Tunnin ajassa ehditään ajaa autolla 50km päähän ja ampua rikollisia ja chattailla ja tullaan takaisin ja muuta.. oikeesti tohon menee 3-4 tuntia mitä jenkit tekee tunnis
24 on surkea
7
760
Vastaukset
- .....
Valivali
- Tietäjä84
Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!
- Pege81
Tietäjä84 kirjoitti:
Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!
Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.
- Tietäjä84
Pege81 kirjoitti:
Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.
...1 ...rauhotuimpas =D !!! Mutta moneeko kertaan se pitää sanoa HYVÄ sarja jonka typeryydet pilaa joiden takia EN KUITENKAAN hylkää ...NIIH ...toi sai olla viimeinen!!!
- Kiki
SAJRA ei mikään tositv, ei salkkrtikaan etene minuutillen, jos noin ajattelet, niin miten jenni voitaisiin leikata kuudessa minuutissa?
- old.man.river
24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?
- Tietäjä84
old.man.river kirjoitti:
24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?
No empä tiedä ...kyllä se tosissaan kuulosti olevan ...HOH-HOIJAa sille!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987