Olen avionrikkoja

saphire

Lähdin aivan uteliaisuuttani trefipalstalle. Homasin hyvin pian että nämä palstan käyttäjät pelasivat jonkinlaista peliä. Sitten yksi teinityttö otti ja kiinnostui minusta. Hän aloitti pommituksen ja minun ihailun. Kuvani oli palstalla ja hän ilmoitti olevansa Rakastunut minuun. Voi kamalaa meillä olisi ollut 45 vuotta ikäeroa. Ei onnistu. Aloin suunnittelemaan profiilini poistamista palstalta. Sain postia. Eräs ihminen omaa ikäluokaa otti yhteyden ja ilmoitti että juuri tuollaista miestä olen hakemassa. Kävi vähän ei toivottu asia. Rakastuin tähän naiseen. Kävimme tiivistä kirjeen vaihtoa ja puhelinkeskusteluja. Rakastuin vielä enemmän häneen. Tapasimme kerran, se oli elämäni ihanin vuorokausi jonka sain viettää ihastukseni kanssa. Muutama päivä tapaamisemme jälkeen ilmoitin hänelle että olen naimisissa. Maailma kaatui niin häneltä kuin minulta. Mutta minun oli pakko kertoa. Nyt seurustelen hänen kanssaan ja aion laittaa eron vireille pikimmin. Vaimoni rakastaa minua mitä ihmettä teen?

9

3187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mickey

      ..kysyt täältä mitä tehdä. Järki ja sydän mukaan kun ITSE TEET PÄÄTÖKSESI, joista ITSE kannat vastuun. Kukaan muu ei sitä puolestasi voi tehdä.

    • ..........

      joudut varmasti helvettiin ja terve menoa!

    • tuutar

      olipas tehokas "juttu"? mutta oletko huomannut,että sitä peliä tosiaan pelaa varmaan lähes jokainen?minäkin käyn siellä aina välillä,mutta on pakko ottaa sellainen kanta,että suunnilleen kaikki puhuvat mitä sylki suuhun tuo.olin minäkin alkuun aivan haltioissani,mutta nyt on oltava jäitä hatussa,parempi melkein käydä "veitikka silmäkulmassa",tiettyhän poikkeuskin voi löytyä..kieltämättä minulla kävi hyvä tuuri!

    • latinojakiki

      Se on selvä että olet vanha mies ennen kun hän löytää oikea seksualisuutensa. Sinun pitää hyväksyä että jossain vaiheessa et voi enää tyydytä häntä ja hän jättää sinut. Teet hänet onnelliseksi muutama vuotta , sitten se on ohi.

    • plutox

      "Muutama päivä tapaamisemme jälkeen ilmoitin hänelle että olen naimisissa. Maailma kaatui niin häneltä kuin minulta."

      Kumpi yllätti sinut? Se että olit naimisissa, vai se, ettei hän riemastunut uutisesta ja rehellisyydestäsi?

      • aito oikea plutox

        erosimme ystävinä


    • yrittää

      kerjäillä sääliä täällä. vai menit uteliaisuuttasi treffipalstalle, just varmaan joo. ja kuvankin laitoit sinne ihan uteliaisuuttasi, tosi uskottavaa. luultavasti olet vain yksi niistä säälittävistä keski-ikäisistä äijänkäppänöistä - jos et ole provo - joilla ei pää kestää omaa ja vaimon vanhenemista ja ajatusta loppuelämästä saman ihmisen kanssa. kyllähän se uuden "rakkauden" huuma kummasti pyyhkii arjen harmauden mielestä ja muuttaa mustankin valkoiseksi. loppujen lopuksi sinulla tuskin on sisua edes eroon, kun vaimo niin rakastaa sinua. olet niin hyvä ihminen että mieluummin kärsit itse kuin aiheutat kärsimystä toiselle enää enempää. saat vielä marttyyrin kruunun, kun uhraat itsesi täyttymättömän tosirakkauden alttarille, hallelujaa!

      • kaikkea nähnyt

        Samaa mieltä äskeisen kanssa. KO. henkilö roikkuu netissä ja kalastaa naista. Aina joku löytyy ja sitten muka rakastutaan vaikka kotona muka rakastava vaimo.Jos tuo kaikki olisi totta, olet vihoviimeinen tyyppi , joka pilaa vaimonsa ja "uuden rakkaan" elämän.
        Mutta juttu voi olla myös toiveajattelua.


    • mä ei ymmärtä

      Mitä tarkoitat sanalla "homasin"?????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe