Help!
Tarvitsisin mahdollisimman nopeasti Kaunotar ja Hirviö piirretyn laulun sanoja!
Eli jos tiedät Celine Dionin laulaman alkuperäisen Beauty and the Beast- kappaleen suomenkieliset sanat, olsiin todella kiitollinen jos voisit kertoa ne!
(Se on siis se laulu, jonka rouva Pannu laulaa.. "tyttö sekä hän")
Kaunotar ja Hirviö
4
4878
Vastaukset
- Hongatar
Vanha taru on täynnä elämää.
Taaskin ystävät tunteen löytävät,
sulaa kylmää jää.
Hänkin yrittää löytää ystävän.
Tahtovat he näin olla lähekkäin,
tyttö sekä hän.
Tunne tämä on uusi heille niin.
Kun sen saavuttaa, onni kohoaa,
nousee taivaisiin!
Vanha taru on vastustamaton.
Kaikki hurmaten loistaa säteillen
lailla auringon.
Tähdet tuikkivat, voittaa hämärän.
Tahtovat he näin olla sylikkäin,
tyttö sekä hän.
Tahtovat he näin olla sylikkäin,
tyttö sekä hän. - mmiikä ?
eiku haluisin vain kysyä että mikä sen tanssisali laulun nimi on suomeksi kun en ainakaan saa sitä mistään koneelle SS: vai onko sitä edes missään.
- Rénee
Tyttö sekä hän on kyseisen kappaleen nimi, en ole yhtään varma löytyykö mistään.
- SSPK
Rénee kirjoitti:
Tyttö sekä hän on kyseisen kappaleen nimi, en ole yhtään varma löytyykö mistään.
Tämän kappaleen löytää ainakin sellaisesta CD:stä kuin Mikki Hiiren suomalaiset Disney suosikit.. Ja kappale taitaa olla jopa numero 9:n.. Voin toki laittaa tämän kappaleen sähköpostiinne jos niin haluatte..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882