OLI AIKAKIN OTTAA KIINNI SE PSYKOPAATTI BAYER
MUAHAH.. TUHTIMO PIDÄTETTIIN..
10
474
Vastaukset
- old.man.river
Olisit odottanut 5 min ennen kuin kirjoitit :)
- Tietäjä84
Ja ei EDES pidätetty ...MUAHAH!!!
- old.man.river
Tietäjä84 kirjoitti:
Ja ei EDES pidätetty ...MUAHAH!!!
Pysy pois jääkaapilta!
- Tietäjä84
old.man.river kirjoitti:
Pysy pois jääkaapilta!
Se kyllä meni vähän ohi mitä ne agentit höpis ku ne päästi Jackin ...luulin et päästi vapaaks...
- old.man.river
Tietäjä84 kirjoitti:
Se kyllä meni vähän ohi mitä ne agentit höpis ku ne päästi Jackin ...luulin et päästi vapaaks...
Salaisen Palvelun häiskät pidätti Jackin Marvanin piilopaikalla ja sit ne ilmoitti, et pressa onkin myöntänyt erehtyneensä ja et ne päästääki Jackin. Nii et anteeksi vaan. Koko tuo episodi oli aika kömpelö.
- Tietäjä84
old.man.river kirjoitti:
Salaisen Palvelun häiskät pidätti Jackin Marvanin piilopaikalla ja sit ne ilmoitti, et pressa onkin myöntänyt erehtyneensä ja et ne päästääki Jackin. Nii et anteeksi vaan. Koko tuo episodi oli aika kömpelö.
NONIH ...tajusinhan mä sen oikein (sivusilmälläki) ...YEAH ...Tietäjä kun olen =D !!!!
- old.man.river
Tietäjä84 kirjoitti:
NONIH ...tajusinhan mä sen oikein (sivusilmälläki) ...YEAH ...Tietäjä kun olen =D !!!!
Siis Jaska pidätettiin.
- Tietäjä84
old.man.river kirjoitti:
Siis Jaska pidätettiin.
Sanoit että ne myöns erehtyneen ja päästi vapaaks ...PÄÄTÄ JO!??!?!
- old.man.river
Tietäjä84 kirjoitti:
Sanoit että ne myöns erehtyneen ja päästi vapaaks ...PÄÄTÄ JO!??!?!
Sinä sanoit ettei Jackia pidätetty. Kyllä pidätettiin, salaisen palvelun miehet pidättivät Jackin ja päästivät hetken päästä vapaaksi. Jack siis pidätettiin kyllä, mutta ei ole enää pidätettynä.
- Tietäjä84
old.man.river kirjoitti:
Sinä sanoit ettei Jackia pidätetty. Kyllä pidätettiin, salaisen palvelun miehet pidättivät Jackin ja päästivät hetken päästä vapaaksi. Jack siis pidätettiin kyllä, mutta ei ole enää pidätettynä.
Mitä sitte väitit että "Jaska pidätettiin" ...tai pidättettiinhän se mutta päästettiin vapaaks ...oisit senki sanonu siihen loppuun ...no mutta PÄÄASIA että mä olin oikeassa ...nyt voidaan rauhoittua =D !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648