Lähdin aivan uteliaisuuttani trefipalstalle. Homasin hyvin pian että nämä palstan käyttäjät pelasivat jonkinlaista peliä. Sitten yksi teinityttö otti ja kiinnostui minusta. Hän aloitti pommituksen ja minun ihailun. Kuvani oli palstalla ja hän ilmoitti olevansa Rakastunut minuun. Voi kamalaa meillä olisi ollut 45 vuotta ikäeroa. Ei onnistu. Aloin suunnittelemaan profiilini poistamista palstalta. Sain postia. Eräs ihminen omaa ikäluokaa otti yhteyden ja ilmoitti että juuri tuollaista miestä olen hakemassa. Kävi vähän ei toivottu asia. Rakastuin tähän naiseen. Kävimme tiivistä kirjeen vaihtoa ja puhelinkeskusteluja. Rakastuin vielä enemmän häneen. Tapasimme kerran, se oli elämäni ihanin vuorokausi jonka sain viettää ihastukseni kanssa. Muutama päivä tapaamisemme jälkeen ilmoitin hänelle että olen naimisissa. Maailma kaatui niin häneltä kuin minulta. Mutta minun oli pakko kertoa. Nyt seurustelen hänen kanssaan ja aion laittaa eron vireille pikimmin. Vaimoni rakastaa minua mitä ihmettä teen?
Olen avionrikkoja
9
3252
Vastaukset
- Mickey
..kysyt täältä mitä tehdä. Järki ja sydän mukaan kun ITSE TEET PÄÄTÖKSESI, joista ITSE kannat vastuun. Kukaan muu ei sitä puolestasi voi tehdä.
- ..........
joudut varmasti helvettiin ja terve menoa!
- tuutar
olipas tehokas "juttu"? mutta oletko huomannut,että sitä peliä tosiaan pelaa varmaan lähes jokainen?minäkin käyn siellä aina välillä,mutta on pakko ottaa sellainen kanta,että suunnilleen kaikki puhuvat mitä sylki suuhun tuo.olin minäkin alkuun aivan haltioissani,mutta nyt on oltava jäitä hatussa,parempi melkein käydä "veitikka silmäkulmassa",tiettyhän poikkeuskin voi löytyä..kieltämättä minulla kävi hyvä tuuri!
- latinojakiki
Se on selvä että olet vanha mies ennen kun hän löytää oikea seksualisuutensa. Sinun pitää hyväksyä että jossain vaiheessa et voi enää tyydytä häntä ja hän jättää sinut. Teet hänet onnelliseksi muutama vuotta , sitten se on ohi.
- plutox
"Muutama päivä tapaamisemme jälkeen ilmoitin hänelle että olen naimisissa. Maailma kaatui niin häneltä kuin minulta."
Kumpi yllätti sinut? Se että olit naimisissa, vai se, ettei hän riemastunut uutisesta ja rehellisyydestäsi?- aito oikea plutox
erosimme ystävinä
- yrittää
kerjäillä sääliä täällä. vai menit uteliaisuuttasi treffipalstalle, just varmaan joo. ja kuvankin laitoit sinne ihan uteliaisuuttasi, tosi uskottavaa. luultavasti olet vain yksi niistä säälittävistä keski-ikäisistä äijänkäppänöistä - jos et ole provo - joilla ei pää kestää omaa ja vaimon vanhenemista ja ajatusta loppuelämästä saman ihmisen kanssa. kyllähän se uuden "rakkauden" huuma kummasti pyyhkii arjen harmauden mielestä ja muuttaa mustankin valkoiseksi. loppujen lopuksi sinulla tuskin on sisua edes eroon, kun vaimo niin rakastaa sinua. olet niin hyvä ihminen että mieluummin kärsit itse kuin aiheutat kärsimystä toiselle enää enempää. saat vielä marttyyrin kruunun, kun uhraat itsesi täyttymättömän tosirakkauden alttarille, hallelujaa!
- kaikkea nähnyt
Samaa mieltä äskeisen kanssa. KO. henkilö roikkuu netissä ja kalastaa naista. Aina joku löytyy ja sitten muka rakastutaan vaikka kotona muka rakastava vaimo.Jos tuo kaikki olisi totta, olet vihoviimeinen tyyppi , joka pilaa vaimonsa ja "uuden rakkaan" elämän.
Mutta juttu voi olla myös toiveajattelua.
- mä ei ymmärtä
Mitä tarkoitat sanalla "homasin"?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662281Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."221925Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2481454Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.581375Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531145Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231030En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711010- 96939
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin65932