MUAHAH.. TUHTIMO PIDÄTETTIIN..

URHEILU-TIETÄJÄ

OLI AIKAKIN OTTAA KIINNI SE PSYKOPAATTI BAYER

10

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • old.man.river

Olisit odottanut 5 min ennen kuin kirjoitit :)

• Tietäjä84

Ja ei EDES pidätetty ...MUAHAH!!!

• old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

Ja ei EDES pidätetty ...MUAHAH!!!

Pysy pois jääkaapilta!

• Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

Pysy pois jääkaapilta!

Se kyllä meni vähän ohi mitä ne agentit höpis ku ne päästi Jackin ...luulin et päästi vapaaks...

• old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

Se kyllä meni vähän ohi mitä ne agentit höpis ku ne päästi Jackin ...luulin et päästi vapaaks...

Salaisen Palvelun häiskät pidätti Jackin Marvanin piilopaikalla ja sit ne ilmoitti, et pressa onkin myöntänyt erehtyneensä ja et ne päästääki Jackin. Nii et anteeksi vaan. Koko tuo episodi oli aika kömpelö.

• Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

Salaisen Palvelun häiskät pidätti Jackin Marvanin piilopaikalla ja sit ne ilmoitti, et pressa onkin myöntänyt erehtyneensä ja et ne päästääki Jackin. Nii et anteeksi vaan. Koko tuo episodi oli aika kömpelö.

NONIH ...tajusinhan mä sen oikein (sivusilmälläki) ...YEAH ...Tietäjä kun olen =D !!!!

• old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

NONIH ...tajusinhan mä sen oikein (sivusilmälläki) ...YEAH ...Tietäjä kun olen =D !!!!

Siis Jaska pidätettiin.

• Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

Siis Jaska pidätettiin.

Sanoit että ne myöns erehtyneen ja päästi vapaaks ...PÄÄTÄ JO!??!?!

• old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

Sanoit että ne myöns erehtyneen ja päästi vapaaks ...PÄÄTÄ JO!??!?!

Sinä sanoit ettei Jackia pidätetty. Kyllä pidätettiin, salaisen palvelun miehet pidättivät Jackin ja päästivät hetken päästä vapaaksi. Jack siis pidätettiin kyllä, mutta ei ole enää pidätettynä.

• Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

Sinä sanoit ettei Jackia pidätetty. Kyllä pidätettiin, salaisen palvelun miehet pidättivät Jackin ja päästivät hetken päästä vapaaksi. Jack siis pidätettiin kyllä, mutta ei ole enää pidätettynä.

Mitä sitte väitit että "Jaska pidätettiin" ...tai pidättettiinhän se mutta päästettiin vapaaks ...oisit senki sanonu siihen loppuun ...no mutta PÄÄASIA että mä olin oikeassa ...nyt voidaan rauhoittua =D !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      67
      2704
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2298
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2148
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2035
    5. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      9
      1412
    6. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1354
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      76
      1067
    8. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      64
      986
    9. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      114
      965
    10. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      960
    Aihe