24 on surkea

Jacky

Tunnin ajassa ehditään ajaa autolla 50km päähän ja ampua rikollisia ja chattailla ja tullaan takaisin ja muuta.. oikeesti tohon menee 3-4 tuntia mitä jenkit tekee tunnis

7

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Valivali

      • Tietäjä84

        Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!


      • Pege81
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!

        Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.


      • Tietäjä84
        Pege81 kirjoitti:

        Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.

        ...1 ...rauhotuimpas =D !!! Mutta moneeko kertaan se pitää sanoa HYVÄ sarja jonka typeryydet pilaa joiden takia EN KUITENKAAN hylkää ...NIIH ...toi sai olla viimeinen!!!


    • Kiki

      SAJRA ei mikään tositv, ei salkkrtikaan etene minuutillen, jos noin ajattelet, niin miten jenni voitaisiin leikata kuudessa minuutissa?

      • old.man.river

        24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?

        No empä tiedä ...kyllä se tosissaan kuulosti olevan ...HOH-HOIJAa sille!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe