mites on jos naisella on oikomishoito menossa (kestää noin pari vuotta) ni kehtaako tänä aikana olla ns. aktiivisesti haku päällä ja käydä baareissa ja treffailla nettimiehiä. vai onko tää niin järkyttävän näköistä et parempi pysytellä kiltisti kotona ettei kukaan vaan peljästy :D häpeen näitä rautoja muutenki aika kovasti varsinkii ku miesten kaa joutuu/pääsee juttelemaan, ni jotenkii tuntuu ettei nyt oo oikea aika ettiä miestä itelle mut ku ei millään malttais yksinkään nyhvöttää... aargh
Hammasraudat
14
1637
Vastaukset
haku päälle vaan. hammasraudat mitään haittaa.
- haittaisi
koska minulle luonne on ehdottomasti tärkein, mutta koska satun olemaan toivoton tuttavuuden tekemisessä, en koskaan tule tutustumaan sinuun. Varmaankin raudat heikentävät vetovoimaasi, mutta ainakin joku pelimies olisi varmasti kiinnostunut hammasrautaharvinaisuudestakin kokoelmansa jatkona.
- mies79
Tuota olen minäkin miettinyt. Oikomishoito alkaisi joskus tuossa kesällä ja kestää sen mainitsemasi pari vuotta. Olen koko ikäni ollut yksikseni, joten ei tuossa nyt muutama vuosi lisää tunnu missään.
Eihän ne voi mun flaksia enää tästä huonontaakaan :D - nervander
Miten te näin myöhään aloitatte oikomishoidot? Mulle pantiin raudat suuhun jo ala-asteella ja koko yläasteen oli rautaa suu täynnä. Siihen päälle vielä yöraudat ja kuminauhavedot. Onneksi pääsin ennen armeijaa noista eroon.
- Nainen450
Mulle tehtiin kahden vuoden oikomishoito kymmenen vuotta sitten, ja tottakai se hävetti, mutta ei estä baareissa käyntiä tai muutakaan sosiaalista elämää. Ja voit lohduttautua sillä, että ne uudet ihmiset, joihin tutustut oikomishoidon aikana ovat ainakin aidosti kiinnostuneita sinusta..Ja sinulle, joka ihmettelet, että miksi raudat vasta aikuisena niin ainakin minä olen sen verran vanha, että minun kouluaikoinani ei hoidettu muuta kuin reiät hampaista. Jotkut varakkaat vanhemmat tosin oiotuttivat lastensa hampaat yksityisesti, mutta meillä ei ollut siihen varaa.
- mirame
siis on miullakin ollu nuorempana kaikkee yörautoja ja kuminauhavetoja, mut ne ei tepsiny kasvuvaiheessa. nyt ku oon kasvuiän ohittanut ni hoito aloitettiin uudelleen ja ihan eri tavalla, hammasrivit pistetään ojennukseen kiinteillä kojeilla ja purenta korjataan leukaleikkauksella syksyllä. ei oo helppoo ei.
puol vuotta jo onnellisesti takana ja voin sanoa et kyllä tulee nätti rivi :D Ykskään ihminen ei oo vielä sanonu pahaa sanaa ja hyvin on kelvannu tämmösenäkin, vaikka en siis ole uskaltanut elää ihan täysillä noitten häkkyröitten takia. se suurin onkelma taitaa olla kuiteski oma asenne.
- Ei haittaa
Ei ne haittaa sen enempää kuin silmälasit tai muutkaan apuvälineet.
- .....
..minulla ainakin on rumat hampaat mutta eipä tuo baarissa käymistä estä..suht puhtaat ne hempaat ainakin yleensä on :D Ja..josko joitain ihmisiä hammasrautasi haittaavat niin eivätpä kai ne ole sen arvoisia että niihin tutustua kannattaisikaan :) Että varmasti ihmiset jotka aidosti sinuun tutustua haluavat eivät tästä pikkuseikasta välitä että pidä lippu korkeella vaan ja liiku samalla lailla missä tahansa haluatkaan kuin ennenkin ja enemmänkin! :)
- Hurjamies1
ei se sinusta huonoo ihmistä/persoona tee jos sulla raurat..mulle myös mailii voi laittaa [email protected]
- ihan hyvä!
..et hoidattaa ittensä kuntoon, oli sit vika mikä hyvänsä! jos noita hammasrautoja nyt voi viaksi sanoo!
- kohtalotoveri ;D
Olipa mukava lukea keskustelua tästäkin aiheesta, ja vieläpä näin positiivista =). Itse samassa tilanteessa, eli syyskuusta lähtien on rautaa suussa ollut eikä ole kyllä juurikaan sosiaaliseen elämään vaikuttanut. Moni ihminen ei ole edes hökötyksiä hampaissa huomannut ennenkuin itse on jotain asiasta maininnut. Avoimin mielin ja positiivisella asenteella sitä tästäkin ajasta selvitään...Eikö? ;D
- Emigrant
Hammasraudat taitaa olla aika seksikkäät. Ainakaan ne ei ole haitaksi suhteelle eikä välttämättä oo edes epäesteettiset. Siis tuletteko vaimokseni?
- kohtalotoveri ;D
ihana mies! ;D kirjoituksesi sai hymyn huulille...
- Tirahvi
Mulla ollut nyt reidun vuoden kiinteät raudat hampaissa. Aluksi pelotti tietty sinkkuna, että onko edessä parin vuoden selibaatti, mutta pelko oli ihan turhaa. Raudat ei ole mun menoa haitanneet eikä miehet juosseet karkuun. Siitä pisteet heille :), fiksua suhtautumista ja arvostusta mua ja mun legoja kohtaan. Ja se jos mikä lisää mun kiinnostusta ja arvostusta miestä kohtaan!
Eivät raudat ole mikään vamma, joka on ja pysyy, vaan fiksun ihmisen valinta oman terveyden ja ulkomuodon parantamiseksi.
Oma asenne ratkaisee. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226