PIILOHOMOT

turhautunut nainen

Mikään ei ole kamalampaa kuin PIILOhomot...

AIDOT homot ovat sentään AIDOSTI sitä, mitä ovat ja homma tulee heti selväksi.

AIDOT heterot ovat tietysti kaikin puolin ok, (koska olen itsekin hetero).

Mutta siis PIILOhomot...auts...

31

4642

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homous

      Taitaa sinussakin asua pieni homostelija,kirjoituksesta päätellen.

    • turhautunut myös

      Piilohomoja on miehet, jotka eivät tunnusta olevansa homoja tai jotka eivät tunnista olevansa homoja.

      Jotkut näistä tunnistamattomista saavat aikaan aikamoisia ihmissuhdesotkuja naisten kanssa. Vihaavat sitten naisia ja ihmettelevät miksei mikään onnistu, naiset ei kiinnosta, ei jaksa aina olla iskemässä, naiset ovat mielestään saamattomia ja passiivisia, vihaavat yksinhuoltajia, vihaavat naisia, kaipuu hyväksytyksi tulemiseksi on suuri, rakkauden ja hellyyden kaipuuta ja vaatimusta löytyy... Naisista vaan apua ei heru.

      Väitän, että jollei tällaisella hyvännäköisellä miehellä ole 40 ikävuoteen mennessä ollut vakavaa pidempiaikaista suhdetta, johon kuuluneet usein myös lapset ja vastuu lapsista, mies on joko

      piilohomo
      tai
      jonkin sortin luonnevikainen.

      Napsahtiko?

      • keneen kalahti?

        Piilohomoja on paljon armeijan palveluksessa, palomiehissä ja vartijoissa.


      • exvaimo

        Piilohomo saattaa jossain vaiheessa elämäänsä yrittää normaalia herteroparisuhdetta. Saattaa saada aikaisiksi muutaman lapsenkin.
        Mikään vaan ei tunnu istuvan perhe-elämässä.
        Erohan siitä tulee.

        Piilohomo löytää toisen piilohomon/julkihomon, biseksuaalin. Mikä muu voisi olla taustalla, jos aikuiset miehet viettävät keskenään hyvin paljon aikaa, käyvät yhdessä baareissa, joista tuskin koskaan ketään naista mennään iskemään/raahataan mukana. Mikä muu saa toisen piilohomon lähtemään vaikka yösydännä avuksi toiselle miehelle, kuskaamaan autollaan paikasta toiseen (kuin heteromiehet vaimojaan), odottelevan lääkärinvastaanoton ajan.
        Mikä muu on motiivina, jos mies tekee toisen miehen kanssa asioita, jotka vaimon kanssa ei sujuneet? Mikä muu on takana, jos kahteelleen baariin menneet miehet sanovat ventovieraalle ihmiselle, että tämä nyt on tällaista poikarakkautta. Mikä muu, jos mies muuttaa lähemmäs toista, ja sanoo, kysyttäessä, että ette yhteen muuta, että ei vielä.

        Piilohomous on pahempaa mitä julkihomous, koska siinä yleensä menee jonkun naisenkin elämä keturalleen miehen piilotellessa todellista minäänsä.

        Kaikille osapuolille olisi helpotus, jos piilohomot tosiaankin löytäisivät itsensä ja eläisivät sen mukaan.
        Sensijaan piilohomot ei uskalla kuunnella itseään, tunnistaa ja löytää piirteitään, vaan pitävät oireitaan esimerkiksi masennuksena, vaikka siihen ei mitään varsinaista syytä olekaan. Myöskin se,vaikka piilohomo syö masennuslääkkeitä, mutta ei saa mitään helpotusta niistä, kertoo ettei vika ole missään muussa kuin siinä,ettei olla rehellisiä edes itselleen. Masennusta voi selittää miten tahansa, ja kun lääkäreillä ei ole aikaa kuin kirjoitta uusi resepti, jää varsinainen syy näkemättä ja selvittämättä.

        Piilohomo saattaa elää koko elämänsä tuntemalla epämääräistä kaunaa naisia kohtaan vaikka ei perimmältään halua edes nähdä siihen syytä. On paljon helpompi syyttä naisia sellaisiksi tai tällaisiksi kuin nähdä itsessään jotain sellaista mitä tietäisi olevan jos vaan kärsisi nähdä.


      • Naisen_vaisto

        .

        Naisen vaisto on erehtymätön

        Koska muuten meillä olisi paljon avioeroja, YH-äitejä ja perheväkivaltaa

        har!11

        .


      • Kalahtikyllä
        exvaimo kirjoitti:

        Piilohomo saattaa jossain vaiheessa elämäänsä yrittää normaalia herteroparisuhdetta. Saattaa saada aikaisiksi muutaman lapsenkin.
        Mikään vaan ei tunnu istuvan perhe-elämässä.
        Erohan siitä tulee.

        Piilohomo löytää toisen piilohomon/julkihomon, biseksuaalin. Mikä muu voisi olla taustalla, jos aikuiset miehet viettävät keskenään hyvin paljon aikaa, käyvät yhdessä baareissa, joista tuskin koskaan ketään naista mennään iskemään/raahataan mukana. Mikä muu saa toisen piilohomon lähtemään vaikka yösydännä avuksi toiselle miehelle, kuskaamaan autollaan paikasta toiseen (kuin heteromiehet vaimojaan), odottelevan lääkärinvastaanoton ajan.
        Mikä muu on motiivina, jos mies tekee toisen miehen kanssa asioita, jotka vaimon kanssa ei sujuneet? Mikä muu on takana, jos kahteelleen baariin menneet miehet sanovat ventovieraalle ihmiselle, että tämä nyt on tällaista poikarakkautta. Mikä muu, jos mies muuttaa lähemmäs toista, ja sanoo, kysyttäessä, että ette yhteen muuta, että ei vielä.

        Piilohomous on pahempaa mitä julkihomous, koska siinä yleensä menee jonkun naisenkin elämä keturalleen miehen piilotellessa todellista minäänsä.

        Kaikille osapuolille olisi helpotus, jos piilohomot tosiaankin löytäisivät itsensä ja eläisivät sen mukaan.
        Sensijaan piilohomot ei uskalla kuunnella itseään, tunnistaa ja löytää piirteitään, vaan pitävät oireitaan esimerkiksi masennuksena, vaikka siihen ei mitään varsinaista syytä olekaan. Myöskin se,vaikka piilohomo syö masennuslääkkeitä, mutta ei saa mitään helpotusta niistä, kertoo ettei vika ole missään muussa kuin siinä,ettei olla rehellisiä edes itselleen. Masennusta voi selittää miten tahansa, ja kun lääkäreillä ei ole aikaa kuin kirjoitta uusi resepti, jää varsinainen syy näkemättä ja selvittämättä.

        Piilohomo saattaa elää koko elämänsä tuntemalla epämääräistä kaunaa naisia kohtaan vaikka ei perimmältään halua edes nähdä siihen syytä. On paljon helpompi syyttä naisia sellaisiksi tai tällaisiksi kuin nähdä itsessään jotain sellaista mitä tietäisi olevan jos vaan kärsisi nähdä.

        Ei se aina ole helppoa toisinkaanpäin. Tähän liittyy paljon emotionaalisesti kehittymättömät ja tasapainottamat miehet. Kaksisuuntaista mielialahäiriötä potevat ja niin edelleen.


    • yksi tapaus

      Viedään nainen kotiin ja pannaan. Kerrotaan, että jotkut pitävät homona. Varmistetaan naiselta viimeistään aamulla, että "vaikutinko mä muka homolta, mitä?".

      Aika selvä tapaus. Pahinta homofobiaa potevat ovat tutkimuksen kiinnostuneita samasta sukupuolesta seksuaalisesti, ja pelkäävät tätä piirrettä itsessään. -> Defenssit-> esim. kieltäminen.

    • pikku.nainen

      Sellaiset homot (toivon, että tässä keskustelussa on poliittisesti korrektia puhua homoista ettei kukaan pahastu siitä?), jotka ovat sinut itsensä ja homoutensa kanssa, ovat miellyttäviä ihmisiä näin naisnäkökulmasta.

      Mutta joskus tulee tavattua homomiehiä, joiden suhtautuminen naisiin on avoimen vihamielistä. Ikäänkuin jokainen nainen olisi heidän kimpussaan, iskemässä heitä.

      Lähettyvillä on eräs juustokauppa, josta ostan sillon tällöin juustoa ym. namia. Olen vakuuttunut siitä, että omistaja on homo, jotenkin vaistoan sen. So what, mutta aluksi hänen suhtautumisensa oli avoimen vihamielistä, aivan kuin hän olisi pelännyt minun yrittävän iskeä häntä, vaikka olin kaupassa todellakin vain juustoa ostamassa.

      Nykyisin hän on jo ystävällinen, ja tuntee olonsa ilmeisesti "turvalliseksi";))

      Mutta onko näin, että homomiehet joutuvat usein naisten ahdisteltavaksi ja pitävät sitä niin epämiellyttävänä, että haluavat heti alussa tehdä ns. pelin selväksi?

      Voisiko joku ystävällisesti valaista asiaa?

      • Isotytteli

        Tänään juuri ajattelin, että mikä siinä on kun monet naiset pitävät homomiehistä (taitaa olla Brokeback leffan jälkimaininkeja, kun näitä mietin) nimenomaan kavereina ja ihmisinä.

        Itse tiedän muutaman homomiehen, mutta en heitä kovin syvällisesti tunne. Näistä kyseisistä herroista olen kuitenkin sitä mieltä, että ovat ihmisinä kovin mukavia ja miellyttäviä. En kuitenkaan yleistä, sillä tiedän muutaman ei-niin-kivan homon.

        Oletan, että siihen on kaksi syytä. Jos ihminen on jollain lailla "poikkeava", on hänen itsensä hyväksyäkseen käytävä pitkä ja vaikea henkinen prosessi läpi ja se muokkaa pakostakin persoonaa. Ja tuo joíllekin ihmisille aitoutta ja herkkyyttä, joka on aina viehättävää. Uskon, että tuo herkkyys joissain homomiehissä juuri vetoaa naisiin - se on täysin erilaista kuin machismomiesten käytös. En suinkaan tarkoita, että jotkut heteromiehet eivät olisi herkkiä, mutta ehkä homojen herkkyys on erilaista?
        Toinen syy siihen miksi naiset pitävät homomiehistä on varmaan se, että ystävyyssuhteeseen ei liity mitään seksuaalisia odotuksia. Joten silloin on tilaa keskittyä tutustumaan toisen ihmisen persoonaan, kun kaikki parinhakuviritelmät ovat poissuljettuja. Siinä suhteessa homomiehet ovat "turvallisia". Mitäpä olette muut naiset mieltä?


    • Minun mielestä kaikki homot voisivat pysyä piilossa, niin saisin nauttia rauhassa olueni ja silmän ruokani baaritiskillä. Viimeisen viiden vuoden aikana perverssejä ja asiallisiakin ehdotuksia "mies"henkilöiltä on sadellut ihan liiaksikin (2-3 krt vuodessa)

      Ei, en liiku väärissä paikoissa enkä väärässä seurassa. Liikun yleensä yksin ja tuota ahdistelua tapahtuu kaikenlaisissa ja tasoisissa baareissa. Hankalinta siinä tahtoo olla se, että nämä "miehet" eivät yleensä ymmärrä lausetta:"Ei kiinnosta".

    • yök675

      Niitä on paljon, nk.kavereissakin ollut, sairaita.

      Eipä kiinnosta muut kuin nais kaverit nykyään.

    • kaappausrunoilija

      Homokavereissa on se hyvä puoli, etteivät he salaa himoitse naisystävääsi ja kaappaa häntä

      • runollinen

        Ja heterokaverit ei vie mun miestä :-)


    • Nainen5566

      Etsin piilohomouteen liittyvää aihetta syystä että avomieheni haluaa seksiä vain n. kerran kuussa. Silloinkin tarvitsee apuvälineen. Jos annan takaapäin silloin ei tarvitse. Muutenkin käytös ja tietyt liikkeet viittaavat homouteen. Ei myönnä asiaa. Väittää että olen sairas.

      • mies_minäkin

        Miehesi suuntautumisesta en tiedä, mutta kun nainen käyttää ilmausta "annan", niin se latistaa ainakin minun intoa kyseenlaista naista kohtaan. Heti syntyy tietynlaisia mielikuvia, eivätkä ne viittaa ollenkaan aktiiviseen, himokkaaseen ja sopivasti irstaaseen/kiimaiseen naiseen. Sellainen nainen joka panee himokkaasti omasta halustaan, eikä suinkaan "anna" sytyttää tämän miehen.


      • intohimonolla
        mies_minäkin kirjoitti:

        Miehesi suuntautumisesta en tiedä, mutta kun nainen käyttää ilmausta "annan", niin se latistaa ainakin minun intoa kyseenlaista naista kohtaan. Heti syntyy tietynlaisia mielikuvia, eivätkä ne viittaa ollenkaan aktiiviseen, himokkaaseen ja sopivasti irstaaseen/kiimaiseen naiseen. Sellainen nainen joka panee himokkaasti omasta halustaan, eikä suinkaan "anna" sytyttää tämän miehen.

        Ihanaa, että jotkut miehetkin vihaavat kaikkia "antamisesta" puhuvia. Jos oikein "antamaan" joutuu, ei kannata ryhtyä alkamaan...


    • Pitihän se jonkun trollin saada tämäkin keskustelu aikaan.

    • suhderunoilija

      Tuli tässä mieleen, että nuorena miehet/naiset saattavat kokeilla seksiä oman sukupuolen kanssa ja sen jälkeen aloittavat heterosuhteen. Osa saattaa palata seurusteluun saman sukupuolen kanssa, kun on yli 40 v.

    • vakioselitys

      Eihän kukaan mies sellaisesta naisesta pidä, joka selittää miesten piilohomoudella omat pettymyksensä ja kaunantunteensa.

      • miksi_on_pakko_olla

        .

        "Eikö ihminen saa enää olla vain vanhanaikaisesti oma itsensä vaan pakotetaan kaavamaisesti homoksi koska joku ääni pään sisällä käskee niin???????"

        har!!!

        .


    • Unohitko pedarit, raiskarit, huijarit etc

      • kysynvaan-

        jätitkö tahallasi mainitsematta exhibitionistset , pyylevät tankotanssijattaret?

        Karseat, kun tanko pettä ja lyllerö rojahtaakin facesittinkinä

        ruokailevan kaupparatsun silmiille

        niiet parsasoppa lentää seinille


    • aapakosesiellä

      Hyi kauhistus sentään.

    • homotilastovirasto

      Ei piilohomoista enääN haittaa ole tällä palstalla..

      Muutttiavat sinkutpalstalle pahimmatkin Ratikka ja gentsu

      Naisxi naamiotuneina nauttivat höynien miesten ihailust

    • Rajatapauksiaaaaa

      Oisko näihin naisista kiinnostuneisiin homoihin parempi määritelmä bi-seksuaali?
      Mietin vaan että mitä helkkaria homo naisessa näkee? ^^

      • naisenrinnanmaalari

        Tosihomot näkevät naisessa paljonkin kauneutta

        kum olen ravintola-alalla, jossa homppeleita/lepsoja on eniten

        ja harrastan taidemaaalustakin--naisfiguurit tekevä kauppansa

        Useampi avohomo on tilannut taulun --jostakin naisfiguurista

        Olen tavallaan fuskannut ja ottanut mallin sexylehdistä

        ja kutsunut homon katsomaan, joko kelpaa?

        Iiiik tuohan on, kuin joku missi--tee siitä pyylevämpi

        Rubensin nainen

        Arwon läskiäämät teidän rungollanne on kysyntää homomaailmassa


    • yökyök88999

      Hyi, todella. Lesbot on ok ei häiritse.Mutta piilohomot, turpaan saisi joku lyödä.Niitä on paljon ei paljon mieskaverit enää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Mies haisee paskalta.
      N61

    • Anonyymi

      Aikaajoin perse pieree ja käy paskalla usein.
      Myös netissä ja yökyläilee... Hmmm.

      J.P.

    • Anonyymi

      Itis oiva mesta.

    • Anonyymi

      Eikä piilo.
      Tavattuamme minullle heiteltiin läppää
      "Ai, se J tykkää naisistakin".

      Vitun uuno.
      Paskalta haiseva aik'ajoin, kun on antanut ja
      saanut.

      Kusetti, paskatti viisi vuotta !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe