Onko niin, että miehen oikeudenmukaisuuden ymmärtäminen tai ainakin halua toteuttaa oikeudenmukaisuutta loppuu siihen, että vastapuolella on feministisen näkemyksen omaava nainen? Minusta vähän tuntuu siltä ainakin tällä palstalla. Toisaalta ei kovin oikeudenmukaista toimintaa livessäkään, kun naisen asemaa miettii työmarkkinoilla. Jossain nyt mättää ja pahasti!
Oikeudenmukaisuudesta ja sen toteuttamisesta
12
657
Vastaukset
- aatos
siitä, missä oikeudenmukaisuus ei toteudu, ja siitä, miten se mielestäsi toteutuisi.
- aatos
miksi sinun on ilmaistava mielipiteesi feministinä? miksi et ilmaisisi omaa mielipidettäsi?
aatos kirjoitti:
miksi sinun on ilmaistava mielipiteesi feministinä? miksi et ilmaisisi omaa mielipidettäsi?
Ensi vuonna on eduskuntavaalit.
Ei tarvita muuta kuin nainen äänestää vain naista ja ja hups eduskunnassa on naisenemmistö demokraattisesti.
- Mi-yes
Eli viela on kirittavaa.
Pisteet 7.4
Eli jos haluat paasta kasin pisteiden makuun, niin yrita niin, etta olisi korkeintaan 20 muiden aloituksia omiesi valissa.
Mutta ihan okay!
*hyvaa kevatta* - Jukka Palmu
1. Mitkä ovat suurimmat ongelmat naisten asemassa työmarkkinoilla?
2. Miten sinä ne korjaisit?- asema
työmarkkinoilla on edelleen aivan p:stä. Miten se on mahdollista näin sivistyneessä valtiossa? Kerro se minulle.
- Jukka Palmu
asema kirjoitti:
työmarkkinoilla on edelleen aivan p:stä. Miten se on mahdollista näin sivistyneessä valtiossa? Kerro se minulle.
Millä lailla naisten asema työmarkkinoilla on p:stä ja miten sen aseman korjaisit?
- yksinkertainen
että kaikki, jotka ovat eri mieltä kuin sinä kannattavat epäoikeudenmukaisuutta. Mukava tietää, että ainakin yhdellä ihmisellä tässä maailmassa on täydellinen käsitys ilman ristiriitoja oikeudenmukaisuudesta.
Kumma väite, että erimielisyys feministin kanssa (jotka näemmä ovat taas yksittäinen ja yhtenäinen rintama) ovat epäoikeudenmukaisia.
Aborttin vastustus on epäoikeuden mukaista. Seksin ostokiellon vastustaminen on epäoikeudenmukaista eikä asialla ole mitään ristiriitaisuuksia. Kaikki mikä ei ole kivaa on laitonta tai sellaiseksi julistettavaa. Alkoholiinkin liittyy epämiellyttäviä asioita paljon (julkinen häirintä, väkivalta, perheväkivalta, rattijuopumukset jne) joten sekin pitäisi kieltää. Vai ostaminenko vain?
Tosiaankin. Ehkä aloitus ihan oikeasta oikeudenmukaisuudesta olisi paikallaan (oikeus mielipiteeseen ja muuta läpinää).
Tasa-arvosta kirjoitinkin tuolle asianomaiselle palstalle. Käytkö torpedoimassa sen.- jorojukka-kukka
1) En missään väittänyt, että "kaikki, jotka ovat kanssani eri mieltä, kannattavat epäoikeudenmukaisuutta".
2) Väität, että jos kirjoittaisin vastineen aloitukseesi, torpedoisin koko aloituksen! :)
Tässähän sinä juuri itse edustat linjaa, jota tyrkytät minulle. Eli erimielisyys kanssasi on torpedointia. :) - yksinkertainen
jorojukka-kukka kirjoitti:
1) En missään väittänyt, että "kaikki, jotka ovat kanssani eri mieltä, kannattavat epäoikeudenmukaisuutta".
2) Väität, että jos kirjoittaisin vastineen aloitukseesi, torpedoisin koko aloituksen! :)
Tässähän sinä juuri itse edustat linjaa, jota tyrkytät minulle. Eli erimielisyys kanssasi on torpedointia. :)oli tästä palstasta (ja vähän livemaailmasta).
Palstalla ei miehillä ole mukaasi oikeudenmukaisuuden tajua.
Olet kaikesta erimieltä. Erimieltä oleva kumoaa toisen väitteen perusteluin. Eri mieltä oleva ilman perusteluita torpedoi väitteet. Anna mennä.
- sexymale
Feminismi on ainakin tämän palstan puitteissa moneen otteesen todettu monimuotoiseksi ja sen kannattajat kukin feminismiä yksilöllisesti toteuttavaksi.
Painotan siis erityisesti että juuri sinun esilletuomasi feminismi on vastenmielistä ja sinä omantyyppisesi feminismin synnynnäisenä ylipapittarena täysin vastuuton ja oikeudenmukaisuudelle vieras ihminen. Eli en näe muissa naisissa tai heidän feminismeissään erityistä vikaa - vain oma feminismin alalajisi on tasa-arvosta ja arkielämästä vieraantuneen ihmisen hengettömyyden tuote. Katso siis peilin - siellä olet sinä - eivät naiset tai feministit noin yleensä.
Useimmat naiset ovat kauniita.
Useimmat naiset ovat älykkäitä.
Useimmat naiset ovat empaattisia.
Useimmat naiset ovat oikeudenmukaisia.
Useimmat naiset ovat sananvalmiita.
Useimmat naiset ovat huumorintajuisia.
Useimmat naiset ovat vastuuntuntoisia.
Sinä, jörö-jukka kukka, et ole kuten useimmat.- jorojukka-kukka
Mistäs sinä nyt noin olet minulle kiihtynyt? Olen tainnut kolauttaa sinua joillakin lausunnoillani takaraivoon ja lujaa...:) Eihän tuollaista vaikerrusta muuten ymmärrä! :D
Ps. Älä ota kaikkea netistä lukemaasi itseesi. Ei ne kumminkaan SINUA tarkoita! (Kuin en minäkään.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213800
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303433Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533204Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222869Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212618Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu01950Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1381433