Osaisiko joku kertoa, minkä verran vaatekaupan myymäläpäällikkö suunnilleen tienaa? Eli siis minkä verran peruspalkka on?
Olen itse hakenut pieneen vaateliikkeeseen esimiestehtäviin ja päässyt toiselle haastattelukierrokselle, jossa kaiketi pitää keskustella myös palkasta.
Myymäläpäällikön palkka
8
23080
Vastaukset
- AnnaS
Lisään vielä että alan työkokemusta minulla on muutama vuosi mutta ei esimieskokemusta, olen 25v tradenomi.
- ei nyt ehkä kultaa vuolemaan
että tuollaisessa työpaikassa, tuolla koulutuksella ja kokemuksella palkka olisi luokkaa 2100 €.
- Saara
ei nyt ehkä kultaa vuolemaan kirjoitti:
että tuollaisessa työpaikassa, tuolla koulutuksella ja kokemuksella palkka olisi luokkaa 2100 €.
Palkkasi on verrannollinen ns. kaupan alalla olemiisi vuosiin. Sinulla on todennäköisesti pohjapalkka mitä nostaa sitten ns. palveluvuotesi kaupan alalla. Esim 3 vuotta, seuraavan kerran 5 vuotta jne.
- Vaihdoin alaa palkan ja työ...
Iso vähittäiskaupan ketju maksoi muutama vuosi sitten osastopäälliköille alkupalkkaa n. 1700e.
Useimmiten koulutuspohjana on merkonomi tai tradenomi. - lähtöpalkka
vissiin tota luokkaa.
- tonttua
suomen elintasoon ja euroaikaan nähde olisi normaali.ainakin meillä!
- Lissu
No paljonko tuli palkkaa?
Mitähän olis minulla, työkokemusta 9v myyjänä kodinkoneliikkeessä. Nyt hakusessa myymäläpäällikön paikka vaatealalta. Koulutus sähköasentaja ja "viittävaille" merkonomi puuttuu kielet päättötyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305063Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671940HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131827Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291744- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235984- 71921
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44897Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54843- 53792