ruikuttajat jotka aina pettyvät naisiin.
      olen itse tavannut sen sata naista, jotkut suhtautuvat minuun yliolkaisesti toiset tykkäävät, so.. pakkoko niistä välittää kelle ei kelpaa :)

• Bittersweet

Niin harmillista kuin se onkin, niin ulkonäköä tavataan suosia parinmuodostuksessa. Ja voin kertoa että esim. baarissa naiset lyövät aika julmasti vähemmän viehättäviä miehiä. Näin on käynyt esim. itselle aika monta kertaa. Naisten on jotenkin sallitumpaa arvostella miehen ulkonäköä kuin miehen naisen. Paras esimerkki oli nainen jonka kaverin kanssa juttelin ja pyysin tanssimaan, niin hän sanoo että ettet voi olla tosissasi. Itse ei kuulemma ikinä lähtisi tuon näköisen kanssa. Yritä nyt siinä sitten hymyillä kuuppa punaisena. No tuosta tapauksesta ehkä hiukan katkeroiduinkin, sillä tämä nainen on samassa koulussa ja kun hänen takapuolensa on päässyt leviämään, niin olen hänelle asiaa avoimesti nauranut. Eli en ollut sen parempi ihminen, mutta ei täällä hyvä jätkä -pisteillä pärjätäkkään.

Tästä päästäänkin katkeruuden hyvään puoleen. Veikkaan että esim. Napoleonilta olisi jäänyt Eurooppa valtaamatta ellei olisi ollut niin säälittävän lyhyt. Hitler, Stalin, Lenin, kaikki erittäin epäeroottisia miehiä, joiden itsetunto oli alhaalla ja synnytti armottoman kunnianhimon. Eli kun kääntää katkeruuden voimaksi, niin voi saada aikaan suuria asioita. Harva onnellista perhe-elämää viettämä mies saa aikaan muuta kuin näppärät sormet vaipan vaihtoon. Jos muutaman kerran lyödään, niin katkeroidu, käännä se voimaksi ja päätä että vielä näytän kaikille amishuorille kenen kelkkaan olisi kannattanut hypätä kun meikkaavat juopon äijänsä umpeen muuraamia silmiä piiloon.

• Napoleon, Hitler, Stalin ja Lenin. Oikein hyviä esimerkkejä kuinka katkeruus käännetään voimaksi.

• katkera mies
        joonas75 kirjoitti:

Napoleon, Hitler, Stalin ja Lenin. Oikein hyviä esimerkkejä kuinka katkeruus käännetään voimaksi.

Jos naiset (ja kusipäiset miehet) eivät olisi katkeroittaneet noita edellämainittuja henkilöitä, emme ehkä puhuisi Siperiasta tai Auschwitzista tänä päivänä. Niitä ei ehkä olisi ikinä syntynyt. Historia olisi puhtaampi. Pitäisikö tästä miettiä sitä, että katkeroituneiden ihmisten katkeroittamiseen syyllistyneet ihmiset ovat osasyyllisiä myös niihin tekoihin, joita katkeruuden vallassa sitten syntyy?

• Itsessä ei ikinä mitään vikaa!

Mistä se katkeruus sitten syntyy? Jokainen meistä on tavannut ihmisiä joille on jaettu tosi surkeat kortit ja silti eivät ole katkeria. Toiset taas katkeroivat loppuiäkseen jostain naurettavasta asiasta ja itkevät ja pillittävät sitä aina ja ikuisesti. Kyllä takaiskut voi ottaa vastaan katkeroitumattakin. Pitäisikö minun "katkeroitua" kun exä jätti todella ikävästi, satutti minua pahasti jne. vai voisiko mahdollisesti jatkaa elämäänsä eteenpäin? Valitsin jälkimmäisen. Enkä ainakaan yleistä että kaikki miehet ovat tuollaisia.

Tuo Ikisinkkumiehet - ketju vaikka (ehkä) provo olikin kuvaa kyllä hyvin joidenkin miesten asennetta. Oikeaa minä minä minä, minussa ei ole vikaa, naiset ovat kaikki pahoja ruikutusta. Ja peiliin ei koskaan katsota ja mietitä että olisikohan se vika nyt kuitenkin jossain muussa kuin ulkonäössä. Kun ihan oikeasti kaupungilla näkee todella rumia tavismiehiä nainen kainalossa. Onhan niitä vastaavia naisissakin, mutta naiset yleensä katkeroituvat vain sitä yhtä miestä kohtaan yleistämättä. Tosiasia on, että jos ei kelpaa kenellekään niin vika on kyllä luonteessa eikä ulkonäössä. Ja se vika on ihan itsessä.

• Olettaja

Sinulla on varmaan äiti ja muitakin naispuolisia sukulaisia kuten mummot ja siskot ja tädit. Ovatko nämäkin amishuoria jotka ovat pariutuneet juopon kanssa?

• hossi

tuo kummallinen asia mikä vaan lisääntyy sattumien summana ja eikä sitä kukaan valitse ihan omasta halustaan.
      Ihminen joka vuosia yrittää ja etsii, matkalle sattuu kuoppia sekä vähän vaikeimpiakin tilanteita, siinä punnitaan tuo ihmisluonteen lujuus kuinka suoraselkäisenä asiat pystyy käsitteleen. Osalla loppuu se elämänilo ja halu yrittää etsiä parempaa huomista, siksi on helpompaa käsitellä asioita katkeruudella ja toisten syyttämisellä. Ei ymmärretä että vika voikin olla omassa itsessään.
      Katkeruus ja kyynisyys ovat nuo kaksi seikkaa mitkä varmistavat ainakin sen että yksin mennään loppuun asti eikä parisuhdetta voi edes suunnitella ennenkö niistä pääsee eroon.
      Katkeroitunutta ihmistä ei paranna kuin hän itse ymmärtämällä tuon että missä menee vikaan !

• juntti

paskaa niskaan ja hymyä naamalle, muistakaa että paska on kivaa ja se pitää ottaa vastaan ylpeänä.

• hossi
        juntti kirjoitti:

paskaa niskaan ja hymyä naamalle, muistakaa että paska on kivaa ja se pitää ottaa vastaan ylpeänä.

ole kivaa ja eikä sitä ole mukava edes saada ! Siitä voi ainostaan oppia ja kehittää omaa minäänsä. Aina voi olla parempi ihminen !

• AIKA VAKUUTTAVA SIPULI

RAHA RATKAISEE !

JA ULKONÄKÖ !

JA KULLAKIN ON MAKUNSA... KAUNEUS ON KATSOJAN SILMÄSSÄ !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6008
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      297
      1353
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe