Ruusunjuuri?

High energy

Hei, Onko kellään kokemusta ruusunjuuresta?

Postista sain mainoksen ruusunjuuri valmisteesta jonka kehutaan lisäävän energiaa ja tarmoa..

Ois vaan kiva kuulla!

4

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsuli

olen käyttänyt ruusunjuuri-kapseleita jo monta vuotta. olen tilannut niitä bodyboostista ja voin vakuuttaa, että ne ovat hyvä tuote. olen itse 4:n lapsen äiti, opiskelen ja kuntoilen ahkerasti (vedän mm.jumppia ja juoksen 15km päivittäin) osasyynä valtavaan energiamäärään on varmasti ruusunjuurella, joka sitä paitsi auttaa myös keskittymisessä ja seksuaalinen halukkuus on aivan uskomatonta. kannatan ruusujuuren käyttöä vilpittömästi!

• rose3454

Minkä merkkistä olet tilannut
        ja kuinka äkkiä tehosi

ja vaikutti uneen jotenkin?

• ...
        rose3454 kirjoitti:

Minkä merkkistä olet tilannut
        ja kuinka äkkiä tehosi

ja vaikutti uneen jotenkin?

minulla ruusunjuuri tabletit nostivat maksa-arvoja. alat 136 (max. 45) , kolme viikkoa sen jälkeen kun olin lopettanut ko. tuotteen käytön
        alat olivat 22.

• rose876
        ... kirjoitti:

minulla ruusunjuuri tabletit nostivat maksa-arvoja. alat 136 (max. 45) , kolme viikkoa sen jälkeen kun olin lopettanut ko. tuotteen käytön
        alat olivat 22.

Minkä merkkistä ruusunjuurta
        käytit ja kuinka kauan aikaa?

Ja mitä vaivoja sinulle tuli maksa-arvojen noususta ja lähtikö ne pois ja mitä lääkkeitä sait siihen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10211
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1958
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1743
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1080
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1054
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      823
    Aihe