oletko saanut avun?

pohtija

Onko täällä kukaan oikeasti hyötynyt noista laihdutuskamuista?

5

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saba111

Hyviä ystäviä on löytynyt laihdutuskamuista. Mutta toisaalta, kyllä se enemmän itsestä lähtee se laihtuminen, kaveri sitten tukee.

• ainaki on auttanut se, että saa muilta kannustusta ja tukea. Minusta ryhmässä on muutenki mukavampaa. Se lisää itselläkin motivaatiota kun pitää ilmoittaa toisille aina viikottain paino. Minulle ainaki sopii tällainen ryhmätyöskentely. Tsemppiä vaan kaikille.

• auttaa

Ihan mukavaa on vaihtaa kuulumisia samassa jamassa olevien kanssa! En kaipaa sen enempää mitään läheisiä kontakteja tai hyviä ystäviä täältä, mutta tietojen, tapojen ja fiilisten vaihtaminen on hauskaa näinkin.

• Saruliino

Kyllähän se kollektiivisuus tukee pyrinnöissä. Että tässä niinkuin olen osa jotain ryhmää ("laihduttajat"), jossa voin sitten kuulostella miten muut kohtaavat makeanhimon, iltasyömingin, jumituksen tai repsahtamisen koettelemukset. Joskus saa hyviä vinkkejä näihin. Tai sitten joku onnistuu, enköhän minäkin. Tai jopa niinkin, että haa, tuosta olen ainakin edellä.
      Itse tiedän täältä pari oululaista nimimerkkiä, joiden kuulumisia seurailen - terveisiä - mutta ei mitään tiivistä ryhmää ole muodostettu. Monta kertaa olen meinannut "unohtaa" projektini, mutta sitten käynyt täällä vähän surffailemassa ja saanut taas inspiraatiota. Että tätähän minun pitikin, kuinkas meinasinkaan sen unohtaa.

• olen saanut

Taitaa olla kolmas vuosi päivittäistä yhdeydenpitoa menossa. Alkuun tahmasi, lihottiin ja laihduttiin ja niin edelleen mutta nyt viimeisen vuoden aikana on tapahtunut täydellinen muutos, ja siitä kiitos kuuluu osittain myös tälle puhelinystävälleni, joka on osannut kannustaa ja moittia aina tarpeen vaatiessa =) Sitä paitsi kun lähtölukemat ja tavoite ovat samoja, niin pieni kilpailuhenkikin pistää puhtia hommaan... mie olen nyt ihan pikkiriikkisessä johdossa! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      72
      4968
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3535
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3386
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      50
      2913
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2738
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2199
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2081
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1980
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      404
      1605
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1498
    Aihe