Tunnin ajassa ehditään ajaa autolla 50km päähän ja ampua rikollisia ja chattailla ja tullaan takaisin ja muuta.. oikeesti tohon menee 3-4 tuntia mitä jenkit tekee tunnis
24 on surkea
7
756
Vastaukset
- .....
Valivali
- Tietäjä84
Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!
- Pege81
Tietäjä84 kirjoitti:
Mitään "vali valeja" ...ku LOiSTavaa typeryyksien etsimistä ...LISÄÄ KIITOS =D !!!
Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.
- Tietäjä84
Pege81 kirjoitti:
Ihmettelen vaan, et miks sitä 24:sta pitää sit kattoo, jos vaan etsitään epäkohtia/typeryyksiä. Se ei varmaan ole tv-sarjan kattomisen yleisin perusta. Itse oon seurannu kyseistä sarjaa 2.kaudesta lähtien, ja jaksan seurata edelleenkin.
...1 ...rauhotuimpas =D !!! Mutta moneeko kertaan se pitää sanoa HYVÄ sarja jonka typeryydet pilaa joiden takia EN KUITENKAAN hylkää ...NIIH ...toi sai olla viimeinen!!!
- Kiki
SAJRA ei mikään tositv, ei salkkrtikaan etene minuutillen, jos noin ajattelet, niin miten jenni voitaisiin leikata kuudessa minuutissa?
- old.man.river
24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?
- Tietäjä84
old.man.river kirjoitti:
24:n jaksot nimenomaan etenevät minuutilleen, jakson alussa sekä kuluessa kerrotaan mitkä minuutit ovat parhaillaan menossa. Salkkarit on täysin eri formaatilla tehty ja TosiTV:kin voi olla sarja. Onkohan sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin?
No empä tiedä ...kyllä se tosissaan kuulosti olevan ...HOH-HOIJAa sille!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394