Miten ihmeessä tuonne mininovaan on ilmestynyt tänään sekä 11., että 12.jakso???
YHDESTOISTA jakso nähtiin eilen Amerikassa, mutta että 12.???
5.kausi - KAHDESTOISTA JAKSO???
4
458
Vastaukset
- Spo
Eilen nähtiin USA:ssa sekä jaksot 11 että 12; peräkkäin! Fox järjestää joskus tälläisiä tempauksia, varsinkin kauden alussa ja lopussa (myös viitoskauden jaksot 23 ja 24 tulevat samana päivänä). Ehkä tekivät nyt niin juuri tuon kauden puolivälin kunniaksi.
Nyt ei muuta kuin menisi työpäivä nopeasti niin pääsisi kotiin katsomaan.. :-)- Darth
No täytyypi sitten ladata molemmat ;D
- Nimetön
Darth kirjoitti:
No täytyypi sitten ladata molemmat ;D
Pystyykö niitä 24 5 kauden jaksoja käydä katsomassa jossain?
- Löytyykö?
Nimetön kirjoitti:
Pystyykö niitä 24 5 kauden jaksoja käydä katsomassa jossain?
Niin.. tätä minäkin ihmettelen. Löytyykö mistään 5. Kauden jaksoja, jotka voisi ladata ilman BitTorrenttia tai Muuta tuollaista "latausohjelmaa" itse löysin jostakin Burger Kingin paikasta 5. ja 1. Kauden Piloottijaksot.. Nyt niihin jäi koukkuun ja kaipaan lisää.. tänään alkaa 1. Kausi Subilta, joten se puoli on hoidettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880