Tunnin ajassa ehditään ajaa autolla 50km päähän ja ampua rikollisia ja chattailla ja tullaan takaisin ja muuta.. oikeesti tohon menee 3-4 tuntia mitä jenkit tekee tunnis
24 on surkea
7
742
Vastaukset
- .....
Valivali
- Tietäjä84
Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!
- Pege81
Tietäjä84 kirjoitti:
Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!
Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.
- Tietäjä84
Pege81 kirjoitti:
Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.
...1 ...rauhotuimpas =D !!! Mutta moneeko kertaan se pitää sanoa HYVÄ sarja jonka typeryydet pilaa joiden takia EN KUITENKAAN hylkää ...NIIH ...toi sai olla viimeinen!!!
- Kiki
SAJRA ei mikään tositv, ei salkkrtikaan etene minuutillen, jos noin ajattelet, niin miten jenni voitaisiin leikata kuudessa minuutissa?
- old.man.river
24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?
- Tietäjä84
old.man.river kirjoitti:
24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?
No empä tiedä ...kyllä se tosissaan kuulosti olevan ...HOH-HOIJAa sille!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976