Mitä eroa on musiikkityyleillä hiphop ja rap. En ole koskaan sitä oikein ymmärtänyt. Joskus joku selitti minulle jotain että Hiphop ei ole musiikkia vaan elämäntyyli. Miten asia on? Mitä eroa?
Vastaukset 7
- asdfaasdf
hiphop on kulttuuri, rap taas kuuluu hiphop-kulttuuriin siinä missä graffitit, löysät vaatteet ja breakdancekin.
hiphop-musiikista jos puhutaan niin se käsittää muunkin kun rapin, esim instrumentaalinen hiphop käsittää dj:den tekemiä mixtapeja ym. - deft
Hiphopin elementtejä on 4 (vapaasti käännettynä):
------------
- DJ
- Breakdance
- Rap
- Graffitit
------------
Eli... Hiphop on elämäntyyli ja rap on osa sitä.
Tietty voidaan myös ajatella että musiikillisesti ne ovat myös yksittäisiä asioita.
esim. Old skool hiphop on kaiken perusta ja Rap on sitä mitä MTV suoltaa. - Salsa
Hip hoppiin kuuluu neljä elementtiä : Breikkaus,Dj pelleily,Graffiti ja RAP. Eli siis Rap on yks hip hopin elementeistä.. Ei sitä nyt ooo niin vaikeaa ymmärtää :D
Muakin on vähä mietityttänyt toi homma... Eli siis voiks tosta nyt sit käsittää että Hoppareita on neljässä eri kategoriassa? Mut mikäs tää lökäpöksy meininki sit on ku oon nähny tuol eri klubeilla DJ:itä ketkä poikkee tästä "etiketistä" eli ei pidä lökäpöksyjä vaan pukeutuu ns. klassisesti mut musa on koneella tehtyä, eli voidaanko näittenkin jannujen suhteen puhua hoppareista koska musa mitä ne sottaa on joko rappia tai jotai breakdance musaa?
- Anonyymi
🦧🦍💩
- Anonyymi
🦡💩
- Anonyymi
Hip hopisssa olennaista on rumpujen tietty temponopeustaso kun räpissä sama rumputempo ei mene samaa tahtia. Hip hopissa on myös tietty soitinmelodia usein joka kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.822607Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432210Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35928
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6588- 21535
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512