Mitä tehdä??

ujostus

Tällä palstalla miehet monesti toivovat, että nainen olisi aloitteellinen. Itse vain olen käytännössä onnistunut karkoittamaan parikin tapausta osoittamalla kiinnostukseni tai tekemällä jollain tavalla aloitteen. Mm. kahvikutsusta seurasi se, etten miehestä ikinä enää kuullut mitään, olimme kuitekin pari kertaa käyneet jo treffeillä... No, mies ei tietenkään ollut oikeasti kiinnostunut. On muutama mies ollut minuun ihastunutkin, joten ei minun pitäisi mikään kammotus olla ja sen takia saada pakkeja, olen ihan normaali, nätti nainen:)

Olen hiukan ujo ja nuo aiemmat yritykseni olla aloitteellinen eivät todellakaan ole auttaneet asiaa. Torjutuksi tuleminenhan on aina se pahin pelko ja kynnys yrittää uudelleen on kasvanut aikas suureksi...

Mutta, nyt olen ihastunut fiksuun, mukavaan ja hieman ujoon mieheen, olen häneen työasioissa tutustunut, vaikkakaan varsinaisesti emme samassa paikassa ole töissä. Olen ollut huomaavinani, että hän olisi myös minusta kiinnostunut, katseista päätellen ja on hän kysellyt minun kuulumisiani toiselta henkilöltä:) Tosin eihän tuo todellakaan kerro mitään, mutta ihastuneen korvillehan se on hunajaa:) Nyt vain en tiedä mitä tehdä!

Miehet kertokaa, miten oikeasti koette sen, jos nainen on aloitteellinen, pyytää vaikka kahville tai laittaa meiliä/tekstaria. Nolaanko itseni, jos laittaisin tälle miehelle meiliä muussa kuin työasioissa? Tämän ihmisen suhteen en todellakaan haluaisi luovuttaa... Mutta kun ei uskalla tehdä mitään ja jos pakit saisin taas, kehtaisiko sitä hänen silmiensä eteen enää mennä:(

12

2410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuniz

Itse ainakin koen naisen aloitteellisuuden erittäin Imartelevana. Mikään ei ole sen kivempaa kuin, että nainen osoittaa kiinnostuksensa pyytämällä ulos.

• ...että minä sain tytöltäni joskus yks ilta tekstiviestin, missä oli se r-sana :)
      Otat sen kapulan (eli kännykän) käteen ja kysyt häntä ulos vaikka kahville. Tai ensin vaan kysyt, että miten menee. En ole asiantuntija vaan tyhmä miehen alku.
      Tänään vaan tekee mieli auttaa kaikkia, eli älä tee yhtään mitään, ennen kuin joku muu on samaa mieltä kanssani :)

• Nimetön

Et varmasti nolaa.. Rohkeasti vain yhteyttä.. Tollainen yhteyden otto tuntuisi vain hyvältä.. Kemiathan ne lopulta ratkaisee tuleeko mitään.. Kenties hänkin on sinuun ihastunut muttei uskalla ottaa ensiaskelta.. Parempi tarttua tilaisuuteen kuin miettiä pitkän aikaa entä jos..
      Tv Jusu

• sentään...

Huh huh...aina tää sama virsi, kuinka nainen on pari kertaa saanut rukkaset, eikä sen takia mukamas voi enää olla aloitteellinen. Sori nyt vaan, mutta mun mielestä toi kuulostaa vain tekosyyltä. Ei se ole miehille yhtään sen helpompaa. Sekin on kumma myytti että miehen saa karkotettua kertomalla sille tunteistaan. Tosimies ei niin vähästä hätkähdä :) Naiset taitaa vaan psyykata ittensä uskomaan että heidän ei kannattaisi olla aloitteellisia. Noh, naisten häviö sitten...

• joppe

ota noista naisista nyt sitten selvää...

• ujostus

Näin se vaan menee... Ujolle se aloitteenteko on vaikeaa ilman kokemuksia pakeistakin, varmaan monelle ujolle miehellekin. Niin pirun vaikeaa. Ja joo, ei ne aiemmat tapaukset niitä tosimiehiä olleetkaan, henkisesti keskenkasvuisia nulikoita, näköjään:)

Heti nyt laittaisin viestiä tälle miehelle, jos vaan jotenkin päin uskaltaisin! Mutta ehkä vielä hengähdän syvään ja hetken kerään rohkeutta... :) Mutta jotain olen päättänyt tehdä ja toivottavasti saan sen tehdyksi ennen kuin on liian myöhäistä...

• M47
        ujostus kirjoitti:

Näin se vaan menee... Ujolle se aloitteenteko on vaikeaa ilman kokemuksia pakeistakin, varmaan monelle ujolle miehellekin. Niin pirun vaikeaa. Ja joo, ei ne aiemmat tapaukset niitä tosimiehiä olleetkaan, henkisesti keskenkasvuisia nulikoita, näköjään:)

Heti nyt laittaisin viestiä tälle miehelle, jos vaan jotenkin päin uskaltaisin! Mutta ehkä vielä hengähdän syvään ja hetken kerään rohkeutta... :) Mutta jotain olen päättänyt tehdä ja toivottavasti saan sen tehdyksi ennen kuin on liian myöhäistä...

Laitat vain sen viestin miehelle etkä mieti ja pyörittele asiaa sen enempää. Mies voi olla yhtä ujo kuin sinäkin ja pyörittelee samaa ajatusta.
        Muuta et kadu kuin elämätöntä elämääsi, ala elää sitä nyt!

M47
        - nuorena ujo vaan en enää.

• Hurjamies1
    • Oni82

Kyllä miehet pitävät siitä, kun nainen tekee aloitteen. Nykyään vielä on jostain syystä se käsitys, että miehen pitää lähestulkoon aina tehdä aloite ja sekös ainakin meikäläistä välilä sapettaa. On siis vaan hienoa, jos nainen tekee aloitteen! Tosin, ehkä kuitenkin kasvokkain kysyminen tai puhelu on parempi kuin maili tai tekstari.

• nonii oni

miksi sulla on noin ylimielinen ja halveksiva katse? en tekisi aloitetta

• Oni82
        nonii oni kirjoitti:

miksi sulla on noin ylimielinen ja halveksiva katse? en tekisi aloitetta

Heh...se kuva on otettu aivan täysin vitsinä..ehkä pitäis lisätä siihen kuvateksti, niin ei pääsisi tällaisia väärinkäsityksiä käymään :)

• kokemuksella

Laita nyt ihmeessä sille miehelle viestiä jos et vielä ole kerinnyt!

Kokemus puhuu. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      3972
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2601
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1993
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1466
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1344
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      154
      1057
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe