Lemmy ja amfetamiini

Tulipa mieleen

Miten on mahdollista, että Motörheadin Lemmy voi haastatteluissa ihan vapaasti mainostaa amfetamiinia, kovaa huumetta joka on laitonta kaikkialla maailmassa ? Lemmyhän on lukemattomat kerrat väittänyt käyttäneensä amfetamiinia koko aikuisikänsä eli jostain 1960-luvulta lähtien ja käyttävänsä sitä edelleen. Siis amfetamiini on laitonta, mutta ei laitonta Lemmylle ? Luulisi, että poliisiakin olisi joskus kiinnostanut tuollainen laittoman huumeen mainostus. Jos esim. joku suomalainen soittaja ryhtyisi Suomessa kehua retostelemaan olevansa " spiidifriikki, " luulisi, että asiasta koituisi pienoisia vaikeuksia virkavallan taholta.

16

1528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perillä asioista?

      Kyllä virkavalta on kautta vuosien ollut kiinnostunut Lemmyn touhuista, linnassakin on herra huumehommista istuskellut.

      • Tulipa mieleen

        Tiedän kyllä tämän yhden kuuluisan pidätyksen jonka takia Lemmy sai potkut Hawkwindistä. Mutta ei häntä tietääkseni ole sen jälkeen pidätetty huumeiden takia.


      • ...onko kaikkea kerrottu
        Tulipa mieleen kirjoitti:

        Tiedän kyllä tämän yhden kuuluisan pidätyksen jonka takia Lemmy sai potkut Hawkwindistä. Mutta ei häntä tietääkseni ole sen jälkeen pidätetty huumeiden takia.

        Sitähän ei kukaan tiedä, ovatko nämä kaikki huumejutut totta vai legendaa ja onko mahdollisista pidätyksistä kerrottu julkisuuteen.

        Ihmeen harvoin nämä muutkaan huumeiden kanssa leikkineet rokkarit ovat linnan joutuneet. Esim. hra O. Osbourne lienee vetänyt sisuksiinsa lähes kaikkea päätä sekoittavaa mitä maa päällään kantaa, mutta huumeiden takia ei ole hänkään linnassa ollut.


      • Tulipa mieleen
        ...onko kaikkea kerrottu kirjoitti:

        Sitähän ei kukaan tiedä, ovatko nämä kaikki huumejutut totta vai legendaa ja onko mahdollisista pidätyksistä kerrottu julkisuuteen.

        Ihmeen harvoin nämä muutkaan huumeiden kanssa leikkineet rokkarit ovat linnan joutuneet. Esim. hra O. Osbourne lienee vetänyt sisuksiinsa lähes kaikkea päätä sekoittavaa mitä maa päällään kantaa, mutta huumeiden takia ei ole hänkään linnassa ollut.

        Sikäli vain erikoinen tämä Lemmyn tapaus, että hän on maininnut huumeenkäyttönsä niin usein julkisuudessa. Jos itse käyttäisin jotain laitonta huumetta, tuskinpa siitä lehdille tiedottaisin. Olisiko sitten pelkkää imagon pönkitystä, mene ja tiedä.


    • ............

      Saahan asioista aina puhua, ei riitä minkäänlaiseen tuomioon. Viranomaisilla on edelleen velvollisuus näyttää mehdollinen syyte toteen.

    • speedfreak

      Oliskohan sunkin syytä vaan keskittyy omaan aamupuuron vetämiseen ja olla leikkimättä kansalaispoliisia pohtimalla asioita joihin sä kovin vähän pystyt vaikuttaan. Totta kai Lemmy puhuu sen amfetamiinin vetämisestä jos siltä toimittajat kysyy. Osoittaa suoraselkäisyyttä verrattuna moniin staroihin jotka esiintyy kaiken maailman drugs are bad-tilaisuuksissa ja ens viikolla niitä viedään vieroitukseen ja selitykset on että kukahan on laittanu kamaa mun drinksuun?

      • Tulipa mieleen

        Älä sinä kuule sekaannu minun aamupuuroihini, ettei käy kalpaten.

        Mitä tulee narkomaniaan ja sillä kehuskeluun, on naurettavaa väittää sellaista käytöstä suoraselkäiseksi.

        Mene itse kysymään lääkäriltä onko yleensä mahdollista, että joku käyttää amfetamiinia koko ikänsä ja on suhteellisen terve vielä 60-vuotiaana. Epäilen.


      • ..................
        Tulipa mieleen kirjoitti:

        Älä sinä kuule sekaannu minun aamupuuroihini, ettei käy kalpaten.

        Mitä tulee narkomaniaan ja sillä kehuskeluun, on naurettavaa väittää sellaista käytöstä suoraselkäiseksi.

        Mene itse kysymään lääkäriltä onko yleensä mahdollista, että joku käyttää amfetamiinia koko ikänsä ja on suhteellisen terve vielä 60-vuotiaana. Epäilen.

        Tässä oli jokin aika sitten dokumentti suomalaisesta narkkarista, joka oli jäänyt koukkuun jatkosodassa haavoituttuaan. Siitä lähtien olikin sitten täysiverinen narkkari aivan viime vuosiin asti, oli muistaakseni pari vuotta ollut kuivilla.


      • speedfreak
        Tulipa mieleen kirjoitti:

        Älä sinä kuule sekaannu minun aamupuuroihini, ettei käy kalpaten.

        Mitä tulee narkomaniaan ja sillä kehuskeluun, on naurettavaa väittää sellaista käytöstä suoraselkäiseksi.

        Mene itse kysymään lääkäriltä onko yleensä mahdollista, että joku käyttää amfetamiinia koko ikänsä ja on suhteellisen terve vielä 60-vuotiaana. Epäilen.

        Mä tunnen itte jengiä jotka on vetäny kamaa ikänsä ja ne on just niin terveitä ku sillä elämän tyylillä vaan voi olla. Mitä vittua sä tiedät Lemmyn terveydentilasta, onko se hyvä vai huono? Jonku pitäis varmaan laittaa jotain sun aamupuuron sekaan niin sullakin olis muuta mietittävää ku toisten kaman käyttö. Yritä ny keksiä jotain tekemistä ittelles vaikka sä et päässytkään poliisikouluun.


      • Anonyymi
        Tulipa mieleen kirjoitti:

        Älä sinä kuule sekaannu minun aamupuuroihini, ettei käy kalpaten.

        Mitä tulee narkomaniaan ja sillä kehuskeluun, on naurettavaa väittää sellaista käytöstä suoraselkäiseksi.

        Mene itse kysymään lääkäriltä onko yleensä mahdollista, että joku käyttää amfetamiinia koko ikänsä ja on suhteellisen terve vielä 60-vuotiaana. Epäilen.

        Vitun vammanen


    • kuulkaa

      sen Lemmyn vetää piriä ihan niin paljon ku tahtoo,kyllä kytät puuttuu asiaan kunhan tulee tarpeeksi vahvaa näyttöä.

    • Rock

      Niin- kyllahan totuus on etta varmaan yli puolet kaikista muusikoista kayttaa tai on kayttanyt kovia huumeita ainakin jossain vaiheessa. Ja jos me se tiedetaan, ni tottakai virkavaltakin siita tietaa, mut ei kai sita voi ketaan menna pidattamaan pelkkien puheiden takia!?

      Suomessa huumeiden kaytto on viela (onneksi!) lastenkengissa, mutta muualla maailmassa yllatavankin useat (julkkis-piirien ulkopuolisetkin) kayttavat! Ainakin taalla P-Amerikassa olen tuskin tavannut ketaan nuorta, joka ei ainakin kokaiinia (ja tietty maria) kokeillut... Taalla Vancouverissa suonensisaisten huumeidenkaytto luokitellaan sairaudeksi eika rikokseksi- eli jos jaa kiinni piikki kasivarressa niin viedaan hoitoon eika putkaan...! Se siita.

      • Anonyymi

        "Taalla Vancouverissa suonensisaisten huumeidenkaytto luokitellaan sairaudeksi eika rikokseksi- eli jos jaa kiinni piikki kasivarressa niin viedaan hoitoon eika putkaan...!"

        Mikä on virhe. Alan asiantuntija Lemmy Kilmisterkin sanoi, että kun kiinni jäätyään kaman käyttäjä saa valita linnan ja katkaisun välillä, kaikki tietenkin valitsevat katkaisun, koska kuka nyt linnaan haluaisi vapaaehtoisesti. Katkaisun jälkeen sitten säästyy rahaa, kun pärjää taas hetken aikaa pienemmillä annoksilla.

        Ainut ratkaisu rikollisuutta tukevien kaman käyttäjien kohdalla on vetää kuula kalloon.


    • Tri Lawford

      Ei se ole laitonta kaikissa maailman maissa. Sitä paitsi puhdasta sitä käytetään lääkkeenä ja on siis jossain saatavilla ertyisreseptillä tiettyihin sairauksiin.
      Laiton katupiri on sitten täysin asia erikseen..

      • Richards

        Siis...
        haittaako se oikeesti jotakuta että Lemmy tekee työtään?
        Suurin osa vetää, kai nyt saa itse ees valita mitä?
        Mut tuohan tehoaa täällä, huomasi mr.McCoy jo silloin kun olisi vielä voinut lopettaa.

        Mä toivon ett Lemmy vetää sitä mikä pitää sen kunnossa. Ne jotka ovat itse soittaneet Lemmyn musaa, voivat kuvitella että keikkaan tarvitaan muuta kuin keskikaljaa....another perfect day!!


      • Anonyymi
        Richards kirjoitti:

        Siis...
        haittaako se oikeesti jotakuta että Lemmy tekee työtään?
        Suurin osa vetää, kai nyt saa itse ees valita mitä?
        Mut tuohan tehoaa täällä, huomasi mr.McCoy jo silloin kun olisi vielä voinut lopettaa.

        Mä toivon ett Lemmy vetää sitä mikä pitää sen kunnossa. Ne jotka ovat itse soittaneet Lemmyn musaa, voivat kuvitella että keikkaan tarvitaan muuta kuin keskikaljaa....another perfect day!!

        Siinähän valitsee mitä itse vetää, mutta jos menee vetämään laittomia aineita, on kyseinen henkilö tehnyt rikoksen, rahoittanut hankinnallaan rikollisia, siten tukenut näitä ja täten osallistunut rikollisuuden lieveilmiöihin, kuten kartellien tekemiin brutaaleihin murhiin, joiden uhreiksi on joutunut myös täysin ulkopuolisia siviilejä, jopa lapsia. Näitä kyseisiä teurastusvideoita löytää netistä pilvin pimein.

        Jenkkeihin kamat tulevat rajan yli Meksikosta. Hollywoodin porukat ym. "taiteelliset" sielut pitävät kokkelibileitä, eikä kukaan välitä paskaakaan, että harrastuksensa takia ihmisiä tapetaan. Kun kymmenvuotias poika itkee kauhusta vähän ennen kuin kaulaansa teipattu dynamiittipanos räjähtää, on vittumaista ajatella, että rajan pohjoispuolella porukat pitävät hauskaa rahoittamalla noiden murhaajien toimintaa nenät valkoisina. Tässäkin ketjussa näkee näitä kamankäyttäjien puolustajia, jotka ovat sitä mieltä, että kyseinen harrastus on jokaisen oma asia. Kaikki, jotka ovat mukana pyörittämässä huumebisneksiä, ovat omalta osaltaan kädet viattomienkin ihmisten veressä, eivätkä tuollaiset saastat ansaitse muuta kuin uhriensa kohtalon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe