siskoni mies

pulma

Kun menen kyläilemään, siskoni usein pompottaa miestään, tee sitä tai tätä, johon mies sitten vastaa kivahtamalla.

Ei ole kiva kuunnella toisen tikustelua. Tulee vaivautunut olo. En muutenkaan osaa keskustella hänen kanssaan oikein mistään. Joskus hän vastaa kivahtamalla minullekin. Itse kuitenkin aina yritän olla neutraali.

Miksi hänellä on vaan olevinaan oikeus kivahdella, kun itse en voi mitään negatiivista sanoa vastaan.

Pidän enemmän siskoni seurasta. Tämmönen pulma?

6

3743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gradientti

      Kaveri vastaa sinulle samasta tottumuksesta kuin pirttihirmu siskollesi

      • eikä täällä

        valittaa siitä miehestä. On tottunut nalkuttavaan akkaan, niputtaa sut siihen samaan kastiin.


    • vaikea sanoakaan

      Monta kertaa käy niin, että tiuskija hämmästyy, jos joku ihmettelee hänen puhetyyliään. Hän nyt vain on sellainen!

      Minullakin on ystävä, joka kimpaantuu kaiken maailman asioista ja tiuskii miehelleen ihan pikkuasioista. Tämä vastaa kärsivällisesti ja kiltisti. Joskus olen yrittänyt neuvoa, että ei nyt pidä noin jyrkästi puhutella, mutta selitys on heti valmis. Toinen kun on niin tyhmä ja ihan tarkoituksella huolimaton ja unohtelevainen, kömpelö ja vaikka mitä. Tahallaan. Hermot menee monta kertaa viikossa.

      Monesti olen ajatellut, että pitäisi panna nauha pyörimään ja nauhoittaa sen perheen keskusteluja, niin ehkä vaimo alkaisi ymmärtää äänenkäyttönsä sävyjä. Mutta teepä sellainen temppu kaverille! Ei ole kaveri enää sen jälkeen. Kiukkuilija panisi välit poikki.

    • UM:)

      Mulla oli kaveripariskunta, joka käyttäytyi tolleen. Olin ihan äimänä. No, se kieli vaan siitä, että suhde ei toiminut ja he sitten erosivatkin.

      Mullakin oli veljenvaimo, jonka kanssa oltiin ihan eri aaltopituudella. Piti vaan kestää veljen ja lasten takia. Onneksi hekin sitten erosivat:))))))

    • jostain....

      että ihminen joka näin käyttäytyy omaa heikon itsetunnon.Ja esim. tutun tullessa kylään alkaa miehen/vaimon morkkaaminen. Itsellä vaimo teki samaa kavereilleen seurustelun alku vuosina varsinkin silloin kun olimme viihteellä, paskaa tuli niskaan oikein huolella.Ei auttanut kun sanoa miten asiat on niin akka lopetti morkkaamisen.

    • *mä vaan*

      ...sinunhan ei ole varmasti mikään pakko mennäsinne siskosi luo kyläilemään jos et siedä hänen miestään.
      Toisekseen,kai sillä miehellä on oikeus kivahdella siskollesi joka vaan pompottaa häntää kokoajan.
      Ehkä sitä miestä ärsyttää jos useinkin kyläilet siellä heidän luona.siskollasi on oma elämä eikä miehet useinkaan kauheesti tykkää jos siinä on aina joku kolmas pyörimässä...ja näyttämässä nyrpeetä naamaa.Ehkä siskosi pompottelussa on ihan tarpeeksi kestämistä.Ei millään pahalla.
      Eipä tuohon muuta voi sanoa kun että pysy sieltä pois jos on vaivautunut olo ja pyydä siskoasi tulemaan sinun luoksesi tai menkää vaikka paariin kahville tai lenkille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe