Osaisiko joku kertoa, minkä verran vaatekaupan myymäläpäällikkö suunnilleen tienaa? Eli siis minkä verran peruspalkka on?
Olen itse hakenut pieneen vaateliikkeeseen esimiestehtäviin ja päässyt toiselle haastattelukierrokselle, jossa kaiketi pitää keskustella myös palkasta.
Myymäläpäällikön palkka
8
22908
Vastaukset
- AnnaS
Lisään vielä että alan työkokemusta minulla on muutama vuosi mutta ei esimieskokemusta, olen 25v tradenomi.
- ei nyt ehkä kultaa vuolemaan
että tuollaisessa työpaikassa, tuolla koulutuksella ja kokemuksella palkka olisi luokkaa 2100 €.
- Saara
ei nyt ehkä kultaa vuolemaan kirjoitti:
että tuollaisessa työpaikassa, tuolla koulutuksella ja kokemuksella palkka olisi luokkaa 2100 €.
Palkkasi on verrannollinen ns. kaupan alalla olemiisi vuosiin. Sinulla on todennäköisesti pohjapalkka mitä nostaa sitten ns. palveluvuotesi kaupan alalla. Esim 3 vuotta, seuraavan kerran 5 vuotta jne.
- Vaihdoin alaa palkan ja työ...
Iso vähittäiskaupan ketju maksoi muutama vuosi sitten osastopäälliköille alkupalkkaa n. 1700e.
Useimmiten koulutuspohjana on merkonomi tai tradenomi. - lähtöpalkka
vissiin tota luokkaa.
- tonttua
suomen elintasoon ja euroaikaan nähde olisi normaali.ainakin meillä!
- Lissu
No paljonko tuli palkkaa?
Mitähän olis minulla, työkokemusta 9v myyjänä kodinkoneliikkeessä. Nyt hakusessa myymäläpäällikön paikka vaatealalta. Koulutus sähköasentaja ja "viittävaille" merkonomi puuttuu kielet päättötyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727173
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682951- 562218
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671405Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998