Tiedän, että heitä on jossain - mutta missä?? Olen tullut tulokseen, että nainen jolla on lapsia, vaikkakin jo murkkuiässä, saa monen miehen tekemään nopean paon takaviistoon vasemmalle. Eli laitankin hakuseen yh-iskän - tykkään lapsista todella paljon ja huomioni mukaan myös lapset viihtyvät kanssani hyvin.
Missä siis??
YH-iskät
10
1272
Vastaukset
- Osaatko kertoa, että miten ...
Hei!
Vapaa mies Kuopiosta etsii huumorintajuista naista, jolla on lämmin sydän ja hellä syli, nauravat silmät ja iloinen mieli. Sopivalla huumorilla höystettynä ja viisailla ajatuksilla varustettuna. '
Seuraksi lumelle ja vesille, puruille ja poluille ... Ei vakavasti, mutta tosissaan :) Ota yhteyttä! Email: [email protected]
Olen ihan hyvä tyyppi, työ, vapaa mies ja ei omia lapsia.
Olen sinkkuillut tässä nyt jonkun aikaa ja voin tunnustaa, että nyt alkaa riittää.
Baarit kyllästyttää. Tiedän nyt jo mitä teen ens viikonloppuna. Kivaa on. Vai onko sittenkään?
Ehkä ulkoisesti näyttää, mutta tosiasiassa haluan suhteen ja oman kullan kainaloon, jota voi hoivata ja jakaa ilot/surut.
Mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty. Ei sitä omaa kultaa löydy kainaloon ihan helpolla. Baarista voi löytyä illaksi seuraa ja ehkä jopa yöksi jos haluaa. Mutta mistä löytyy vapaita, mukavia naisia, jotka ovat oikeasti valmiita aloittamaan suhteen? - Leijona38
Olen vapaa 38 mies porin vierestä.
Olen ihan kiva.
olen yh-iskä - Leijona38
Sähköpostia laitettu
- centtis71
heippa... siis haet yh iskää...
miksi?
Jussi- Samedi
YH-iskä tietää jo, ettei elämä ole pelkkää baareissa notkumista, että elämästä voi nauttia kotioloissakin ja uskaltaa (toivottavasti) tutustua myös yh-äitiin helpommin kuin lapseton mies.
- coyboy
Samedi kirjoitti:
YH-iskä tietää jo, ettei elämä ole pelkkää baareissa notkumista, että elämästä voi nauttia kotioloissakin ja uskaltaa (toivottavasti) tutustua myös yh-äitiin helpommin kuin lapseton mies.
päin olet kotoisin?
Itse en karkaan mihinkään vaikka sulla on lapsia...
Musta lapset ovat kivoja.... - Samedi
coyboy kirjoitti:
päin olet kotoisin?
Itse en karkaan mihinkään vaikka sulla on lapsia...
Musta lapset ovat kivoja....Asuinpaikkakunta jääköön nyt mainitsematta.
- UM:)
uusioperheen ongelmiin. Muuten toivotan onnea haullesi:)
- Lumipallero
Enpä lähtis ihan vartavasten metsästämään yh-isiä. Eihän sille mitään vois jos rakastuu niin rakastuu, mutta, mutta... tottakai hyvä suhde ja rakkaus voi voittaa monet ongelmat mutta on sata kertaa helpompaa jos lapsia ei ole. Ja sitten jos ero tulee niin se taas on ikävää lapsen kannalta. Ei ehkä kannata lähteä ihan vaan kokeilemaan, sillä tyylillä, että "milllaistakohan olis olla yh-iskän kanssa".
Itsekin ajattelin joskus että yh-isät olis jotenkin kypsempiä, mutta ainakin oma kokemus oli just päinvastainen ja mulle selvisi aika tarkkaan miksi on eronnut mies. Tämä oli siis vain mun yksittäinen kokemus ja tajuan kyllä että sitä ei saa yleistää kaikkiin.
Mutta lopputulos oli kuitenkin se, että yritän välttää yh-isiä ja jos ei onnistu niin ainakin mietin tarkkaan kaks tai kolme tai kymmenenkin kertaa ennenkuin alkaisin suhteeseen.Sulla ei sitten omia lapsia selvästikkään ole :-)
Eiköhän niitä huonoja puolia, joilla sen eron aikaan saa, löydy miehistä ilman sitä YH alkuakin? Kannattaa koittaa uudelleen jos huono kokemus jostakin. Itselläni on lapsi ja en usko että seuraava suhteeni tapahtuu lapsettoman naisen kanssa..toivottavasti... koska kyllä lapsi kasvattaa oikeasti niin miestä kuin naistakin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693