Näytönsäästäjä?

jeppe

Onko olemassa 24 näytönsäästäjää jossa pyörisi se kuuluisa kello? Jos on niin mistä sen voisi hankkia?

7

7147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JackTheGreat

valitse "3d teksti näytönsäästäjä" ja sen ominaisuuksista "aika" ja vaihda fontti digitaalisiksi kirjaimiksi

• jeppe

millä nimellä se fontti on joka pitäisi ottaa ja voiko jotenkin kelloa estää menemästä sivuttain koko ajan kun mulla se menee sivulta sivulle koko ajan eli saako kellon paikoilleen ja pysymään siinä?

• JackTheGreat
        jeppe kirjoitti:

millä nimellä se fontti on joka pitäisi ottaa ja voiko jotenkin kelloa estää menemästä sivuttain koko ajan kun mulla se menee sivulta sivulle koko ajan eli saako kellon paikoilleen ja pysymään siinä?

se ei taida ollakkaan vakio fontti, löytynyt jostai / tullut ohjelman mukana..
        (tuolta löytyy jotain http://www.grsites.com/fonts/d008.shtml)

ei sitä taida ihan paikalleen saada mut ottaa pois käytöstä heilumiset ja kieputukset ja kooksi kaikkein isoin ja nopeudeksi hitain niin se heiluu vähiten.

• jeppe
        JackTheGreat kirjoitti:

se ei taida ollakkaan vakio fontti, löytynyt jostai / tullut ohjelman mukana..
        (tuolta löytyy jotain http://www.grsites.com/fonts/d008.shtml)

ei sitä taida ihan paikalleen saada mut ottaa pois käytöstä heilumiset ja kieputukset ja kooksi kaikkein isoin ja nopeudeksi hitain niin se heiluu vähiten.

kiitti nyt toimii

• JackTheGreat
        jeppe kirjoitti:

kiitti nyt toimii

Eihän se tietenkään ole ihan saman näköinen kuin se "aito" 24:sen kello, mutta mulle ainakin kelpaa

• fasdäfg

yle joltain sivulta sai joskus lada näytönsäästäjä kellon jossa oli esim new york etc ajat
      mistä sen saa?

• LameX

Itekkin mietein samaa juttua tosin jo sillon, ko noit sarjat alko. Että olis vähän komia tommonen kello näytönsäästäjänä. Sillon en olis kyllä osannu tehä itte semmosta, nyt tosin varmaankin pystyisin jo semmosen tekeen. Mutta enpäs kuitenkaan jaksanu semmosta ruveta väsään. Mutta onneks oon aina ton googlettamisen hanskannu, niinko vieläkin:

http://www.quorg.org/24clock/.

Nauttikaa siitä sydämenne kyllyydestä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe